«Amy Hennig» شرکت EA را ترک کرد

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
کارگردان سری محبوب «Uncharted» که پس از جدایی از شرکت «Naughty Dog» , مشغول کار بر روی عنوای جدید از سری ستارگان در شرکت «EA» بود امروز از این شرکت جدا شد.



xxwh_amy-hennig.jpg



امروز در کنفرانس «Gamelab» که در شهر بارسلونا برگزار شد , «Amy Hennig» طی مصاحبه ای که با وبسایت یوروگیمر داشت اعلام کرد که در ماه ژانویه از شرکت «EA» جدا شده و در حال تاسیس کردن استدیوی مستقل خود است.او در ادامه گفت: «در حال حاظر هدف من تاسیس استدیوی مستقل خواهد بود. قصد دارم این استدیو به صورت مستقل به کار خودش ادامه دهد. دوست دارم تیم جدیدم حداکثر از 15 نفر تشکیل شود.در حال حاظر در حال مذاکره با چندین شرکت هستیم تا پروژه بعدی خود را بر روی پلتفرم های واقعیت مجازی عرضه کنیم.متاسفانه بازی جنگ ستارگان که در حال ساخت آن بودیم به طور کامل کنسل شده است. شعبه «Vancouver» هم اکنون بر روی یک بازی جهان از از این سری کار میکند که به طور کامل با عنوانی که من در حال ساخت آن بودم متفاوت است. تمامی افرادی که بر روی پروژه قبلی در حال کار بودند به شدت علاقه مند به اتمام پروسه ساخت بازی بودند. ولی متاسفانه این عنوان به این مرحله نرسید. در آینده دوست دارم این عنوان را به نوعی دوباره زنده کنم. ولی متاسفانه پیچیدگی های زیادی در این رابطه وجود دارد»

Read the whole post here.
 
آخرین ویرایش:

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
اینجور بازیسازها به نظرم نباید برن سمت ساخت بازی های مستقل و کوچیکتر. آدمی که 20 سال در سطح ‌AAA با کلی استف کار کرده به نظرم نمیتونه با تیم کوچیک تر موفق بشه.
با توجه به عمدۀ مطالب کتاب Blood, Sweat and Pixels بازی سازی AAA این روزها تجربۀ رنج‌آوریه. همین بروس استریلی انقدر فشار سر U4 داشت که فعلاً دو ساله داره استراحت می‌کنه، حالا ایمی هنیگ که 10-15 سال پیرتره. تو فضای مستقل در صورت جذب بودجۀ معقول و کار بر روی ایده‌ای که دوست داری می‌تونی هم به بازی سازی ادامه بدی و هم کیفیت زندگیت رو حفظ کنی. این چرخۀ کرانچ که تو همۀ بازیهای AAA وجود داره کم کم داره صدای همه رو بین بازی سازهای غربی در میاره.
شاید دیگه کسی زیاد اسم هنیگ رو نشنوه یا شاید حتی بازی با کیفیتی ارائه نده اما مسئله اینه که امید به زندگی خودش رو با این تصمیم می‌بره بالاتر:D
در مورد فشار وحشتناک بازیسازی AAA فقط اشکهای کوری بارلاگ رو به یاد بیارید.
یه مصاحبه‌ای هم اخیراً فکر کنم خود هنیگ داشت که می‌گفت یواش یواش صنعت بازیسازی هم مثل سینما میشه یعنی استودیوهای بزرگ یه کارگردان به اضافۀ تیم اصلیش رو میارن ولی پیاده نظام اون پروژه رو خود استودیو تأمین می‌کنه یا حتی از طریق سندیکاها به استودیوها معرفی میشن. اینجوری اسمهای بزرگ با تیم 10-15 نفریشون که شامل رهبرهای تیمهای بزرگتر هستن می‌تونن بیان و مدیریت یه پروژۀ AAA رو به دست بگیرن ولی خیلی از رنج و فشارهای امروزی بازیسازی رو هم تحمل نکنن.
در بین افراد شناخته شده، کریس آولان الان داره همچین سبکی از بازیسازی رو تجربه می‌کنه. میره تو پروژه های مختلف تو شرکتهای مختلف از مستقل تا AA تو بخش داستانی همکاری می‌کنه و تأثیر خودش رو هم میذاره ولی استرسهای موفقیت یا عدم موفقیت یا رسوندن بیلدهای مختلف سر زمان مقرر به ناشر و ... رو دیگه روی خودش حس نمی‌کنه.
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
کاری به بحث هاتون ندارم،انچارتد ۳ فوق العاده بود!! تنوع مراحلش از همه نسخه ها بیشتر بود،داستانش هم عالی بود،معما و گرافیکش هم چیزی از بقیه کم نداشت
چون کارگردان بازی از ناتی رفته دلیل نمیشه بازی رو پایین بیارید تا حرفتونو به کرسی بشونید،
جون من تموم کنید این فن بوی بازی ها رو:relieved:
نظر شما محترم ولی داستانش که مشکل داشت..... اگه کارش خوب بود چرا فنایی مثل ما باید بگیم که خوب نبود؟ من یکی که بودن یا نبودنش اصن برام مهم نیست :| مسقره ترین جاش برامن اونجا بود که تالبوت سالی انداخت تو اب:| (البته شخصیتای 3 واقعن عالی بودن )خیلی بی معنا بود وقتی خریدمش انتظار داشتم یچی در حد 2 ببینم اما به زور تمومش کردم دیگه داشتم بالا میاوردم انیمیشنا و شوتینگ بازی بعد از 1 بدترین تو سری بود محیط ها باید عظیم تر از 2 میبودن ولی کوچیک تر بودن:| sw بحثش جداست اون قطعا داستان خوبی داشت نبودن jedi ها به عنوان شخصیت اصلی خودش یه نواوری تو عناوین sw بود حالا نمیدونم بقیه فن بوی ها از کنسل شدنش خوشحال شدن یا نه ولی من نشدم...همون تریلر که چندتا تیکه از بازی توش بود کلی هایپم کرد
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: only sony

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
طرف حتی نمیدونه یه تیم داشته روی موضوعات فضایی مطالعه میکرده و روی کانسپت هاش فعالیت داشته بعد میاد درمورد ناتی داگ هم نظر میده و میگه مگه شما مدیریتش هستید ! ایولا انفسکم
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
نظر شما محترم ولی داستانش که مشکل داشت..... اگه کارش خوب بود چرا فنایی مثل ما باید بگیم که خوب نبود؟ من یکی که بودن یا نبودنش اصن برام مهم نیست :| مسقره ترین جاش برامن اونجا بود که تالبوت سالی انداخت تو اب:| (البته شخصیتای 3 واقعن عالی بودن )خیلی بی معنا بود وقتی خریدمش انتظار داشتم یچی در حد 2 ببینم اما به زور تمومش کردم دیگه داشتم بالا میاوردم انیمیشنا و شوتینگ بازی بعد از 1 بدترین تو سری بود محیط ها باید عظیم تر از 2 میبودن ولی کوچیک تر بودن:|
نظر شما هم قابل احترامه.
من چند بار روی ps3 و یه بار هم ریمستر بازی کردم انقدر مشکل که شما میگی ندیدم،متای ۹۱ هم داره نمیشه بگیم خوب نبود...
من باز نسخه ۴ رو به زور تموم کردم:| اصلا برام هیجانی نداشت
 
  • Like
Reactions: Adidas95

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
نظر شما هم قابل احترامه.
من چند بار روی ps3 و یه بار هم ریمستر بازی کردم انقدر مشکل که شما میگی ندیدم،متای ۹۱ هم داره نمیشه بگیم خوب نبود...
من باز نسخه ۴ رو به زور تموم کردم:| اصلا برام هیجانی نداشت
از اینجا میشه فهمید فنای سری دو دسته ان :D یه سری به اکشن اهمیت میدادن که 3 پر اکشن بود یه عده هم بیشتر دنبال داستان بودن که خب 4 داستانش بر خلاف 3 عالی بود(مشخصه که 4 کامل نشده یه جاهاییش خودشونم گفتن) حالا من نمیدونم چرا این دانشمندا بحث الکی راه میندازن طرف اصن بازی از نزدیک ندیده میاد میگه میدونی amy heenig کیه ؟:| خب مثلا بدونم کیه که چی خب خوشم نیومد و نظر شخصی خودمه:!! خوبه بحث سر کوجیمایی چیزی نبود سر میبریدن :))
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: vaan 2

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
دوستانی که میخوان دلیل رفتن امی از ND دقیق بدونن این ویدیو ببین :

به شخصه به نظرم همه آنچارتد ها عالی بودن من که همرو دوست داشتم امی هم مشخصا انقدر شخص قوی در این صنعت هستش که تجربه خوبی داره هم امتحان خودش پس داده اما سر آنچارتد 4 مشخصا نتونسته با بقیه استدیو ND ارتباط برقرار کنه سر ایده هاش که به نظر من هم همچین ایده های جالبی بعضی هاش نبوده سر SW هم EA کلا اون SW به اون خوبی کنسل کرد احمق ها بعد انتظار داشته باشیم SW که امی میسازه ادامه بده به هر حال ویدیو نگاه کنین خالی از لطف نیست .
 
  • Like
Reactions: benjohn and Akiba

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
مسلما نتونسته با نیل دراکمن ارتباط برقرار بکنه،وقتی دراکمن میاد از کسی مثل anita sarkeesian تعریف می کنه و می گه الگوی من است،جای تعجب نیست

امی هنینگ همیشه تو فاز داستان های فان و باحال برای آنچارتد بوده و نیل هم می خواد همه چیز را جدی و در دفاع از حقوق زنان بکنه،هر کدومشون هم نقاط ضعف و قدرت خودشون را دارند،ولی امی از لحاظ تفکر تقریبا نقطه مقابل نیل است
 

asi_1447

کاربر سایت
Oct 27, 2010
1,395
نام
احسان
واقعا
مسلما نتونسته با نیل دراکمن ارتباط برقرار بکنه،وقتی دراکمن میاد از کسی مثل anita sarkeesian تعریف می کنه و می گه الگوی من است،جای تعجب نیست

امی هنینگ همیشه تو فاز داستان های فان و باحال برای آنچارتد بوده و نیل هم می خواد همه چیز را جدی و در دفاع از حقوق زنان بکنه،هر کدومشون هم نقاط ضعف و قدرت خودشون را دارند،ولی امی از لحاظ تفکر تقریبا نقطه مقابل نیل است
واقعا دراکمن از اون روانی تعریف کرده؟؟؟ الگو؟؟؟؟ ناامید شدم ازش
 

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
واقعا

واقعا دراکمن از اون روانی تعریف کرده؟؟؟ الگو؟؟؟؟ ناامید شدم ازش
آره،ویدیوش در یوتیوب است،چند وقت اخیر ناتی داگ در عمل تبدیل شده استدیو مدافع حقوق مظلومین :D:D یک ویدیو دیگر هم است که دراکمن می گه بعد از خوندن چند کتاب،می خواد به طور علنی در بازی هاش از زن ها دفاع بکنه،در مجموع یک مدت است که تمام استدیو های سونی به زور می خواهند شخصیت های زن قهرمان را همه جا فشار بدند،همشون هم مصنوعی و خشک در می آند(از نظر من)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر