امتیازات شما به کنفرانس های E3 2018

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
958152879054143160_stevivor-e32018.jpg


سلام.

به رسم سال های گذشته، حالا که کنفرانس های E3 2018 رو به اتمام هست و تنها برنامه جمع و جور Nintendo باقی مونده، شما می تونید تو این تاپیک نظرتون رو در مورد کنفرانس های مراسم امسال با کاربرها به اشتراک بزارید و بهشون امتیاز بدید.

هدف تاپیک تبادل نظر و بحث و گفت و گو در مورد کیفیت کنفرانس ها هست برای همین فکر نمی کنم نیازی به نظرسنجی باشه چون اولا نتیجه نظرسنجی مثل سال های گذشته مشخصه و از طرف دیگه رای دادن با یک کلیک کمکی به کیفیت تاپیک نمیکنه پس لطفا نظرتون رو در مورد کنفرانس اشتراک بزارید و خودتون بهشون امتیاز بدید.
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
سونی 5 = بهترین نمایش هارو داشت (TLoU, GOT, Spidy) ولی بهترین کنفرانس نه
مایکروسافت 8 = بهترین کنفرانس رو داشت ولی بهترین نمایش ها رو نه

بقیه رو ندیدم.


مسلما شیوه‌ی برگزاری سونی به این شکل رو اصلا نمی‌پسندم و باید سال دیگه یچیزی مثل 2016 یا حداقل 2015 تحویل بدن. حالا این سری آخر و گفتیم آخرین E3 مرتبط با PS4 هست طوری نیست.
 
  • Like
Reactions: M@SOUD64

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
سونی 5 = بهترین نمایش هارو داشت (TLoU, GOT, Spidy) ولی بهترین کنفرانس نه
مایکروسافت 8 = بهترین کنفرانس رو داشت ولی بهترین نمایش ها رو نه

بقیه رو ندیدم.


مسلما شیوه‌ی برگزاری سونی به این شکل رو اصلا نمی‌پسندم و باید سال دیگه یچیزی مثل 2016 یا حداقل 2015 تحویل بدن. حالا این سری آخر و گفتیم آخرین E3 مرتبط با PS4 هست طوری نیست.
كنفرانس مثل ٢٠١٥-١٦ ميره براي زماني كه فرست پارتي ها دستشون پر باشه:Dبعيد ميدونم سال ديگه هم خبري بشه. شايد ٢ سال بعد و شروع نسل جديد
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
جفت مایکی با سونی نمایش خوبی داشتن من از سونی یکم بیشتر خوشم اومد اما مایکی هیجانی تر بود در کل به جفتشون 9 می دم چون کاملا در سطح انتظار ظاهر شدن.
 
  • Like
Reactions: M@SOUD64 and vaan 2

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
کنفرانس ها رو زنده ندیدم هیج کدوم رو، اما خوب به هر حال:

EA:
BF V جالب به نظر می رسه. اون دو تا بازی کوچولو هم خوب بود. 3 تا بازی، 3/10:D

Microsoft:
این به عنوان یه PC گیمر فوق العاده بود، خیلی خوب بود لعنتی:D چیزایی که معرفی کردن رو به ترتیب علاقه لیست می کنم:
Dying Light 2
DMC 5
From Software
Cyberpunk
GEOW 5
Halo
Forza

چرا DL2 اوله؟ Chris Avellone baby:D

Bethesda:
اینم همون اسامی که معرفی کرد کافیه، نهایت 4 سال دیگه میان دیگه:D

Sony:
پسر می دونی من چقدر دعا می کردم یکی یه بازی درست حسابی AAA از SCP بسازن؟ Control دقیقا همونه، SCP چکه می کنه از در و دیوار و اسلحه ها و ... بازی:D بازی های غیر از اونش هم مطمئنم اونایی که PS4 دارن خیلی دارن حال می کنن ولی خوب به من ربطی نداره:D

Ubisoft:
F*CK YOUUUUUUUU.
آخه مگه مرض دارید اینقدر Tease می کنید SC جدید رو اگه کلا برنامه ای ندارید؟ با حرفای ایو گیلمو هم فک نکنم اصلا در دست ساخت باشه. یعنی یه ضد حالی زدن اصلا BG&E2 از ذهنم رفت:)) ولی خوب تریلر خوبی داشت BG&E2:D همچنین F*CK WALMART.

در کل Most Anticipated اول DL2 و بعد هم Control بازی جدید سم لیک:D
ترتیب کنفرانس ها هم واسه من MS > Bethesda > Sony > Ubisoft > EA :D

یه سری چیز دیگه هم بود که جالب بودن، Insurgency مولتی پلتفرم، بازی جدید Bohemia و ... که فک کنم واسه طرفداراشون خیلی خوب بوده باشن. E3 پرباری بود:D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
EA : 1
SE : 1

: خوشبختانه یا متاسفانه سونی 2تا کنفرانس دیگه هم در سال داره که باعث میشه بخواد نمایش ها رو بین کنفرانس ها پخش کنه اگر مثل مایکرو سالی 1 کنفرانس داشت میتونست هر سال نمایشش مافوق خفن داشته باشه به نظرم حداقل پاریس رو حذف کنند

اتفاقا خیلی خوبه خوبه اولا برای من که زمان psx. رو به e3 ترجیح میدم ! حال هوای گیمیش خیلی بیشتره زمان عرضه بازیایی بزرگه و نزدیک فوریه که سونی بازیاش رو منتشر میکنه ! و فصل گوتی هم هست !
بعدم e3 e3 بزرگای صنعت هستن و جذابیت خودش رو حفظ میکنه ! اما ارجاعت میدم بهpsx 2016 که شبی که هیچ کس انتظاری نداشت چه اتیشی به پا کردن و به هممون چه حال خفنی دادن !
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,956
نام
آریا
Microsoft
9/10

یه کنفرانس خوب و کامل و پر از بازی های رنگارنگ و متنوع. کلاً تهیه و آماده سازی کنفرانس یه جور هنر هست و امسال مایکروسافت در این زمینه بهتر از بقیه بود. بازی ها رو خیلی خوب کنار هم قرار داده بودن و آدم خسته نمیشد و هر دو مدل انحصاری و مولتی پلتفورم هم حضور پررنگی کنار همدیگه داشتن.
در زمینه خود بازی شاید سورپرایز خفنی نداشت، ولی خریدن استودیو Ninja Theory چیز کمی نبود و استودیویی هست که میتونه با سرمایه گذاری مناسب، بازی های جالبی تولید کنه. 2،3 تا استودیوی دیگه هم بودن که یادم نیست، ولی Playground هم بالاخره به شکل رسمی به مایکروسافت پیوست متأسفانه. :(
Halo Infinite هنوز خیلی ناشناس هست و نمیشه چیز زیادی در موردش گفت. از نظر بصری خیلی خفن بود و جونورهای جالبی هم داشت، ولی اسم بازی و حال و هوای تریلر یه جوری بود که بیشتر من رو یاد بازی های آنلاین مینداخت تا داستانی. کلاً انتظار میرفت بعد از این همه وقت، نمایش کامل تری از Halo بعدی ببینیم.
Gears 5 جالب به نظر میرسه، مخصوصاً طراحی بعضی دشمن ها و اون بخشی که مبارزه با سلاح سرد داشت. بخش های متنوعی داشت و مشخصه که به فکر تغییراتی هستن. از اون طرف Gears Tactic هم از این نظر جالب بود که یه بازی دقیقاً با همین پسوند Tactics و همین زاویه قبلاً کنسل شده بود! :D بازی ای که مایکروسافت چند سال پیش در حال ساختش برای کینکت 360 بود و به فنا رفت و الآن دوباره سراغ یه بازی با اون زاویه رفتن، ولی با گیم پلی متفاوت.
Forza Horizon 4 مثل همیشه فوق العاده! کلاً این PG داره پشت سر هم شاهکار میسازه و از الآن میشه روی Fableـش هم حساب ویژه باز کرد.
Ori and the Will of the Wisps هم محشر بود و صبر و تحمل ندارم براش! نسخه اولش واقعاً بازی درجه یکی بود و این یکی هم با تریلرهاش آدم رو دیوانه میکنه!
Battletoads که چیز خاصی ازش ندیدیم، ولی همین که مشخص شد 2.5D هست کافی بود! نمایش دادن اون وسیله نقلیه جهنمی و مانع هم احتمالاً اتمام حجتی بر این بود که دوباره با یه بازی به شدت سخت طرف هستیم! :D
Crackdown 3 رو خوشم نیومد و یه جوری هست که انگار سلیقه من رو در نظر گرفتن و گفتن یه چیزی بسازیم 180 درجه مخالفش! :D
Sekiro جزو خفن های E3 بود و از الآن رفته در لیست بازی های مورد انتظار آینده. کلاً این From Software هر چی توی این حال و هوا بسازه، نباید در خریدش کوچیک ترین شکی کرد! Sekiro هم به نظر میرسه در کنار شباهت به بازی های قبلی، سریع تر شده و اکشن متفاوتی داره که میتونه تجربه جالبی رو رقم بزنه.
CyberPunk 2077 تریلر جالبی داشت و به شدت پر جزییات. یعنی آدم باید 15 بار ببینه تا بتونه همه صحنه ها رو با دقت هضم کنه! فقط جَو تریلر یه جوری بود که انتظار دیگه ای ازش داشتم و با توجه به تیزر قبلی، فکر میکردم فضای تاریک تری داره. البته مشکلی با اتمسفر تریلر ندارم، ولی غافلگیر شدم دیگه! :D فقط حیف که بازی FPS هست و کاش مثل Witcher بود. :(
Devil May Cry 5 جزو نمایش های خوب کنفرانس بود، البته به جز قیافه Nero! بدجوری هوس یه بازی توی این سبک رو کردم و خوب شد که بالاخره این رو معرفی کردن.
Tunic هم بدجوری خوشگل و جذاب بود و جزو بازی های مورد پسند بنده در کنفرانس مایکروسافت که کمتر کسی در موردش حرف میزنه.
Jump Force رو با اینکه بازی نخواهم کرد و اهلش نیستم، ولی تریلرش خیلی خوب بود و بهترین بخش ماجرا هم آخر تریلر و حضور Ryuk بود!
انقدر تعداد بازی ها زیاد بود که دیگه یادم نیست چی دیدم!

Sony
8/10

سونی بازی های درجه یکی نشون داد و کیفیت تریلرها و گیم پلی ها هم عالی بود، ولی مفهوم کنفرانس رو به اون شکلی که دوست داشتم رعایت نکرده بود. کلاً من از کنفرانس یه چیزی میخوام مثل کنفرانس مایکروسافت و سال های قبل سونی. نه مثل Directهای نینتندو که ویدئوی از پیش ضبط شده هست و تماشاگر نداره، یا این کنفرانس سونی که دست کمی از Direct نداشت. شاید تنها خوبی ماجرا این بود که بعد از اینکه یکی دو ماه پیش سونی گفت 4 تا بازی نشون میدیم، انتظارم رو به شدت پایین آورده بودم و حتی فکر نمیکردم خبری از معرفی بازی جدید باشه! :D
The Last of Us 2 یکی از بهترین های E3 بود و نمایش بازی هم به شدت هنرمندانه کارگردانی شده بود و خیلی قشنگ بین دو فضای آروم و خشن منتقل میشد. گرافیک، انیمیشن ها، خشونت و... همه در بهترین سطح ممکن، ولی به نظرم اندکی دستکاری شده. :D منظور این نیست که گرافیک نسخه نهایی این طوری نیست یا فلان انیمیشن رو نداره. همه اینا سر جاشون هستن و احتمالاً بشه تک تک کارهای این ویدئو رو انجام داد، ولی اینکه همه چیز انقدر حساب شده و عین فیلم سینمایی باشه پشت سر هم ردیف بشه، به نظرم شانس اتفاق افتادنش کمه و فکر میکنم یه سری تنظیمات انجام داده بودن تا نمایش انقدر بی نقص از آب دربیاد. باز هم میگم منظور این نیست که این ها توی بازی نهایی وجود ندارن!
Ghost of Tsushima که رسماً تابلوی نقاشی بود و بعضی صحنه های بازی رو زیباترین صحنه های پخش شده بین همه بازی های E3 میدونم. گیم پلی هم جالب و جذاب به نظر میرسید و با اینکه آرزوی من یعنی چاشنی های فانتزی و تخیلی رو نداشت، ولی خیلی تماشایی بود. یه تیکه هم به نظرم یه فحش خیلی داغون ایرانی از زبون یکی از دشمن ها شنیدم که نمیدونم سازنده ها منظورشون همون بوده یا یه عبارت مغولی هست که شبیه اون شنیده میشه! :D توی همون اولین مبارزه و بعد از کشتن اولین دشمن، یکی دیگه از دشمن ها اون عبارت زیبا رو به کار میبره و حمله میکنه به بازیکن! :D
Death Stranding مثل همیشه فقط باعث ایجاد سوال شد و چیز خاصی ازش نفهمیدیم! به قول دوستان بیشتر به شبیه سازی کولبری شباهت داشت تا چیزی که انتظارش رو داریم، ولی همین موضوع رو هم میشه به شخصیت کوجیما ربط داد که همیشه میخواد سورپرایزهایی از خودش دربکنه و ملت رو سرگرم تئوری های مختلف کنه و بازی نهایی مطمئناً خیلی چیزهای دیگه هم داره. :D
Spider-Man در کمال حیرت و تعجب، بهترین بازی کنفرانس سونی بود برای بنده! :D از این نظر تعجب کردم که از 3 بازی دیگه هیچ گیم پلی ای ندیده بودیم ولی از Spider-Man زیاد دیده بودیم و انتظار خاصی نداشتم. ولی لحظات آخر تریلر به قدری محشر بود که انتظارم برای تجربه بازی رو چند پله بالاتر از قبل برد!
Resident Evil 2 شروع جالبی داشت با موش و PS1 و... بقیه بخش های تریلر هم خیلی خوب بودن و با اینکه اهل RE نیستم، ولی قشنگ خاطرات بازی برام زنده شد! مخصوصاً ترس فجیعی که بعد از بازی کردن RE2 و رسیدن به اون مارمولک بی شرف که روی سقف میره سراغم اومد و بعدش زدم هر دو CD بازی رو شکوندم! :| نمیدونم چه مرضی بود که این کار رو کردم، در حالی که میشد CDها رو داد به یه بنده خدایی که بازی کنه به جای اینکه منهدمش کنم! :D
NiOh 2 غافلگیری بزرگی بود و انتظارش رو نداشتم که الآن معرفی بشه. جزو بازی های محبوبم توی این نسل بود و نه در حد خیلی خفن، ولی به اندازه زیادی ازش لذت بردم.
Control در عین حال که چیز جالبی به نظر میرسه، ولی به شدت شبیه Quantum Break هست و یه جورایی انگار ایده هایی که برای ادامه اون بازی داشتن رو اینجا پیاده سازی کردن. البته همین حرکت Remedy به سمت مولتی پلتفورم شدن هم خبر خیلی خوبیه، ولی انتظارم از این استودیو چیز متفاوت تری بود.
Trevor Saves the Universe بعید میدونم کیفیت بالایی داشته باشه، ولی میشه روی طنز باحال بازی حساب کرد و اگه همون حال و هوای دیوانه وار Rick & Morty رو داشته باشه جالب میشه.
یکی از بهترین بخش های کنفرانس سونی هم اون میان پرده های بامزه Dreams بودن! :D مختصر و مفید و دوست داشتنی.

Bethesda
6/10

یه کنفرانس نسبتاً خوب که در کنار یه سری بازی جالب، دو تا معرفی کمدی هم داشت و Starfield و The Elder Scrolls VI رو جوری معرفی کردن که نمیکردن بهتر بود!
Doom Eternal یکی از بهترین تریلرهای E3 رو داشت و به عنوان طرفدار قدیمی Doom بسی لذت بردم! تریلری که در عرض 1 دقیقه هم اتمسفر بازی رو نمایش میده و میگه بازی روی زمین جریان داره، هم دشمن های جدید و البته آهنگ فوق العاده و... کاش گیم پلی هم داشت، ولی اون میره برای QuakeCon دیگه.
Wolfenstein Youngblood خیلی خوب بود و البته من هنوز نسخه دوم رو بازی نکردم! :D
Rage 2 نمایش جالبی داشت، ولی به شخصه با نسخه اولش حال نکردم و 2،3 بار شروع کردم و هر دفعه بعد از مدتی ولش کردم. این یکی به نظر بهتر از اون باشه و گیم پلی جذاب و فانی هم داره، ولی یه جورایی دارن زیادی خودشون رو کول نشون میدن و من خوشم نمیاد از این کارا! یعنی اصرار بیش از حد روی باحال بودن و بامزه بودن رو دوست ندارم.
Fallout 76 میتونه عنوان خوبی برای اهالی Fallout باشه، ولی من نه زیاد طرفدار این سری هستم (برعکس عشقم TES) و نه یه بازی آنلاین محور به دردم میخوره.
The Elder Scrolls: Blades هم چیز خاصی برام نداشت.

Ubisoft
6/10

کنفرانس بدی نبود و با اینکه سورپرایز خاصی نداشت و نه خبری از SC بود و نه Rayman، ولی نمایش بازی ها جالب بود و بخش های جانبی و ژانگولربازی هم. از اون رقص و آواز اولش که به نظرم بهترین رقص و آواز تاریخ E3 بود تا اون یارو از تیم Trials که شو اجرا کرد و دکور رو ترکوند! :))
Assassin's Creed: Odyssey نمایش خوبی داشت، ولی نمیشه منکر شباهت بیش از حدش به Origins شد. البته به عنوان کسی که با Origins زندگی کنم، احتمالاً از این نسخه هم خوشم بیاد. ولی خب یه تنفسی میدادن و سال بعد با تفاوت های بیشتر منتشرش میکردن بهتر بود. بانو کاساندرا هم نظرم رو جلب کرد! :D
Beyond Good and Evil 2 تریلر بسیار زیبا و جذابی داشت و آخرش هم سورپرایز درجه یکی داشت که حتی من رو که نسخه اول رو یکی دو ساعت بیشتر بازی نکردم ذوب کرد، چه برسه به طرفدارهای بازی!
Trials Rising هم بد نبود و کلاً حال میکنم با این سبک بازی های موتوری. از اون بازی ای که سال ها پیش روی گوشی های جاوا با داغون ترین گرافیک ممکن بازی میکردم و به شدت اعتیادآور بود، تا این Trialsها.
Starlink به قدری به No Man's Sky شباهت داشت که اگه تریلر بازی رو نشون میدادن و میگفتن نسخه دوم اون هست، اصلاً تعجب نمیکردم! و عجیب تر از همه اینکه حتی پسوند بازی هم Battle for Atlas هست و Atlas یکی از مهم ترین المان های NMS بود! :D
Division 2 هم که به درد من نمیخوره و مبارک طرفدارهاش. :D

EA
3/10

کلاً در مورد این کنفرانس چیز خاصی نمیشه گفت و چیز به شدت داغونی بود! 2 امتیاز به خاطر آهنگ Champions League توی معرفی FIFA 19 میدم که این آهنگ رو دو میلیون بار هم بشنوم، باز برام تازگی داره. مقادیری امتیاز هم برای Unravel 2 که تریلر جالبی داشت و Anthem که با اینکه آنلاین بودنش باعث میشه از لیست من خط بخوره، ولی خیلی خوشگل و جذابه و بعضی جاهاش حس و حال Avatar رو داره. از اون طرف 3 امتیاز هم به خاطر معرفی احمقانه Star Wars Jedi Fallen Order کم میشه که شبیه سیلی ای بود بر صورت طرفداران مظلوم جنگ ستارگان که مدت هاست دنبال یه بازی داستانی خوب میگردن. :|

Square Enix
3/10

کلاً جوری نبود که بخوام امتیاز بدم، ولی به هر حال! :D یه سری بازی پشت سر هم که نصفش به درد من نمیخوره و بقیه هم اکثراً توی کنفرانس مایکروسافت نمایش داشتن! از Kingdom Hearts 3 و Rise of the Tomb Raider تا Captain Spirit.
البته 2تا بازی دیگه هم بود که چیز زیادی ازشون نفهمیدیم و باید منتظر اطلاعات بیشتر بود. یعنی Babylon's Fall و The Quiet Man.

کنفرانس PC رو ندیدم. Nintendo Direct رو هم دنبال نکردم و نمیتونم امتیاز بدم. فقط Super Smash Bros رو دیدم که یکی از بازی هایی هست که همیشه حسرتش رو خوردم و مبارک دارندگان Switch! خیلی لذت بخشه همچین بازی ای با این همه کاراکتر رنگارنگ.
Devolver Digital هم که کلاً بحثش جداست و جوری نیست که بخوایم امتیاز بدیم. :D یه کنفرانس کمدی و باحال با تیکه و کنایه های جالبی که به بقیه میندازه و اجرای خوب و... فقط به نظرم بازی های بیشتری نشون بدن هم بد نمیشه! :D دیگه انقدر سراغ طنز و کمدی میرن که تعداد بازی هایی که نشون میدن هم خیلی کم و مختصر میشه.

در مجموع E3 بدی نبود و هم بازی های جدید و جالبی دیدیم، هم نمایش های خوبی از بازی های قبلی. ایشالا سال دیگه که کم کم داریم به استقبال نسل بعد میریم، کنفرانس های خفن تری هم ببینیم. :D
 
آخرین ویرایش:

kanway

کاربر سایت
Aug 3, 2013
2,551
نام
پوریا
EA: 2/10
این دو نمره رو هم دادم به خاطر معرفی UCL وگرنه در کل کنفرانس خسته کننده و حوصله سر بری بود!

Sony: 9/10
اول از همه بگم که اون یه نمره رو کم کردم به خطار اینکه انتظار داشتم بازی های جدیدی که معرفی شدن مثل Ghost Of Tsushima یه کمی در موردشون بیشتر صحبت بشه و حداقل سازنده هاش در حد دو سه دقیقه در موردش صحبت کنن!
TLOU2 تقریبا همون چیزی بود که انتظار داشتم! همون جو تاریک همراه با خشونت بالا و انیمیشن های فک برانداز و پیشرفت کردن در بخش مخفی کاری و البته دیدار مجدد الی! تنها چیزی که رو اعصابمه, سکوتیه که نسبت به جوئل دارن و چیزی در موردش نمیگن.
Ghost Of Tsushima برای من بهترین نمایش امسال بود! محیط های چشم نواز,صداپیشگی قوی,مبارزات سرگرم کننده و خیلی چیزای دیگه! از اونجور بازیاس که شدیدا نیاز به photo mode داره :D
Death Stranding هم نمیدونم درموردش چی بگم! کوجیما رسما دهن آدمو صاف می کنه تا یه نمایش از بازیش بده :D به یه سوالی که تو تریلر قبلی به وجود آورده جواب میده ولی یهو ده تا سوال دیگه درست می کنه! بازیگرای جدیدی که معرفی شدن هم از نکات مثبتش بود.
Spider-man یه پایان باشکوه برای این کنفرانس بود! گیم پلی سریع و هیجان انگیز همراه با ویلیان هایی که انتظارشون رو میکشیدیم!

کنفرانس های دیگه رو هم وقت نکردم ببینم فقط مایکروسافت رو تیکه تیکه دیدم که تریلر Forza عالی بود!
 
  • Like
Reactions: vaan 2 and benjohn

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
فکر کردم نمره دادن به کنفرانس ها بی معنیه چون کیفیت رو نمیشه با عدد نشون داد. به همین خاطر به جای نمره به هر کدوم یه صفت میدم.


من نظرم رو در مورد کنفرانس مایکرو تو تاپیکش به تفضیل دادم و فکر نمیکنم نیازی باشه تکرار کنم. فقط به اختصار اینکه فراتر از انتظارم ظاهر شد و لذت بردم. منتها اشکالاتی هم بهش داشتم.
صفت کنفرانس مایکرو: امید بخش و سرزنده

کنفرانس سونی در یک کلام عالی. بشدت حرفه ای بود. یادمه سالن رو که دیدم ماتم برد. احساس کردم سونی جدا داره برشکست میشه که همچین جای کوچیکی گرفته. ولی نه بعدا که فهمیدم اونجا رو صرفا برای نماش تلو 2 در نظر گرفتن و دقیقا هم شبیه کلیسای داخل بازیه مغزم منفجر شد. نمایش هم که نگو اصلا باورم نمیشه تلو 2 این شده باشه بعد از GOW حس میکردم نوتی نمیتونه یکه تاز باشه و نمیتونه دوباره شگفت زده مون کنه. خوب مثل همیشه حق با نوتی داگ بود نه من. تو زندگی شخصی به دوستانی که باهاشون ندار باشم و خیلی دوستشون داشته باشم میگم دیوث. پیامم به نیل دراکمن اینه که خیلی دیوثی:D

هیچ وقت فکر نمیکردم که سازنده ای در گروه سونی بتونه به امثال نوتی سانتا یا کوجیما پروداکشن نزدیک شه. اما بعد از دیدن نمایش GoS حسم اینه که باید به ساکر پانچ بابت پیوستن به جمع خدایان تبریک گفت.

کوجیما رسما ما رو گرفته. مریضه این بشر. دلم میخواست بابت این مردم آزاری بگیرم یه فص حسابی بزنمش. ولی حیف که تو دلم جا داره.

اسپایدر من هم که نمایش خوبی داشت. ولی خیلی با سلیقه من جور نیست. ایشالا خوب باشه.

سورپرایز نمایش بازی رمدی بود. دفعه اول خیلی به چشمم نیومد ولی در بازدید دوباره خیلی ازش خوشم اومد امیدوارم ایرادات QB رو رفع کنن و مثل همیشه بدرخشن.

RE2 هم که RE2 هست و نیازی به تعریف نداره و به عنوان هوادار پیشکسوت RE که بشدت طرفدار نسخه های قدیمی این سریه از نمایشش خیلی راضیم

صفت کنفرانس سونی: دلربا

نینتندو: نینتندو نمایش خوبی داشت ولی نه در حد نام نینتندو. Smash که خوب مورد علاقه ی همه هست و احتمالا همه هم لذت میبرن. ولی یادمون نره که بیشتر ریمستر نسخه ی WiiU هست تا یه نسخه کاملا جدید. کسانی که WiiU نداشتن ( که تعدادشون هم زیاده و در اکثریت هستن) مسلما خیلی لذت میبرن. ولی اونایی که داشتن احتمالا کمی دلسرد شدن

جای یه بلاکباستر تو نمایش خالی بود. کلا تمشون خیلی ژاپنی بود( که صد در صد فوق العادست) ولی بنظرم نیازه یه چیزی تو مایه های فرست پارتی سونی داشته باشن. اگر Dark Eternals کنسل نشده بود میتونست این جای خالی رو پر کنه

صفت کنفرانس نینتندو : دلسرد کننده

@sadegh93

دوست عزیزمون اشاره کردن که من اسم بازی Shadow of Eternals رو اشتباه کردم که حق با ایشونه. خیلی سال از معرفیش میگذره و من اشتباه کردم ممنون که یادآوری کردن
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
خب این E3 هم بالاخره تموم شد

مایکروسافت: 7.5 با اینکه معرفی ها دنباله های قابل انتظاری بودند ولی سطح نمایش هاشون خیلی خوب بود مثل همین Geow5 در مقابل نمایش اولیه نسخه چهارم و ... در هر صورت اینده خوبی رو برای Xbox و بخش گیمینگ این کمپانی با کنفرانس پخش شده میشه تصور کرد. به قول معروف مایکروسافت برگشت به بازی

سونی: 6.5 سونی بیشتر اعتبار مراسمش رو به خاطر نمایش گیمپلی دلست میگیره، ولی خب الان دث استرندینگ و اسپایدرمن و دریمز و... هرچقدر فوق العاده باشند اما تو چندین کنفرانس مختلف بودند. اما به هر جهت ساخت این بازیها جای تقدیر داره

یوبیسافت: 3 برخلاف پارسال امسال واقعا بد بود و البته همینجور هم انتظار میرفت چون پارسال سر ماجرای ویوندی یکجورایی خیلی بازیهاشون رو پیش از موعد معرفی کردند و اینکه اساسین کرید به عنوان اصلی ترین بازی نمایش ضعیفی داشت

ای ای: 2 به نظرم کنفرانس بدتر از بدی داشتند. از نمایش چند دقیقه ایی بازی موبایل و دنباله های ورزشی با کمترین پیشرفت ظاهری و صرفا نکته مثبت مراسم BF V و Anthem بود

بتزدا: 1.5 نظر کاملم رو درباره این کمپانی همون صفحه اول/دوم به اشتراک گذاشتم



جمع بندی کل این E3 از دید من بازگشت مایکروسافت به عنوان یکی از لیدرهای صنعت خیلی خبر خوشایندی بود (هرچند طول میکشه به اون سطح گذشته برسه) و سونی هم دیگه این چند وقت با عرضه خدای جنگ و نمایش گیمپلی دلست کیفیت کاری شو نشون داده.
و اما درباره کمپانی های مولتی پلتفرم حقیقتا با چیزی که امسال دیدم از هرکدوم این کمپانی ها نهایتا هردوسال یکبار صرفا یک بازی عالی در بیاد و باقی اثارشون فقط کمیت هستند. راک استار و cd project هم اونقدر بین بازیهاشون فاصله هست که هیچ

در کل فکرمیکنم یک کمپانی خیلی غول مثل امازون لازمه وارد صنعت ویدیو گیم بشه. هم سیستم پخش بازی دارند(فروشگاه امازون) هم رسانه دارند(توییچ) و هم مثل اینکه انجین داخلی و یکسری استدیو محدود هم خریداری کردند. به نظرم خیلی خوب میشه وارد گود بشن و حداقل گلوی EA و یوبیسافت و بتزدا و 2K و ... فشار بدن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر