Control


پلتفرم: Xbox One, PS4 و PC
سازنده: Remedy
ناشر: 505 Games
تاریخ انتشار: 27 August 2019


بررسی بازی Control




پیش‌نمایش بازی‌سنتر:
معرفی بازی Control - بازی سنتر
نگاهی به دموی بازی کنترل در نمایشگاه E3 2019 - اختصاصی بازی سنتر - بازی سنتر
بازی جدید خالقان «Alan Wake» و «Quantum Break» با عنوان «Control» در طول کنفرانس «E3» شرکت «سونی» معرفی شد. عنوان کنترل شباهت‌های فراوانی به عنوان Quantum Break دارد.

داستان:
بعد از آن که یک آژانس امنیتی در شهر «نیویورک» مورد حمله قرار می‌گیرد، شما تبدیل به مدیر برای کنترل اوضاع می‌شوید. عنوان کنترل داستان «Jesse Fadens» را بازگو می‌کند. پلات اصلی بازی، به دنبال جواب سوال Jesse به عنوان مدیر این گروه است. جهان عنوان کنترل دارای ماموریت‌های فرعی، شخصیت‌های مختلف و راز های گوناگونی است. همچنین در طول بازی شما با بقیه اعضا آژانس امنیتی و آزمایش های علمی گوناگون سر و کار دارید.

گیم‌پلی:
همانند عنوان کوانتوم‌بریک، کنترل یک شوتر سوم شخص بر پایه استفاده از قدرت‌های گوناگون است. البته در این بازی شما قابلیت تغییر و آپگرید این قابلیت‌ها را خواهید داشت.

ویژگی‌ها:
محیط داینامیک که با توجه نحوه بازی شما دچار تغییر خواهد شد.
یک دنیا تاریک و بی‌رحمانه که توسط یک گروه فاسد کنترل می‌شود.
بازی در یک ساختمان در شهر نیویورک جریان دارد که مدام تغییر می‌کند و شرایط و محیط های غیر قابل پیش‌بینی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سم‌لیک در خصوص معرفی بازی گفت:
« کنترل پیوستن رویا به حقیقت است. به رمدی و کارگردان بازی «Mikael Kasurinen» افتخار می‌کنم.»

اسکرین‌شات:

officeoffice-1300x731.jpg takeoverdot-1300x731.jpg Security_team_bodies-1300x731.jpg Ritual_Point_combat_2-1300x731.jpg Jesse_levitating_tunnel-1300x731.jpg FaceOff-1300x731.jpg Drifter_combat-1300x731.jpg Bad_day_at_the_offce-1300x731.jpg bweiss-1300x731.jpg circle-1300x731.jpg different_things-1300x731.jpg haunting-1300x731.jpg
DfdQ25aVMAAhide (1).jpg
 

Attachments

  • photo_2018-06-11_19-24-07.jpg
    photo_2018-06-11_19-24-07.jpg
    51.3 KB · مشاهده: 17,734
Last edited by a moderator:

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
حالا که بحث کوانتوم بریک و رمدی داغ شده، جالب که بدونید که مایکروسافت در اون زمان از رمدی خواسته که یک بخش کینکتی هم برای بازی بسازه ولی خوشبختانه این بخش در نهایت کنسل شده. یک سری نکات جالب دیگه هم تو کتاب کوانتوم بریک وجود داره که می‌تونید اینجا بخونید:
10 نکته خواندنی از کوانتوم بریک (قسمت دوم)

و حالا کنترل:
من احتمالا شامل اون افرادی هستم که بعد از تجربه بازی در E3 خیلی دید مثبتی به بازی نداشتم و حتی امیدی که به این عنوان داشتم هم از دست دادم. مشکلات کنترل مربوط به محیطش نمیشه، بلکه مشکل اصلی لول دیزاین ضعیف این محیط هستش. فرقی نمیکنه اگر جنگل بود یا محیط های شهری کوانتوم بریک. استودیو رمدی تو ساخت مراحل مشکل داره و این مشکل هم از الن‌ویک تا به امروز حل نشده. حالا این مشکل تو مراحل کنترل به خاطر وسعت وسیعش بیشتر هم به چشم می‌خوره. حداقل تو مرحله مربوط به E3 کاملا این مشکل حس می‌شد. امیدوارم تو نسخه نهایی بتونن برطرفش کنند.
نکته بعدی هم مربوط به توجه بیش از حد به بخش بصری بازی میشه که حتی این حسو به من القا می‌کنه که در بقیه بخش‌ها و احتمالا در بخش داستانی هم خبری از اون جادوی الن ویک و مکس‌پین نیست.
در کل به عنوان یکی از طرفدران رمدی امیدوارم کنترل بتونه موفق باشه برای این استودیوی دوست‌داشتنی.
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
یک ماه تا عرضه ی بازی نمانده و با انکه بازی گلد شده اما متاسفانه بنظر میرسه رمدی با مشکل بزرگی روبرو شده.
5F04521E-DF9D-4071-8DF3-5A8ACDD9639F.jpeg
خبرها حاکی از ان است اخیرا کارمندان رمدی سخت مشغول کار هستند و گاهی ساعت کاری انها به ٢٧ساعت در روز هم میرسد که بسیاری از کارمندان از این وضع ناراضی هستند. البته رمدی تنها شرکتی نیست که به این مشکلات برخورده و اخیرا دولوپرهای بزرگی با مشکلات کرانچ و ساعات کاری زیاد روبرو هستند. در پایین عکسی منتشر شده توسط یکی از کارکنان رمدی که نامش نخواسته فاش شود. در این عکس به وضوح میشود شرایط بد کاری رمدی و فشار زیادی که بر کارمندان وارد میشود را مشاهده کرد.
پ.ن: واقعیتش نمیخوام ارزش کاریشون رو بیارم پایین و امیدوارم بازی جذابی از اب دراد ولی خب اگه منم نصف پروژه رو از رو پروژه ی قبلی ایم کپی پیست میکردم میتونستم اینطور لم بدم :D
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
تاپیک یک نظرسنجی پیش بینی نمرات لازم داره

یک مشکلی ک به نظرم بازی داره اینکه سیستم مبارزات ش مهارت طلب نیست و بیشتر حالت گرایند داره. یعنی من هرچی ویدیو دیدم همینطوری بود، تیر میزد، وسیله پرت میکرد که فرقی نداشت چه حجمی دارند، و صبرمیکرد انرژی بارش پر بشه و دوباره همین چرخه تکرار میشد

یعنی تو ویدیوها نمیدیدیم از این دوتا المانی که داره بتونه یک حرکت و تاکتیک جدیدی در بیاره
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Tommy Vercetty

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
داشتم اینستا بازیگر کارکتر اصلی رو می‌دیدم لامصب بازیش عین واقعیت صورت یارو زنه رو در آورده.بدون شک رمدی در کنار ناتی داگ یکی از بهترین هاس در بخش گرافیک.
و اینکه خود سم لیک از الان زده تو خط آلن ویک دو. اینو تو پیججش شیر کرده طرفدارا هایپ کردن!
112647
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
اینو بخونید و ایمان آورید! :D
https://www.gamesradar.com/uk/control-makes-me-happy-that-we-never-received-sequels-to-alan-wake-and-quantum-break

عجب مطلب هایپ‌کننده‌ای بود...مخصوصا این قسمتش:
Unless something goes horribly, horribly wrong after the first few hours of the game – and I'd be surprised if this were the case, given the studio's track record – then I feel confident in claiming that Control is the culmination of everything Remedy has gained expertise in and has been working towards since the company was founded 23 years ago. Control may have its roots in Remedy's past, but it absolutely represents its future – its action unfurling on a scale the likes of which we've never seen from this team before.

دیگه تقریبا مطمئنم کنترل همون تجربه‌ی خفن و عجیب غریبیه که میخوام...حالا منتقدا هر نمره‌ای خواستن بهش بچسبونن، مهم نیست!
 

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
گیمپلی بازی و اینکه میشه با محیط تعامل داشت خیلی باحال همه چیز میشه پرت کرد گیمپلی ادم یاد مکس پین میندازه کسی هست با هم پیش خرید کنیم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر