Multi Platform DOOM Eternal

سازنده
Id Software
تاریخ انتشار
March 2020
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================

در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg 008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg 800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png 800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png 800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpg Ballista_Concept_Art.jpg DOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpg Doomblade.jpg Eternal_Plasma_Rifle_Concept.jpg Eternal_Rocket_Launcher_Concept.jpg batch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpg Heavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.png Arachnotron.png Archivle.png D_TmwSeWkAIztE7.jpg Pain_Elemental.png Doomhunter.jpg



artwork.doom-eternal-the-ancient-gods-part-one.1413x1080.2020-08-07.3.png

The Ancient Gods Part One
Release Date: October 20, 2020
سه شنبه 29 مهر 1399

DOOM-Eternal-The-Ancient-Gods-Part-One-Teaser.jpg
doom-eternal-ancient-gods-dlc-demon-1200x675.jpg doom-1280x720.jpg sJnW5ZauGjdYSaUgGDMYCh-1200-80.jpg
Doom-Eternal-marauders-ancient-gods.jpg


 
آخرین ویرایش:

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
ولی ایکاش doom4 میساختن بنظرم من که جالب بود کات سین هاش و اتمسفرش نه خیلی ولی گیم پلیش ببینید قشنگ همین doomیه که الان داریم میبینیم
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828
ولی ایکاش doom4 میساختن بنظرم من که جالب بود کات سین هاش و اتمسفرش نه خیلی ولی گیم پلیش ببینید قشنگ همین doomیه که الان داریم میبینیم
میتونن به عنوان یه ip جدید روش کار کنن، من خودمم دوست داشتم ببینم چی بود، قطعا چیز خیلی خوبی بوده به هر حال تیم خیلی خوبی اون موقع داشت روش کار میکرد.
ولی اصلااااا دیزاین هاش با چیزی که داریم توی eternal میبینیم قابل مقایسه نیست. این نسخه eternal قشنک دووم رو به جلو برد و از نظر من قشنگ متحولش داره میکنه توی تمام جنبه ها و منظرها. آرت دیزاینش که قشنگ چند پله از تمام نسخه های دووم جلوتره. باقی موارد هم به نظرم بهترین خواهد شد توی کل سری.
 
  • Like
Reactions: Subject 16

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
چهرش پیدا نبود توی نسخه 2016 بهتر نبود؟ اونجوری face بهتری داشت به نظرم.
خیلیا به این اشاره کردن. خودشونم گفتن که توی نسخه نهایی قراره قسمت جلوی Helmet رو تاریک‌تر کنن تا فقط یکمی از صورت مشخص بشه.
ولی به هر حال مشخصه که توی این نسخه میخوان تاکید کنن Doom Slayer یه انسانه و رباتی چیزی نیست :D اون قسمت دست‌ها رو هم فک کنم واسه همین باز گذاشتن. وقتی تیر میخوره هم یه صدای غرولندی از خودش درمیاره!
بنظر من کلا قیافش رو مثل نسخه‌های کلاسیک بیارن زیر صفحه کنار Health Bar کامل نشون بدن :D >:)
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,956
نام
آریا
اسکرین شات جدید از Slayer:

View attachment 113278

آیا اسلحه نیازه یا همون نگاهه کافیه تا دشمنا خودکشی کنن؟! :D>:)
شکل و شمایل و حالت ابروها خیلی شبیه Doomguy نسخه‌های کلاسیکه! :D

pfbk_sdxc.jpg
 

.MARSHAL.

کاربر سایت
May 29, 2012
119
نام
سیاوش
نمیدونم قبلا کسی اینجا به انجین بازی اشاره کرده بود یا نه؛ ولی همونطور که احتمالا میدونید بازی از موتور id Tech 7 که یه موتور کاملا next-gen هست استفاده میکنه. این موتور در مقایسه با id Tech 6 که در DOOM 2016 استفاده شده بود تقریبا 10 برابر قدرت بیشتر در رندر جزییات محیط، آبجکت ها و تکسچرهای بازی داره. همچنین تکنولوژی جدیدی به نام Destructible Demons به انجین اضافه شده که همونطور که از اسمش پیداست دشمنان بازی به صورت تدریجی بسته به نوع و میزان دمیج ـی که در مبارزات بهشون وارد میشه قسمت های مختلف بدنشون به صورت مجزا قطع و سلاخی میشه! که فکر میکنم یجورایی شبیه تکنولوژی dismemberment ـه Dead Space باشه... حالا باید تو خود بازی دید که جزییات این تکنولوژی تا چد حد با جزییات و طبیعی (قابل باور) کار شده...

همچنین جدای از این موارد انجین بازی، از سیستم جدیدتر و یکپارچه تری به نسبت ورژن 6 موتور برای تکنولوژی HDR و همچنین سایه پردازی بازی استفاده میکنه. وقتی میگم HDR منظور سیستم HDR ـی هست که تو خود انجین بازی به صورت نرم افزاری استفاده شده و ربطی به قابلیت ـه HDR مانیتور و TV نداره.

همچنین قابلیت های دیگه ای مثل Multi PBR یا همون Phisically Based Rendering که تقریبا میشه گفت تکنولوژی تا حدودی مشابه به Tessellation در DirectX هست، و همچنین بهبود های قابل توجه دیگه ای در زمینه های Global Illumination و سطح جزییات محیط و چندین مورد دیگه به این انجین اضافه شده. و درمجموع این موتور جدید جدای نسل بعد بودن و قابلیت های پیشرفته تر و بهتری که بهش اضافه شده در کل طبق شایعات مختلف حدود 1 میلیون خط کد کمتری نسبت به ورژن قبلی خودش یعنی id Tech 6 داره که واقعا عدد قابل توجه ای هست و نشون میده که بیس کد بازی تا حدود زیادی بهینه تر هست...

jpdw_62785_3_doom-eternal-res.jpg

در مجموع ظاهرا تلاش های Graphics Engineer ـه سابق Crytek یعنی Tiago Sousa حسابی جواب داده و انجین ـه id Tech امروز واقعا رشد فوق العاده چشمگیری نسبت به گذشته داشته. Tiago تو سال 2014 به id ملحق شد و کار خودش رو از id Tech 6 شروع کرد و نتیجه کارهاش تا به امروز به نظرم بسیار چشمگیر و فوق العاده بودند. واقعا مهره ی ارزشمند و توانمندی رو id تو سال 2014 به تیمش اضافه کرده و باعث شده id Tech حتی در نبود خالق اصلی اش همچنان سرافراز و قدرتمند به مسیرش ادامه بده...

6x7b_tiago_sousa.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر