Multi Platform DOOM Eternal

سازنده
Id Software
تاریخ انتشار
March 2020
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================

در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg 008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg 800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png 800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png 800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpg Ballista_Concept_Art.jpg DOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpg Doomblade.jpg Eternal_Plasma_Rifle_Concept.jpg Eternal_Rocket_Launcher_Concept.jpg batch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpg Heavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.png Arachnotron.png Archivle.png D_TmwSeWkAIztE7.jpg Pain_Elemental.png Doomhunter.jpg



artwork.doom-eternal-the-ancient-gods-part-one.1413x1080.2020-08-07.3.png

The Ancient Gods Part One
Release Date: October 20, 2020
سه شنبه 29 مهر 1399

DOOM-Eternal-The-Ancient-Gods-Part-One-Teaser.jpg
doom-eternal-ancient-gods-dlc-demon-1200x675.jpg doom-1280x720.jpg sJnW5ZauGjdYSaUgGDMYCh-1200-80.jpg
Doom-Eternal-marauders-ancient-gods.jpg


 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,990
نام
آریا
عجب خر تو خری شده این بازی! :D به نظر میرسه داستان خیلی وسیع‌تر از قبل شده و باید منتظر کلی اتفاقات عجیب و غریب باشیم. البته نسخه قبلی هم lore جالبی داشت، ولی این دفعه دیگه از اون هم فراتر رفتن و می‌خوان یه دنیای عظیم برای Doom ترتیب بدن که حالا حالاها بشه باهاش داستان‌های جالبی رو روایت کرد.
تریلر رو که باید 60 بار دیگه ببینم تا بتونم هضمش کنم، ولی یکی از جالب‌ترین بخش‌ها Cyberdemon اوریجینال بود. بعد از Mancubus و Arch-Vile که نسبت به بازی قبلی تغییراتی داشتن و قیافه‌شون بیشتر به سمت نسخه‌های کلاسیک رفته، الآن Cyberdemon هم تغییر قیافه داده و به شدت شبیه نسخه کلاسیکش شده و چیز وحشی‌تر و شیطانی‌تری در مقایسه با مدل 2016 هست:

aoq_3r3f.jpg


p3w_34252345.jpg


اون برادران کشیش‌مانند هم مطمئناً نقش خیلی پررنگی توی داستان دارن و بهشون میخوره از اینایی باشن که به خاطر یه سری اعتقادات، باعث شدن جهنم و زمین با همدیگه ترکیب بشن و از این جور چیزا! :D
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,834
بی نظیر بود doom به معنای واقعی کلمه بی نظیر. اصلا فکر نمیکردم بازی همچین جهشی داشته باشه.
بهترین نمایش کنفرانس همین بود و واقعا نمیشه براش صبر کرد. جهان بازی رو خیلی گسترده کردن و آرت استایل بازی بی نظیره، حالا دیگه اکشن ها و گانینگ کوبنده بازی به دل و جیگر آدم میشینه. بازی قشنگ اومد روی فرمی که باید بیاد. تنوع دشمن ها، مبارزات و احتمالا جهان و داستان بازی قشنگ چندین پله از نسخه 2016 رفته جلوتر .
عجب خر تو خری شده این بازی! :D به نظر میرسه داستان خیلی وسیع‌تر از قبل شده و باید منتظر کلی اتفاقات عجیب و غریب باشیم. البته نسخه قبلی هم lore جالبی داشت، ولی این دفعه دیگه از اون هم فراتر رفتن و می‌خوان یه دنیای عظیم برای Doom ترتیب بدن که حالا حالاها بشه باهاش داستان‌های جالبی رو روایت کرد.
تریلر رو که باید 60 بار دیگه ببینم تا بتونم هضمش کنم، ولی یکی از جالب‌ترین بخش‌ها Cyberdemon اوریجینال بود. بعد از Mancubus و Arch-Vile که نسبت به بازی قبلی تغییراتی داشتن و قیافه‌شون بیشتر به سمت نسخه‌های کلاسیک رفته، الآن Cyberdemon هم تغییر قیافه داده و به شدت شبیه نسخه کلاسیکش شده و چیز وحشی‌تر و شیطانی‌تری در مقایسه با مدل 2016 هست:

aoq_3r3f.jpg


p3w_34252345.jpg


اون برادران کشیش‌مانند هم مطمئناً نقش خیلی پررنگی توی داستان دارن و بهشون میخوره از اینایی باشن که به خاطر یه سری اعتقادات، باعث شدن جهنم و زمین با همدیگه ترکیب بشن و از این جور چیزا! :D
آریا البته من جزو اون کسانی بودم که cyber demon نسخه 2016 رو بی نهایت دوست داشتم و در واقعا محبوب ترین طراحیش برام همین نسخه بود. بعد از اون افتضاحی که توی طراحی سایبردیمون نسخه 3 دیده بودم نسخه 2016 قشنگ اون ابهت و خفن بودن و وحشتش رو بهش برگردوند :D. ولی این شماره هم عالیه طراحیش.
در کل برای ورود به دنیای eternal و فهمیدن اینکه چه اتفاقاتی افتاده دارم لحظه شماری میکنم. شخصا برام بهترین نمایش E3 بود.
و نهایت اینکه کاور آرت بازی مثل همیشه بی نظیره و شاید حتی زیباترین باشه توی سری، نسخه کالکتور بازی هم شدیدا نفیس و چشم پیره.
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
واقعا بهترین نمایش e3 بود نمایش doom .
این شماره خیلی تنوع دشمنا بالاست، هم zombie ها هم demon ها. آرت استایل بازی واقعا بی نظیره توی کل سری و یکی از بهترین ها در کل بازی های ویدئویی هست.
بهترین آپدیت انجام شده به Eternal به نظر من آهسته کردن فینیشر ها هست. :D نسخه قبلی Doomslayer به حدی سریع دست و پای دشمنارو میکند که نمیشد از این پروسه لذت کامل رو برد. :D الان با اضافه شدن چاقوی دستی اعمال Doomslayer خیلی انسانی تر شده و به نظرم هم از نظر انیمیشنی و هم داستانی و گیم پلی خیلی تغییر خوبیه.
============
Bethesda's legal department drops the hammer on Doom Remake 4 mod
متاسفانه تیم حقوقی بتزدا بازم مسخره بازی های معمول خودش رو شروع کرده و یک ماد که هدفش بازسازی کامل Doom Classic بوده رو بسته چون احساس کرده میشه از موارد مورد استفاده در این ماد بعدا برای مسائل مالی استفاده کرد.
سازنده های ماد گفتن بنابر مشاوره های حقوقی انجام شده، بتزدا حقی در این مورد نداشته و احتمالا در دادگاه پیروز میشدن، اما به دلیل اینکه خرج این کار بیشتر از 100 هزار دلار میشد، از منظر اقتصادی براشون اصلا نمیصرفه که با یه شرکتی مثل بتزدا وارد جنگ حقوقی بشن.
ماد بسیار فوق العاده ای بود و واقعا اهداف خوبی داشت (تبدیل کردن دووم کلاسیک به یه بازی مدرن)، حیف شد واقعا. در حالی که خود دووم مجانی هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر