Xbox Gears 5

وابستگی بیش از حد بشر به تکنولوژی باعث سقوط انها خواهد شد، و تمامی دشمنان با اتحاد به دنبال تنها انساهای باقی مانده در دنیا هستند که انها را از بین ببرند. در نقش "کیت" به سفری خواهیم رفت که ریشه واقعی لوکاست ها را کشف کنیم و برای انچه که باقی مانده در کنار دوستانمان مبارزه کنیم.

4dd4dc7e-964c-43cf-aac4-f7d03fc40172.jpg


Gears 5
توسعه دهنده : استدیو د کوالیشن
ناشر: اکس باکس گیم استدیوز
ژانر: شوتر سوم شخص
مد ها: تک و چند نفره
تاریخ عرضه: نوزدهم شهریور ماه (پانزدهم برای دارندگان نسخه التیمیت و گیم پس التیمیت)
پلتفرم ها:
110024 110023

قیمت:
نسخه التیمیت ادیشن: 80 دلار که شامل محتویات ذیل میشود:​
  • Gears 5 Standard Edition
  • Ultimate Edition Character Pack
  • 30 days of Boost
  • Early Access - Play 4 days early!
  • Terminator Dark Fate Character Pack when you play by September 16
  • Be first to play with the Tech Test in July
نسخه استاندارد: 60 دلار که شامل محتویات ذیل میشود:​
  • Gears 5 Standard Edition
  • Terminator Dark Fate Character Pack when you play by September 16
  • Be first to play with the Tech Test in July

نکته: بازی از سرویس Xbox Play Anywhere پشتیبانی میکند، بدین معنی با خرید Gears 5 از استور مایکروسافت میتوانید هم بر روی Xbox One و بر روی Windows 10 بازی را صاحب شوید.


d0a06b93-2263-496b-8cb2-85938d530b4b.png


بازی از روز اول عرضه بر روی گیم پس دردسترس هست و دارندگان گیم پس التیمیت چهار روز زودتر به بازی دسترسی دارند



در E3 سال 2018 استدیو کانادایی د کوالیشن که مسئولیت همه چیز مرتبط با دنیای Gears of War را در اختیار دارد قسمت جدید این سری را با نام Gears 5 معرفی کرد. اگر Geow 4 را به پایان رسانده باشید حتما میدانید در انتهای بازی شاهد یک پیچش داستانی هستیم که همه ماجراها را به ملکه Myrrah لوکاست ها پیوند میزند. در این دنباله مستقیم کیت دیاز (Kait Diaz) نقش اصلی داستان محسوب میشود و قرار است وی به همراه Del از مسیر دسته (که توسط JD رهبری میشود) جدا شوند و به دنبال کشف حقیقت ریشه لوکاست ها بروند.

اطلاعات زیادی از بخش کمپین بازی تا ماه دسامبر منتشر نخواهد شد و دانسته های فعلی ما صرفا به همین موارد برمیگردد. ولیکن اقای راد فرگوسن مدیرعامل استدیو د کوالیشن میگوید انها برای ساخت و توسعه Gears 4 به دلیل اینکه اعتماد کاربران را نزد خود نداشتند، دست به تغییرات و ریسک های فراوان نزدند ولیکن این بار برای Gears 5 اختیار عمل بسیاری دارند و بسیار ریسکی تر عمل کرده اند. به دنبال همین مورد حال شاهد عمیق ترین کمپین ساخته شده برای هستیم.

ویژگی های بازی به نقل از سایت Xbox:

به عنوان یکی از تحسین شده ترین دنیاهای بازیهای ویدیویی، گیرز حال از همیشه بزرگتر است، با 5 مود هیجان برانگیز در کنار عمیق ترین کمپین ساخته شده سری
کمپین کو-اپ سه نفره: در کنار دوستان خود در کمپین کو-اپ سه نفره انلاین و یا اسپلیت اسکرین مبارزه کنید
مسیر وظیفه: از یک سرباز تازه وارد تا ژنرال چهار ستاره ارتقا بیابید. چالش های جدید دریافت کنید، و جوایز فوق العاده پاداش بگیرید و درنهایت لوت خود را به نمایش بگذارید
بووت کمپ: اگر تازه به سری گیرز وارد شده اید و یا خیلی عقب مانده اید، بوت کمپ یک راه سرگرم کننده برای یاد تکنیک های مبارزه از مراحل ابتدایی تا حرفه است
به جای جک بازی کنید: جک یک پرنده رباتی شخصی پوشش دهنده شماست که میتواند از شما پشتیبانی و یا به دشمنان اسیب وارد کند. بی نقص برای تازه واردین به سری گیرز
ویترین جلوه های بصری: تمام مود های بازی را در رزولوشن 4K به همراه پشتیبانی از HDR در روون ترین حالت ممکن یعنی 60 فریم بر ثانیه بر روی Xbox One X تجربه کنید

تمام تریلرهای منتشر شده از بازی در کانال رسمی یوتیوب Gears of War:

Gears of War




کپی و یا ارجاع به سایر سایت های فارسی زبان طبق قوانین ممنوع است.
تاپیک به فوق العاده ترین شکل ممکن اپدیت خواهد شد.
 

Attachments

  • 6jeo_امضا.jpg
    6jeo_امضا.jpg
    136.6 KB · مشاهده: 11,023

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
اوه اوه دوباره یکی حرف از انحصاری سونی زد تو این تاپیک ریختن اینجا. حتی یکی یک کلمه، یک چیز جزیی خیلی کوچیک از بازیهای سونی بگه اینجا سریع اولین نفر اینجایی مچ گیری کنی.

گیرز ۴ رو تو ۲ سال ساختن. ۲ سال. اولین بازی استدیو بود، اولین گیرز هم نه اولین بازی استدیو. تازه تو این دوسال اینا گیرز ۱ هم ریمیک کردن. کاری که اینا تو ۲ سال انجام دادن با اون وضعیتی که داشتن رو هیچ استدیویی فکر نمیکنم حتی توانایی انجام دادنشو داشته باشه. یجوریی نیاید اینجا حرف بزنید انگار مثلا کوالیشن الان خراب کرده سری رو. اینکه بازی هم بازدید خوبی نداره تو یوتیوب یا هایپ قدیم رو نداره کلا به خاطر فروش پایین وان و اون جایگاه بدی که مایکروسافت این نسل بین گیمر ها داره (البته مارکتینگ داغون بازی رو هم نمیشه نادیده گرفت). خیلی وقته که مشخص شده متای بازی ها تمرکز فقط کمپین. کمپین بازی که کل تمرکزش رو سینگل و توی ۵ سال ساخته شده معلوم نمره بیشتری میگیره از کمپین بازی که ۵ تا مود مختلف داره و تو ۳ سال ساخته شده. شما هنوز تو مرحله «بازی شوتری مثل گیرز باید ۳۰ فریم باشه تا گرافیک بهتری داشته باشه چون سری گیرز همیشه بنچمارک گرافیکی بوده» گیر کردی نیازی نیست تریلر گیرز و انالیز کنی. نمیدونم این چه فشیاریه که هایپ شدن ما از این تریلر به شما اورده که شما هر صفحه میخوای یه راهی پیدا کنی که بکوبیش. ما با این تریلرا هایپ میشیم شما هم با تریلر شاشیدن هایپ شو:)

ویرایش: تریلر معرفی بازی هم بیشتر از ۴ میلیون بازدید داشته نه ۵۰۰هزار تا.
کانال One media حدود ۲ میلیون بازید
کانال گیم اسپات ۱.۶ میلیون بازدید
Xbox و IGN هم ۵۰۰ هزار بازدید
حالا شما هم هی صدبار بگو گرز۴ تو دو سال ساختن ممنون که اینو هر بار برای ما تکرار میکنی خب اگه سیاست درستی ماکرو داشت نباید گرز ۴ تو دو سال میساختن الان به نظرم میشد بعد چهارسال گرز ۴ تو سال 2017-18 عرضه میکردن الانم گرز ۵ تو سه سال ساختن
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,741
نام
مراد حلیمی
اینهمه دوستان بحث کردن یه نفر از اینهمه ویدیوی گیمپلی که از بخش Horde بازی اومده یه کلمه هم حرف نزده....نشون میده چقدر درگیر خود بازی و گیم پلیش هستن دوستان

طبق چیزایی که از Horde دیدیم چند تا تغییر عمده و به نظر خودم من مثبت تو بازی دادن:

  1. بازی 6 تا کلاس شده و کلاسا مبتنی بر شخصیت نفراته..
  2. کلاس بندیها تغییر کرده ...دیگه scout به تنهایی پول جمع کن نیس و همه کلاسا باید پول جمع کنن و یه مقداریشو پیش خودشون نگهدارن تا باهاش perk های کلاسشون رو بگیرن
  3. مهندس قدرتش محدودتر شده و مثه شماره قبلی نیس که اسکات جمع کنه و مهندس بسازه و بقیه کلاسا بیشتر تماشاچی باشن.....همه باید وسط میدون تلاش کنن
  4. نقش jack خیلی جالبه...از revive هم تیمی ها گرفته تا شوک دادن به دشمنا و حمایت از هم تیمی و dismantle کردن ایتمای روی زمین یا رسوندشون به هم تیمی ها
  5. و یه خبر خیلی مهم و خوب برای Horde بازا اینکه بر خلاف شماره قبلی اینبار میتونید از bot ها هم کمک بگیرین تو Horde مد و این خیلی خوبه

در کل نمایش Horde مد به نظرم از نمایش مدهای versus برای طرفدارای کهنه کار امیدوار کننده تر بود و من به شخصه لذت بردم و فک کنم مثه شماره قبل فقط بخش Horde حداقل اندازه 2...3 بار re-up مشغولم کنه

+

در مورد متای بازی هم خداییش اینهمه سهل نگیرین و توقعتون رو پایین نیارین........گیرز بعد هیلو بزرگترین ip ایکس باکس هست و یجورایی معرف این برنده.....سر گیرز 4 گفتیم کوالیشن تازه بازی رو دست گرفتن و اون مشکلات رو تا حد زیادی توجیه کردیم(گرچه میتونستن گیرز4 رو هم بهتر ارایه بدن با زمانبندی بهتر) ولی دیگه سرگیرز5 بعد 3 سال فرصت و تیمی که خداییش مایکرو براشون کم نمیذاره بیان متای زیر 90 بگیرن خیلی ناامید کنندس....

در کل متا با ارفاق کمتر از 89 ...90 بشه عملکرد ناامید کننده ای داشته گیرز از نظر منتقدا

.
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
دلیل عرضه سریع گیرز بخاطر کم بودن انحصاریهای وان تو اون زمان بوده بدلیل کمبود استدیوهای مایکروسافت. ولی الان که مایکرو تعداد استدیوهاش زیادتر شده ساخت بازیها هم زمانشون داره بیشتر میشه، مثال خوبش هیلو اینفینیت که ۵ سال تو ساخت بوده یا همین گیرز که از ۲ سال به ۳ سال شده. خود اسپنسر هم به این قضیه تو یکی از مصاحبه هاش اشاره میکنه.

بحث توقع پایین داشتن نیست بحث اینه که تو این نسل حتی یک بازی هم نبوده که تمرکزش روی مولتی و کمپین باشه و بالای ۹۰ نمره گرفته باشه. بازی ۵ تا مود مختلف داره. نصف تیمشون فقط روی بخش مولتی بازی کار میکنن. یک بازی که تمرکزش رو مولتی بوده فقط ۹۰ گرفته که اونم Overwatch. وقتی شما به نمرات بازیها تو این نسل نگاه میکنی میفهمی که بازی مثل گیرز چقدر احتمال کمی داره که بتونه بالای ۹۰ بگیره. بازی بالا ۸۵ بشه یعنی عالی کار کرده و با محتوایی که داره ارائه میده یکی از بهترین بازیهای نسله.
اینم حرف درستیه در حقیقت یا باید کمپین فدای مولتی بشه یا مولتی فدای کمپین ولی با توجه به اینکه واقعا کمپین گرز ۴ وضعیت اونقدر خوبی نداشت ولی منتقدا معمولا بدون رد خور مولتی تعریف میکنند خیلیاشون اونقدر علم و.. ندارن بیان فوکوس کنن ایراد از مولتی بازی دربیارن برای گرز ۵ هم همینه با این فرق که احتمالا کمپین بازی با این ریسک ها در وضعیت بهتری هست پس فعلا صبر میکنیم چون هیچی از کمپین ندیدیم
 

RaiNy_Fall

کاربر سایت
Jul 12, 2019
39
بحث توقع پایین داشتن نیست بحث اینه که تو این نسل حتی یک بازی هم نبوده که تمرکزش روی مولتی و کمپین باشه و بالای ۹۰ نمره گرفته باشه. بازی ۵ تا مود مختلف داره. نصف تیمشون فقط روی بخش مولتی بازی کار میکنن. یک بازی که تمرکزش رو مولتی بوده فقط ۹۰ گرفته که اونم Overwatch. وقتی شما به نمرات بازیها تو این نسل نگاه میکنی میفهمی که بازی مثل گیرز چقدر احتمال کمی داره که بتونه بالای ۹۰ بگیره. بازی بالا ۸۵ بشه یعنی عالی کار کرده و با محتوایی که داره ارائه میده یکی از بهترین بازیهای نسله.
نصف تیمشون روی مولتی کار میکنن و همچین چیز افتضاحی در اومده ؟؟

من رفتم استریم گرز که هورد رو نشون میداد رو دیدم، فوق العاده ضعیف و بی نوآوری بود ! و حوصله سر بر ... مثلا Jack قراره دو ساعت بچسب در ماتحت پلیرا Heal اشون کنه دیگه خیلی خفنه ؟؟ الان یکی نسخه اول هورد رو که سال 2008 اومد بزاره کنار این که قراره 2019 بیاد واقعا چی فکر میکنه ؟؟ 11 سال گذشته ! همین قدر تغییر ؟؟
Versus بازیم که تو Tech test اصلا حال نداد. نسخه Downgrade شده گرز 4 بود ...
Escape ام که نگم دیگه ...

الان اینکه ملت بیان بگن تریلر داستانی گرز 5 ام خفنه رو هم من قبول ندارم ! اسم تریلر میتونست Gears 2 , 30 years later باشه ... دقیقا عین گرز 2 دوباره قراره بریم مقر لوکاستا، کرم تجزیه شده ، بعدم برگردیم شهر که داره بهش حمله میشه (مثله جاسینتو تو گرز 2) ، بعدم لابد یه شات از شهری که نابود شده ...
هی کارکترا رو هم از نسخه ها قبلی بیارن تو این بازی ... اینا چی از خودشون دارن ؟؟

متای بازی امیدوارم زیر 84 بشه ... البته نظر منتقدین واقعا یه ورمم نیست ... چون یه مشت کمپین باز دوهزاری و نوبن ...
 
  • Angry
Reactions: mohsenebrahimi

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
نصف تیمشون روی مولتی کار میکنن و همچین چیز افتضاحی در اومده ؟؟

من رفتم استریم گرز که هورد رو نشون میداد رو دیدم، فوق العاده ضعیف و بی نوآوری بود ! و حوصله سر بر ... مثلا Jack قراره دو ساعت بچسب در ماتحت پلیرا Heal اشون کنه دیگه خیلی خفنه ؟؟ الان یکی نسخه اول هورد رو که سال 2008 اومد بزاره کنار این که قراره 2019 بیاد واقعا چی فکر میکنه ؟؟ 11 سال گذشته ! همین قدر تغییر ؟؟
Versus بازیم که تو Tech test اصلا حال نداد. نسخه Downgrade شده گرز 4 بود ...
Escape ام که نگم دیگه ...

الان اینکه ملت بیان بگن تریلر داستانی گرز 5 ام خفنه رو هم من قبول ندارم ! اسم تریلر میتونست Gears 2 , 30 years later باشه ... دقیقا عین گرز 2 دوباره قراره بریم مقر لوکاستا، کرم تجزیه شده ، بعدم برگردیم شهر که داره بهش حمله میشه (مثله جاسینتو تو گرز 2) ، بعدم لابد یه شات از شهری که نابود شده ...
هی کارکترا رو هم از نسخه ها قبلی بیارن تو این بازی ... اینا چی از خودشون دارن ؟؟

متای بازی امیدوارم زیر 84 بشه ... البته نظر منتقدین واقعا یه ورمم نیست ... چون یه مشت کمپین باز دوهزاری و نوبن ...
شما هم از اونور بوم افتادی انقدر توقعت از مولتی بالاست که بعیده ده تا گرز دیگه هم ساخته بشه راضی بشی به نظرم دوران سه گانه و مولتیشون تموم شد دیگه واقعا نمیدونم توقع داری چی کار بکنن داخل مولتی و نوااوری چی بدن اتم بشکافن ؟!
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
وقتی راد فرگوسن میاد میگه این بزرگترین و بهترین کمپینی هستش که تا حالا ساختیم، ناخودآگاه انتظارا میره سمت متای 90...ولی وقتی جرئت نمایش دادن کمپین رو نداره، بهتره از این شعارها نده.
در کل با توجه به اینکه میترسن کمپین رو نشون بدن، اصلا نمیشه اطمینان داشت...همون مولتی خوب دربیاد و کمپین هم وحشتناک نباشه، 80 رو حداقل میگیره...واسه همین 80 تا 84 رو انتخاب کردم.
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
اوه اوه دوباره یکی حرف از انحصاری سونی زد تو این تاپیک ریختن اینجا. حتی یکی یک کلمه، یک چیز جزیی خیلی کوچیک از بازیهای سونی بگه اینجا سریع اولین نفر اینجایی مچ گیری کنی.

گیرز ۴ رو تو ۲ سال ساختن. ۲ سال. اولین بازی استدیو بود، اولین گیرز هم نه اولین بازی استدیو. تازه تو این دوسال اینا گیرز ۱ هم ریمیک کردن. کاری که اینا تو ۲ سال انجام دادن با اون وضعیتی که داشتن رو هیچ استدیویی فکر نمیکنم حتی توانایی انجام دادنشو داشته باشه. یجوریی نیاید اینجا حرف بزنید انگار مثلا کوالیشن الان خراب کرده سری رو. اینکه بازی هم بازدید خوبی نداره تو یوتیوب یا هایپ قدیم رو نداره کلا به خاطر فروش پایین وان و اون جایگاه بدی که مایکروسافت این نسل بین گیمر ها داره (البته مارکتینگ داغون بازی رو هم نمیشه نادیده گرفت). خیلی وقته که مشخص شده متای بازی ها تمرکز فقط کمپین. کمپین بازی که کل تمرکزش رو سینگل و توی ۵ سال ساخته شده معلوم نمره بیشتری میگیره از کمپین بازی که ۵ تا مود مختلف داره و تو ۳ سال ساخته شده. شما هنوز تو مرحله «بازی شوتری مثل گیرز باید ۳۰ فریم باشه تا گرافیک بهتری داشته باشه چون سری گیرز همیشه بنچمارک گرافیکی بوده» گیر کردی نیازی نیست تریلر گیرز و انالیز کنی. نمیدونم این چه فشیاریه که هایپ شدن ما از این تریلر به شما اورده که شما هر صفحه میخوای یه راهی پیدا کنی که بکوبیش. ما با این تریلرا هایپ میشیم شما هم با تریلر شاشیدن هایپ شو:)

ویرایش: تریلر معرفی بازی هم بیشتر از ۴ میلیون بازدید داشته نه ۵۰۰هزار تا.
کانال One media حدود ۲ میلیون بازید
کانال گیم اسپات ۱.۶ میلیون بازدید
Xbox و IGN هم ۵۰۰ هزار بازدید
تو این فروم، کمپانی سونی چندتا وکیل مدافع رایگان استخدام کرده که یهو ظاهر میشن و خیلی خود کول پندار پست یکی که به مذاقشون خوش نیاد رو ریپلای میکنن و نهایت حرفشون هم اینه که تو نمیفهمی و این منم که همه چیزو میدونم
اینارو فقط باید ولشون کرد بحال خودشون..
 

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,456
نام
Nimo
شما هم از اونور بوم افتادی انقدر توقعت از مولتی بالاست که بعیده ده تا گرز دیگه هم ساخته بشه راضی بشی به نظرم دوران سه گانه و مولتیشون تموم شد دیگه واقعا نمیدونم توقع داری چی کار بکنن داخل مولتی و نوااوری چی بدن اتم بشکافن ؟!
دوست عزیز توقع بالا چیه مولتی 4 فاجعه بود فاجعه :D بازی که کل مولتیش تو یه سلاح که اونم شاتگان هست خلاصه بشه چی بگیم ؟ کل مولتی 4 اینجوری خلاصه میشد roll+shotgun shot و تمام کل بازی همین بود که اینجام چیز جدیدی دیده نمیشه همین الان یکی از مرده ترین بازی ها هست به همین دلیلی که گفتم دیگه از این مزخرف تر مولتی چی میتونستن بسازن ؟ اینجوری بگیم بهتره نه این که بگیم دیگه چی میخوان که بزارن تو بازی
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
دوست عزیز توقع بالا چیه مولتی 4 فاجعه بود فاجعه :D بازی که کل مولتیش تو یه سلاح که اونم شاتگان هست خلاصه بشه چی بگیم ؟ کل مولتی 4 اینجوری خلاصه میشد roll+shotgun shot و تمام کل بازی همین بود که اینجام چیز جدیدی دیده نمیشه همین الان یکی از مرده ترین بازی ها هست به همین دلیلی که گفتم دیگه از این مزخرف تر مولتی چی میتونستن بسازن ؟ اینجوری بگیم بهتره نه این که بگیم دیگه چی میخوان که بزارن تو بازی
ببین ایشون از قدیمی های گرز هست راضی کزدنش هم دشوار از الانم نسخه مولتی گرز ۵ پیچیده و مشخصه با اینم حال نکرده توقعاتش خیلی دیگه بالاست خداییش هم مولتی و کمپین گرز تو دو سال ساختن بهتر از اون نمیشه معجزه کرد
 
  • Like
Reactions: RoCoCo

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
آقا چند تا نکته هست که دیگه جدا جدا نقل قول نمی کنم :D Gears دومین IP بزرگ مایکروسافت بود، دیگه نیست. خیلی وقته Forza Horizon جاش رو گرفته، هم امتیازات بهتری می گیره و هم فروش بهتری داره و ماه به ماه به تعداد پلیرهاش داره اضافه میشه. چیز عجیبی هم نیست، یه روز Gran Turismo بزرگ ترین بازی سونی بود ولی الان نیست، همین Halo یه روز ممکنه دیگه بزرگترین بازی مایکروسافت نباشه، البته همین گیرز فرصت این رو داره جایگاهش رو پس بگیره ولی الان که من این کامنت رو میدم، FH به مراتب به یه بازی بزرگ تر از گیرز تبدیل شده. این از این :D در ضمن همون جور که می دونید من خودم فن خفن گیرز هستم، یه موقع اشتباه برداشت نکنید، فقط حقیقت رو گفتم :D

تو کل این نسل چند تا بازی متای بالای 90 گرفتن که توقع دارید بازی حتما بالای 90 بشه و اگه نشه شکست خورده؟ اصلا مگه آیه نازل شده یه بازی حتما باید بالای 90 بشه؟ این IP تو نسل قبل هر چی بوده تموم شده رفته، همون نسل قبل پنج برابر بیشتر از این نسل بازی با متای بالای 90 داشتیم، کجا رفتن اون همه بازی؟ آدم نباید سطح توقع رو خیلی پایین بیاره ولی دیگه اینکه بگیم متای 88 شکست حساب میشه خیلی جالبه :D الان خداییش بین 88 و 90 چقدر فاصله هست؟ یعنی 90 میشه شاهکار و 88 شکست؟ دوربین مخفیه؟ :D بازی امتیازاتش از یه حدی که بگذره یعنی کارش رو درست انجام داده، حالا بالای 90 بشه که همه خوشحال میشن و مشخصه کارش رو خیلی درست انجام داده :D

مقایسه ND با The Coalition هم جالب نیست، این استودیو قبل از Uncharted کلی بازی ساخته بود، حالا چون اینا خیلی خفن هستن و بازی هاشون امتیازات بالا میگیره دیگه هر کی از راه رسید باید مثل اینا بشه؟ خب نمیشه چون در این سطح نیستن :D من واقعا امیدوارم مایکروسافت بزاره بعد از گیرز 5، استودیو بره سراغ یه IP جدید، واقعا پتانسیل و لیاقت کار کردن رو یه بازی جدید رو داره. سری گیرز هر چه قدر هم بخوای توش تغییرات بدی بازم دستت بسته هست و مثلا نمیشه یهو بازی رو اکشن ادونچر کرد، Cover based shooter همینه و تغییرات نهایتا میتونه تو بزرگ شدن نقشه و عوض شدن ریتم مبارزات خلاصه بشه، ولی تو بطن گیم پلی خیلی سخت بشه تغییرات اساسی اعمال کرد.
 

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,456
نام
Nimo
ببین ایشون از قدیمی های گرز هست راضی کزدنش هم دشوار از الانم نسخه مولتی گرز ۵ پیچیده و مشخصه با اینم حال نکرده توقعاتش خیلی دیگه بالاست خداییش هم مولتی و کمپین گرز تو دو سال ساختن بهتر از اون نمیشه معجزه کرد
ببین این که یه بازی نتونه نظر قدیمی ها خودش یا به اصطلاح وترن های خودش رو جلب کنه یعنی یه جار کار داره میلنگه و این یک واقعیت هست بازی چیز جدید و چشم گیری نداره و وقتی سازنده نمیتونه مولتی رو بالانس کنه و بازی به شاتگان زدن بی انتها ختم بشه حتی برای افراد جدید که حتی یه نسخه رو بازی نکردن به شدت خسته کننده میشه منم دوست دارم یه مولتی سوم شخص خوب بازی کنم ولی از نمایش های بازی چیز خیلی دندون گیری به نظر نمیاد همین چند وقت پیش بود که جک فرگ یه ویدیو خوب از مولتی گزاشت و من همون جا متوجه شدم که بی شک بازی رو برای مولتیش نخواهم گرفت البته امیدوارم که تمام این نظرات منفی اشتباه باشه و با یه بازی خوب روبرو بشیم.
 
  • Angry
Reactions: mohsenebrahimi

RaiNy_Fall

کاربر سایت
Jul 12, 2019
39
شما هم از اونور بوم افتادی انقدر توقعت از مولتی بالاست که بعیده ده تا گرز دیگه هم ساخته بشه راضی بشی به نظرم دوران سه گانه و مولتیشون تموم شد دیگه واقعا نمیدونم توقع داری چی کار بکنن داخل مولتی و نوااوری چی بدن اتم بشکافن ؟!
پس وظیفه یه تیم بالا 200 نفر چیه ؟؟ گل کوچیک بازی کنن تو استدیو ؟

اینا حتی مود Overrun رو برنگردوندن !! کی مود pvp , Class based دوست نداره ؟؟ اونم وقتی یه بازی مثله Overwatch اینقدر معروف میشه ؟؟ بعد میان Escape اضافه میکنن و تو E3 نشونش میدن !!!!!!

و میان هورد رو تو Generic ترین استایلش میارن تو بازی! حتی مثله جاجمنت استایل هورد رو عوض نکردن که مپ خودشو داشته باشه، طراحی خودشو داشته باشه، بتونن گسترشش بدن، ایده اضافه کنن !
مگه میشه مپ هم واسه Versus Competitive طراحی بشه، هم واسه یه مود pve base defense survival ؟

این که کی از کجای بوم افتاده اصلا مهم نیست در نهایت، چیزی که مهمه اینه که نتیجه بازی و سود دهی و محبوبیتش چطور میشه ... من امیدوارم این بازی زمین بخوره تا یه شوک به سازنده ها وارد شه، مجبور شن دوهزار خلاقیت به خرج بدن. ولی خب باید دید در آینده چی میشه ...
 
  • Like
Reactions: mohsenebrahimi

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,741
نام
مراد حلیمی
بحث توقع پایین داشتن نیست بحث اینه که تو این نسل حتی یک بازی هم نبوده که تمرکزش روی مولتی و کمپین باشه و بالای ۹۰ نمره گرفته باشه. بازی ۵ تا مود مختلف داره. نصف تیمشون فقط روی بخش مولتی بازی کار میکنن. یک بازی که تمرکزش رو مولتی بوده فقط ۹۰ گرفته که اونم Overwatch. وقتی شما به نمرات بازیها تو این نسل نگاه میکنی میفهمی که بازی مثل گیرز چقدر احتمال کمی داره که بتونه بالای ۹۰ بگیره. بازی بالا ۸۵ بشه یعنی عالی کار کرده و با محتوایی که داره ارائه میده یکی از بهترین بازیهای نسله.
وقتی یه تیم بازی میسازه که چندین بخش مختلف داره طبیعتا اگر میخواد محصول نهایی بسیار باکیفیت باشه باید چند برابر تیمی که فقط تو یه بخش بازی میسازه انرژی بذاره. کسی مجبورشون نکرده تو چند بخش کار کنن، اگر نمیتونن تو چند بخش همزمان محصول با کیفیتی بدن کمترش کنن بخشارو یا بیشتر انرژی بذارن.......
این مشکل مای مصرف کننده نیس مشکل تولید کنندس (همونطور که تو 2 سال عرضه کردن گیرز4 هم مشکل ما نبود و مشکل خودشون بود....)

در مورد کیفیت هم تا حالا نه هوردش نه مدهای VERSUS بازی چندان تغییرات شگفت انگیز و عالی نداشتن که بگیم عیبی نداره از بس این مدها فوق العاده کار شدن که یه جاش هم لنگید عیبی نداره(چون بچه های مولتی ساز سنگ تموم گذاشتن و انرژی تیم صرف این قسمتا شده)....مشکلات کم نیس

+

خلاصه بنظرم این مسایل توجیه هستش....منتظر بمونیم ببینیم کی کمپین رو نشون میدن

.
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
آقا چند تا نکته هست که دیگه جدا جدا نقل قول نمی کنم :D Gears دومین IP بزرگ مایکروسافت بود، دیگه نیست. خیلی وقته Forza Horizon جاش رو گرفته، هم امتیازات بهتری می گیره و هم فروش بهتری داره و ماه به ماه به تعداد پلیرهاش داره اضافه میشه. چیز عجیبی هم نیست، یه روز Gran Turismo بزرگ ترین بازی سونی بود ولی الان نیست، همین Halo یه روز ممکنه دیگه بزرگترین بازی مایکروسافت نباشه، البته همین گیرز فرصت این رو داره جایگاهش رو پس بگیره ولی الان که من این کامنت رو میدم، FH به مراتب به یه بازی بزرگ تر از گیرز تبدیل شده. این از این :D در ضمن همون جور که می دونید من خودم فن خفن گیرز هستم، یه موقع اشتباه برداشت نکنید، فقط حقیقت رو گفتم :D

تو کل این نسل چند تا بازی متای بالای 90 گرفتن که توقع دارید بازی حتما بالای 90 بشه و اگه نشه شکست خورده؟ اصلا مگه آیه نازل شده یه بازی حتما باید بالای 90 بشه؟ این IP تو نسل قبل هر چی بوده تموم شده رفته، همون نسل قبل پنج برابر بیشتر از این نسل بازی با متای بالای 90 داشتیم، کجا رفتن اون همه بازی؟ آدم نباید سطح توقع رو خیلی پایین بیاره ولی دیگه اینکه بگیم متای 88 شکست حساب میشه خیلی جالبه :D الان خداییش بین 88 و 90 چقدر فاصله هست؟ یعنی 90 میشه شاهکار و 88 شکست؟ دوربین مخفیه؟ :D بازی امتیازاتش از یه حدی که بگذره یعنی کارش رو درست انجام داده، حالا بالای 90 بشه که همه خوشحال میشن و مشخصه کارش رو خیلی درست انجام داده :D

مقایسه ND با The Coalition هم جالب نیست، این استودیو قبل از Uncharted کلی بازی ساخته بود، حالا چون اینا خیلی خفن هستن و بازی هاشون امتیازات بالا میگیره دیگه هر کی از راه رسید باید مثل اینا بشه؟ خب نمیشه چون در این سطح نیستن :D من واقعا امیدوارم مایکروسافت بزاره بعد از گیرز 5، استودیو بره سراغ یه IP جدید، واقعا پتانسیل و لیاقت کار کردن رو یه بازی جدید رو داره. سری گیرز هر چه قدر هم بخوای توش تغییرات بدی بازم دستت بسته هست و مثلا نمیشه یهو بازی رو اکشن ادونچر کرد، Cover based shooter همینه و تغییرات نهایتا میتونه تو بزرگ شدن نقشه و عوض شدن ریتم مبارزات خلاصه بشه، ولی تو بطن گیم پلی خیلی سخت بشه تغییرات اساسی اعمال کرد.
در مورد قسمت آخر حرفات :D باید بگم که کسی واقعا تغییرات اساسی از بازی نمیخواد. یعنی اینا یه سری از ساده ترین نکاتی که تو سه گانه اصلی بود رو رعایت میکردن الان اوضاع بازی خیلی فرق میکرد.
نوشتن یه داستان و کاراکترهای خوب و پرداخت کافی به روابطشون با دیالوگ های باورپذیر و فان اصلا کار سختی نیست. چیزی که دقیقا باعث شد تو یه سری از نقد ها نمره های ۴ افت کنه.
لول دیزاین و پیسینگ خوب که تو این مورد تو شماره ۳ قطعا نقطه قوت سری بود.در عوض میان تو ۴ با لوکیشن های خسته کننده و طراحی هنری معمولی به کل صدمه میزنن به بازی. دیگه اون چپتر اوپنینگ ۴ واقعا به هر پلی تستری نشون بدی یه سری از ایراداتش کاملا معلومه. هورد مود هم وسط کمپین دیگه هیچی.
همین ۴ ایده تخریب پذیری و تغییرات آب و هوایی خیلی خوب بود که اصلا از پتانسیلش استفاده نشد. تنوع هم که باز چه تو پیسینگ، چه تو طراحی هنری اصلا قابل مقایسه نیست با قبلیا.
در مورد انچارتد و ناتی داگ هم خب سری قطعا بعد انچارتد ۳ به یه بن بست کامل رسیده بود. اخراج شدن کارگردان ۴ وسط کار و اینکه تیم فقط ۲ سال وقت داشت پروژه رو برسونه. الان مگه انچارتد ۴ کل بازیو متحول کرد؟ یا مثلا تبدیل شد به شوتر اول شخص ؟ دقیقا همون چیزایی که باموفقیت نسخه دوم شروع شد: لول دیزاین با آزادی عمل بیشتر ، روایت داستانی سینماتیک و یه اسکریپت خوب، اومده همه اینارو با یه production value فوق العاده بهتر، آزادی عمل بیشتر تو لول دیزاین ،ست پیس های بزرگ‌تر و یه سری تغییرات هوشمند تو پیسینگ برا شماره ۴ در نظر گرفتن. وگرنه بیس گیم پلی انچارتد ۴ تقریبا همون شماره قبلیاست که با یه سری مکانیزم های خیلی ساده ولی هوشمند مثل اضافه کردن طناب اومده تنوع خیلی خوبی تو کامبت به بازی داده.
دقت کنی جفت گیرز و انچارتد هم بعد شماره ۳ دقیقا جفتشون یه مشکل داشتن. ولی یکی اومد با تاخیر زدن پروژه و یه سری تغییرات ساده ولی حساب شده بهترین نسخه سری رو عرضه کرد. اونور هم اومدن تو ۲ سال گیرز ۴ رو تحویل دادن.
یکم زیاد حرف زدم :D ولی خب امیدوارم منظور رو رسونده باشم:D
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
در مورد قسمت آخر حرفات :D باید بگم که کسی واقعا تغییرات اساسی از بازی نمیخواد. یعنی اینا یه سری از ساده ترین نکاتی که تو سه گانه اصلی بود رو رعایت میکردن الان اوضاع بازی خیلی فرق میکرد.
نوشتن یه داستان و کاراکترهای خوب و پرداخت کافی به روابطشون با دیالوگ های باورپذیر و فان اصلا کار سختی نیست. چیزی که دقیقا باعث شد تو یه سری از نقد ها نمره های ۴ افت کنه.
لول دیزاین و پیسینگ خوب که تو این مورد تو شماره ۳ قطعا نقطه قوت سری بود.در عوض میان تو ۴ با لوکیشن های خسته کننده و طراحی هنری معمولی به کل صدمه میزنن به بازی. دیگه اون چپتر اوپنینگ ۴ واقعا به هر پلی تستری نشون بدی یه سری از ایراداتش کاملا معلومه. هورد مود هم وسط کمپین دیگه هیچی.
همین ۴ ایده تخریب پذیری و تغییرات آب و هوایی خیلی خوب بود که اصلا از پتانسیلش استفاده نشد. تنوع هم که باز چه تو پیسینگ، چه تو طراحی هنری اصلا قابل مقایسه نیست با قبلیا.
در مورد انچارتد و ناتی داگ هم خب سری قطعا بعد انچارتد ۳ به یه بن بست کامل رسیده بود. اخراج شدن کارگردان ۴ وسط کار و اینکه تیم فقط ۲ سال وقت داشت پروژه رو برسونه. الان مگه انچارتد ۴ کل بازیو متحول کرد؟ یا مثلا تبدیل شد به شوتر اول شخص ؟ دقیقا همون چیزایی که باموفقیت نسخه دوم شروع شد: لول دیزاین با آزادی عمل بیشتر ، روایت داستانی سینماتیک و یه اسکریپت خوب، اومده همه اینارو با یه production value فوق العاده بهتر، آزادی عمل بیشتر تو لول دیزاین ،ست پیس های بزرگ‌تر و یه سری تغییرات هوشمند تو پیسینگ برا شماره ۴ در نظر گرفتن. وگرنه بیس گیم پلی انچارتد ۴ تقریبا همون شماره قبلیاست که با یه سری مکانیزم های خیلی ساده ولی هوشمند مثل اضافه کردن طناب اومده تنوع خیلی خوبی تو کامبت به بازی داده.
دقت کنی جفت گیرز و انچارتد هم بعد شماره ۳ دقیقا جفتشون یه مشکل داشتن. ولی یکی اومد با تاخیر زدن پروژه و یه سری تغییرات ساده ولی حساب شده بهترین نسخه سری رو عرضه کرد. اونور هم اومدن تو ۲ سال گیرز ۴ رو تحویل دادن.
یکم زیاد حرف زدم :D ولی خب امیدوارم منظور رو رسونده باشم:D
در مورد تغییرات زیاد صحبت شده، واقعا قضیه اولین بازی استودیو و فرصت کم و ترسیدن از ریسک کردن به دلیل واکنش منفی فن ها، چیزی نیست که بشه نادیده گرفت. واسه شماره پنج این عوامل دیگه وجود ندارن و خودم انتظار تغییرات رو دارم ولی در حد معقول :D وگرنه مشکلات گیرز ۴ رو من هم قبول دارم.

بازم مقایسه با آنچارتد درست نیست، اون بازی از اولش هم گشت و گذار و پلتفرمینگ و بعضی جاها مخفی کاری داشت، مشخصه راحت میشه تغییرات داد. یه درصد فکر کن مراحل پلتفرمر به گیرز اضافه بشه lol :D حالا بحث تاپیک منحرف نشه ولی بهترین شماره آنچارتد به وضوح نسخه دوم بود، بهترین بازی نسل قبل هم بود :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر