Xbox Halo Infinite

سازنده
343 Industries
تاریخ انتشار
December 8, 2021
ناشر
Microsoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox One
  3. Xbox Series X|S
hi_e319_concept_foundhope-c1e786edb09443a4a09e217aeb21c65c copy.jpg


عبارت Discover Hope که نام سکانس آغازین بازی Halo Infinite می‌باشد، برای من و بسیاری از عاشقان مجموعه‌ی Halo چیزی فراتر از یک نامگذاری ساده است. سری هیلو از زمان عرضه Reach روی آرامش را به خود ندیده و هر نسخه‌ی جدید که از این مجموعه منتشر می‌شد جمع هواداران و فضای این فرانچایز را منشنج تر میکرد.
بازی Halo: Reach اولین شوک بزرگ به سری به حساب می‌آید. این نسخه با روایت داستانی متفاوت، عدم حضور موثر مسترچیف، تغییراتی مانند استفاده از اسپرینت و نقشه‌های متفاوت بخش مولتی پلیر برای اولین بار باعث تقسیم هواداران سری به دو دسته‌‍ی مخالف و موافق شد. البته از آنجایی که نسخه Reach یک اسپین‌اف و پیش درآمد برای مجموعه بود تفاوت های این نسخه برای هواداران قابل هضم بود.
Halo 4 اولین نسخه‌ی سری بود که توسط تیم داخلی 343i ساخته می‌شد. این نسخه در تمامی جوانب بازی تغییرات وسیعی را اعمال کرده بود. آرت‌استایل بازی به سمت واقع گرایانگی رفته بود، گیم پلی بازی الهامات وسیعی از سری COD گرفته بود و شخصیت‌پردازی بازی کاملا متفاوت از سه گانه اولیه بود. تمام این تفاوت‌ها در کنار ضعف بخش چندنفره‌‎‌‌ی بازی باعث شد تا این نسخه هم به شدت هواداران سری به دو قسمت مخالف تقسیم کند.
Halo 5 هم با کوتاه‌ترین و ضعیف‎‌ترین بخش کمپبن بازی عرضه شد و به شدت مورد انتقاد هواداران سری قرار گرفت.
بزرگترین انتظاران هواداران و کوچک‌ترین وظیفه‌ی سازندگان با Halo Infinite بازگردانی امید به هواداران سری می‌باشد.



81PYD3fH7RL._SL1500_.jpg
سازنده: 343industries
ناشر: Xbox Game Studios
استودیوهای کمکی: SkyBox Labs, Sperasoft, The Coalition, Certain Affinity Atomhaw
پلتفرم: PC, Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S, XCloud
سبک: First Person Shooter(تیراندازی اول شخص)
تاریخ انتشار: 8 دسامبر 2021 (17 آذر 1400)
* بازی در روز عرضه برروی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت.







تغییرات Halo Infinite نسبت به Halo 5: Guardians
سبک طراحی هنری یا Art Style: یکی از تغییرات Halo 4 و Halo 5 نسبت به سه گانه اصلی سری تغییر آرت استایل بازی بود، این بازی‌ها به شدت به سمت واقع گرایانگی و استفاده از تکنیک‌های پس از پردازش بازی، لنزفلیر و شلوغی تصویر سوق داده شده بود. اما Halo Infinite از همان زمان معرفی قول سبکی بی حاشیه، ساده با رنگ بندی‌های شفاف و الهام گرفته از طراحی های قدیمی مجموعه با نگاهی به طراحی مدرن را داد.

گیم‌پلی بازی: تغییر دیگر Halo 4 و 5 که چندان به مزاق هواداران خوش نیامد، تغییر دادن سبک گیم‌پلی بازی بود. در حالی که Halo های سه گانه تمرکز زیادی بر مبارزات تک نفره، خلاقیت حین مبارزه، تنوع استراتژی‌ها و البته حرکت در حین تیراندازی تمرکز داشت، بازی‌های اخیر سری روند متفاوتی در پیش گرفتند و بر شباهت به بازی‌های معروفی مانند COD و Battlefield تمرکز کردند. در Halo 4 و 5 بازی به شدت بر مبارزات از راه دور، کاورگیری و روند خطی تمرکز کرده بود که با روح سری سازگاری نداشت. در ساخت بازی Halo Infinite جهت‌گیری گیم پلی بازی به گونه‌ایست که شباهت بیشتری به نسخه‌های کلاسیک داشته باشد و همزمان تمامی جوانب بازی را ارتقا دهد. از جمله مهم ترین تلاش‌های سازندگان برای ارتقا نحوه حرکت و خلاقیت در بازی می‌توان به افزودن Graplehook اشاره کرد.

مراحل سندباکس و تمرکز بر آزادی عمل: مراحل سندباکس همیشه جزئی از هویت هیلو بودند که متاسفانه در نسخه‌ی Reach به شکلی متفاوت و در Halo 4 و 5 با بی توجهی اجرا شدند. سه بازی اخیر سری تلاش زیادی برای تحمیل کردن سبک بازی مورد پسند کارگردان و خطی‌تر شدن بازی کرده بودند. اینبار سازندگان بازی با الهام از مرحله Silent Cartographer نسخه‌ی اول مجموعه (که به عقیده بسیاری بهترین مرحله تاریخ هیلو می‌باشد)، تلاش کرده‌اند که حداکثر آزادی عمل را در ساخت بازی به بازیکنان بدهند.
halo-infinite-is-getting-a-world-map-1595526527.jpg

تمرکز بر شخصیت مسترچیف: یکی از مورد تنفرترین مسائل در بازی Halo 5 تلاش سازندگان برای تغییر دادن شخیصت محبوب 117 و جایگزنی آن با اسپارتان جیمسون لاک بود. تعداد مراحل مسترچیف در بازی Halo 5 به مراتب کمتر از مراحل آربیتر در Halo 2 بودند. بعد از واکنش‌های منفی هواداران به نحوه نمایش شخصیت مسترچیف در Halo 5 ، سازندگان بازی قول داده‌اند که Halo Infinite به طور کامل بر روی شخصیت چیف تمرکز خواهد کرد و همان شخصیتی که 20 سال محبوب هواداران بوده‌است را به نمایش خواهد گذاشت.

شروعی تازه اما وفادار به گذشته: هرچقدر داستان و بخش کمپین Halo 5 مورد بی‌توجهی قرار گرفته بودند، این بار بخش کمپین و داستان بازی در اولویت قرار گرفته‌اند. به گفته‌ی بانی راس رئیس استودیو و فیل اسپنسر رئیس اکس باکس کمپین بازی Halo Infinite گران‌ترین و بزرگ‌ترین کمپین تاریخ سری خواهد بود. به همین جهت سازندگان بعد از بازخوردهای منفی Halo 5 تصمیم گرفته‌اند تا داستانی متفاوت با المان‌های جدید را بیان کنند. این داستان با وجود تمام تفاوت‌ها همچنان دنباله‌ای بر Halo 5 خواهد بود اما به صورتی ساخته شده تا حتی اگر برای بار اول هم که Halo باز می‌کنید بتوانید از آن لذت ببرید. سطح تغییرات داستان جدید در حدی است که بانی راس و کریس‌ لی این بازی را یه ریبوت معنوی برای سری می‌دانند.


موتور بازیسازی SlipSpace Engine

SlipSpace.gif

SlipSpace موتور جدیدیست که توسط 343 برای توسعه Halo Infinite و پروژه های آینده ساخته است. واژه‌ی SlipSpace در لغت به معنای نوعی سفر با سرعت بالاتر از سرعت نور در جهان هیلو می‌باشد. تا پیش از این تمام عناوین هیلو براساس انجین Halo 2 ساخته شده بودند و در هر نسخه از بازی همان انجین تکمیل پیدا میکرد. تمام مواردی مانند انیمیشن های بهتر، LOD کمتر و Draw Distance بیشتر که در بازی های اپن ورلد تاسیر بسزایی دارند همگی از جمله مشخصه های انجین و سخت‌افزار نسل نهمی هستند.
در همین راستا بانی راس رئیس استودیو در مصاحبه IGN در مورد SlipSpace صحبت هایی را داشت و از اهمیت آن برای Infinite گفت :


موتور هیلو بسیار تکنیکی و مهندسی بود. به همین دلیل کار را برای اعضای استودیو تیم سازنده‌ی بازی سخت میکرد. ما تلاش‌های بسیار زیادی را برای ارتقا موتور انجام دادیم تا بتوانیم Halo 4 را توسعه دهیم. بازی‌ای که احتمالا از نظر ظاهری یکی از بهترین های زمان خود بود. ما به تیم قول دادیم تا امکانات و ابزارهای انجین را برای هیلو 5 بهبود ببخشیم. اما برنامه ها خوب پیش نرفت و تیم به درستی نگرانی های خود را با ما در میان گذاشتند و پروژه ساخت SlipSpace شروع شد. ماز از ساخت موتور جدید دو هدف داشتیم. اول می‌خواستیم که قادر باشیم تا با هیلو کارهای بسیار بیشتری انجام دهیم و دو تیم بتواند ایده های خود را به راحتی پیاده‌سازی کند. بنابراین میدانستیم که سری برای مدتی طولانی به استراحت خواهد رفت تا سال پیش که بالاخره SlipSpace را معرفی کردیم. زیرا میخواستیم مطمئن شویم که پلتفرمی قدرتمند برای آینده و ساخت بازی در اختیار داشته باشیم . بله این یک سرمایه گذاری بزرگ بود. و منطقی هم نگاه کنیم، انجین قبلی 18-19 سال سن داشت. بنابراین دیگر زمان تغییر فرا رسیده بود.

Lighting نورپردازی :

عنوان های قبلی هیلو همه از تکنیک های hybrid deferred و forward rendering استفاده میکردند تا تعداد قابل ملاحضه ای منابع نوری را در محیط های باز قرار دهند. اما این روش ها باعث میشد تا نورپردازی ثابت باشد و ذره ها از خود بازتابی ارائه ندهند. اما بازی Halo Infinite مشاهده کردیم که نورپردازی بسیار متحول شده‌است. در واقع Infinite به طور کامل از نورپردازی رندر شده و داینامیک استفاده میکند که در یک زمان میتواند تعداد بسیار زیادی منابع نوری کوچک و بزرگ را مدیریت نماید. این مورد به نسبت به گذشته و مخصوصا در مقایسه با Halo 5 پیشرفت اساسی کرده‌است. در آن بازی برای به 60 فریم، استودیو مجبور به کنار گذاشتن بسیاری تکنیک‌های گرافیکی بود. یکی از این تکنیک‌ها نورپردازی بود که به شکل ثابت انجام داده شده‌بود که در Infinite پیشرفت بسیار قابل ملاحضه‌ای کرده‌است.

Material and Textures کیفیت بافت‌ها:

NT5gZ0T.jpg
پشتیبانی کامل از Physically based rendering یک از مهم‌ترین پیشرفت‌های موتور جدید است. این تکنیک باعث می‌شود که هر قسمت از هر شی میتواند مواد مخصوص به خود خود را داشته باشد که بسیار از تکنیک های قبلی واقع‌گرایانه‌تر خواهد بود. کیفت بالای بافت‌های بازی گواه تلاش‌های استودیو برای ساخت یک موتور جدید بوده‌است. همه چیز از متریال آهن تا لباس ها بسیار قابل باور و دقیق درست شده‌اند. این مهم درکنار بافت بسیار با کیفیت نشان داده می‌شوند که با کیفیت 4k اجرا می‌شوند.

Model Quality کیفیت مدل‌ها:


تعداد پالیگان های مورد استفاده در بازی بشدت پیشرفت کرده‌است. این مسئله باعث شده تا کیفیت تمام مکان‌ها و سکانس‌ها و اشیا بالا برود. به طور مشخص در بروهمر این موضوع قابل مشاهده است ، ریش و پوست او حالت بسیار طبیعی دارد و نبود گوشه های تیز باورپذیری این مدل‌ها را بالا می‌برد. همچنین مواردی مثل جزئیات چرم دستکش مسترچیف صورت کامل مدل سازی شده اند. این مدل و متریال باعث شده تا کیفیت رندر کارکترها هم بسیار بهبود پیدا کند. البته هنوز این پیشرفت خیلی زیادی نسبت به چیزی که در نسل حاضر داشتیم، نیست. اما برای یک عنوان 120 فریم میان نسلی فوق العاده محسوب میشد.

Frame Rate نرخ فریم:


Screenshot (515).png

طبق وعده‌های استودیوی سازنده و نتیجه تست‌های فنی انجام شده بر روی پیش‌نمایش بازی، این عنوان با نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد. هیلو 5 نیز در اکثر موارد با 60 فریم اجرا می‌شد، اما برای رسیدن به این عدد فداکاری‌های زیادی انجام گرفت مثل استفاده از نورپردازی ثابت (Baked) و از پیش رندر شده، مدل ها و تکسچر هایی با کیفیت پایین و ... . این مسئله باعث شد تا هیلو 5 یک عنوان پرچمدار گرافیکی در نسل نباشد. با توجه به قدرت کنسول‌های نسل نهم Xbox بازی Halo Infinite می‌تواند با کمترین فداکاری ای در زمینه فنی به نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه با رزولیشن 4k بر روی Xbox Series X برسد. همچنین این بازی بر روی کنسول‌های نسل جدید از حالت 120 فریم در بخش مولتی پلیر بازی پشتیبانی می‌کند.

Post-process pipeline:

هر چند با فداکردن قسم‌های دیگر اما هیلو همیشه در این زمینه پیشگام بوده است، به طور مثال در Halo 3 بانجی رزولوشن را پایین تر از HD قرار داد تا بتوانند از HDR در محیط ها استفاده کنند. با توجه به پیش‌نمایش‌های بازی، سازندگان در ساخت Infiniteهم همینگونه جهت گرفته‌اند، به طور مثال بازی AA بسیار قدرتمندی دارد. همچنین انعکاس نور های رنگی برروی سطوح کاملا دقیق و Real Time بود و از Dynamic Depth of Field استفاده شده که بسیار تکنیک پر هزینه است. دیدن همچین افکت پر هزینه ای در یک بازی 120 فریم کاملا برای قدرت نسل بعد امیدوار کننده خواهد بود.



فصل‌های بخش چند نفره‌ی بازی:
استودیو 343i تائید کرده‌است که بخش چنده‌نفره‌‍‎‌ی بازی که به صورت رایگان منتشر خواهد شد، متشکل از فصل‌های جداگانه خواهد بود. این فرمول دقیقا همان فرمول بازی Halo Masterchief Collection می‌باشد که در بازی‌هایی مانند Call of Duty هم کاربرد دارد.

برای آشنایی شما با فصل‌های Halo باید گفته شود که ، فصل‌ها قالبی هستند که محتوای به روزرسانی‌های بازی را ساماندهی می‌کنند. بازیکنان MCC قطعا با این فصل‌ها آشنایی دارند، اما برای فهم این موضوع برای بازیکنان جدید هم آسان خواهد بود. در واقع در هر سه‌ماه یک فصل جدید از بازی شروع می‌شود و بر اساس آن به روزرسانی‌ها، چالش‌ها، محتوای جدید، المان‌های جدید گیم‌پلی، شخصی‌سازی‌های جدید، رویدادهای جدید و چیزهای جدید بسیار زیاد دیگری منتشر خواهند شد. تمام این فصل‌ها با توجه به بازخورد بازیکنان در Halo Waypoint ساماندهی خواهند شد.


فصل اول Heros of Reach : اولین فصل بازی Halo Infinite با انتشار تریلری معرفی شد. آقای جوزف استیتن رئیس تیم سازنده‌ی بازی در این باره گفت:
" می‌توانم بگویم که دلایل بسیار زیادی برای انتخاب Heroes of Reach به عنوان فصل اول وجود دارد. سیاره Reach تاریخ عظیمی در جهان Halo دارد. این سیاره یک مکان کلیدی خاطره‌انگیز برای اسپارتان‌های قدیمی و یک نقطه شروع برای اسپارتان‌های جدید است. Reach اولین جایی‌ست که اسپارتان‌ها در آن ماجراجویی و کشمکش خود را با رمز و رازهای کهکشانی که بعد از Halo 5 دگرگون شده شروع می‌کنند."
فصل دوم: فصل دوم بازی سه ماه پس از عرضه‌ی بازی منتشر خواهد شد . تنها چیزی که در مورد فصل اول بازی می‌دانیم این است که حالت Co-op بخش داستانی بازی را به بازی اضافه خواهد کرد.

فصل سوم: فصل سوم بازی شش ماه پس از عرضه‌ی بازی منتشر خواهد شد. تنها اطلاعات موجود از این فصل این است که حالت فورج از این فصل به بازی افزوده خواهد شد
.

داستان بازی:
به نظر می‌آید که داستان Halo Infinite حول تصرف Zeta توسط تبعیدی‌ها یا Banished، بازگشت به زمین و پیدا کردن راز و رمز بین کورتانا و وپن می‌چرخد.

شخصیت منفی اولیه داستان یک بروت بالارده و دست راست Aitriox به نام Escharum می‌باشد، همچنین بازیکنان باید انتظار حضور افراد دیگر گرده Hands of Aitrox از جمله الیت رهبر و شخص مورد اعتماد Aitriox یعنی Jega 'Rdomnai هم داشته باشند.


atriox.jpg
بر اساس اطلاعات درون تریلرهای بازی Banished با گروهی مرموز و ناشناخته به نام Harbenher متحد‌ شده‌اند. این دو گروه به فکر تصرف مکانی ناشناخته به نام Auditorium از طریق Zeta Halo را دارند.

طبق اعلام استودیو، داستان بازی بر روی شخصیت مسترچیف تمرکز دارد. دلیل اصلی این تصمیم واکنش‌های منفی به داستان چند وجهی Halo 5 بود. بازی Halo Infinite سوی دیگری از شخصیت مسترچیف را به نمایش خواهد گذاشت که تمرکز بیشتری بر زبان بدن و صداهای با معنا و دیالوگ‌های کوتاه اما اثرگذار خواهد داشت. مسترچیف جدید حسی شبیه مسترچیف نسخه‌های کلاسیک بازی خواهد داشت
.

باندل بازی Halo Infinite

طبق سنت همیشگی مایکروسافت، این بار هم برای جشن گرفتن عرضه‌ی مهم مجموعه‌ی این شرکت، کنسول باندل بازی با طراحی مخصوص و کنترلر Xbox Elite Series 2 هم با طرح مسترچیف عرضه خواهند شد. همچنین تصویری از بازی Halo Infinite جعبه‌ی کنسول Xbox Series X را مزین کرده‌است.

maxresdefault.jpg
8a3f766b-8d7b-47e0-9943-725470d25a00.jpg
npgalwgv5ns51-dc56.jpg

















Trailers

3.gif
[Announcement Trailer [E3 2018

1.gif
The Making of The Announce Trailer

2.gif
[Cinematic Trailer “Discover Hope“ [E3 2019

Halo Infinite | Campaign Gameplay Premiere – 8 Minute Demo

Halo Infinite | Become – Step Inside Trailer

Halo Infinite - Game Overview Trailer | E3 2021

Halo Infinite | Multiplayer Reveal Trailer - A New Generation

Halo Infinite | Multiplayer Overview

Halo Infinite | Multiplayer Season 1 Cinematic Intro


Wallpapers




hi_e319_act2_override_v3_wtrmk-2e709ffe833541cf9cc920db25adb87b.jpg
hi_e319_act3_abrandnewfight_wtrmk-83994385122e43849a6f4cef068a7866.jpg

hi_e319_bspk_ahumanstory_wtrmk-fa316fd77e0c42bd81ebf5c0a1dcec49.jpg
hi_e319_bspk_aringvista_ots1_wtrmk-0fc8cfd262164c7b93fba62713a1de5d.jpg

hi_e319_bspk_goforth_wtrmk-ece77b191c9b4e8781d1fa3b4644f16b.jpg
hi_e319_bspk_legendarycargo_wtrmk-ed30888062a44533ae9c934d0b1aefcb.jpg

hi_e319_bspk_preparetofight_wtrmk-d1d513d648fa4f52aec11f0accfeb329.jpg
hi_e319_bspk_thedesireforconnection_wtrmk-0bf1bece8c1f4b71bd56914a05a6381e.jpg

hi_stinger_chipout_wtrmk-e8caa78e6a444e5d97995919850151db.jpg
hi_stinger_hologramexplosion_wtrmk-70aef8e8f5654444be45072bed746709.jpg

halo_infinite_wallpaper-desktop-std_2048x1536-ae06d402044943a3a44e6f13e686a144.jpg
halo_infinite_wallpaper-mobile_1080x1920-a49fb4f750fc4a4d9ae2cc9f58f4e366.jpg


04262021_halo20th_wallpaper_4k-b5250366775a48138eae81342cfdacc9.jpg

04262021_halo20thr_wallpapermobile_infinite_1125x2436-a6d77df8334c4292bd8e8b03d01d8a0d.jpg
04262021_halo20th_wallpapermobile_haloce_1125x2436-12de98bda0e1469ea379f8068726c6de.jpg






Concept Arts

Found Hope.jpg haloinfinite_e3_concept1-f5ec5988ba1e428a9098cf9bc9d31d1d.jpg

haloinfinite_e3-concept2-51a2db4572754903895c3f0e25146429.jpg Pelican Low Power Lighting.jpg

Stinger Environment.jpg halo-infinite-e3-2018-concept-4k-ac85a7187a3243c8bcf3cda3a65f9afa.jpg
halo-infinite-2020_ascension_conceptart_letterbox_02_4k-299e88c5b3c34ea2b3db7c9bbf5d605b.png
halo-infinite-2020_ascension_conceptart_letterbox_03_4k-6c70ef8985ab4329b7aeed603a16f0f7.png

halo-infinite-2020_ascension_conceptart_cropped_01_1920x1080-34fe52412b1d4a90b1374687e57682cf.jpg


موسیقی
آقای Joel Yarger سوپروایزر اصلی ترک‌ها و یکی از آهنگسازهای اصلی عنوان Halo Infinite خواهند بود. ایشان سابقه‌کار بر روی عناوینی مانند: Death Stranding, Anthem, Marvel's Spider-Man, Gran Turismo Sport, Uncharted 4: A Thief's End, Bloodborne و God of War 2 را دارند.

1547591902414.jpg

آقای Joel Corelitz هم یکی دیگر از آهنگسازهای اصلی بازی می‌باشد که سابقه کار بر روی عناوینی زیر را دارند.
The Unfinished Swan, Hohokum, Death Stranding و Eastward را دارند.


J_5gQsvv_400x400.jpg

آقای Curtis Schweitzer هم یکی دیگر از آهنگسازهای اصلی می‌باشد که سابقه کار بر روی Starbound, Earthlight و Airships: Conquer the Skies را دارند.

download.jpg
لینک دانلود آلبوم موسیقی پیش‌نمایش بازی

Here are the Halo Infinite System Requirements (Minimum)​

  • CPU: AMD FX-8370 or Intel i5-4440
  • RAM: 8 GB
  • OS: Windows 10 RS3 x64
  • VIDEO CARD: AMD Radeon RX 570 or Nvidia GeForce GTX 1050 Ti
  • PIXEL SHADER: 5.1
  • VERTEX SHADER: 5.1
  • FREE DISK SPACE: 50 GB
  • DEDICATED VIDEO RAM: 4096 MB

Halo Infinite Recommended Requirements​

  • CPU: AMD Ryzen 7 3700X or Intel i7-9700k
  • RAM: 16 MB
  • OS: Windows 10 19H2 x64
  • VIDEO CARD: Radeon RX 5700 XT or Nvidia RTX 2070
  • PIXEL SHADER: 5.1
  • VERTEX SHADER: 5.1
  • FREE DISK SPACE: 50 GB
  • DEDICATED VIDEO RAM: 8192 MB



افراد کلیدی Key People


Dan Chosich – کارگردان بازی


Chris Lee (مدیر استودیو و پروژه)
پس از هیلو 5، Lee به سمت مدیر استودیو و پروژه Infinite رسید. سابقه حضور از زمان تاسیس 343 و قبل از آن خود مایکروسافت را در کارنامه دارد


Dan Chosich (کارگردان)
کارگردان داستانی بازی که برای بیش از 9 سال در 343 حضور داشته است.


Paul Crocker (سرپرست داستانی و Creative Director)
Paul Crocker پیش از این سرپرست داستانی در Rocksteady بود و برروی عنوان بتمن این استودیو کار کرده است. پس از هیلو 5 و برای ساخت Infinite جانشین Brian Reed به عنوان سرپرست داستانی شد و پس از رفتن Tim Longo، علاوه بر داستان، به عنوان Creative Director نیز مشغول کار میباشد:
  • Alien: Resurrection
  • SWAT: Global Strike Team
  • Batman Arkham Asylum
  • Batman Arkham City
  • Batman Akham Origins
Aaron Linde (داستان نویس ارشد)
به عنوان داستان نویس ارشد (زیر نظر Crocker) به پروژه Infinite پیوست و سابقه کار در Bungie وGearbox و Monolith را در کارنامه دارد:
  • Homeworld
  • Gears of War 3
  • Middle Earth Shadow of Mordor
  • BattleBorn
  • Guild Wars 2
  • Destiny 2
Nicolas Bouvier – Sparth (کارگردان هنری)
کارگردان هنری بازی و کسی که برای Infinite استایل هنری را به ریشه های هیلو بازگردانده است. او جانشین Kenneth Scott شد که در اواسط هیلو 5 استودیو را ترک کرد:
  • Alone In The Dark
  • Cold Fear
  • Prince of Persia Warrior Within
  • Assassin’s Creed
  • Rage
  • Halo 4
  • Halo 5

Sotaro Tojima (کارگردان صدا گذاری)
از اعضای قدیمی استودیو که بر روی هردو عنوان 4 و 5 کار کرده و هم اکنون (زیر نظر Yarger) به عنوان صدا گذار بازی مشغول فعالیت میباشد و در همین مقام بر روی پروژه های زیر کار کرده بود:
  • Castlevania Circle of the Moon
  • Metal Gear Solid 2
  • Zone of the Enders
  • Metal Gear Solid The Twin Snakes
  • Metal Gear Solid 3
  • Metal Gear Solid 4
  • Halo 4
  • Halo 5


Troy Mashburn (کارگردان گیم پلی و Sandbox)
آقای Mashburn که به پروژه Infinite و 343 به عنوان کارگردان گیم پلی اضافه شده، پیش از این طراح مبارزات با ربات های Horizon Zero Dawn بود و سابقه حضور در Crystal Dynamic و Lucas Arts را نیز در کارنامه دارد:
  • Star Wars: Jedi Starfighter
  • Star Wars: Republic Commando
  • Killzone 2,3
  • Horizon: Zero Dawn
Thomas French (طراح اصلی ماموریت و کارگردان مولتی پلیر)
آقای French از افراد قدیمی در این سمت، در حال حاضر طراحی مراحل و ماموریت های Infinite را بر عهده دارد ودر عین حال کارگردان مولتی پلیر نیز میباشد. سابقه حضور در Black Isle، Pandemic و Rockstar را دارد:
  • Fallout 2
  • Icewind Dale
  • The Saboteur
  • GTA IV
  • Max Payne 3
  • Halo
Quinn Delhoyo (طراح سیستم های بازی)
از افرادی که سابقا بر روی مولتی پلیر هیلو 5 کار کرده و سابقه حضور در Epic را نیز دارد:
  • DukeNukem (3D Realm)
  • Gears of War
  • Halo 5 (MultiPlayer)
Rogelio Olguin (سرپرست طراحی تکسچر و از طراحان اصلی محیط)
آقای Rogelio Olguin نیز پس از خروج از Naughty Dog به 343 پیوست تا به عنوان سرپرست ساخت تکسچر و از طراحان محیط برروی Infinite کار کند:
  • Unreal Tournament 2004
  • Tomb Raider
  • The Last of Us
  • Uncharted 4
  • Uncharted The Last Legacy
  • The Last of Us 2
John Mulkey (دیزاینر ارشد کمپین)
John Mulkey که پیش از این در همین مقام سابقه حضور بر روی عناوین موفقی همچون FEAR و Borderlands را داشته در سال 2018 و شروع تغییرات رسمی Halo Infinite به 343 اضافه شد:
  • F.E.A.R
  • F.E.A.R 2
  • Doom 4
  • Battleborn
  • Borderlands
  • Borderlands 2
  • Borderlands 3


 

Attachments

  • Haw.png
    Haw.png
    169.5 KB · مشاهده: 28,788
  • hi_stinger_chipout_wtrmk-e8caa78e6a444e5d97995919850151db.png
    hi_stinger_chipout_wtrmk-e8caa78e6a444e5d97995919850151db.png
    3.4 MB · مشاهده: 8,695
  • atriox.jpg
    atriox.jpg
    213.4 KB · مشاهده: 104
Last edited by a moderator:

Only Xbox

کاربر سایت
Jun 12, 2018
474
منظورم اینه که کمی گان پلی سنگین تر و طبیعی ترش کنن(من فن سری نیستم قصد توهینم ندارم به داستان و ارت استایل سری احترام میزارم و مشخصه که فن های اصلی بهتر از من میدونن که چی می خوان^:)^ فقط میگم با توجه به اینکه این همه ادم جدید اوردن مخصوصا از guerrilla یجور بسازنش که ادم حس کنه واقعا داره شلیک میکنه:-"B-( داستان که انقدر جدیه گیم پلی و طراحی دشمنا همون قدر خفن باشه گیم پلی و طراحی کابال های دستنی ببینید قشنگ halo اپگرید شده هستن نمیگم طراحی دشمنا و گیم پلی احمقانست نه خیلی هم خوبه که سبک خودش داره فقط خیلیا رو دیدم که بخاطر همین چیزا نتونستن با سری ارطبات برقرار کنن مثل خودم)
یه وقت نپرین سرما میخواستم بدونم کسی همچین نظری داره:D
اره افراد زیادی هستن که خیلی با هیلو ارتباط نمیگیرن وقتی تریلرها و کات سین ها رو میبینن و بعد به گیم پلی میرن جا میخورن و نمیتونن با اون دنیای فانتزی گونه و دشمنانی مثل گرانت ها که حالت های بامزه دارن کنار بیان و براشون این گیم پلی در مقابل کات سین ها عجیب هست اما به هر حال کاریش هم نمیشه کرد چون هیلو از ابتدا با همین شمایل متولد شده و بازی رو دسته راکستار هم بدن نمیتون دنیا شو کاوننت ها رو عوض کنن
اما اون تغییرات که بالا گفتم و اون اتمسفر تاریک تر و جو سنگین تر که شما گفتی اره قطعا تغییرات خوبی میتونه باشه که 343 هم به فکر هست مطمئنن
البته تغییرات خوبی توی گیم پلی هیلو5 انجام شد ولی هنوز کافی نیست برای نسخه جدید و بازگشت حمل دو اسحله میتونه خیلی هیجان به این نسخه اضافه کنه
 
  • Like
Reactions: Mbox and jhoobin

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
اره افراد زیادی هستن که خیلی با هیلو ارتباط نمیگیرن وقتی تریلرها و کات سین ها رو میبینن و بعد به گیم پلی میرن جا میخورن و نمیتونن با اون دنیای فانتزی گونه و دشمنانی مثل گرانت ها که حالت های بامزه دارن کنار بیان و براشون این گیم پلی در مقابل کات سین ها عجیب هست اما به هر حال کاریش هم نمیشه کرد چون هیلو از ابتدا با همین شمایل متولد شده و بازی رو دسته راکستار هم بدن نمیتون دنیا شو کاوننت ها رو عوض کنن
اما اون تغییرات که بالا گفتم و اون اتمسفر تاریک تر و جو سنگین تر که شما گفتی اره قطعا تغییرات خوبی میتونه باشه که 343 هم به فکر هست مطمئنن
البته تغییرات خوبی توی گیم پلی هیلو5 انجام شد ولی هنوز کافی نیست برای نسخه جدید و بازگشت حمل دو اسحله میتونه خیلی هیجان به این نسخه اضافه کنه
مشکل اصلی بعضیا دقیقا همون گرانت ها و موجودات شکلشن باور کنید من اولین بار دیدمشون فکر کردم ratchet & clank اسلحه هاشونم خیلی فانتزی بود:-"واسه همین موجودات بود که اصن تجربش نکردم:-" شک ندارم اگه 343 میتونست طراحی دشمنا رو عوض میکرد همین halo5 موجوداتی که اخر بازی میزنیشون یه شکل دیگن همون رئیسشون تو بازیای 343 یچی دیگس اصن با ساخته بانجی هماهنگی نداره:D
مطمئنید به فکر تاریک تر کردنشن halo 5 تاریکیش نصف reach هم نبود در برابر اون قشنگ گل بلبل بود خیلی از طرفدارا از همین فانتزی سازی 343 هم راضی نیستن اسپارتان های دیگه رو که می بینن میگن این چیه:D یکی دیگه ضعف های halo5 بجز داستان اسلحه های locke بود در واقع همون اسلحه های کلاسیک بود که روش اسکین جدید گذاشته بودن:|
Ow بشه بنظر زیاد جالب نمیاد باید یه حرکتی بزنن مثل gow سندباکسش(halo های بانجی سندباکس بود؟:-?)کنن گشتن تو محیط halo خیلی میتونه خفن باشه8->
اگه محیط مثل اسم بازی infinite باشه پس بتل رویال تو بازی چیز خیلی خوبی میشه فکرش بکنید 100 تا اسپارتان تو یه نقشه>:)
 
  • Like
Reactions: Only Xbox

Only Xbox

کاربر سایت
Jun 12, 2018
474
مشکل اصلی بعضیا دقیقا همون گرانت ها و موجودات شکلشن باور کنید من اولین بار دیدمشون فکر کردم ratchet & clank اسلحه هاشونم خیلی فانتزی بود:-"واسه همین موجودات بود که اصن تجربش نکردم:-" شک ندارم اگه 343 میتونست طراحی دشمنا رو عوض میکرد همین halo5 موجوداتی که اخر بازی میزنیشون یه شکل دیگن همون رئیسشون تو بازیای 343 یچی دیگس اصن با ساخته بانجی هماهنگی نداره:D
مطمئنید به فکر تاریک تر کردنشن halo 5 تاریکیش نصف reach هم نبود در برابر اون قشنگ گل بلبل بود خیلی از طرفدارا از همین فانتزی سازی 343 هم راضی نیستن اسپارتان های دیگه رو که می بینن میگن این چیه:D یکی دیگه ضعف های halo5 بجز داستان اسلحه های locke بود در واقع همون اسلحه های کلاسیک بود که روش اسکین جدید گذاشته بودن:|
Ow بشه بنظر زیاد جالب نمیاد باید یه حرکتی بزنن مثل gow سندباکسش(halo های بانجی سندباکس بود؟:-?)کنن گشتن تو محیط halo خیلی میتونه خفن باشه8->
اگه محیط مثل اسم بازی infinite باشه پس بتل رویال تو بازی چیز خیلی خوبی میشه فکرش بکنید 100 تا اسپارتان تو یه نقشه>:)
اخه میگم طراحی کاوننت ها رو نمیشه خیلی دستکاری کرد گرانت ها همیشه همون شکلی بودن جای تغییر ندارن هر استودیو دیگه ای هم باشه نمیتونه شگل ظاهری گونه ها رو عوض کنه
ولی مثلا یکی از نکات خوب هیلو4 حضور دایدکت که یکی از فوررانر هست در بازی بود و بسیار بازی رو حساس کرد و تنوع بخشید به بازی میتونن از این حرکت ها بزنن ولی طراحی گونه ها یا سلاح هاشون رو فکر نمیکنم صرفا میتونن سلاح های جدید طراحی کنن که قطعا هم میکنن
هیلو های 343 خیلی خطی تر هست نسبت به هیلو های بانجی
هیلو های بانجی شامل محیط های بسیار وسیع میشد برای همین از اصطلاح سندباکس گونه استفاده کردم بتل رویال قبلا تایید کردن که نداره مگر اینکه بعد از عرضه با اپدیت اضافه کنن
 
  • Like
Reactions: jhoobin

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
اخه میگم طراحی کاوننت ها رو نمیشه خیلی دستکاری کرد گرانت ها همیشه همون شکلی بودن جای تغییر ندارن هر استودیو دیگه ای هم باشه نمیتونه شگل ظاهری گونه ها رو عوض کنه
ولی مثلا یکی از نکات خوب هیلو4 حضور دایدکت که یکی از فوررانر هست در بازی بود و بسیار بازی رو حساس کرد و تنوع بخشید به بازی میتونن از این حرکت ها بزنن ولی طراحی گونه ها یا سلاح هاشون رو فکر نمیکنم صرفا میتونن سلاح های جدید طراحی کنن که قطعا هم میکنن
هیلو های 343 خیلی خطی تر هست نسبت به هیلو های بانجی
هیلو های بانجی شامل محیط های بسیار وسیع میشد برای همین از اصطلاح سندباکس گونه استفاده کردم بتل رویال قبلا تایید کردن که نداره مگر اینکه بعد از عرضه با اپدیت اضافه کنن
بله متوجهم چی میگید دستشون بخاطر داستان باز نیست که عوضشون کنن.....
امیدوارم دیگه نخوان با halo7.8 کشش بدن مگر اینکه تو این قسمت از نظر داستانی حرفی برای زدن داشته باشن و یه سه گانه جدید به وجود بیارن.....:D
.........................
این halo installation 01 پروژه فن مید سری هم چندوقتیه خیلی معروف شده ندیدم اینجا کسی ازش حرفی بزنه بعنوان یه پروژه فن مید با انجین یونیتی گرافیک و انیمیشنای خوبی داره قابلیت شخصی سازی اسپارتان ها هم براش معرفی شد من که خیلی باهاش حال کردم:Dسازنده همینجوری داره بروز میکنه بازی رو ولی ماکروسافت هنوز اقدامی نکرده:-?
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Only Xbox

Only Xbox

کاربر سایت
Jun 12, 2018
474
بله متوجهم چی میگید دستشون بخاطر داستان باز نیست که عوضشون کنن.....
امیدوارم دیگه نخوان با halo7.8 کشش بدن مگر اینکه تو این قسمت از نظر داستانی حرفی برای زدن داشته باشن و یه سه گانه جدید به وجود بیارن.....:D
.........................
این halo installation 01 پروژه فن مید سری هم چندوقتیه خیلی معروف شده ندیدم اینجا کسی ازش حرفی بزنه بعنوان یه پروژه فن مید با انجین یونیتی گرافیک و انیمیشنای خوبی داره قابلیت شخصی سازی اسپارتان ها هم براش معرفی شد من که خیلی باهاش حال کردم:Dسازنده همینجوری داره بروز میکنه بازی رو ولی ماکروسافت هنوز اقدامی نکرده:-?
اره دقیقا همه چی به این نسخه بستگی داره اگر بازم نتونستن یک داستان درخور ارائه بدن بهتره پرونده بازی رو ببندن و برن سراغ یک عنوان جدید
حتی میتونن یک شوتر اول شخص نظامی مثل سری کالاف یا بتل بسازن
درباره اون هیلو که گفتید من خیلی اطلاعی ازش ندارم
 
  • Like
Reactions: jhoobin

Mbox

کاربر سایت
Nov 11, 2006
1,314
نام
مجید
یک مشکلی که وجود داره که البته ذاتا مزیت هست این هست که halo داری لور و فرهنگ غنی و یونیک خودشه اما وقتی پلیرها خبری از تاریخچه هیلو ونژاد های بازی ندارن محدود میشن و درکشون از داستان کلا یک چیز دیگه میشه. کار بزرگی که 343 industry انجام داد این بود که اومد داستان گیم های هیلو رو که به یه بازه زمانی 20 ساله جنگ انسان ها و کاوننت میپرداخت باز کرد و کل تاریخچه چندین میلیون سال رو که راجع بهش تو کتاب های هیلو داستان و جزییات وجود داشت تزریق کرد به بازی ها.
البته من قبول دارم که اینکار بینظم و شلخته انجام شد و میشد خیلی بهتر از این ها انجام بدن ولی در نهایت انجام دادن و کلا به نفع مجموعه گیم های هیلو شد چون میتونن به راحتی ده ها نسخه ادامه داشته باشن.
ولی تاکید بانجی بیشتر روی جنگ انسان ها با اتحاد کاونت ها بود در حالی که وقتی به کلیت داستان هیلو نگاه میکنیم میبینیم این جنگ اون چنان هم مهم نبوده و مثلا جنگ فلوود با فورارنرها خیلی مهم تر و گسترده تر از این جنگ بود و یا ساخت دامین یا خلق انسان ها توسط پرکوردسور ها
حتی جنگ جکل ها و الیت ها و یا سایر نژادهای کاوونت اینا همه چیزایی هست که 343 داره وارد گیم های هیلو هم میکنه تا داستان گیم برسه به داستان هیلو و گیمرهای هیلو هم بتونن به اندازه سایر هیلو فن ها با سری اشنا شن.
من خودم با بسط داستان تو هیلو 5 که انجام شد به هیچ وجه مشکلی نداشتم ولی خوب 343 یه جوری رفتار کرد که انگار همه درباره لاک و گذشته اش کاملا توجیه هستن و انتظار داشت که همه کل هیلو رو بلد باشن در حالی که شاید نود درصد پلیرها نمیدونستن و همین ایجاد مشکل کرد
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
اره دقیقا همه چی به این نسخه بستگی داره اگر بازم نتونستن یک داستان درخور ارائه بدن بهتره پرونده بازی رو ببندن و برن سراغ یک عنوان جدید
حتی میتونن یک شوتر اول شخص نظامی مثل سری کالاف یا بتل بسازن
درباره اون هیلو که گفتید من خیلی اطلاعی ازش ندارم
چیز خاصی نیست یه بازی انلاین free فن مید رو pc که با انجین یونیتی و بر پایه halo های بانجی و گیم پلی کلاسیک ساخته شده قابل بازیه ولی همچنان در حال توسعه هست کل مپ های کلاسیک و اسلحه های کلاسیک داره با قابلیت شخصی سازی اسپارتان ها.....(در واقع همون چیزیه که بازی کنسل شده halo online باید می بود)
 

Only Xbox

کاربر سایت
Jun 12, 2018
474
چیز خاصی نیست یه بازی انلاین free فن مید رو pc که با انجین یونیتی و بر پایه halo های بانجی و گیم پلی کلاسیک ساخته شده قابل بازیه ولی همچنان در حال توسعه هست کل مپ های کلاسیک و اسلحه های کلاسیک داره با قابلیت شخصی سازی اسپارتان ها.....(در واقع همون چیزیه که بازی کنسل شده halo online باید می بود)
اهان پس روی pc هست
ممنون از اطلاعاتی که دادی
 
  • Like
Reactions: jhoobin

Only Xbox

کاربر سایت
Jun 12, 2018
474
یک مشکلی که وجود داره که البته ذاتا مزیت هست این هست که halo داری لور و فرهنگ غنی و یونیک خودشه اما وقتی پلیرها خبری از تاریخچه هیلو ونژاد های بازی ندارن محدود میشن و درکشون از داستان کلا یک چیز دیگه میشه. کار بزرگی که 343 industry انجام داد این بود که اومد داستان گیم های هیلو رو که به یه بازه زمانی 20 ساله جنگ انسان ها و کاوننت میپرداخت باز کرد و کل تاریخچه چندین میلیون سال رو که راجع بهش تو کتاب های هیلو داستان و جزییات وجود داشت تزریق کرد به بازی ها.
البته من قبول دارم که اینکار بینظم و شلخته انجام شد و میشد خیلی بهتر از این ها انجام بدن ولی در نهایت انجام دادن و کلا به نفع مجموعه گیم های هیلو شد چون میتونن به راحتی ده ها نسخه ادامه داشته باشن.
ولی تاکید بانجی بیشتر روی جنگ انسان ها با اتحاد کاونت ها بود در حالی که وقتی به کلیت داستان هیلو نگاه میکنیم میبینیم این جنگ اون چنان هم مهم نبوده و مثلا جنگ فلوود با فورارنرها خیلی مهم تر و گسترده تر از این جنگ بود و یا ساخت دامین یا خلق انسان ها توسط پرکوردسور ها
حتی جنگ جکل ها و الیت ها و یا سایر نژادهای کاوونت اینا همه چیزایی هست که 343 داره وارد گیم های هیلو هم میکنه تا داستان گیم برسه به داستان هیلو و گیمرهای هیلو هم بتونن به اندازه سایر هیلو فن ها با سری اشنا شن.
من خودم با بسط داستان تو هیلو 5 که انجام شد به هیچ وجه مشکلی نداشتم ولی خوب 343 یه جوری رفتار کرد که انگار همه درباره لاک و گذشته اش کاملا توجیه هستن و انتظار داشت که همه کل هیلو رو بلد باشن در حالی که شاید نود درصد پلیرها نمیدونستن و همین ایجاد مشکل کرد
در اینکه 343 ریسک بزرگی در یونیورس هیلو انجام داد و ما در هیلو4 تفاوت های به شدت اشکاری نسبت به هیلو های بانجی دیدیم شکی نیست و هیلو4 قطعا در کنار هیلو3 از بهترین هیلو ها بود ولی ایا هیلو5 و روندی که در داستان شکل گرفت برازنده یک هیلو شماره دار بود؟؟؟
ایا صحبت های 343 درباره لاک و چیف و تقابل اونها در بازی وجود داشت؟
گیم پلی بازی به تکامل رسیده بود اما داستان و روایت هیلو4 رو شما در هیلو5 دیدی؟؟؟
مشکل اینه که 343 باید داستان در خور نسخه شماره دار روایت کنه در حد نسخه فرعی
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
در اینکه 343 ریسک بزرگی در یونیورس هیلو انجام داد و ما در هیلو4 تفاوت های به شدت اشکاری نسبت به هیلو های بانجی دیدیم شکی نیست و هیلو4 قطعا در کنار هیلو3 از بهترین هیلو ها بود ولی ایا هیلو5 و روندی که در داستان شکل گرفت برازنده یک هیلو شماره دار بود؟؟؟
ایا صحبت های 343 درباره لاک و چیف و تقابل اونها در بازی وجود داشت؟
گیم پلی بازی به تکامل رسیده بود اما داستان و روایت هیلو4 رو شما در هیلو5 دیدی؟؟؟
مشکل اینه که 343 باید داستان در خور نسخه شماره دار روایت کنه در حد نسخه فرعی
من 4 داستانش نخوندم اما شنیدم راضی کننده بود و مشکل خاصی نداشت (بجز اون اسپارتانه و شخصیت منفی اصلی که با یه grenade رفت پی کارش چطور تونستن به همین راحتی کنار بزننش:|) پس چرا متای بازی 87.....؟ یعنی بخاطر مواردیه که گفتم؟:-?؟
تا جایی که من فهمیدم (انگلیسیم زیاد خوب نیست ولی شک ندارم همینه) قبل از اینکه 343 شروع به ساخت halo4 کنه بانجی قصد داشت تو halo4 از فانتزی سری کم کنه فرمول تغییر بده و مشکلی که من و خیلیا با سری دارن حل کنه برای این کار از halo reach شروع کردن تغییراتی که بانجی تو اون بازی ایجاد کرد(دارک تر کردن و جدی تر کردن بازی. تغییر شکل اسلحه ها خشن تر بودن طراحی اسپارتان ها) کلی از طرفدارا رو راضی و کلی رو هم ناامید کرد:-" کلا این کار بدون شک ریسک زیادی داشت شاید واسه همینه که ماکرو بانحی رو نخرید خیلیا هستن که فکر میکنن ساخت halo4 توسط بانجی ایده خوبی نبوده
 
  • Like
Reactions: Only Xbox

Only Xbox

کاربر سایت
Jun 12, 2018
474
من 4 داستانش نخوندم اما شنیدم راضی کننده بود و مشکل خاصی نداشت (بجز اون اسپارتانه و شخصیت منفی اصلی که با یه grenade رفت پی کارش چطور تونستن به همین راحتی کنار بزننش:|) پس چرا متای بازی 87.....؟ یعنی بخاطر مواردیه که گفتم؟:-?؟
تا جایی که من فهمیدم (انگلیسیم زیاد خوب نیست ولی شک ندارم همینه) قبل از اینکه 343 شروع به ساخت halo4 کنه بانجی قصد داشت تو halo4 از فانتزی سری کم کنه فرمول تغییر بده و مشکلی که من و خیلیا با سری دارن حل کنه برای این کار از halo reach شروع کردن تغییراتی که بانجی تو اون بازی ایجاد کرد(دارک تر کردن و جدی تر کردن بازی. تغییر شکل اسلحه ها خشن تر بودن طراحی اسپارتان ها) کلی از طرفدارا رو راضی و کلی رو هم ناامید کرد:-" کلا این کار بدون شک ریسک زیادی داشت شاید واسه همینه که ماکرو بانحی رو نخرید خیلیا هستن که فکر میکنن ساخت halo4 توسط بانجی ایده خوبی نبوده
ببین داستان هیلو4 از حماسی ترین داستان هاست و در کنار بهترین هیلوها قرار میگیره
توی این نسخه ما دایدکت رهبر فوررانرها رو میبنیم که به قصد نابودی کامل انسان ها میاد اونم بعد از 1000 سال که توسط همسرش لاییرین حبس شده بود!!!!!!
پایان بازی و اون دیالوگ های فوق العاده بین چیف و کورتانا
مراحل کاملا جدید در سری
گرافیک خیلی عالی
من نقداشون رو نخودندم ولی ایراداتی که این نسخه داشت یکی همون حذف سیستم 2 اسلحه همزمان بود که نمیدونم چرا حذفش کردن
و یکی مراحل خطی تر نسبت به هیلو های بانجی شاید تغییر استودیو هم یکی دیگه از عوامل باشه
 
  • Like
Reactions: WCW and jhoobin

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
ببین داستان هیلو4 از حماسی ترین داستان هاست و در کنار بهترین هیلوها قرار میگیره
توی این نسخه ما دایدکت رهبر فوررانرها رو میبنیم که به قصد نابودی کامل انسان ها میاد اونم بعد از 1000 سال که توسط همسرش لاییرین حبس شده بود!!!!!!
پایان بازی و اون دیالوگ های فوق العاده بین چیف و کورتانا
مراحل کاملا جدید در سری
گرافیک خیلی عالی
من نقداشون رو نخودندم ولی ایراداتی که این نسخه داشت یکی همون حذف سیستم 2 اسلحه همزمان بود که نمیدونم چرا حذفش کردن
و یکی مراحل خطی تر نسبت به هیلو های بانجی شاید تغییر استودیو هم یکی دیگه از عوامل باشه
خب همین دایدکت بد از بازی خارج کردن با اون همه قدرت یدونه گرینید و تموم:| اگه بیشتر وقت میزاشتن و خلاقیت بانجی رو داشتن متاش بدون شک +90 می شد دیالوگای اخرشم دیدم خیلی خفن بود @-) ارطبات چیف با کورتانا حتی تو halo5 با اون همه ایرادش بازم عالی بود امیدوارم مشکلات که گفتی تو این نسخه اصلاح بشن اصن حذف کردن دوتا اسلحه که از خفن ترین ویژگی های سری بود برا چی باید حذف کنن خطی نبودن این قسمت که با همین تریلر و اسم بازی مشخص شد:Dحالا نظر شما که طرفدار سری هستی درباره reach چیه ایا این چیزایی که دربارش گفتم درسته؟
(شرمنده سوالا زیاده بحث خیلی طولانی شد :D)
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Only Xbox

Only Xbox

کاربر سایت
Jun 12, 2018
474
خب همین دایدکت بد از بازی خارج کردن با اون همه قدرت یدونه گرینید و تموم:| اگه بیشتر وقت میزاشتن و خلاقیت بانجی رو داشتن متاش بدون شک +90 می شد دیالوگای اخرشم دیدم خیلی خفن بود @-) ارطبات چیف با کورتانا حتی تو halo5 با اون همه ایرادش بازم عالی بود امیدوارم مشکلات که گفتی تو این نسخه اصلاح بشن اصن حذف کردن دوتا اسلحه که از خفن ترین ویژگی های سری بود برا چی باید حذف کنن خطی نبودن این قسمت که با همین تریلر و اسم بازی مشخص شد:Dحالا نظر شما که طرفدار سری هستی درباره reach چیه ایا این چیزایی که دربارش گفتم درسته؟
(شرمنده سوالا زیاده بحث خیلی طولانی شد :D)
ببین هیلو ریچ هیلویی هست که من خیلی ها رو در سایت های گیمینگ دیدم که به عنوان بهترین هیلو قبول دارن حتی فراتر از نسخه های شماره دار!!!!!!
که به نظر من عمده ترین دلیلش داستان -شخصیتsix-اون دیالوگ پایانیش-نبرد حماسیش و دلاوری هاش هست و بانجی گیمر رو تحت تاثیر قرار داد واستادانه این کار رو کرد و بازی هم فوق العاده بود
ببین برای اون پایان و رسیدن به اون پایان باید جهان شما تاریک باشه باید بازی خشن باشه که با اون پایان بخونه
شما پایان هیلو5 رو بذار کنار هیلو ریچ دقیقا حرف بالا میشه
بسته به این داره که استودیو بخواد چه داستانی روایت کنه و من خودم طرفدار اتمسفری مثل ریچ هستم که بهمون بفهمونه بازی داستانش قراره تاریک باشه
 
  • Like
Reactions: WCW and jhoobin

Mbox

کاربر سایت
Nov 11, 2006
1,314
نام
مجید
ببین هیلو ریچ هیلویی هست که من خیلی ها رو در سایت های گیمینگ دیدم که به عنوان بهترین هیلو قبول دارن حتی فراتر از نسخه های شماره دار!!!!!!
که به نظر من عمده ترین دلیلش داستان -شخصیتsix-اون دیالوگ پایانیش-نبرد حماسیش و دلاوری هاش هست و بانجی گیمر رو تحت تاثیر قرار داد واستادانه این کار رو کرد و بازی هم فوق العاده بود
ببین برای اون پایان و رسیدن به اون پایان باید جهان شما تاریک باشه باید بازی خشن باشه که با اون پایان بخونه
شما پایان هیلو5 رو بذار کنار هیلو ریچ دقیقا حرف بالا میشه
بسته به این داره که استودیو بخواد چه داستانی روایت کنه و من خودم طرفدار اتمسفری مثل ریچ هستم که بهمون بفهمونه بازی داستانش قراره تاریک باشه
جنگ ریچ یک نقطه سیاه در جنگ انسان و کاوننت ها بود و طور دیگه ای نمیشد روایت بشه قبل از انتشار بازی هم همه میدونستن که قراره تاریک چون داستان ریچ رو هممون میدونستیم.به نظر من موفقیت ریچ بیشتر بخاطر مولتی پلیر قوی اش بود در مورد هیلو این مسئله هم هست که میشه گفت نصفی از فن های هیلو فقط دنبال بخش مولتی پلیر این مجموعه هستن و بخش داستانی اصلا براشون اهمیت نداره خیلی از هیلو پلیرا که پلی تایمای بالایی دارن هنوز کمپین بازی رو ران نکردن.
دقیقا این اتفاق تو نسخه چهار افتاد که با یک مولتی پلیر ضعیف کار 343 رو خراب کرد.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: WCW

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
ببین هیلو ریچ هیلویی هست که من خیلی ها رو در سایت های گیمینگ دیدم که به عنوان بهترین هیلو قبول دارن حتی فراتر از نسخه های شماره دار!!!!!!
که به نظر من عمده ترین دلیلش داستان -شخصیتsix-اون دیالوگ پایانیش-نبرد حماسیش و دلاوری هاش هست و بانجی گیمر رو تحت تاثیر قرار داد واستادانه این کار رو کرد و بازی هم فوق العاده بود
ببین برای اون پایان و رسیدن به اون پایان باید جهان شما تاریک باشه باید بازی خشن باشه که با اون پایان بخونه
شما پایان هیلو5 رو بذار کنار هیلو ریچ دقیقا حرف بالا میشه
بسته به این داره که استودیو بخواد چه داستانی روایت کنه و من خودم طرفدار اتمسفری مثل ریچ هستم که بهمون بفهمونه بازی داستانش قراره تاریک باشه
همون ریچ که خودت و خیلیای دیگه بهترین هیلو میدونینش (خودمم بهترین میدونمش) خیلیا بعد 4.5 بدترین هیلو میدوننش چرا ؟ چون که بانجی یه حرکت خوبی زد بازی رو از حالت فانتزی دراورد و واقعی ترش کرد همین اسلحه هاش یه لول خفن تر از اسلحه های نسخه های شماره داره خودشون برنامه داشتن کاری که رو ریچ انجام دادن سر halo4 با تغییرات بیشتر عملی کنن ولی خب خیلی از طرفدارا راضی نبودن و ماکرو لطف کرد و بانجی رو نخرید و اونا به هدفشون نرسیدن....فکرش بکنید halo 4 اگه اتمسفرش مثل تریلرای سینمایی halo3 میشد چقدرخفن می شد@-) تو همین ریچ با اینکه تغییرات زیادی تو دشمنا ایجاد نشده بود اما بخاطر اتمسفرش حس خیلی خیلی بهتری نسبت به نسخه های شماره دار میده ریچ انقدر خفن بود که فکر کنم هنوز پلیر داره....:D
بدون شک یکی از بزرگ ترین ضعف های halo4 و 5 مرگ احمقانه دایدکت و شخصیتای جدید بوده (agent lock:-&) اگه six جاش میزاشتن بهتر بود چون هیچ وقت مشخص نشد که مرده یا نه اگه به صحنه های اخر ریچ دقت کنی هیچکدوم از ضربه های کاوننت ها به six نخورد بجز ضربه اخر که تا ته شارژ شده بود و معلوم نیست که زنده در رفت یا نه:D
 
  • Like
Reactions: Only Xbox and WCW

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر