Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 

.:Melkor:.

Dark Lord
کاربر سایت
Feb 7, 2011
844
نام
Fallen
View attachment 102635

طاقت بیارید دیگه چیزی نمونده :D

بعد از دیدن تریلر لانچ هم که رسما تشتک هایمان
ریخت عالی بود ... فقط تنها نگرانی من بابت تغییر سیستم لول آپ و آنلاین بازی هستش که امیوارم خراب نکنه

و فکر میکنم تا به اینجا ۸ تا از باس های بازی رو لو دادن که واقعا یه خسته نباشید باید گفت :|
سیستم لول آپ و آنلاین؟
این بازی اصلا سیستم آنلاین نداره که بخواد نگران خراب شدنش باشی

Sent from my SM-N920C using Tapatalk
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
لیست چیزایی که باید ببینیم اینجا تکرار میشن یا نه :)) عالیه لعنتی:))

D1eqYOHWsAIdnQC-png-large.png
 

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,434
نام
علی
گرافیک بازی خیلی پایین نیست
کی به گرافیک اهمیت میده عمو!:D گاد آو وار که نی:D شما گیم پلیو سیر کن حالشو ببر! کلا میازاکی گرافیک براش مهم نی! یه نسلی عقبه!:D
 

db07

کاربر سایت
Oct 31, 2007
2,343
نام
مهدی
حجمش که خیلی کمه: 12 و خورده ای گیگ
بلاد بورن 27 گیگ بود و دارک سولز 18 گیگ
درسته که بازیهای میازاکی بخاطر گیم پلی هاش معروفه ولی باید این اخر نسلی ی چیزی تو مایه های بلاد بورن از لحظ گرافیک تحویل میداد
 

SHAYAN1999

کاربر سایت
Sep 19, 2014
1,342
کی به گرافیک اهمیت میده عمو!:D گاد آو وار که نی:D شما گیم پلیو سیر کن حالشو ببر! کلا میازاکی گرافیک براش مهم نی! یه نسلی عقبه!:D
اِاِههه .....
ایا بلادبورن را بازی کرده ای؟ :D
انگار تو استیم بازیو زدن 25 گیگ احتمالا اپدیت داره
زیاد ویدیو ندیدم ولی طبق چیز هایی که دیدم در حد بلادبورن بود بنظرم :-?
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
کی به گرافیک اهمیت میده عمو!:D گاد آو وار که نی:D شما گیم پلیو سیر کن حالشو ببر! کلا میازاکی گرافیک براش مهم نی! یه نسلی عقبه!:D
اتفاقا خیلیا به گرافیک اهمیت میدن ولی مسئله ای که هست به نظرم گرافیک بازی خیلیم خوبه همه رو که نمیشه انتظار گرافیک انحصاری داشت اینم گرافیکش کاملا قابل قبول و راضی کنندست :D
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
اینکه گرافیک تو کارای میازاکی زیاد مهم نیست رو میشه بخاطر طراحی لوکیشن‌های فوق‌العاده زیبا تو سری سولزبورن دونست. سوای این، داشتن بخش انلاین بازی و هرازگاهی کواپ رفتن و pvp زدن، خودش باعث فراموش شدن گرافیک پایین بازی میشد:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر