Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
دقیقاً این سبک بازی خیلی مهمه. :D مثلاً همین دنسر برای من زیاد سخت نبود یا توی Bloodborne: The Old Hunters به جز لودویگ به مشکل زیادی نخوردم و اکثر باس‌ها رو راحت زدم، در حالی که خیلی از سخت بودن‌شون شنیده بودم. ولی از اون طرف شهید لوگاریس توی نسخه اصلی بیچاره‌م کرد و خیلی درگیرش بودم، باسی که خیلی‌ها مشکل خاصی باهاش ندارن.
در مورد Ninja Gaiden، این بازی برای من سخت‌تر از Soulsborne بود. :D نسخه سوم رو بازی نکردم و نسخه دوم هم خیلی سخت نبود، ولی نسخه اولش بیچاره‌م کرد و بعضی جاها به مرز جنون می‌رسیدم! البته اون موقع یه کمی خرکی بازی می‌کردم و جوری Ninja Gaiden رو جلو می‌رفتم که انگار دارم God of War بازی می‌کنم! شاید اگه الآن همون بازی رو جلوم بذارن، بتونم راحت‌تر از پسش بربیام. :D

دقیقا همینطوره. مثلا من چون ترتیب بازی کردنم DS>DS2>DS3>BB بود کاملا به سبک دفاعی عادت کرده بودم و اصلا جاخالی نمیدادم و بیشتر توی سری DS تمرکزم روی فارم و بهبود وضعیت دفاعی بود و برا همین وقتی BB را بازی کردم علارغم اینکه با این سبک کاملا آشنا بودم ولی بازی واقعا برام سخت بود.

از الان هم حدس میزنم که Sekiro بیچاره ام کنه. خلاصه خدا رحم کنه

یک چیز جالبم اینکه من Ninja Gaiden 2 را اون زمان خیلی عذاب نکشیدم سر تموم کردنش ولی بعدا یکی دو سال قبل رفتم سراغش (بعد Dark Soul ها) و واقعا بازی برام سخت شده بود. همون فکر کنم اثرات تغییر استایل بازی کردن باشه.
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,134
نام
امیر
ملت رو چرا نگران میکنی؟ :D
من سریع نگاه کردم. نشمردم ولی فک کنم نزدیک به تعداد باسهای Bloodborne بود :-"

منم خودم دقيق نخوندم فقط شمردم ببينم چند تا تروفي defeated فلاني داره بازي حتي اسماشونم نخوندم:D
تعداد باسهايي كه تروفي دار بودن ٦،٧ تا كمتر از بلادبورن به نظر ميومد،اميدوارم فقط باسهاي اصلي اين تعداد باشن و فقط باسهاي اصلي تروفي داشته باشن (اگه تعداد اصليا به اندازه سولز باشه اين شرايط ممكنه:D)و باس هاي فرعي ريواردايي داشته باشن كه زدنشون واسه تروفياي ديگه لازمه مث تروفياي مربوط به كامل اپگريد كردن و اين حرفا...اگه اينجوري باشه شرايط رويايي ميشه ولي همينطوري يكم نگران كنندس حداقل تا روز عرضه :D
 

mehrdadb3

کاربر سایت
Nov 15, 2007
629
دقیقاً این سبک بازی خیلی مهمه. :D مثلاً همین دنسر برای من زیاد سخت نبود یا توی Bloodborne: The Old Hunters به جز لودویگ به مشکل زیادی نخوردم و اکثر باس‌ها رو راحت زدم، در حالی که خیلی از سخت بودن‌شون شنیده بودم. ولی از اون طرف شهید لوگاریس توی نسخه اصلی بیچاره‌م کرد و خیلی درگیرش بودم، باسی که خیلی‌ها مشکل خاصی باهاش ندارن.
در مورد Ninja Gaiden، این بازی برای من سخت‌تر از Soulsborne بود. :D نسخه سوم رو بازی نکردم و نسخه دوم هم خیلی سخت نبود، ولی نسخه اولش بیچاره‌م کرد و بعضی جاها به مرز جنون می‌رسیدم! البته اون موقع یه کمی خرکی بازی می‌کردم و جوری Ninja Gaiden رو جلو می‌رفتم که انگار دارم God of War بازی می‌کنم! شاید اگه الآن همون بازی رو جلوم بذارن، بتونم راحت‌تر از پسش بربیام. :D
به نظرم تو نیجا گایدن ها ، ninja gaiden black از همه سخت تر بودش خیلی هم سخت تر بود سبک بازیش هم با سولز ها فرق میکنه
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,994
نام
آریا
الله اکبر از این همه ظرافت و زیبایی! :D

SimplisticFilthyFairyfly_size_restricted.gif


http://uupload.ir/files/rsju_simplisticfilthyfairyfly-size_restricted.gif
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
دوستان این لانچ تریلر اسپویل زیاد داره پس اونایی که نمیخوان ببینن، حواسشون باشه.
عجب لانچ تریلری بود! پشمام ریخت از این حجم گولاخ بودن:D کلا FS همیشه لانچ تریلرهایی داده که فک همه افتاده و معمولا هم چیزایی نشون میدن که تا حالا نشون ندادن. پایانش هم که8-}
 

.:Melkor:.

Dark Lord
کاربر سایت
Feb 7, 2011
844
نام
Fallen

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی
دوستان این لانچ تریلر اسپویل زیاد داره پس اونایی که نمیخوان ببینن، حواسشون باشه.
عجب لانچ تریلری بود! پشمام ریخت از این حجم گولاخ بودن:D کلا FS همیشه لانچ تریلرهایی داده که فک همه افتاده و معمولا هم چیزایی نشون میدن که تا حالا نشون ندادن. پایانش هم که8-}

علیییییییییییییییییییییی
این چی بود ؟ 8-}8-}

من الان تا زمان لانچ چ کنم ؟ 8-}
هرکی تو خونه بود رو گفتم بیایید ببینید- جدا جدا کشوندمشون تریلر رو ببینن...
خخخخ...

چقدر خوبه لامصب... 8-}8-}

علی میخوام مثل سکیرو کاتانارو بکنم تو گردنت و Death Blow بت بزنم... :D:D
فقط مواظب Posture Meterام باشم...
خخخخ...

راستی من Lady Butterfly میخوام... 8-}

خوب من سکته زدم فک کنم...

8-}
 

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
چه باس فایتی بود اخرش=D>=D>=D>
همچین حرکاتی فقط از کله ژاپنی جماعت میزن بیرون الی غیر:D
باس فایت های بازی متمایل به بلاد هستن محیط های بازی متمایل به دارک سولز
فقط من احساس میکنم گرافیک بازی از دارک سولز 3 و بلادبورن پایین تره یا شما هم این طوری هستین؟ ( البته گرافیک خوب مهم نیست ولی خوب حدقلی باید در حد دارک سولز 3 میشد)
 

hadi93

کاربر سایت
Mar 23, 2015
235
20190311_220651.jpg

طاقت بیارید دیگه چیزی نمونده :D

بعد از دیدن تریلر لانچ هم که رسما تشتک هایمان
ریخت عالی بود ... فقط تنها نگرانی من بابت تغییر سیستم لول آپ و آنلاین بازی هستش که امیوارم خراب نکنه

و فکر میکنم تا به اینجا ۸ تا از باس های بازی رو لو دادن که واقعا یه خسته نباشید باید گفت :|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر