Multi Platform Assassin's Creed: Odyssey

mvmn_ac_odysey_header.jpg

Title: Assassin's Creed Odyssey
Developer: Ubisoft Quebec
Publisher: Ubisoft
Platforms: PC - PS4- Xbox One
Release Date: 5 Oct 2019
Meta Score: TBD
System Requirements
Minimum Requirements

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD FX 6300 @ 3.8 GHz, Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz, Ryzen 3 - 1200
Video: AMD Radeon R9 285 (2GB VRAM with Shader Model 5.0) or NVIDIA GeForce GTX 660
Memory: 8GB RAM
Resolution: 720p
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: Low
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers


Recommended Specification

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD FX-8350 @ 4.0 GHz, Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz, Ryzen 5 - 1400
Video: AMD Radeon R9 290X (4GB VRAM or more with Shader Model 5.0) or better or NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) – See supported list*
Memory: 8GB RAM
Resolution: 1080p
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers


Recommended 4K Configuration

OS: Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD Ryzen 1700X @ 3.8 GHz, Intel Core i7 7700 @ 4.2 GHz
Video: AMD Vega 64, NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB VRAM with Shader Model 5.0)
Memory: 16GB RAM
Resolution: 4K
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
در سال 2017 پس از استراحت یک ساله سری محبوب Assassin's Creed شاهد بازگشت این سری با بازی Assassin's Creed Origins بودیم. بازی که بسیازی از المان های سری را دگرگون ساخت و مسیر جدیدی در پیش روی سری قرار داد. حال یکسال پس از عرضه موفق Origins مجدد عنوان جدیدی در سری با نام Assassin's Creed Odyssey معرفی شد، عنوانی که قرار است ما را به زمانی قبل از داستان Origins، یعنی حدود 400 الی 500 سال قبل از میلاد مسیح در سرزمین یونان ببرد. در نگاه اول این عنوان بسیار مشابه با Origins به نظر می رسد، اما آیا همه المان های آن اینطور است و تنها شاهد تغییر در مکان و زمان خواهیم بود؟! در جواب باید بگویم که خیر، بازی از لحاظ ظاهری از همان انجین و فرمول استفاده می کند، اما تک تک المان ها دچار تغییر و بهبود شده اند، از وجود Ability در مبارزات، تا مسیر RPG شدن به معنای واقعی. به منظور درک بهتر این تغییرات و اساس کلی بازی، اطلاعات مهم بازی را در بخش زیر مطالعه کنید.


اطلاعات بازی

  • دوره زمانی بازی حدود 400 الی 500 سال قبل از میلاد مسیح، در دوران طلایی یونان است.
  • نقشه بازی شامل کل کشور یونان خواهد بود که بسیار متنوع تر از مصر باستان است. از فضاهای سرسبز تا کوه های برفی و دریاهای پهناور. همچنین وسعت این نقشه دو برابر نقشه عظیم Origins خواد بود که در نوع خود بی نظیر است.
  • شخصیت اصلی بازی برای اولین بار در سری قابل انتخاب است. شخصیت مرد با نام Alexios و شخصیت زن با نام Kassandra از کارکترهای قابل انتخاب بازی هستند. با وجود این انتخاب، سیر داستانی دو شخصیت یکسان خواهد بود.
  • شخصیت بازی از خانواده Spartaهاست، اما در کودکی طی یک حادثه نامعلوم از خانواده ترد می شود و تنها چیزی که برای او باقی می ماند نیزه شکسته Leonidas، پادشاه Spartaها (که از اجداد شخصیت اصلی نیز است) خواهد بود.
  • خبری از Templarها نیست و به نظر شخصیت منفی بازی با نام Cultist شناخته می شود که گویا اشاره به گروه تندرو مذهبی خواهد داشت.
  • شخصیت بازی از یک Mercenary پایین رده شروع خواهد کرد و تا بالاترین رتبه های Spartanها پیش خواهد رفت.
  • در بازی به دنبال پیدا کردن قسمت تاریک گذشته و کودکی خود خواهید بود.
  • المان های RPG بازی نسبت به Origins یک و شاید چند پله ارتقا پیدا کرده اند. علاوه بر درخت مهارت، Loot و Level Up شخصیت و موارد دیگر که در بازی قبل وجود داشت، برای اولین بار شاهد وجود Abiltyها، قابلیت انتخاب در مکالمات و تاثیر بر روند داستان، ایجاد روابط احساسی بین شخصیت ها و ... خواهیم بود.
  • ماموریت ها مانند بازی قبل در کل نقشه بازی پراکنده شده اند و به ماموریت های اصلی و فرعی دسته بندی می شوند. به غیر از این دو دسته، فعالیت های جانبی دیگری نیز بنا به فضا در بازی وجود خواهند داشت.
  • همچنان Eagle Vision جای خود را به عقابی با نام Ikarus داده است که از لحاظ قابلیت ها به نظر فرق چندانی با Senu نخواهد داشت. همچنین نام Ikarus اشاره به فرزند یکی از خدایان باستان یونان دارد که آرزوی پرواز کردن داشت.
  • سیستم Navigation بازی ادامه راه Origins خواهد بود و خبری از Mini Map نیست.
  • همانطور که بالاتر ذکر شد، نقشه بازی کل کشور یونان را پوشش خواهد داد و شامل شهرهای بزرگ، روستاها، دریاهای وسیع، معبدهای مخفی و ... است
  • پوشش گیاهی با توجه به فضا در بازی قرار گرفته است. همچنین اکوسیستم جانوری نیز همچنان در بازی وجود خواهد داشت.
  • تا به حال تنها وسیله نقلیه نشان داده شده اسب است و معلوم نیست آیا خبری از سایر مرکب ها خواهد بود یا خیر!
  • اسلحه های بازی مانند Origins به دو دسته کلی Range و Melee دسته بندی می شوند. اما اینبار Abilityها (مانند Spartan Kick) بازیکن را در مبارزات همراهی می کنند.
  • مبارزات ادامه دهنده همان سیستم جدید پیاده شده در Origins خواهد بود، باز هم آزادانه می توانید سلاح خود را به حرکت در آورید و زمان بندی، فاصله، سرعت و قدرت سلاح از فاکتورهای مهم خواهند بود.
  • برخی از نمادهای بازی مانند Leap of Faith همچنان در بازی وجود دارند، اما برخی جای خود را به چیز دیگری داده اند که جلوتر اشاره خواهد شد.
  • بخش زمان حال در بازی وجود خواهد داشت و ادامه دهنده داستان Layla Hassan خواهد بود. از نظر وسعت، بزرگ تر از Origins خواهد بود، اما همچنان تمرکز اصلی بر روی داستان Alexios/Kassandra است. همچنین بازی قابلیتی را در اختیار بازیکن قرارخواهد داد تا هر زمان که خواست به زمان حال بیاید و بازی شما را مجبور به این کار نخواهد کرد.
  • هیچ گونه بخش Multiplayer در بازی وجود نخواهد داشت.
  • از قابلیت های مخفی کاری چیز زیادی گفته نشد، با این حال به نظر تغییرات چندانی در آن صورت نگرفته است.
  • از لحاظ افسانه ها، بسیار بیشتر از Origins به آن ها پرداخته خواهد شد و با موجودات گوناگونی روبرو خواهیم شد. دیدار و یا روبرو شدن با خدایان باستان نیز دو از انتظار نخواهد بود.

و اما مواردی که نسبت به شماره قبل و برخی در کل سری جدید خواهند بود.

  • تا به اینجا خبری از Hidden Blade نخواهد بود و جای خود را به نیزه شکسته Leonidas داده است. این نیزه علاوه بر ایفای نقش جایگزین Hidden Blade برای مخفیانه به قتل رساندن، در مبارزات بسیار کاربری است و بسیاری از Abilityهای موجود به آن مربوط می شوند.
  • لباس و Armor به بخش های جدا از هم تجزیه شده اند و بازیکن قابلیت انتخاب هر تکه از آن را خواهد داشت (مانند AC Unity)
  • Assassination در حال حرکت به بازی اضافه شد که در بازی Origins وجود نداشت.
  • برای اولین بار در سری قابلیت انتخاب در مکالمات و وجود پیش آمد ها را در سری خواهید داشت. البته مواردی که بر اساس تاریخ باشند تغییر نخواهند کرد، اما سرنوشت شخصیت ها توسط بازیکن رقم می خورد.
  • برای اولین بار در سری چندین پایان در بازی وجود خواهد داشت
  • برای اولین بار در سری امکان ایجاد روابط عاطفی بین شخصیت های مختلف وجود خواهد داشت و حتی محدود به روابط عادی و مستقیم نخواهد شد.
  • برای اولین بار در سری همه مکالمات به صورت Cut Scene خواهند بود و راهی مانند The Witcher 3 را طی خواهد کرد.
  • بیش از 30 ساعت Cut Scene در بازی وجود خواهد داشت
  • با وجود جملات مشابه دو شخصیت Alexios و Kassandra در شرایط یکسان، شاهد تفاوت در نحوه بیان و انیمیشن های صورت خواهیم بود.
  • Naval Combats نقش بسیار پررنگی در بازی خواهند داشت و تنها محدود به چند ماموریت نخواهد شد.
  • موجودات دریایی متنوعی وجود خواهند داشت و شنا کردن در آب با حضور کوسه ها اصلا امن نخواهد بود.
  • برای اولین بار در سری کشتن NPCها موجب Desync شدن شما از بازی نخواهد شد و به جای آن سیستمی مانند Wanted Level سری GTA در بازی پیاده ساری شده است.
  • برای اولین بار در سری شاهد مبارزات عظیم با وجود 300 نفر خواهیم بود.
Post Launch & Season Pass Content

d8n_zanrvdbo22m11.jpg


Story Arc 1: Legacy of the First Blade
This first episodic adventure will link Assassin’s Creed: Odyssey and Assassin’s Creed: Origins. Players will fight alongside the first hero to wield the iconic hidden blade while learning why the Assassins choose to fight from the shadows. Starting December 2018, episodes will be released approximately six weeks apart.

Story Arc 2: The Fate of Atlantis
In the second story arc, players will confront godly creatures and uncover the secrets of the legendary sunken city. In a surprising saga filled with twists and turns, players will get even closer to Greek mythology and the First Civilization. Coming spring 2019, episodes will be released approximately six weeks apart.

Assassin's Creed III Remastered
Ignite the American Revolution as Connor, the master assassin born of the beauty and the brutality of 18th century America

اگر علاقه مند به بازی هستید، حتما سایت رسمی بازی را هم چک کنید:
Assassin's Creed Odyssey on PS4, Xbox One, PC | Ubisoft (US)

همینطور اگر می خواهید در در مورد تنوع محیطی فوق العاده بازی بیشتر بدانید, حتما حتما لینک زیر را بررسی کنید:
Assassin's Creed Odyssey World Map - Ancient Greece | Ubisoft (US)

تصاویر بازی
odku_ac_odyssey_footer.jpg


 
آخرین ویرایش:

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,779
نام
نریمان
این Quebec واقعا یه استدیو درجه چندمی هست. ماشالا زحمت خاصی هم که نمیکشن، همیشه AC سال قبل رو برمیدارن یه مقدار گند میزنن توش عرضه اش میکنن.
اینا به کنار، کامبت بازی خیلی احمقانه شده، بازی فقط شده لگد های تخیلی و پرتاب سپر حریف ( که همون هم انقدر بد کار شده بیشتر شبیه باگ میمونه تا یه مکانیک )
 

a2010

کاربر سایت
Jul 26, 2012
755
نام
علی
جالبیش اینه که تو تریلر کاساندرا اونجایی که به یارو لگد میزنه و یارو پرت میشه، پاش نیم متر از بدن یارو فاصله داره:))فکر کردن فیلمی چیزی دارن میسازن و نباید مشت و لگد ها واقعا به طرف مقابل بخوره لابد!
 

Jack.bauer

کاربر سایت
Jun 17, 2012
416
نام
Arash
این Quebec واقعا یه استدیو درجه چندمی هست. ماشالا زحمت خاصی هم که نمیکشن، همیشه AC سال قبل رو برمیدارن یه مقدار گند میزنن توش عرضه اش میکنن.
اینا به کنار، کامبت بازی خیلی احمقانه شده، بازی فقط شده لگد های تخیلی و پرتاب سپر حریف ( که همون هم انقدر بد کار شده بیشتر شبیه باگ میمونه تا یه مکانیک )
کدوما رو این ساخته؟!
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
در اینکه از نسخه Orgins سعی کردن بازی گسترش بدن و گسترده کنن و مفرح و بزرگتر کاملا قابل احترامه و قدم رو به جلویی هیت مبارزات دربایی استخدام افراد سیتم نمیسیس اینجا و...
ولی مشخصن رو کمبت و مبارزات اصلا وقت نزاشتن قشنگ از ارجینز کپی پیست شده اینجا فقط یکسری موارد مثل مبارزات دریایی و.. برگردوندن تا یکم بازی بزرگتر جلوه بده و گسترده تر به نظر منم این استودیو چیپی هست و یوبی بیشتر برای بالا بردن تعداد AC ها اینو نگه داشتن و یوبی بیشتر برای تحول رو همون تیم اشرف نگاه میکنه
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,075
نام
مــاکــان
خدارو شکر مثل اینکه 2019 نسخه ای از AC نمیاد.
کاش تیم جمع و جور کنن یک 3گانه جدید ازش در بیارن.
چیه تا میای با یک شخصیت آشنا بشی وباهاش ارتباط برقرار کنی، هنوز بازی تموم نکرده میزنن میترکوننش و یکی دیگه معرفی میکنن.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
نکته ایی که هست سیندیکیت کمترین فروش تاریخ سری AC رو داره و اون فروش افتضاح باعث شد یوبیسافت به تیم سازنده ACO یکسال زمان بیشتر برای توسعه بازی بده و خلاصه نتیجه یک بازی نسبتا شسته رفته تر بود

میشه امسال هم باتوجه به بازیهای خوب پاییزی امید داشت ادیسه تو فروش بترکه و یوبیسافت یک تجدید نظر اساسی تو این سبک بازیسازی ش انجام بده.
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,400
نکته ایی که هست سیندیکیت کمترین فروش تاریخ سری AC رو داره و اون فروش افتضاح باعث شد یوبیسافت به تیم سازنده ACO یکسال زمان بیشتر برای توسعه بازی بده و خلاصه نتیجه یک بازی نسبتا شسته رفته تر بود

میشه امسال هم باتوجه به بازیهای خوب پاییزی امید داشت ادیسه تو فروش بترکه و یوبیسافت یک تجدید نظر اساسی تو این سبک بازیسازی ش انجام بده.

من که نمیفهمم اینا چجوری براشون میصرفه که اینطور بازی میسازن ، سالی حداقل سه چار تا عنوان میدن بیرون اخه کدوم کمپانی اینجوریه ، تو فروش هم که میبینیم به گرد پای بقیه کمپانی ها نمیرسه بازیاش ، یا واقعا احمق هستن همچین سیاستی دارن یا اینکه یجوری براشون صرفه مالی داره این سیاست ، وگرنه کیه که ندونه استودیو مونترال یوبیسافت پتانسیل اینو داره شاهکار بسازه درحد استودیو های درجه یک و فروش فک برانداز چه از نظر نیرو انسانی با استعداد چه از نظر مالی امکانات همه چی ، فقط کافیه تعداد بازی هاشون رو کم کنن و زمان پروژه بیشتر ، ولی نمیکنن ، منم خیلی کنجکاوم بفهمم چرا نمیکنن...

خدا میدونه چقد زور داره وقتی میبینی یه بازی چه پتانسیل بزرگ و خاصی داره ولی همش با عجله ای ساختن تلف میشه ، تو این نسل چقد حرص خوردم سر همین Ac یونیتی و سیندیکیت ، جفتشون میتونستن جز شاهکارای این نسل باشن ...
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
خدارو شکر مثل اینکه 2019 نسخه ای از AC نمیاد.
کاش تیم جمع و جور کنن یک 3گانه جدید ازش در بیارن.
چیه تا میای با یک شخصیت آشنا بشی وباهاش ارتباط برقرار کنی، هنوز بازی تموم نکرده میزنن میترکوننش و یکی دیگه معرفی میکنن.
پس 2020 دیگه ژاپنه:p
ولی خوب با سیستم فعلی من ژاپن نمیخوام:| یا همه ی مشکلاتی که با بازی دارم رو حل کنند:-" ، یا 2020 یه ریبوت دیگه تو گیم پلی بزنند، شاید اون یکی خوب بود:D


برای اودیسه هم آرزوی بدترین ها رو دارم:D
 

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
591
نام
رایان
حالا انقدر زود پرونده بازی رو نبندین. :D آخر دیدین بازی خیلی هم موفق شد و مثل اوریجینز و بلک فلگ (که قبل عرضه همین حرفا پشتشون بود) تبدیل شد به یکی از fan-favoriteهای سری. :D

من که نمیفهمم اینا چجوری براشون میصرفه که اینطور بازی میسازن ، سالی حداقل سه چار تا عنوان میدن بیرون اخه کدوم کمپانی اینجوریه ، تو فروش هم که میبینیم به گرد پای بقیه کمپانی ها نمیرسه بازیاش ، یا واقعا احمق هستن همچین سیاستی دارن یا اینکه یجوری براشون صرفه مالی داره این سیاست ، وگرنه کیه که ندونه استودیو مونترال یوبیسافت پتانسیل اینو داره شاهکار بسازه درحد استودیو های درجه یک و فروش فک برانداز چه از نظر نیرو انسانی با استعداد چه از نظر مالی امکانات همه چی ، فقط کافیه تعداد بازی هاشون رو کم کنن و زمان پروژه بیشتر ، ولی نمیکنن ، منم خیلی کنجکاوم بفهمم چرا نمیکنن...

خدا میدونه چقد زور داره وقتی میبینی یه بازی چه پتانسیل بزرگ و خاصی داره ولی همش با عجله ای ساختن تلف میشه ، تو این نسل چقد حرص خوردم سر همین Ac یونیتی و سیندیکیت ، جفتشون میتونستن جز شاهکارای این نسل باشن ...

اون جمله‌ی بولد شده رو نفهمیدم حقیقتش. چون تا جایی که میدونم اکثر بازیای جدیدشون تو زمینه تجاری دارن رکورد جابجا میکنن. :D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
حالا انقدر زود پرونده بازی رو نبندین. :D آخر دیدین بازی خیلی هم موفق شد و مثل اوریجینز و بلک فلگ (که قبل عرضه همین حرفا پشتشون بود) تبدیل شد به یکی از fan-favoriteهای سری. :D
اوریجینز البته به اون صورت نبود! تقریبا همه منتظرش بودن:D
بلک فلگ، من فکر میکنم دقیقا اودیسه شرایط اون رو داره! یه داستان تقریبا بی ربط(خیلی بی ربط اینجا حالا هرچی میخوان بگن به دنیای سری ربط داره...:-" )ولی یه زمان و دنیایی که خیلی طرفدار داره! :-"
گرچه به واژه ی fan-favourite من مشکل دارم:p اون فنه AC براش مهم نبوده، صرفا یه بازی باحال براش مهم بوده:-" (که در اون صورت فن نیست:-" )
 
  • Like
Reactions: Ali Venom

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
پس 2020 دیگه ژاپنه:p
ولی خوب با سیستم فعلی من ژاپن نمیخوام:| یا همه ی مشکلاتی که با بازی دارم رو حل کنند:-" ، یا 2020 یه ریبوت دیگه تو گیم پلی بزنند، شاید اون یکی خوب بود:D


برای اودیسه هم آرزوی بدترین ها رو دارم:D
زیاد خوشحال نباش گیلموت گفته میخوایم حسابی از اودیسه پشتیبانی کنیم با محتوا بعد عرضه ولی حق داری دیگه اسم این بازی نمیشه Ac گذاشت حرامه این اسم برای این مدل جنگولک بازی ها فقط رسما اسم AC نگه داشتن قشنگ یک ریبوت میخواد این سری یک داستان تیره یک اساسین اصیل چه شود
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر