Multi Platform Battlefield V

سازنده
Dice
تاریخ انتشار
September 2018
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
https___forum.bazicenter.com_attachments_1613156725250-png.194973_.jpg

سازنده: EA DICE
ناشر: Electronic Arts
موتور گرافیکی: Frostbite
پلتفرم ها: PlayStation 4، Xbox One و رایانه های شخصی
تاریخ انتشار: 20 نوامبر 2018 (29 آبان 1397)
سبک: شوتر اول شخص
مودهای بازی: Grand Operations, Combined Arms, Conquest, Battle Royal و ...
همچنین چند بخش داستانی با داستان های کوتاه

پس از انتشار یک تیزر تریلر، در مراسم رسمی در نظر گرفته شده نسخه پنجم از سری بازی های Battlefield به طور رسمی معرفی شد. در مراسم Gamescom 2018 نیز تریلری از گیم پلی بازی به نمایش در آمد:



اطلاعات بازی:
1-این نسخه در جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت و به جای تمرکز داستان روی وقایع مشهور این جنگ بزرگ، DICE سعی می کند بر روی داستان های گوشه و کنار این مبارزه تمرکز کند تا این وقایع کمتر گفته شده را بهتر به نمایش بگذارد.
یکی از داستان های نمایش داده شده درباره زنی بود که سعی داشت خانواده خود را در جریان حوادث نجات دهد. (در بازی سربازان زن حضور خواهند داشت) .
2- این نسخه از بازی هیچ گونه Premium Pass نخواهد داشت و تمامی محتوای اضافه رایگان خواهند بود.
3- نسخه پنجم شامل یک مود کوآپ به نام Combined Arms می شود. در این مود شما در یک گروه 4 نفره قرار خواهید گرفت. بازی به شما ماموریت هایی می دهد که مجبور هستید برای انجام آن ها به طور مخفیفانه همراه با دوستان خود به خطوط دشمن حمله ور شوید. ماموریت های شما متنوع خواهند بود و بسته به میزان پاداشی که درخواست می کنید ماموریت های سخت تر و دشوار تری به شما و دوستانتان داده می شود.
4- مود بتل رویال برای طرفداران آن قرار داده شده اما مشخص نیست در هنگام عرضه در دسترس است یا به طور جداگانه منتشر می شود. یک مود دیگر به نام Grand Operations برای طرفداران در نظر گرفته شده است. این مود شامل نقشه های وسیع و سیستم "باقی ماندن تا نفر آخر" می شود. هر راند این مود 4 روز (زمان درون بازی) طول می کشد و شما منابع محدودی دارید و باید برای دریافت منابع تلاش کنید تا زنده بمانید!
این مود 64 بازیکن دارد. هر روز به شما ماموریت های جدیدی داده می شود.
5- بازی برای دارندگان نسخه Deluxe و مشترکان EA Access زودتر در دسترس قرار می گیرد.
6- بازیکنان با پیش خرید بازی می توانند به محتویات اضافه برای شخصی سازی شخصیت ها و دسترسی سریع به پنج اسلحه در هنگام عرضه دسترسی داشته باشند.
7- در زمان انتشار شما به آفریقا، فرانسه و هلند دسترسی خواهید داشت.
8- برای Healing نیاز است نزدیک بازیکن افتاده بروید و طی یک انیمیشن فرایند انجام می شود. بازیکن ضربه دیده و افتاده می تواند از شما درخواست کمک کند.
9- گان پلی بازی به طور کامل عوض شده است.
10- می توانید نارنجک های که پرتاب شده اند را برگردانید یا در هوا منفجر کنید.
11- برخلاف نسخه قبل، دیگر سربازان ویژه (مثل سربازی که با اسلحه خود آتش پرتاب میکرد و زره غیر قابل نفوذ داشت) در نسخه پنجم حضور نخواهند داشت.
12- بازی قابلیت ساخت و ساز دوباره ساختمان های تخریب شده را خواهد داشت. دیگر پس از چند دقیقه بازی با یک محیط خراب شده در طرف نخواهید بود و هر لحظه امکان بازسازی توسط دیگر بازیکنان وجود خواهد داشت.
13- شما در حین بازی حس حضور در یک جنگ واقعی را خواهید داشت. هر اتفاقی بر روی شما تاثیر گذار خواهد بود. انفجار ها باعث پرت شدن شما می شوند و موارد این چنینی در بازی مشاهده خواهد شد.
مثلا اگر یک نارجنک را به درون اتاقی پرتاب کنید ممکن است وسایل درون اتاق به همراه جنازه افراد به بیرون پرتاب شوند!
14- بر روی Squad ها تمرکز زیادی شده است. اگر بمیرید، می توانید عملکرد دیگر یارانتان را به صورت سوم شخص مشاهده کنید.
15- قابلیت شخصی سازی به طور وسیعی در این نسخه کار شده است. شما قادر خواهید بود شخصیت و وسایل خود را در جزئی ترین موارد هم شخصی سازی کنید.
16- در این نسخه همانند نسخه قبل 4 کلاس وجود دارد. هر کلاس حالت نقش محور دارد و در هر کلاس انتخاب نقش با شماست.
با تشکر از کاربر CriRo7 برای جمع آوری اطلاعات تکمیلی:
1- سلامتی شما به طور خودکار پر نمی شود و باید بانداژ ببندید. همچین نوار سلامتی به صورت طبقه طبقه قرار داده شده است و با هر بار بانداژ یک طبقه پر می شود.
2- مهمات را باید خودتان از روی زمین بردارید و خود به خود دریافت نمی شود.
3- ریوایو کردن یارانتان در هر اسکوادی امکان پذیر خواهد بود.
4- در هنگام پرش نیز می توان تیراندازی کرد.
5- از پشت دیوار می توان با توجه به قدرت اسلحه دشمنان را مورد هدف قرار داد.
6- می توان به صورت خوابیده یا پشت خیز تیراندازی کرد.
7- می توان وسایل تیراندازی به وسیله نقلیه اضافه کرد تا یار شما بتواند از آن استفاده کند.
8- محیط تاثیرپذیری فیزیکی دارد و به عنوان مثال علف ها له می شوند!
9- تخریب‌پذیری ساختمان ها بستگی به نوع و قدرت ضربه دارد و هر ضربه ای به یک شکل تخریب نمی کند!
10- برای اسکواد لیدر جایزه در نظر گرفته شده است. اگر آخرین نفر اسکواد باشید به شما اطلاع داده می شود.
11- برای ریوایو کردن باید محیط اطراف خود را هم در نظر بگیرید. در شلوغی نمی‌توان به راحتی ریوایو کرد و باید سعی کنید نارنجک دودزا پرتاب کنید تا راحت تر اینکار را انجام دهید یا اینکه دوست خود را بکشید و بعدا ریوایو کنید.
تصاویر:
3390406-bfv_revealscreenshot_01.jpg

3390396-bfv_revealscreenshot_02.jpg

3390398-bfv_revealscreenshot_05.jpg
3390399-bfv_revealscreenshot_06.jpg

3390400-bfv_revealscreenshot_07.jpg

3390401-bfv_revealscreenshot_08.jpg
3390402-bfv_revealscreenshot_09.jpg

3390403-bfv_revealscreenshot_10.jpg

3390404-bfv_revealscreenshot_11.jpg

3390405-bfv_revealscreenshot_12.jpg

3390397-bfv_revealscreenshot_04.jpg
 

AM!R

کاربر سایت
Sep 10, 2011
5,062
نام
AmiR
تغییرات آپدیت فردا:
بهبود جاگذاری spawn beacon
حل مشکل سیاه و نصف شدن تصویر هنگام درخواست V1 یا JB2
اسلحه های زیر کمی نرف میشن:
KE7 . TURNER SMLE
مشکل سلف هیلینگ که تا دمیج بعدی نمیشد هیل کرد برطرف شده.
حذف و بهبود تیر خوردن از دشمنی که خود شما کشته بودید ولی به علت پینگ بالای اون صدم ثانیه بعد از مرگ همچنان شلیک میکرد.
تغییراتی در تانک ها و کمی قوی تر شدن.
کم شدن تاثیر Piat علیه پیاده نظام.
فعال شدن قسمت Combined Arms
دانلود گرند آپریشن جدید و فعال شدن از 2 اسفند
دانلود مود Rush و فعال شدن از 16 اسفند
اضافه شدن تانک Stug از 25 بهمن
بهبود در نت کد و سیستم TTD
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,730
نام
رضا.آ
آپدیت ماه فوریه که مهمترین قسمت از Lightning Strikes بعدی خواهد بود تا چند ساعت دیگه با توجه به ریجن ها ریلیز خواهد شد
آپدیت جدید قسمت هایی نظیر Combined Arms و مود coop رو به جنگ جهانی دوم اضافه خواهد کرد .
این مراحل PVE ( پلیر علیه دشمن ) ، به فن ها این فرصت رو میده که قبل از تجربه بخش مولتی پلیر ، بخش SQUAD PLAY رو تست کنن .
مطابق چیزی در PATCH NOTE ، توسط community manager اقای Jeff Braddock ذکر شده این پچ روز 12 فوریه لایو خواهد شد .
این تجربه به شما اجازه میده که دوستانتون رو توسط AI چلنج کنید و اسکیل هاتون رو بهبود بدید .
شما میتونید به صورت تک نفره یا با سه نفر از دوستان خود ، 8 مرحله PVE رو در خط مقدم دشمن ، با 4 ابجکتیو متفاوت در 4 مپ پلی بدید .
دولوپر بتلفیلد V همچنین قصد داره تا مود معروف Rush رو برای ماه مارچ به بازی اضافه کنه که در این پچ قابل دریافت خواهد بود .
آپدیت جدید شامل تغییرات بالانس اسلحه ها و اضافه شدن NVIDIA DLSS و تغییراتی در مپ ها خواهد بود .

جزییات آپدیت به شرح زیر است :

Weapon balance

Shotgun Slugs

• Increased two-hit kill range to 30 m (was 25 m) and increased one headshot kill range to 50 m (was 35 m) when using the Solid Slug specialization. Slugs were a bit disappointing in terms of damage over distance, so we slowed down their damage drop-off.

PIAT

• Reduced reload time to 2.75 s (was 2.9 s) and increased reload threshold to 0.6 (was 0.5). The PIAT’s reload timer was slightly longer than the animation looked, and it was possible to skip parts of the reload time by doing a weapon swap.

KE7

• Increased initial vertical recoil to 0.7 (was 0.65), decreasing to 0.52 (was 0.5) after four shots.

• Increased horizontal recoil to 0.48 (was 0.45).

• Changed recoil pattern. The KE7 was still slightly too controllable for its rate of fire, so we increased recoil across the board.

Turner SMLE

• Reduced maximum damage to 40 (was 45).

M1944

• Reduced maximum damage to 40 (was 45).

• Reduced range at which one head and one body shot is lethal to 30 m (was 35 m).

Gewehr 1-5

• Reduced maximum damage to 36 (was 40).

• Reduced range at which one head and one body shot is lethal to 10 m (was 30 m). These semi-autos had a very high chance to get a kill with only two hits on a wounded target, which seems unnecessary given their good base TTK. Additionally, the Gewehr 1-5 was extremely strong up to 30 meters whenever you landed one headshot, so we reduced this range to 10 meters.

Zk-383

• Increased horizontal recoil to 0.765 (was 0.68) when using the Light Bolt Specialization. With the increased rate of fire, the Zk-383 was a bit too accurate compared to the M1928A1 considering the flexibility from being able to use the bipod.

Bayonet

• Removed damage reduction during bayonet charge, added a 1.3 sprint speed multiplier. This brings the behavior of bayonet charge in line with Battlefield 1.



Maps and Modes

• Frontlines – Fixed an issue where some maps had no constructible Fortifications.

• Fjell 652 – Fixed an exploit where players could stand on the cliff face when they should have been out of the combat area.

• Fjell 652 – Players can once again build all kinds of Fortifications when playing Frontlines.

• Devastation – Fixed an issue where players could get stuck or fall through the ground in the library area.

• Devastation – Fixed collision on multiple places to prevent players from using map exploits.

• Devastation – Fixed an occluder that was sticking out.

• Devastation – Fixed some collision to stop people from getting stuck.

• Devastation – Added a ladder Fortification to the library.

• Devastation – Moved a health station in the library to not clip with another asset.

• Devastation – Added collision to allow people to easier access the second floor of the library.

• Fjell 652 – Fixed a rock that was unvaultable near Flag E on Conquest.

• Aerodrome – On Breakthrough, fixed an issue which resulted in players getting spawned outside of the combat area.

• Panzerstorm – Fixed a floating stationary anti-air gun.

• Panzerstorm – Improved the transitions between weather states.

• Panzerstorm – Improved the borders on the deploy screen when playing Conquest to show neutral borders more accurately.

• Panzerstorm – Fixed some floating Fortifications.

• Panzerstorm – Borders on the deploy screen are now easier to see if the fog weather state is active.

• Arras – Spawn Beacons placed by the church tower now properly get destroyed when the church tower gets destroyed.

• Arras – The hedgerow collision has been tweaked to reduce the chance of projectiles incorrectly hitting invisible collision.

• Narvik – Turrets and cannons can now be rebuilt and repaired on this map.

• Hamada – Players are now able to control the free camera in spectator mode when switching between table top to free camera mode.

• Rotterdam – Fixed an issue with a ladder where players were able to reach an unintended area below the water.

• Rotterdam – Made it easier to climb out of the water near the B flag on Conquest.

• Rotterdam – Players are no longer able to climb to the rooftop located near point D on Conquest.

• Rotterdam – Fixed some issues with the combat area and its collision where previously you could drive through backdrop houses with a tank.

• Rotterdam – Adjusted terrain a tiny bit to prevent players from glitching below it.

• Rotterdam – Added collision to prevent people from climbing on houses around the D flag.

• Practice Range – Decreased the explosion size of the skeets as they could block the view of the other skeets.

• Aerodrome – Fixed a spawn point on Frontlines where players could deploy out of bounds in a tank when playing as Axis.

• Aerodrome – Players will no longer jump high into the air when vaulting over bomb cart carrier after vaulting over the railing on the balcony just straight above it in the airplane hangar.

• Practice range – Fixed a bug where it was not possible to switch to another weapon after using the M30 Drilling.

• The Last Tiger War Story – Fixed an issue where players could end up in an infinite loading screen after the last cinematic in the story had ended.

• The in-game chat has been disabled during the Final Stand game mode to hinder players from exposing the position of players.


UI/HUD/Options/Assignments

• The Frontlines tutorial video now plays when players go into the Frontlines menu for the first time.

• Under advanced search, Frontlines no longer appears as “Frontlines Small” and is once again able to find matching servers.

• Fixed the estimated times duration to be more accurate on the multiplayer mode selection screens.

• Fixed an issue where the health pouch reminder indicator could be visible while the player was in a vehicle.

• Fixed an issue when users managed to complete two Tides of War nodes within the same round which caused the Tides of War widget on the pause menu to not display the next nodes.

• The indicator that shows when a player needs a health pack from a Medic will no longer show if the player already is in the process of healing up.

• The background now properly updates when players go in and out of the “Progression” screens as well as the “Armory” screen.

• Fixed an issue where the UI sounds would not play in the vehicle customization screen.

• The Social menu now shows if your friends are playing on the Practice Range.

• When a squad leader with a squad tries to join a full server and ends up in the server queue, the squad will now follow the squad leader if they choose to leave the queue and join another server.

• Players will no longer get a Company Coin purchase confirmation screen in the Specialization screen for upgrades that they have yet not earned.

• Fixed an issue in the Armory where some offers that were sets did not appear to be sets.

• Fixed an issue where the Tides of War widget on the pause menu would not show when players transitioned between rounds.

• The Tides of War in-game progression notifications are now shown more consistently.

• The total weapons number shown in “Your Company” on the replace weapon button have been removed.

• Fixed a bug where the time spent in vehicles was not tracking properly when spawning into them.

• Fixed an issue with the Options screen where the page would auto scroll back to the last used option when changing any slider options.

• Platoon tags now show up in the Profile section.

• Changing characters will no longer change the equipped cosmetic items but will stay the same as the user has selected.

• Soldiers and vehicles in the frontend should no longer show until all its assets are fully loaded in on first boot.

• Fixed an issue which made it difficult to see some facepaints when applied in the Armory.

• Added an auto focuser to Spectator Mode’s free cam and player view director modes. This can be found under the depth of field settings in the Camera tab. It can be set to either “Point” or “Player” mode. In point mode, the focus distance will be automatically adjusted to keep the selected point in focus. A point can be selected by clicking anywhere with the mouse cursor, or on consoles by aiming the camera and pressing A on the Xbox One or X on the PlayStation® 4. In player mode, the focus will be kept on the player who is currently selected.


Stability

• Multiple crash fixes and stability improvements.

PC-Specific Improvements

• This update includes further optimizations to DXR ray tracing performance and introduces

• NVIDIA DLSS to Battlefield V, which uses deep learning to improve game performance while maintaining visual quality.

• Rotterdam – The deploy screen has been improved when using a widescreen monitor, and no longer displays any low-resolution textures or unintended backdrop buildings.

• Spectator mode – added key bindings for increasing and decreasing field of view in free cam and player view director modes. Defaults are PAGE UP and PAGE DOWN.

Xbox One-Specific Improvements

• Fixed an issue which would previously stop Battlefield V from properly resuming from an “instant on” state.

PlayStation 4-Specific Improvements

• Fixed an issue which would previously stop Battlefield V from properly resuming from the console “stand-by” state.

منبع :
 
  • Like
Reactions: Erebor

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,357
دوستان یه سوال. شایدم قبلا پرسیدم :D که در اینصورت ببخشید یادم رفته
برای بازی کلا DLC داستانی بازم میاد یا نه؟
اگه نمیاد بازی رو پاک کنم بره. 2 بار بازیش کردم دیگ بسه:D
 

the saw

کاربر سایت
Feb 26, 2012
298
نام
رمضون
دوستان یه سوال. شایدم قبلا پرسیدم :D که در اینصورت ببخشید یادم رفته
برای بازی کلا DLC داستانی بازم میاد یا نه؟
اگه نمیاد بازی رو پاک کنم بره. 2 بار بازیش کردم دیگ بسه:D
last tiger اخرین بخش داستانی بازی بود دیگه اظاف نمیکنن
 
  • Like
Reactions: kamyy and hitman68

AM!R

کاربر سایت
Sep 10, 2011
5,062
نام
AmiR
فقط رسیدم یک نفری دو دقیقه! Combined Arms رو بعد از آپدیت بازی کنم.
اسکوادی میشه به جنگ دشمنان Bot رفت! توی هشت تا لوکیشن از مپ های موجود.
واسه تموم کردن ش توی حالت های Easy Medium Hard هم Coin داخل بازی میده.
فکر میکنم تجربه ی جالبی باشه اسکوادی رفتنش و تقویت کار تیمی و اینا ولی...
ولی توی این همه بازی آنلاین و بتل رویال و عناوین متعدد خیلی سخته بشه زیاد بازیش کرد.
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
دوستان تو قسمت (Combined Arms (Coop هیچ کس رو اضافه نمیکنه که اسکوآد رو تکمیل کنه
آیا فقط خودت باید دوستانت رو ادد کنی اونجا ؟ یعنی یه سیستم Match Making اتوماتیک نداره ؟
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
دوستان من نسخه پی سی رو بازی میکنم
مشکل دارم با قسمت (Combined Arms (Coop
هیچ کسی رو اتوماتیک اضافه نمیکنه تا اسکوآد رو تکمیل کنه
انگار که فقط میشه دوستات رو ادد کنی رو با هم برید و سیستم Match Making ندااره
خواستتم بپرسم نسخه کنسولی هم همینطوره ؟
 

porfesor

کاربر سایت
Jan 30, 2013
2,488
نام
Farhad
دوستان من نسخه پی سی رو بازی میکنم
مشکل دارم با قسمت (Combined Arms (Coop
هیچ کسی رو اتوماتیک اضافه نمیکنه تا اسکوآد رو تکمیل کنه
انگار که فقط میشه دوستات رو ادد کنی رو با هم برید و سیستم Match Making ندااره
خواستتم بپرسم نسخه کنسولی هم همینطوره ؟
یا باید با دوستات بازی کنی یا تنهایی سیستم متچ میکینگ نداره
 

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,944
نام
امین پاشاپور
من
من با 1 حال میکردم میخواستم بدونم اگه مثل اونه بگیرم

یکیش 150 بود یکی 130
تو بتل یک که تذ چند ماه قبل مدام بازی میکردم پینگم 120 تا 130 بود
حالا بعد چند ماه بازی نکردن انلاین . الان بتل وی رو بازی میکنم چند روزه و متعجبم که پینگم چهار تا خط سبز پره و بین 80 تا 90 هست.
نمیدونم وضعیت نت خوب شده یا سرورهای بازی
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر