RAGE 2 | PC

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
10,837
44,443
نام
∂αнмα
r1bo_ddqfzk9xcaau464645nr52.png

اطلاعات بازی :
بالاخره بعد از گمانه زنی های زیاد چیزی که شرکت Bethesda Softworks روش بسیار مانور میداد به صورت رسمی معرفی شد RAGE 2 قرار در یک محیط کاملا جهان باز و بزرگ اخرالزمانی جریان داشته باشه فعلا اطلاعاتی از نقشه و محیط بازی در دسترس نیست ولی طبق تریلر منتشر شده باید شاهد محیط های بزرگ بیابانی جنگلی و شهر های ویران شده و خرابه های اخرالزمانی مختلفی باشیم .
سیستم گیم پلی بازی به نظر میاد از نسخه ی یک کمی فاصله گرفته و با بزرگ شدن محیط این بار باید با خیل عظیم تری از دشمنان در ان واحد مقابله کنیم به نظر میاد در بازی قابلیت های مختلفی نظیر دابل جامپ هایلایت کردن دشمنان و انواع اقسام قدرت ها نظیر Blast و Rage Mode و غیره باشیم Car Combat دوباره به بازی برگشته و قرار به صورت گسترده تری در بازی حضور داشته باشه از این نظر باید شاهد مبارزات جذاب و نفسر گیری باشیم.
داستان این نسخه حول شخصیتی به نام واکر ـه (Walker) و پنجاه سال بعد از اتفافات نسخه ی اول در سال 2185 اتفاق میوفته بعد از برخورد شهاب سنگ به زمین انسان ها در پناهگاه هایی به خواب مصنوعی رفتن بعد از بیدار شدن شروع به تلاش برای زنده ماندن کردن از این رو گروه های مختلفی ایجاد شد گروه هایی که هرکدوم برا بقاء دست به هر کاری میزدند از غارت کردن گرفته تا موجودات جهش یافته همه و همه تبدیل به دشمن اصلی انسان ها در دنیای RAGE شدن حالا بعد از پنجاه سال این گروه ها خیلی سازمان یافته تر و گسترده تر از قبل بازگشته اند و ما در قالب شخصیت واکر باید در این دنیای بدون قانون و پر از هرج و مرج با این گروه ها مقابله کنیم
  • استدیو Avalanche Studios شعبه ی Stockholm سازنده اصلی بازی خواهد بود استدیویی که پیش از این بر روی Just Cause 2 و Mad Max کار کرده با این حال با شرکت id همکاری کوچکی هم خواهد داشت
  • در ساخت بازی از موتور اختصاصی Avalanche Studios ینی Apex استفاده شده این موتور برای خلق محیط های Open World و بزرگ طراحی شده که RAGE 2 هم از این قاعده مستثنی نیست
  • هدف سازندگان بازی رزولویشن 1080 و 60 فرم بر روی کنسول های Xbox One X و PS4 Pro و 30 فرم بر روی کنسول های معمولی ـه
  • سازندگان محتویات زیادی رو برای بعد منتشر شدن بازی در نظر دارن
  • بازی کامل از کاستومایز ظاهری اسلحه ها و وسایل نقلیه پشتیبانی خواهد کرد
  • کاراکتر اصلی بازی کاملا صدا گذاری شده همچنین شما میتونید بین مذکر و مونث بودنش انتخب کنید
  • انتظار دنیای رنگارنگی رو از محیط Watseland بازی باید داشته باشید بازی به شدت از نظر رنگ بندی متنوع ـه
  • سیستم کرفتینگ بازی به صورت پیشرفته تر و متنوع تر در بازی دوباره حضور خواهد داشت
  • RAGE 2 فعلا بر روی بخش تک نفره تاکید خواهد داشت سازندگان بازی عنوان کردن که بازی خیلی بزرگ خواهد بود جوری که نیاز به بخش مالتی نخواهید داشت و بهترین تجربه رو در این حالت خواهید داشت
  • دنیای بازی از JUST CAUSE 3 کوچیکتر خواهد بود ولی با اینحال بازم در نوع خودش بزرگ خواهد بود
مدیا :



/\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\/

3387427-rage_2_abadonattack_1526392044.jpg3387428-rage_2_crusher_1526392045.jpg3387429-rage_2_goonroadcombat_1526392046.jpg3387430-rage_2_kvasir_1526392047.jpg3387431-rage_2_monstertruck_1526392048.jpg3387435-rage_2_wideopenworld_1526392050.jpg3387433-rage_2_sunset_1526392049.jpg3387432-rage_2_riverhog_1526392048.jpg
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,521
3,986
این تم صورتی و شهلایی بازی بدجور رو مغز و اعصابم ـه... شخصا عاشق فضا و رنگ بندی جذاب و سنگین نسخه اول هستم. رنگ بندی و طیفی که تو طراحی های مختلف نسخه اول استفاده شده بود فوق العاده استادانه و هوشمندانه و متناسب با جو بازی بود، امیدوارم این نسخه هم جدای این صورتی گل منگولی بازی ها در بقیه موارد مسیر نسخه اول رو طی کرده باشه.

انصافا خیلی وقته که منتظر این بازی هستم و باورم نمیشه که هفته دیگه ریلیز میشه و با تمام وجود امیدوارم که همون RAGE ایی باشه که همه ما طرفدارهای id و فرنچایزهاش منتظرش بودیم.

شما رو نمیدونم ولی شخصا از این Avalanche و دیزاین های شنگول و صرفا بزن بتروکونش خیلی میترسم. میترسم یه اکشن تهی و حوصله سر بر شبیه Just Cause ها درست کرده باشه (no offense to JC fans)، هرچند که بعضی تریلرها امیدوارم کردند و با تمام وجود امیدوارم که ترسم بی مورد باشه و یه RAGE ناب و یک sequel شایسته و درخور این IP رو تحویلمون بدند.

این چیزی که میخوام بگم برای طرفداری id خیلی ملموس تر هست و مطمئنم با تمام وجود درکش میکنند؛ اونم این هست که بازی های id همیشه یک حال هوا و هویت و کاراکتر مخصوص به خودشون رو داشتند و دارند که من بهش میگم signature یا همون امضای id Software... هیچ استودیو و دولوپری نمیتونه به تنهایی چیزی درست کنه که مزه دست پخت id رو بده، دلیلش هم ساده است چون id اونو درست نکرده (البته این در مورد بقیه استودیوهای کار کشته دیگه و فرنچایزهاشون هم صادق هست). نمیدونم منظورم رو تونستم درست برسونم یا نه ولی امیدوارم این مشارکت id باعث شده باشه که بازی هویت خودش رو حفظ کرده باشه و همچنان امضای id رو در جای جای بازی ببینیم.

یادش بخیر سر ریلیز نسخه اول John و Tim و بقیه بزرگای استودیو کاور بازی رو برای طرفدارا امضا میکردند، خیلی امیدوار بودم که امسال هم اینکارو بکنند تا شاید ما هم یه فیضی بتونیم ببریم:D هرچند که افسوس و صد افسوس که جای خالی John Carmack متاسفانه تو این استودیو و دونه دونه ی ریلیزهاشون به شدت احساس میشه...:|

]

چه عکسی یادش بخیر....
سیاوش جان من کاملا صحبتاتو میفهمم و درکشون میکنم. راستش id software ای که من میشناختم بعد از Rage 1 تموم شد واقعا. الان هم بازی هاشونو دوست دارم و لذت میبرم ازشون ولی واقعا تا Rage اینقدر برام محبوب بودن که میپرستیدمشون. حتی عناوینی که به زعم خیلیا ضعیف بودن مثل wolfenstein 2009 رو من واقعااا لذت بردم از بازی و حال و هواش و فوق العاده بود.همون چیزی که خودت گفتی ، روح و امضای id رو با گوشت و پوستت لمس میکردی توی بازی هاشون.
کاملا درسته، جای خالی کارمک قشنگ احساس میشه همینطور خیلی از بزرگان id که با وجود اون ها بود که عناوینشون تا این حد در خاطره ها ثبت میشد.
در هر حال هنوزم یکی از استودیو های خیلی خوب و موفق هست و عناوین جدیدشون خیلی هم موفق بودن ولی برای من هرگز اون استودیوی مبتکر و نوآور و خفن گذشته نیستن که پای بازی هاشون میخکوب میشدم.
 

.MARSHAL.

کاربر سایت
May 29, 2012
96
583
نام
سیاوش
اصلا انتظار شباهت زیاد به نسخه‌ی قبل رو نداشته باش...
حرف خود تیم: "We actually really wanted to separate Rage 2 from Rage, both in the gameplay style and in the story."
دیگه وقتی شخصیت اصلی فرق داره، بازه زمانی با نسخه قبلی 30 سال تفاوت داره و گیم‌پلی و تم بازی کلا عوض شده، نمیشه انتظار داشت بازی مثل نسخه قبل باشه. قشنگ میخواستن متحول کنن همه چی رو. id هم نقش زیادی توی ساخت نداشته...بیشتر مشاوره محسوب میشده.
خلاصه که با این ذهنیت نرو سراغ بازی چون لذت نمی‌بری.
بنظرم همین که اون اشتباهات نسخه قبل رو دوباره مرتکب نشن (قضیه اندینگ و مشکلات فنی و خیلی مشکل دیگه) خیلی خوبه و باعث میشه RAGE چهره جدید و مثبتی به خودش بگیره.
من تو QuakeCon 2018 بعد از دیدن گیم پلی بازی تو کنفراس (نمیدونم چقدر از اون گیم پلی رو اجازه دادند رو یوتیوب و مدیاهای دیگه ی خارج از کنفراس منتشر بشه) رفتم یه چند دقیقه ای هم خودم بازی رو بعد از کنفراس بازی کردم و واقعا First Impression خوبی داشتم. با اینکه بازی هنوز تو فاز pre-alpha بود ولی همه چیز به شدت خوش ساخت و حال و هوای RAGE رو داشت. اون پارتی که من بازی کردم چندتا لوکیشن که یادآور نسخه اول بود توش بودند به علاوه ی یه کاراکتر از نسخه اول که حسابی حس و حال اون بازی رو همون اول دمو میپاشوند تو صورت گیمر! گان پلی بازی خیلی خوب و تمیز کار شده بود، اسلحه ها همه Sound FX عالی و حس شلیک کردن باهاشون واقعا سنگین و دلچسب بود. قابلیت های مختلف کاراکترمون هم خیلی فان و جالب بودند. از طرفی دشمن ها همچنان psycho و ارازل بودند و مثل نسخه اول قبل از اینکه شما رو ببینند با هم دیگه مدام شوخی و مسخره بازی در می آوردند و یه دم چرت و پرت میگفتند. در مجموع با اینکه فقط یک بخش خیلی کوتاهی از بازی رو تجربه کردم ولی کاملا راضی بودم از اون دمو.

چیزی که یه مقدار باعث نگرانی من شد، چند تا تریلری بودند که اخیرا دیدم که یخورده احساس کردم که دارند دیگه شور قضیه رو درمیارند و بازی رو دارند شبیه یه سیرک تکراری میکنند که خیلی داره از اصالتش دور میشه. ولی بعدش یکی دو تا تریلر دیگه منتشر شد که حس و حال اون دمویی که بازی کردم رو بهم برگردوند و خیالم رو یجورایی راحت کرد. در مجموع فقط باید صبر کنیم و ببینم بازی در قالب یه پکیج کلی چی از آب درمیاد. شخصا به شدت امیدوارم و سعی میکنم زیاد به پارت هایی که نگرانم کردند فکر نکنم تا خود بازی ریلیز بشه و ببینم چه آشی برامون پختن.

چه عکسی یادش بخیر....
سیاوش جان من کاملا صحبتاتو میفهمم و درکشون میکنم. راستش id software ای که من میشناختم بعد از Rage 1 تموم شد واقعا. الان هم بازی هاشونو دوست دارم و لذت میبرم ازشون ولی واقعا تا Rage اینقدر برام محبوب بودن که میپرستیدمشون. حتی عناوینی که به زعم خیلیا ضعیف بودن مثل wolfenstein 2009 رو من واقعااا لذت بردم از بازی و حال و هواش و فوق العاده بود.همون چیزی که خودت گفتی ، روح و امضای id رو با گوشت و پوستت لمس میکردی توی بازی هاشون.
کاملا درسته، جای خالی کارمک قشنگ احساس میشه همینطور خیلی از بزرگان id که با وجود اون ها بود که عناوینشون تا این حد در خاطره ها ثبت میشد.
در هر حال هنوزم یکی از استودیو های خیلی خوب و موفق هست و عناوین جدیدشون خیلی هم موفق بودن ولی برای من هرگز اون استودیوی مبتکر و نوآور و خفن گذشته نیستن که پای بازی هاشون میخکوب میشدم.
علی جان من هنوز به استودیو امیدوارم:D مخصوصا با تیم جدید DOOM و صد البته همچنان امیدوارم که کارمک دیر یا زود دوباره به استودیو برگرده...
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
6,497
3,379
نسخه ی قبلی حال و هواش خیلی بهتر بود یاد تکسچرهایی که لود نمی شدن بخیر باد:D
 
  • Like
Reactions: LORDofGaME

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
8,275
2,242
نام
امیرحسین
حجم پریلود بازی ۳۱ گیگه
 
  • Like
Reactions: Rize Mize

SaeedKING

کاربر سایت
May 2, 2015
144
163
نام
سعید
افتضاح دیگری از avalanche. تنها نکته مثبت و لذت بخش بازی همون بخش اسلحه ها و شوتینگشه که id software کار کرده. کیفیت جلوی های بصری و تکسچرهای بازی در مقایسه با شوتینگهای اخیر بتسدا (doom و wolfenstein 2) بسیار ضعیفه و قشنگ آدمو به دوران PS2 میبره. تصویر کاملا مات و حالت blur داره‌ و چون بازی از vulkan استفاده میکنه نمیشه با reshade هم کمی شارپش کرد. گیمپلی مفیدشم که ۶-۵ ساعت بیشتر نیس. معلوم نیس که سازندگان چه فکری کردن که در سال ۲۰۱۹ این بازیو با این کیفیت دادن بیرون، همون بهتر day 1 کرک شد. اون farcry new dawn که محکوم به اسکی ازین بازی شده بود بنظرم کیفیتش خیییلی از این بازی بهتر بود.
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
6,497
3,379
افتضاح دیگری از avalanche. تنها نکته مثبت و لذت بخش بازی همون بخش اسلحه ها و شوتینگشه که id software کار کرده. کیفیت جلوی های بصری و تکسچرهای بازی در مقایسه با شوتینگهای اخیر بتسدا (doom و wolfenstein 2) بسیار ضعیفه و قشنگ آدمو به دوران PS2 میبره. تصویر کاملا مات و حالت blur داره‌ و چون بازی از vulkan استفاده میکنه نمیشه با reshade هم کمی شارپش کرد. گیمپلی مفیدشم که ۶-۵ ساعت بیشتر نیس. معلوم نیس که سازندگان چه فکری کردن که در سال ۲۰۱۹ این بازیو با این کیفیت دادن بیرون، همون بهتر day 1 کرک شد. اون farcry new dawn که محکوم به اسکی ازین بازی شده بود بنظرم کیفیتش خیییلی از این بازی بهتر بود.
شما خودت بازی کردی؟ من در نمایش هاش دیدم اینقدرها هم بد نیست گرافیکشم مات نمی زد شاید TAA چیزی روشنه خاموشش کنید.
 

SaeedKING

کاربر سایت
May 2, 2015
144
163
نام
سعید
شما خودت بازی کردی؟ من در نمایش هاش دیدم اینقدرها هم بد نیست گرافیکشم مات نمی زد شاید TAA چیزی روشنه خاموشش کنید.
بله. امروز ۴-۳ ساعتی بازیش کردم. گوگل هم کنید راجع به بلوری بودن گرافیک بازی کلی مطلب میاره که فعلا راه حل کاملی برای حلش وجود نداره. آنتی الایزینگ رو اگه خاموش کنی یکم تصویر شارپ میشه که در این صورت باید لبه های تیز رو تحمل کنید. عجیبش اینه ظاهرا بازی روی کنسولای نسل هشتمی پایه، ۳۰ فریم اجرا میشه!
 
  • Like
Reactions: s.1

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
6,497
3,379
بله. امروز ۴-۳ ساعتی بازیش کردم. گوگل هم کنید راجع به بلوری بودن گرافیک بازی کلی مطلب میاره که فعلا راه حل کاملی برای حلش وجود نداره. آنتی الایزینگ رو اگه خاموش کنی یکم تصویر شارپ میشه که در این صورت باید لبه های تیز رو تحمل کنید. عجیبش اینه ظاهرا بازی روی کنسولای نسل هشتمی پایه، ۳۰ فریم اجرا میشه!
اکثر بازی های کنسول ها 30 فریم هستن حتی روی pro به قدری کنسول های این نسل با گند amd ضعیف هستن که انتظاری بیش از اینم نمی رفت فقط xbox one x تونست قسر در بره البته این گند amd به ضرر pc بازها هم تموم شد تا الان شاهد cpu 500 دلاری یا گرافیک 1200 دلاری باشیم.
 

SaeedKING

کاربر سایت
May 2, 2015
144
163
نام
سعید
اکثر بازی های کنسول ها 30 فریم هستن حتی روی pro به قدری کنسول های این نسل با گند amd ضعیف هستن که انتظاری بیش از اینم نمی رفت فقط xbox one x تونست قسر در بره البته این گند amd به ضرر pc بازها هم تموم شد تا الان شاهد cpu 500 دلاری یا گرافیک 1200 دلاری باشیم.
آره، این بازی انقد گرافیکش بده که شاید میشد انتظار داشت روی کنسولا حتی با ضعفشونم، ۶۰ فریم اجرا بشه، وقتی توی محیط بازی میچرخی قشنگ مشخصه که سازندگان هیچ عشق و علاقه ای برای ساخت بازی نداشتن و روی آبجکتهای محیط اصلا کار نکردن، انگار فقط از روی رفع تکلیف بازی ساختن. الان دارم A Plague tale Innocence رو میرم که سازندش یه استدیو کوچیک و مستقله و با این بازی تقریبا در یک روز عرضه شدن. درسته بازیش خطیه و شاید درست نباشه با اوپن ورلد مقایسه بشه، اما گرافیکش حداقل یک نسل از RAGE 2 جلوتره!
 

'!|SNAKE|!'

کاربر سایت
Sep 4, 2011
674
702
نام
Soroush
اکثر بازی های کنسول ها 30 فریم هستن حتی روی pro به قدری کنسول های این نسل با گند amd ضعیف هستن که انتظاری بیش از اینم نمی رفت فقط xbox one x تونست قسر در بره البته این گند amd به ضرر pc بازها هم تموم شد تا الان شاهد cpu 500 دلاری یا گرافیک 1200 دلاری باشیم.
اتفاقا روی پرو هم ۶۰ فریم و فول اچ دی و هیچ فرقی با وان ایکس نداره . جای تعجبه بسیاره البته با این گرافیک فنی ضعیف .
متاسفانه گرافیک فنی بازی خیلی ضعیفه کلا . این گرافیک اگر هر سازنده خبره دیگه میساخت روی کنسولای معمولی هم حداقل ۶۰ فریم بود .
اشیا نوک تیز ادمو یاد نسل هفتم می اندازه . بازی در حد کنسولای معمولی هم گرافیک فنی نداره کنسولای میان نسلی که بماند .
در مقایسه با نسخه اول و مدمکس کاملا گرافیکش یه پسرفت محسوس هست .
هر چند گیم پلی بازی عالیه . از این بازی توقع داستان نباید داشت اما گرافیک فنی میشه ازش توقع داشت .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: LORDofGaME

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
6,497
3,379
اتفاقا روی پرو هم ۶۰ فریم و فول اچ دی و هیچ فرقی با وان ایکس نداره . جای تعجبه بسیاره البته با این گرافیک فنی ضعیف .
متاسفانه گرافیک فنی بازی خیلی ضعیفه کلا . این گرافیک اگر هر سازنده خبره دیگه میساخت روی کنسولای معمولی هم حداقل ۶۰ فریم بود .
اشیا نوک تیز ادمو یاد نسل هفتم می اندازه . بازی در حد کنسولای معمولی هم گرافیک فنی نداره کنسولای میان نسلی که بماند .
در مقایسه با نسخه اول و مدمکس کاملا گرافیکش یه پسرفت محسوس هست .
هر چند گیم پلی بازی عالیه . از این بازی توقع داستان نباید داشت اما گرافیک فنی میشه ازش توقع داشت .
xbox one x که خیلی قوی تره من خودم فروختم pro خریدم اما عملا فرق چندانی نداشت نه 4k می ده نه 60 فریم واقعی 1 چنتا بازی البته بود که بین 40 تا 60 فریم می شد که بازم جای شکرش باقیه
 
  • Like
Reactions: '!|SNAKE|!'

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
8,934
1,977
نام
Majid
Vsync ـه بازی چرا اینطوریه؟
بازی رو برای دفعه اول اجرا کردم همه چی رو الترا بود کلا 20 فریم بزور میداد اینقد تنظیماتو آوردم پایین بزور به 30 رسید نزدیک بود Alt+f4 کنم بیام فحش سازنده رو بدم :D از آخر Vsync ـو از Soft آوردم رو On فریم رفت رو 50-60 اما پره لگ، کلا Off ـش کردم الان تنظیمات رو الترا یک فریم زیر 60 نمیاد :|
شما خودت بازی کردی؟ من در نمایش هاش دیدم اینقدرها هم بد نیست گرافیکشم مات نمی زد شاید TAA چیزی روشنه خاموشش کنید.
منم تایید میکنم، FXX+TAA کلا ماته مگه اینکه Off کنی که اونم همونطور که دوستمون گفت گوشه ها خراب میشه، یک سری راه واسه درست کردنش رو نت دیدم.

در کل گرافیکش که بنظرم خوبه اما چیز خارق العاده ای هم نداره :D محیطاش خیلی بی جزئیات و حوصله سر بر هست ولی، رسما یک نسخه بی روح تر از MadMax هست.
 
  • Like
Reactions: WTF?

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
6,497
3,379
خوب منم قسمت شد امتحانش 1 اشتباهی پیش اومد فکر کردم فایل های دانلودیم پاک شده از ابتدا گرفتم خلاصه الان فرصت به تست شد.

شروع بازی که بی نظیره 1 بزن بکش استثنایی با خشونت بسیار بالا گان پلی بازی حرف نداره INPUT LAG بازی فوق العادس و بهترین چیزی که تا حالا تست کردم باعث شده کشتن بسیار لذت بخش و سریع باشه در بازی فکر کنم به خاطر VULKAN هم باشه. گرافیک بازی هم نرم این نسل هستن و راضی کنندس حالا باید بیشتر بازی کنم تا نظر بهتری بدم اما تا اینجاش که خوب بوده فریم دهی هم عالیه لحظه ای از 120 فریم بازیم تکون نخورد سیستم هم اصلا تحت فشار قرار نگرفت.

دقت کنید VSYNC SOFT بذارید عالی می شه اگر سیستم خوبی دارید اگر نه باعث لگ می شه یعنی فریم نباید از تارگت که حالا 30 یا 60 یا 120 یا 240 هر چی هست کمتر بشه. برای مات نشدن هم SCALE کلا OFF کنید مینشم بذارید 100 درصد باشه من بدون AA بازی می کنم که اصلا مات نشه اما TAA خالی هم زیاد ماتش نمی کنه FXAA خیلی بدش می کنه اصلا پیشنهاد نمی کنم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟