RAGE 2

اطلاعات بازی :
بالاخره بعد از گمانه زنی های زیاد چیزی که شرکت Bethesda Softworks روش بسیار مانور میداد به صورت رسمی معرفی شد RAGE 2 قرار در یک محیط کاملا جهان باز و بزرگ اخرالزمانی جریان داشته باشه فعلا اطلاعاتی از نقشه و محیط بازی در دسترس نیست ولی طبق تریلر منتشر شده باید شاهد محیط های بزرگ بیابانی جنگلی و شهر های ویران شده و خرابه های اخرالزمانی مختلفی باشیم .
سیستم گیم پلی بازی به نظر میاد از نسخه ی یک کمی فاصله گرفته و با بزرگ شدن محیط این بار باید با خیل عظیم تری از دشمنان در ان واحد مقابله کنیم به نظر میاد در بازی قابلیت های مختلفی نظیر دابل جامپ هایلایت کردن دشمنان و انواع اقسام قدرت ها نظیر Blast و Rage Mode و غیره باشیم Car Combat دوباره به بازی برگشته و قرار به صورت گسترده تری در بازی حضور داشته باشه از این نظر باید شاهد مبارزات جذاب و نفسر گیری باشیم.
داستان این نسخه حول شخصیتی به نام واکر ـه (Walker) و پنجاه سال بعد از اتفافات نسخه ی اول در سال 2185 اتفاق میوفته بعد از برخورد شهاب سنگ به زمین انسان ها در پناهگاه هایی به خواب مصنوعی رفتن بعد از بیدار شدن شروع به تلاش برای زنده ماندن کردن از این رو گروه های مختلفی ایجاد شد گروه هایی که هرکدوم برا بقاء دست به هر کاری میزدند از غارت کردن گرفته تا موجودات جهش یافته همه و همه تبدیل به دشمن اصلی انسان ها در دنیای RAGE شدن حالا بعد از پنجاه سال این گروه ها خیلی سازمان یافته تر و گسترده تر از قبل بازگشته اند و ما در قالب شخصیت واکر باید در این دنیای بدون قانون و پر از هرج و مرج با این گروه ها مقابله کنیم
  • استدیو Avalanche Studios شعبه ی Stockholm سازنده اصلی بازی خواهد بود استدیویی که پیش از این بر روی Just Cause 2 و Mad Max کار کرده با این حال با شرکت id همکاری کوچکی هم خواهد داشت
  • در ساخت بازی از موتور اختصاصی Avalanche Studios ینی Apex استفاده شده این موتور برای خلق محیط های Open World و بزرگ طراحی شده که RAGE 2 هم از این قاعده مستثنی نیست
  • هدف سازندگان بازی رزولویشن 1080 و 60 فرم بر روی کنسول های Xbox One X و PS4 Pro و 30 فرم بر روی کنسول های معمولی ـه
  • سازندگان محتویات زیادی رو برای بعد منتشر شدن بازی در نظر دارن
  • بازی کامل از کاستومایز ظاهری اسلحه ها و وسایل نقلیه پشتیبانی خواهد کرد
  • کاراکتر اصلی بازی کاملا صدا گذاری شده همچنین شما میتونید بین مذکر و مونث بودنش انتخب کنید
  • انتظار دنیای رنگارنگی رو از محیط Watseland بازی باید داشته باشید بازی به شدت از نظر رنگ بندی متنوع ـه
  • سیستم کرفتینگ بازی به صورت پیشرفته تر و متنوع تر در بازی دوباره حضور خواهد داشت
  • RAGE 2 فعلا بر روی بخش تک نفره تاکید خواهد داشت سازندگان بازی عنوان کردن که بازی خیلی بزرگ خواهد بود جوری که نیاز به بخش مالتی نخواهید داشت و بهترین تجربه رو در این حالت خواهید داشت
  • دنیای بازی از JUST CAUSE 3 کوچیکتر خواهد بود ولی با اینحال بازم در نوع خودش بزرگ خواهد بود
مدیا :



/\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\//\/\/\/

3387427-rage_2_abadonattack_1526392044.jpg 3387428-rage_2_crusher_1526392045.jpg 3387429-rage_2_goonroadcombat_1526392046.jpg 3387430-rage_2_kvasir_1526392047.jpg 3387431-rage_2_monstertruck_1526392048.jpg 3387435-rage_2_wideopenworld_1526392050.jpg 3387433-rage_2_sunset_1526392049.jpg 3387432-rage_2_riverhog_1526392048.jpg
 

Attachments

  • r1bo_ddqfzk9xcaau464645nr52.png
    r1bo_ddqfzk9xcaau464645nr52.png
    767.5 KB · مشاهده: 8,893
Last edited by a moderator:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
اوایل بازیم ولی اومدم همون چیزی رو بگم که خیلیا که بازی کردن دارن میگن: حیفه این گان‌پلی خفن! :D دقیقا همون چیزی که توی تریلرا روش خیلی مانور میدادن عالی دراومده و اون چیزایی که زیاد نشون نمیدادن تعریفی نداره.
بجای این پروتاگونیست بازی (واکر) شلغم میزاشتن بهتر بود :D دیالوگای بازی رسما تو دیواره و اون شوخ‌طبعی که انتظار داشتم رو نداره و جوک بی‌مزه زیاد داره...DOOM Slayer بدون هیچ دیالوگی شخصیت‌پردازیش 100 برابر بهتر از واکر بود!
اگه میخواهید بازی رو تهیه کنید یه چیزی رو در نظر داشته باشید: اصلا داستان جذبتون نمیکنه که بازی رو ادامه بدید...برعکس به خاطر آپگرید کردن قابلیت‌ها و مبارزه‌ی بیشتر و بیشتر قراره به دل ویستلند بزنید.
حداقل تا اینجا برای من اینطوری بوده...شنیدم داستان در ادامه بهتر میشه ولی با این وضعیت فک نکنم!
خلاصه از اونجایی که بازی منو با یه گان‌پلی دووم‌وار توی یه جهان‌باز ول کرده، خرکیفم و خیلی لذت بخشه مبارزات...اون یکمی دوز اپن‌ورلدِ مدمکسی بازی هم که خوراکه خودمه و ممکنه واسه بقیه زهرمار باشه! :D
گرافیکم یکمی بدتر از چیزیه که فکر می‌کردم...دانگرید حس می‌کنم! البته من رو داغون‌ترین پلتفرم ممکن دارم بازیش می‌کنم :D
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
چرا موقعیت‌های مبارزه با اتومبیل تو بازی انقدر کمه؟! فقط من اینطوری حس میکنم یا کلا اینطوریه؟!
اسلحه اتومبیل رو آپگرید کردم و همه چی آمادست ولی نه کسی تعقیبت می‌کنه که باهات مبارزه کنه نه کسی رو میبینی که ارزش مبارزه داشته باشه و بخوای دنبالش بری بترکونیش! :|
چیزی که من تا حالا دیدم اینه که چند تا گروه توی یه گوشه جاده ماشینو زدن کنار و دارن همدیگه رو تیکه پاره می‌کنن :)) خودتو قاطی درگیری کنی هم چیز زیادی گیرت نمیاد!
کلا هیچ Car Combat خفنی مثل مد مکس تو بازی ندیدم تا حالا و هندلینگ ماشینا هم چندان دلچسب نیست...
انصافا فقط کافی بود همون سیستم Car Combat مدمکس رو اینجا کپی کنن و نیازی به تغییر نبود...کلا تعامل با دشمنا داخل مپ خیلی کمه بنظرم...اکثرا دشمنا و شخصیتا داخل کمپ‌های خودشون هستن و خیلی کم میشه کسی رو دید که داره توی مپ میچرخه واسه خودش.
یاد مد مکس بخیر...یهو توی وسط بیابون میدیدی یه نفر داره روی جنازه‌ی یکی گریه می‌کنه...میرفتی باهاش صحبت میکردی داستانشو برات میگفت یا اینکه دشمنا توی یه جاده خلوت یهو غافل‌گیرت میکردن و دهنتو سرویس میکردن!
اصلا نمیفهمم توی این موارد چرا باید پسرفت ببینیم...انگار همه چیزایی که توی مد مکس ساخته بودن رو ریختن دور و از اول شروع کردن!
 

TeTration

TeT
کاربر سایت
Jan 17, 2013
3,657
نام
Moein
اقا این بازی چرا موسیقی متن نداره؟ یه موزیک راک موقع درگیری ها پخش میشد لذتش خیلی بالاتر میرفت. اسپاتیفای هم با این شافل کردنش داری skillet گوش میدی یهو میره رو داریوش آدم مجبوره کشتن رو بیخیال بشه بره یه نخ سیگار با npc ها بکشه و درد دلشونو گوش کنه.
یه تکسچرپک هم بدن واسه بازی خیلی بهتر میشه چون کیفیت بافت ها یکم اذیت میکنه
ولی در مجموع بازیش خوبه و حس خوبی میده.
فقط کاش جهان باز نبود :| یا fast travel داشت :/
 

Little John

کاربر سایت
Apr 13, 2009
4,531
اقا این بازی چرا موسیقی متن نداره؟ یه موزیک راک موقع درگیری ها پخش میشد لذتش خیلی بالاتر میرفت. اسپاتیفای هم با این شافل کردنش داری skillet گوش میدی یهو میره رو داریوش آدم مجبوره کشتن رو بیخیال بشه بره یه نخ سیگار با npc ها بکشه و درد دلشونو گوش کنه.
یه تکسچرپک هم بدن واسه بازی خیلی بهتر میشه چون کیفیت بافت ها یکم اذیت میکنه
ولی در مجموع بازیش خوبه و حس خوبی میده.
فقط کاش جهان باز نبود :| یا fast travel داشت :/
fast travel داره . ولی فقط 3 4 تا هست . اون شهرهایی که میری توش فروشگاه داره و چندتا از یارات اونجا هستن رو میشه fast travel کرد.
 

'!|SNAKE|!'

کاربر سایت
Sep 4, 2011
725
نام
Soroush
چرا موقعیت‌های مبارزه با اتومبیل تو بازی انقدر کمه؟! فقط من اینطوری حس میکنم یا کلا اینطوریه؟!
اسلحه اتومبیل رو آپگرید کردم و همه چی آمادست ولی نه کسی تعقیبت می‌کنه که باهات مبارزه کنه نه کسی رو میبینی که ارزش مبارزه داشته باشه و بخوای دنبالش بری بترکونیش! :|
چیزی که من تا حالا دیدم اینه که چند تا گروه توی یه گوشه جاده ماشینو زدن کنار و دارن همدیگه رو تیکه پاره می‌کنن :)) خودتو قاطی درگیری کنی هم چیز زیادی گیرت نمیاد!
کلا هیچ Car Combat خفنی مثل مد مکس تو بازی ندیدم تا حالا و هندلینگ ماشینا هم چندان دلچسب نیست...
انصافا فقط کافی بود همون سیستم Car Combat مدمکس رو اینجا کپی کنن و نیازی به تغییر نبود...کلا تعامل با دشمنا داخل مپ خیلی کمه بنظرم...اکثرا دشمنا و شخصیتا داخل کمپ‌های خودشون هستن و خیلی کم میشه کسی رو دید که داره توی مپ میچرخه واسه خودش.
یاد مد مکس بخیر...یهو توی وسط بیابون میدیدی یه نفر داره روی جنازه‌ی یکی گریه می‌کنه...میرفتی باهاش صحبت میکردی داستانشو برات میگفت یا اینکه دشمنا توی یه جاده خلوت یهو غافل‌گیرت میکردن و دهنتو سرویس میکردن!
اصلا نمیفهمم توی این موارد چرا باید پسرفت ببینیم...انگار همه چیزایی که توی مد مکس ساخته بودن رو ریختن دور و از اول شروع کردن!
دقیقا منم همش به همین فکر میکنم‌ که چرا یه سری المانهای موفق مدمکس رو پیاده نکردن رو این ، شاید به نظر خودشون مدمکس شکست خورده المان هاش ! وقتی بهش متا ۶۹ میدن این چیزام بعید نیست .
مثلا میتونستن قبل ورود به کمپ ها از سیستم مدمکس استفاده میکردن و مثل اون سیستم دفاعی کمپ رو اول از بین میبردیم که خیلی جذاب تر بود ‌‌.
گرافیک فنی مدمکس هم به نظرم خیلی تروتمیز تر بود . حتی داستانش هم نسبتا قابل احترام بود ‌.تنها چیزی که از مدمکس من تو بازی می بینم اون مخفی کردن لوتینگاس .
طبیعت بکر مدمکس و اسموناش هنوزم زیباست .

106817

نمیدونم‌ ولی احساس میکنم بتزدا تحت فشار زمانی گذاشته بوده اینا رو شاید .شایدم جهان rage دستشون رو بسته بوده .
 
آخرین ویرایش:

saeed_sg

کاربر فعال
Jun 7, 2010
1,113
نام
محمدسـعید
من یه خورده که بازی کردم ، از بازی واقعا خوشم اومده ، ولی تو نقشه که میری چرا بعضی ساختمون ها تکرار شدن ، مثلا اون پمپ بنزینه ، من کلا شاید دو سه ساعت بازیو رفتم دوبار اون کمپ پمپ بنزین رو دیدم با یه کمی تغییر ، دوبار هم اون محیط حوضچه فاضلاب رو :Dنمیدونم برا همه نقطه ضعف حساب میشه یا نه ، ولی تو این مدت کم این مورد خیلی بولد اومده بنظرم.
 

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
591
نام
رایان
خب داستان اصلی بازی بعد 15 ساعت تموم شد و مپ بازی همچنان پر از آیکنه. :D
به طور کلی بخوام بگم، به نظر میاد هدف سازنده‌ها، به معنای واقعی کلمه ساخت نسخه اوپن ورلد Doom بوده باشه. یعنی کامبت بقیه بازی رو یه تنه به دوش بکشه و اگه راستشو بگم، 80% مواقع موفق می‌شه. چون گان‌پلی بازی به نظر من حتی از Doom و نسخه‌های اخیر Wolfenstein هم بهتره. اما اون 20% باقی مونده باعث شد تا با خودم فکر کنم که بازی چــقــدر می‌تونست بیشتر از اینا باشه.
یکی از آرزوهای من قبل عرضه بازی این بود که یه ذره از پتانسیل دنیاشون استفاده کنن و ایده‌های خلاقانه‌اشون رو در قالب فعالیت‌ها و ماموریت‌های جالب تو بازی خالی کنن. اما همون طور که دوستان بالاتر گفتن، متاسفانه از دنیای بازی حداقل استفاده ممکن شده و صرفا بهونه‌ایه که شما رو، در حالی که مجبورید با هندلینگ نه چندان جالب ماشین‌ها سر و کله بزنید، از یه سناریوی کامبت به یه سناریوی دیگه برسونه. در طول این مسیر هم خیلی کم پیش میاد که به چیز خاصی برخورد کنید و حتی کامبت ماشینی بازی هم صرفا به از بین بردن چندتا کاروان خلاصه می‌شه و خارج از اون، تقریبا هیچ وقت دستتون به سمت اسلحه‌های ماشین نمی‌ره.
وقتی که پیاده‌ در حال مبارزه‌اید، بازی به راحتی در بهترین حالت خودش قرار می‌گیره. یا بهتره بگم تقریبا در بهترین حالت خودش؛ چون که پیدا کردن Storage Containerها و Data Padهای بازی اصلا تجربه خوشایندی نیست. تا حدی که توصیه می‌کنم قبل از تموم کردن ماموریت اول دکتر Kvasir و باز کردن آپگریدی که به پیدا کردن اینا کمک می‌کنه، خودتون رو درگیرش نکنید چون خیلی راحت می‌تونه پاکسازی لوکیشن‌هارو طاقت‌فرسا کنه.
انتقاد آخرم هم اینه که به نظرم سیستم پیشرفت بازی الکی پیچیده‌اس. عملا 5 تا منوی مختلف واسه آپگرید کردن کارکترتون هست که هر کدوم هم واحد "پولی" و نحوه آپگرید متفاوتی دارن و علاوه بر اینا نیاز به Feltrite هم دارید. :D
اما در کل، علی رغم اینکه یه کم احساس ناامیدی دارم از بازی، کماکان بسیار لذت بردم ازش. به نظر من کامبت و گان‌پلی بازی به راحتی ارزش تجربه داره و می‌تونه چندتا از مفرح‌ترین تجربه‌های گیمینگتون رو فراهم کنه.

اوه و راستی یه نکته‌ای هم که واسم جالب بود اینه که tone بازی اصلا و ابدا نزدیک اون چیزی که تریلرا نشون دادن نیست و شاید یه ذره لایت‌تر از نسخه اول باشه. تریلرا یه جوری بودن که من انتظار داشتم بازی از این نظر، بردرلندز 2 به توان 4 باشه. :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
خب داستان اصلی بازی بعد 15 ساعت تموم شد و مپ بازی همچنان پر از آیکنه. :D
به طور کلی بخوام بگم، به نظر میاد هدف سازنده‌ها، به معنای واقعی کلمه ساخت نسخه اوپن ورلد Doom بوده باشه. یعنی کامبت بقیه بازی رو یه تنه به دوش بکشه و اگه راستشو بگم، 70% مواقع موفق می‌شه. چون گان‌پلی بازی به نظر من حتی از Doom و نسخه‌های اخیر Wolfenstein هم بهتره. اما اون 30% باقی مونده باعث شد تا با خودم فکر کنم که بازی چــقــدر می‌تونست بیشتر از اینا باشه.
یکی از آرزوهای من قبل عرضه بازی این بود که یه ذره از پتانسیل دنیاشون استفاده کنن و ایده‌های خلاقانه‌اشون رو در قالب فعالیت‌ها و ماموریت‌های جالب تو بازی خالی کنن. اما همون طور که دوستان بالاتر گفتن، متاسفانه از دنیای بازی حداقل استفاده ممکن شده و صرفا بهونه‌ایه که شما رو، در حالی که مجبورید با هندلینگ نه چندان جالب ماشین‌ها سر و کله بزنید، از یه سناریوی کامبت به یه سناریوی دیگه برسونه. در طول این مسیر هم خیلی کم پیش میاد که به چیز خاصی برخورد کنید و حتی کامبت ماشینی بازی هم صرفا به از بین بردن چندتا کاروان خلاصه می‌شه و خارج از اون، تقریبا هیچ وقت دستتون به سمت اسلحه‌های ماشین نمی‌ره.
وقتی که پیاده‌ در حال مبارزه‌اید، بازی به راحتی در بهترین حالت خودش قرار می‌گیره. یا بهتره بگم تقریبا در بهترین حالت خودش؛ چون که پیدا کردن Storage Containerها و Data Padهای بازی اصلا تجربه خوشایندی نیست. تا حدی که توصیه می‌کنم قبل از تموم کردن ماموریت اول دکتر Kvasir و باز کردن آپگریدی که به پیدا کردن اینا کمک می‌کنه، خودتون رو درگیرش نکنید چون خیلی راحت می‌تونه پاکسازی لوکیشن‌هارو طاقت‌فرسا کنه.
انتقاد آخرم هم اینه که به نظرم سیستم پیشرفت بازی الکی پیچیده‌اس. عملا 5 تا منوی مختلف واسه آپگرید کردن کارکترتون هست که هر کدوم هم واحد "پولی" و نحوه آپگرید متفاوتی دارن و علاوه بر اینا نیاز به Feltrite هم دارید. :D
اما در کل، علی رغم اینکه یه کم احساس ناامیدی دارم از بازی، کماکان بسیار لذت بردم ازش. به نظر من کامبت و گان‌پلی بازی به راحتی ارزش تجربه داره و می‌تونه چندتا از مفرح‌ترین تجربه‌های گیمینگتون رو فراهم کنه.
بزار خلاصش کنم برا بقیه :D دست پخت اولانچ با کامبت id .....
:D
اوه و راستی یه نکته‌ای هم که واسم جالب بود اینه که tone بازی اصلا و ابدا نزدیک اون چیزی که تریلرا نشون دادن نیست و شاید یه ذره لایت‌تر از نسخه اول باشه. تریلرا یه جوری بودن که من انتظار داشتم بازی از این نظر، بردرلندز 2 به توان 4 باشه. :D
متاسفانه همش حربه تبلیغاتی بود یعنی نویسندگی بازی از این نظر اینقدر داغون و بی مزست که حد نداره چقدر با مقایسه کردن با BL سر ملت رو شیره مالیدن از این حیث :|
 
آخرین ویرایش:

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
591
نام
رایان
بزار خلاصش کنم برا بقیه :D دست پخت اولانچ با کامبت id .....
:D
مسئله اینجاست که طراحی اوپن ورلد بازیای قبلی اولانچ هم خیلی بهتر از ریجه متاسفانه. جاست کاز با Grappling Hook و Wingsuitیی که داره، گشت و گذار توی دنیاش واقعا جزو بهترین بخشاشه. همچنین مد مکس به لطف رانندگی عالیش که نمونه‌اش رو توی هیچ بازی اوپن ورلد دیگه‌ای ندیدم. توی هر دوشون هم موقع گشت و گذار حداقل 4 تا چیز جالب می‌شه پیدا کرد. :D واسم عجیبه که تو این مورد بازی انقدر پسرفت داشته.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
مسئله اینجاست که طراحی اوپن ورلد بازیای قبلی اولانچ هم خیلی بهتر از ریجه متاسفانه. جاست کاز با Grappling Hook و Wingsuitیی که داره، گشت و گذار توی دنیاش واقعا جزو بهترین بخشاشه. همچنین مد مکس به لطف رانندگی عالیش که نمونه‌اش رو توی هیچ بازی اوپن ورلد دیگه‌ای ندیدم. توی هر دوشون هم موقع گشت و گذار حداقل 4 تا چیز جالب می‌شه پیدا کرد. :D واسم عجیبه که تو این مورد بازی انقدر پسرفت داشته.
اون کار کامبت و هندلینگ سنگین مد مکس کجا این ماشین سواری زمخت و بد این نسخه کجا من خودم میگم بازی مشکل هویت داره یعنی از هر طرفی که رسیدن خواستن حرکت کنن و اصلا درست هدف گذاری نکردن ! در کل اولانچ اصلا این کار ـه نیست و واقعا همیشه یـ جایی اساسی تر میزنن متاسفانه ...
 

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,464
نام
Nightwing
خب داستان اصلی بازی بعد 15 ساعت تموم شد و مپ بازی همچنان پر از آیکنه. :D
به طور کلی بخوام بگم، به نظر میاد هدف سازنده‌ها، به معنای واقعی کلمه ساخت نسخه اوپن ورلد Doom بوده باشه. یعنی کامبت بقیه بازی رو یه تنه به دوش بکشه و اگه راستشو بگم، 80% مواقع موفق می‌شه. چون گان‌پلی بازی به نظر من حتی از Doom و نسخه‌های اخیر Wolfenstein هم بهتره. اما اون 20% باقی مونده باعث شد تا با خودم فکر کنم که بازی چــقــدر می‌تونست بیشتر از اینا باشه.
یکی از آرزوهای من قبل عرضه بازی این بود که یه ذره از پتانسیل دنیاشون استفاده کنن و ایده‌های خلاقانه‌اشون رو در قالب فعالیت‌ها و ماموریت‌های جالب تو بازی خالی کنن. اما همون طور که دوستان بالاتر گفتن، متاسفانه از دنیای بازی حداقل استفاده ممکن شده و صرفا بهونه‌ایه که شما رو، در حالی که مجبورید با هندلینگ نه چندان جالب ماشین‌ها سر و کله بزنید، از یه سناریوی کامبت به یه سناریوی دیگه برسونه. در طول این مسیر هم خیلی کم پیش میاد که به چیز خاصی برخورد کنید و حتی کامبت ماشینی بازی هم صرفا به از بین بردن چندتا کاروان خلاصه می‌شه و خارج از اون، تقریبا هیچ وقت دستتون به سمت اسلحه‌های ماشین نمی‌ره.
وقتی که پیاده‌ در حال مبارزه‌اید، بازی به راحتی در بهترین حالت خودش قرار می‌گیره. یا بهتره بگم تقریبا در بهترین حالت خودش؛ چون که پیدا کردن Storage Containerها و Data Padهای بازی اصلا تجربه خوشایندی نیست. تا حدی که توصیه می‌کنم قبل از تموم کردن ماموریت اول دکتر Kvasir و باز کردن آپگریدی که به پیدا کردن اینا کمک می‌کنه، خودتون رو درگیرش نکنید چون خیلی راحت می‌تونه پاکسازی لوکیشن‌هارو طاقت‌فرسا کنه.
انتقاد آخرم هم اینه که به نظرم سیستم پیشرفت بازی الکی پیچیده‌اس. عملا 5 تا منوی مختلف واسه آپگرید کردن کارکترتون هست که هر کدوم هم واحد "پولی" و نحوه آپگرید متفاوتی دارن و علاوه بر اینا نیاز به Feltrite هم دارید. :D
اما در کل، علی رغم اینکه یه کم احساس ناامیدی دارم از بازی، کماکان بسیار لذت بردم ازش. به نظر من کامبت و گان‌پلی بازی به راحتی ارزش تجربه داره و می‌تونه چندتا از مفرح‌ترین تجربه‌های گیمینگتون رو فراهم کنه.

اوه و راستی یه نکته‌ای هم که واسم جالب بود اینه که tone بازی اصلا و ابدا نزدیک اون چیزی که تریلرا نشون دادن نیست و شاید یه ذره لایت‌تر از نسخه اول باشه. تریلرا یه جوری بودن که من انتظار داشتم بازی از این نظر، بردرلندز 2 به توان 4 باشه. :D
خیلی خوب بود:D نقدش رو هم بزارید رو سایت لطفا
 

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,464
نام
Nightwing
مسئله اینجاست که طراحی اوپن ورلد بازیای قبلی اولانچ هم خیلی بهتر از ریجه متاسفانه. جاست کاز با Grappling Hook و Wingsuitیی که داره، گشت و گذار توی دنیاش واقعا جزو بهترین بخشاشه. همچنین مد مکس به لطف رانندگی عالیش که نمونه‌اش رو توی هیچ بازی اوپن ورلد دیگه‌ای ندیدم. توی هر دوشون هم موقع گشت و گذار حداقل 4 تا چیز جالب می‌شه پیدا کرد. :D واسم عجیبه که تو این مورد بازی انقدر پسرفت داشته.
ممکنه یه سری ایراداش و یا حتی محتوای بیشتر با آپدیت اضافه بشه به نظرت؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر