FIFA 19

FIFA 19
Developer: EA Vancouver
Publisher: EA Sports
Engine Frostbite
Platform:
Microsoft Windows
Nintendo Switch
PlayStation 3
PlayStation 4
Xbox 360
Xbox One
Release: 30 September 2018
Genre: Sports , simulation
Mode: Single-player, multiplayer



FIFA-19-screen.jpg



FIFA یا FIFA Football از سری بازی های فوتبالی ( شبیه ساز فوتبال ) می باشد که بطور سالانه توسط کمپانی Electronic arts و تحت عنوان Ea Sports منتشر می شود . هنگامی که کمپانی EA وارد ساخت بازی های ورزشی مانند سری Madden NFL و NHL شد استودیوهای بسیاری برای رقابت با این عناوین وجود نداشتند ، اما هنگامی که شروع به ساخت سری FIFA کرد بازی های مانند Sensible Soccer , Kick Off و Match Day از اوایل دهه 80 در حال ساخت بوده اند ، به همین دلیل بازار رقابت برای بازی فوتبالی بعدی کمپانی EA بسیار داغ بود . هنگامی که این سری کار خود را در سال 1993 آغاز کرد نکته قابل توجه اش این بود که اولین بازی فوتبالی بود که بطور رسمی تیم های فوتبال و بازیکنان آنها را لایسنس کرده بود اما با انتشار سالانه این سری این عنوان به قدری پیشرفت کرده است که در آخرین عنوان منتشر شده در این سری ما شاهد لیگ های زیادی از سرتاسر دنیا بوده ایم که به طور انحصاری برای این بازی لایسنس شده اند . سری اصلی این بازی متمرکز بر روی لیگ های جهان می باشد که با بسته های الحاقی مانند FIFA World Cup , UEFA European Football Championship و UEFA Champions League کامل شده اند . تا سال 2011 سری فیفا به هجده زبان زنده دنیا ترجمه شده است و در پنجاه و یک کشور دنیا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است . این سری در زمینه فروش موفق به کسب عدد 100 میلیون کپی شده است که این بازی را در جایگاه پرفروش ترین بازی ورزشی تاریخ و همچنین یکی از پرفروش ترین بازی ها در تاریخ بازی های رایانه ای قرار داده است .
در فوریه 2019 رونالدو از کاور و والپیپر ابتدای بازی FIFA 19 حذف شد ، نیمار و دیبالا و کوین دی بروینه جایگزین رونالدو شدند.

FIFA_19_new_cover.jpg


fifa_2.jpg

نقل از keyvan1370 :



انتظارها برای انتشار جدیدترین نسخه‌ی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی رو به پایان است. 28 سپتامبر طرفداران فوتبال و بازی‌های ویدیویی فصل جدیدی را در دنیای فوتبال مجازی آغاز خواهند کرد. با توجه به اخبار منتشر شده امسال باید شاهد ویژگی‌های جدید و تغییرات مثبتی در گیم‌پلی، جزئیات بازی و مودهای مختلف آن باشیم؛ پس با هم نگاهی به این ویژگی‌ها و تغییرات می‌اندازیم.



Champions League



تمرکز اصلی فیفا 19 روی لیگ قهرمانان بوده و اضافه شدن لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپر کاپ از جلمه ویژگی‌های مثبت این بازی می‌باشد. شما می‌توانید این مسابقات را در قالب مودهای مختلف و با گزارشگری تیمی جدید شامل Derek Rae و Lee Dixon تجربه کنید. مود اختصاصی جدیدی برای لیگ قهرمانان طراحی شده که شما می‌توانید با تیم دلخواهتان پا به این رقابت‌ها بگذارید و برای رسیدن به بازی فینال در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در مادرید با سایر رقبا به رقابت بپردازید. علاوه بر این در مودهای Career و Kick-Off هم امکان تجربه‌ی این رقابت‌ها فراهم شده و در مود Ultimate Team هم شما این امکان را دارید تا تیم رویایی مورد علاقه‌ی خودتان را بر اساس آپدیت‌های به روز این رقابت‌ها بسازید و تجربه‌ای بی‌نظیر از بالاترین سطح فوتبال باشگاهی را داشته باشید.




عصری جدید در مود Kick-Off



شاید بتوان گفت این مود بیشترین تغییرات را به خودش دیده است؛ تغییرات مثبتی که باعث جذاب‌تر شدن آن شده و مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. علاوه بر حالت کلاسیک این مود که شامل یک بازی معمولی با قوانین همیشگی است؛ این بار شما می‌توانید به شکل‌های خاص‌تری نیز فوتبال مجازی را تجربه کنید. با هم نگاهی به بخش‌های جدید این مود می‌اندازیم:


Champions League
همان طور که بالاتر اشاره شد شما در این مود می‌توانید یک بازی (از مرحله گروهی گرفته تا فینال) با جو و حال و هوای لیگ قهرمانان را تجربه کنید.

Home & Away
در این بخش شما دو بازی به صورت رفت و برگشت برای تعیین برنده‌، بازی خواهید کرد و مثل فوتبال واقعی باید مراقب قانون گل‌های زده در خانه‌ی حریف برای تعیین نتیجه‌ی نهایی باشید.

Best of Series
در این بخش می‌توانید 3 یا 5 بازی با رقیب برگزار کنید و تیمی که در مجموع تعداد بازی بیشتری را ببرد، برنده‌ی رقابت خواهد بود. در این بخش تنها تعداد برد اهمیت داشته و تعداد گل‌ها در بازی‌های مختلف نقشی در نتیجه‌ی کلی نخواهند داشت.

Cup Finals
شما می‌توانید فینال یکی از رقابت‌های حذفی معتبر شامل لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، FA Cup و... را تجربه کنید. برای این بخش کیت‌ها، توپ‌ها و حتی نمای دوربین اختصاصی (برای بعضی تورنومنت‌ها) در نظر گرفته شده تا نزدیک‌ترین تجربه به واقعیت را حس کنید.


House Rules

اگر به دنبال تجربه کردن فوتبال بدون هیچ حد و مرزی هستید این بخش برای شما طراحی شده ست. با هم نگاهی به بخش‌های مختلف House Rules می‌اندازیم:

Survival Mode
هر بار که یک تیم گل بزند یک بازیکن به صورت رندوم از همان تیم اخراج می‌شود تا در مقابل حریفشان به چالش کشیده شوند.

No Rules
هیچ خبری از خطا، کارت، آفساید و ... نیست! هرج و مرج را تجربه کنید!

Long Range
گل‌های به ثمر رسیده از داخل محوطه یک گل اما گل‌های به ثمر رسیده از خارج از محوطه‌ی جریمه دو گل حساب خواهند شد.

First To
در این بخش شما انتخاب می‌کنید که تیمی که برای اولین بار به تعداد گلی خاص برسد برنده‌ی مسابقه شود. اگر قانون را روی 3 گل بگذارید و در همان نیمه‌ی اول با 3 گل از حریف پیش بیافتید بازی تمام خواهد شد.

Headers & Volleys
در این بخش تنها گل‌هایی که از روی ضربه‌ی سر، شوت سر ضرب، ضربه‌ی آزاد و پنالتی به ثمر برسند حساب خواهند شد.



علاوه بر این‌ها شما امسال می‌توانید آمار مجموع تمام بازی‌های خود در مود Kick-Off را به تفکیک رقبایتان مشاهده کنید و لیستی از تعداد برد و باخت یا گل‌های زده و درصد مالکیت و ... را در مقابل هر حریف خود داشته باشید.



با این تفاصیل مطمئنا مود Kick-Off امسال از پرطرفدارترین بخش‌های بازی خواهد بود. خودتان را برای رقابت‌های جذاب و خاص با دوستانتان آماده کنید!




The Journey: Champions
سه قهرمان؛ سه داستان



امسال در این مود شما می‌توانید به صورت همزمان Alex Hunter، Danny Williams و Kim Hunter را در مسیرشان همراهی کنید. شما می‌توانید با الکس فوتبالیست‌های مطرح را ملاقات کنید و برای بردن لیگ قهرمانان بجنگید یا با کیم نقش مهمی در جام جهانی زنان داشته باشید.

علاوه بر این تجربه‌ی فوتبال کلاسیک با حال و هوای خاص خودش در قالب پدربزرگ الکس هم توجه بسیاری از طرفداران را به این بخش جلب کرده است.




Ultimate Team



محبوب‌ترین مود بازی فیفا امسال علاوه بر کارت‌ها و ترکیب‌های مخصوص لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بخشی به نام Division Rivals را به بازی اضافه کرده که طی آن بر حسب عملکردتان در چند بازی ابتدایی Skill Rating مخصوص به خود را دریافت خواهید کرد و بر اساس آن در یک دیویژن خاص قرار خواهید گرفت. در طول هفته با عملکرد بهتر می‌توانید این ریتینگ را بالا برده و به دیویژن بالاتر صعود کنید. در پایان هر هفته بر اساس امتیازاتی که جمع کرده‌اید هدایایی برای شما در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و برای بهتر کردن تیمتان از آن استفاده کنید.

علاوه بر این شما می‌توانید از امتیازاتی که در طول هفته در این بخش به دست آورده‌اید برای صعود به Weekend League استفاده کنید یا آن امتیازات را حفظ کرده و برای هفته‌های بعد از آن‌ها استفاده نمایید. در خود مسابقات Weekend League نیز امتیازاتی برای صعود مجدد به این مسابقات در هفته‌های بعد در نظر گرفته شده است تا راه صعود به این رقابت‌های جذاب هموارتر از قبل شود.


محیط کاربری این بخش هم کاربردی‌تر شده و شما هنگام جست و جوی بازیکنان مورد علاقه‌تان و همین‌طور هنگام مرتب‌سازی باشگاهتان گزینه‌های متنوع بیشتری از جمله قیمت آن‌ها برای دست‌یابی سریع به بازیکن مد نظرتان خواهید داشت.


روند رو به صعود این مود امسال هم ادامه پیدا کرده و قطعا طرفداران این مود را راضی نگه خواهد داشت.




Icons



امسال هم مانند سال گذشته شاهد حضور بازیکنان مطرح سال‌های دور در مود التیمیت تیم خواهیم بود و علاوه بر ستارگان سال گذشته ستارگانی چون یوهان کرایوف، ریوالدو، اوزه‌بیو، فیگو، جرج بست و ... نیز به جذابیت این بخش افزوده‌اند.
لیست کامل آیکان‌ها را از این لینک می‌توانید مشاهده کنید.




Gameplay



اما مهم‌ترین بخش بازی یعنی گیم‌پلی نیز امسال جزئیات جدیدی را شامل خواهد شد که با هم به مهمترین آن‌ها نگاهی خواهیم انداخت:


Active Touch System
این ویژگی به طور کامل نحوه‌ی دریافت و کنترل توپ را تغییر داده است. شما می‌توانید به شیوه‌های مختلف و به سبک فوتبالیست‌هایی همچون نیمار، کروس و ... توپ را کنترل و فضاسازی کنید. انیمیشن‌های متعددی برای این بخش در نظر گرفته شده که به بازی تنوع بیشتری خواهد داد. این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد تا با سر، پا، سینه و زانوی بازیکن تحت کنترلتان توپ را دریافت، حرکت کنید و تغییر مسیر دهید. هر چه مهارتتان در استفاده از این ویژگی جدید بیشتر شود کنترلتان روی توپ و بازی بیشتر شده و روان‌تر از گذشته بازی خواهید کرد.


Dynamic Tactics
این ویژگی جدید باعث کنترل شما روی جریان بازی بیشتر از هر زمان دیگری می‌شود. قبل از شروع بازی شما این امکان را دارید تا چندین پلن مختلف برای تیمتان در فاز دفاعی و حمله طراحی کنید و در طول بازی بدون نیاز به متوقف کردن بازی آن‌ها را اجرا و بینشان سوییچ کنید. اینکه تیمتان بازی مالکانه‌ای داشته باشد یا در پی ضد حمله‌های برق آسا باشد همه به شما بستگی دارد. حتی به کمک اسلایدرهای تعبیه شده می‌توانید فضای بین بازیکنانتان در لحظات مختلف بازی را کنترل کنید.

خبر خوب برای دشمنان Park The Bus و حریفانی که با بازی تاخیری و پاسکاری در انتهای زمین قصد وقت‌کشی دارند هم این است که با سیستم Pressure On Heavy Touch می‌توانید شدیدا بازیکنان حریف را تحت فشار بگذارید و وادار به اشتباهشان کنید.

به نظر می‌رسد امسال هر بازی فیفا یک نبرد تاکتیکی تمام عیار باشد درست مثل شطرنج.


50/50
iiBattles
نبردهای دو نفره بر سر تصاحب توپ امسال شکل جدیدی به خود گرفته و این هوش، جای‌گیری، قدرت بدنی و عکس‌العمل خاص بازیکنان است که مشخص می‌کند کدام‌یک پیروز این نبرد خواهند بود. امسال برای تصاحب توپ‌های سرگردان میانه‌ی میدان رقابت جذاب‌تری را شاهد خواهیم بود.


Timed Finishing
مهمترین ویژگی جدید فیفا 19 قطعا همین شوت‌های زمان‌بندی‌شده خواهد بود. سیستم شوت‌زنی سابق همچنان پا بر جا است اما اگر بعد از زدن دکمه‌ی شوت برای بار دوم روی این دکمه بزنید شاهد شوت‌های دقیق‌تر و قوی‌تری خواهید بود؛ اما این شیوه همچون شمشیر دولبه‌ای است که هم می‌تواند کیفیت شوت شما را بالا ببرد و هم می‌تواند باعث شود به جای دروازه، نقطه‌ی کرنر را هدف بگیرید! برای آشنایی بیشتر با این شیوه باید از Trainer فیفا استفاده کرد و وقتی نشانگر به محدوده‌ی سبز رسید برای بار دوم دکمه‌ی شوت را فشرد و طبیعتا هر چه بازیکن شما موقعیت بدتری برای شوت‌زنی داشته باشد امکان خطا بالاتر رفته و محدوده‌ی سبز هم کوچکتر خواهد شد. به محض اینکه کاملا متوجه کارکرد این روش شدید می‌توانید بدون Trainer هم از آن استفاده کنید و هر زمان که به درستی از این روش استفاده کنید نشانگر مثلثی بالای بازیکنتان سبز خواهد شد تا متوجه دقت ضربه‌تان بشوید.

اینکه این شیوه‌ی جدید تا چه حد موفق خواهد بود سوالی است که چند هفته‌ بعد از انتشار بازی و بعد از بالا رفتن مهارت پلیرها می‌توان به آن پاسخ داد.




Career Mode و Pro Club

در این دو بخش متاسفانه شاهد تغییرات زیادی نبودیم. تنها در بخش کریر جزئیات حواشی بازی مثل تصاویر قبل از بازی لیگ قهرمانان یا معرفی بازیکن جدید و سرچ بر اساس بند آزاد سازی و ... و تغییرات جزئی در خصوص مربیان و بازیکنان جوان اضافه شده است.




License

امسال EA سنگ تمام گذاشته و با لایسنس کردن لیگ‌های معتبر از جمله لالیگا که برای امسال خیلی مورد توجه قرار گرفته بیش از پیش در راستای کامل شدن این بازی قدم برداشته است. لایسنس شدن لیگ‌های معتبر(انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و...) و بالا رفتن شمار استادیوم‌های لایسنس شده همه و همه به بالا رفتن جذابیت بازی به خصوص برای طرفداران بخش آفلاین کمک کرده است.
لیست استادیوم‌های لایسنس شده را می‌توانید از این لینک ببینید.




در مجموع به نظر می‌رسد امسال هم در بخش آنلاین و هم در بخش آفلاین با بازی کامل‌تری نسبت به سال‌های پیش رو به رو هستیم و باید صبر کرد و دید با انتشار بازی انتظاراتی که با این اخبار و حواشی بالا رفته تا چه حد برآورده خواهند شد.



متاسفانه اخبار غیر رسمی تایید شد و باز هم رونالدو کاور بازی هستش:

fifa-19-cover.jpg


تاریخ عرضه دمو:

2018 ,Demo will arrive on Thursday, September 13

نقل از
rahyarpaul

یه چند تا تغییر خیلی کوچک،در کریر فیفا وجود داره نسبت به پارسال،که اینجا میگم
قبلا تو ترانسفر که میرفتی برای صحبت و جابه جایی بازیکن،طرف میگفت فقط فلان پست رو میخوام الان به سه پست افزایش پیدا کرده.
FIFA_19_CAREER_MODE_NEW_FEATURES_I_Haven_t_Shown_Before_2_YouTube_MKV_20180912_135513_341.jpg


نمایش مراحل لیگهای حذفی یه تغییراتی کرده

ibb7_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135211.686.jpg


جدول مسابقات هم تغییر ظاهر داره

kxpp_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135451.281.jpg


28 استادیوم فیک و 76 استادیوم لایسنس شده.
در کل 104 استادیوم

نقل از
19Rodar

چند تا چیز جدید در کریر فیفا ۱۹ که جالبه:


- حرکت بازیکنان و حواشی مربوط به سوار شدنشون به اتوبوس برای بازی های لیگ قهرمانان در ویدیویی نشون داده میشه!

- مبلغ آزاد سازی بازیکن یا همون clause روی پروفایل هر بازیکن نمایش داده میشه.

- بازیکنان آکادمی و جوان تیمتون تصاویر سه بعدی مناسب تری دارند

-میتوانید شماره بازیکنانتان در تیم ملی هم ویرایش کنید

-در جدول برترین گلزنان و پاسورهای لیگ در کنار تعداد گل و پاس زده مینویسه که چند تا بازی هم انجام دادن بازیکنان!

- تماشاگران تیمتون توی استادیوم عکس بزرگ بازیکنان مشهور تیمتون رو در دست دارند.
 
آخرین ویرایش:

Mbox

کاربر سایت
Nov 11, 2006
1,314
نام
مجید
اعتراض ها طبیعیه مخصوصا افرادی که افلاین بازن. فیفا بازی هست که از ماه دوم به بعد بالانس میشه در تمام نسخه های این هفت هشت سال گذشته هم همین بوده و امروز دیگه فیارو حتما باید انلاین بازی کرد.
بعد معلومه وقتی از نسخه قدیمی که ده ماه بالانس و پچ شده بیای رو نسخه تازه ریلیز شده مشکلات رو می بینی مهم زیرساخت و بیس بازی هست که پیشرفت کرده واقعاً بقیه اش با اپدیت حل میشه
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,234
نام
Mohammad
من نمیدونم چه اصراری دارن حالت جرنی (داستانی) رو بسازن ؟ یه زمانی برین سراغش که حداقل از هر نظر قدرت ساختش رو به صورت طبیعی داشته باشید
نه اینکه ۹۰ درصد هم تیمی های آدم لال باشن
از نسخه اولی هم که وارد فیفا شده هیچ امکان خاصی بهش اضافه نکردن
همون استوک ها و کاستوم های بازیکن تو تمامی مدها حالا یه لباس معمولی هم بزن تنگش
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
من نمیدونم چه اصراری دارن حالت جرنی (داستانی) رو بسازن ؟ یه زمانی برین سراغش که حداقل از هر نظر قدرت ساختش رو به صورت طبیعی داشته باشید
نه اینکه ۹۰ درصد هم تیمی های آدم لال باشن
از نسخه اولی هم که وارد فیفا شده هیچ امکان خاصی بهش اضافه نکردن
همون استوک ها و کاستوم های بازیکن تو تمامی مدها حالا یه لباس معمولی هم بزن تنگش
کلا از اول که بازی گرفتی همش نکته منفی گفتی کاملا فکر نکنم اثلا نکته مثبتی تو بازی باشه D
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,234
نام
Mohammad
کلا از اول که بازی گرفتی همش نکته منفی گفتی کاملا فکر نکنم اثلا نکته مثبتی تو بازی باشه D

من‌ ؟ اتفاقا من که کلی هم سعی کردم فضا رو ببرم سمت انرژی مثبت :D
ولی خب منطقا نمیشه از بعضی نکات منفی هم گذشت
البته این نکات منفی که ذکر میشه فقط نظر شخصیه
این نسخه هم شاید یه شاهکار کامل نباشه اما قطعا نمره قبولی رو میگیره و نمیشه ازش گذشت


========


دوستان مگه قرار نبود تو چمپیونز لیگ Career Mode اون جام رو بازوی بازیکن ها باشه و با هر بار قهرمانی مثل واقعیت یکی به عددش اضافه بشه ؟
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
من‌ ؟ اتفاقا من که کلی هم سعی کردم فضا رو ببرم سمت انرژی مثبت :D
ولی خب منطقا نمیشه از بعضی نکات منفی هم گذشت
البته این نکات منفی که ذکر میشه فقط نظر شخصیه
این نسخه هم شاید یه شاهکار کامل نباشه اما قطعا نمره قبولی رو میگیره و نمیشه ازش گذشت


========


دوستان مگه قرار نبود تو چمپیونز لیگ Career Mode اون جام رو بازوی بازیکن ها باشه و با هر بار قهرمانی مثل واقعیت یکی به عددش اضافه بشه ؟

سلام

اقا شما کریر رو چقدر رفتی؟ درجه سختی جدیدی که اضافه واقعا اونقدر چالش برانگیز هست که با یک تیم ضعیف دسته چهارمی انگلیس پدر ادم در بیاد تا قهرمان لیگ برتر بشه ؟
 

aliagha2020

کاربر سایت
Aug 15, 2017
158
من هنوز بازیونخریدم ولی به نظرم
فضا رو بازم دارن بد جلوه میکنن یه سری.
سلیقه ها یکی نیست حتی توی یک بازی. من دمو رو بازی کردم زیاد خوشم نیومد ولی با این نقدای منفی مطمئنم فیفا باب میل منه
بعد کسی که با دید و پیش زمینه منفی به بازی نگاه میکنه چرا بازیو میخره اونم تو این گرونی؟ یه عده هم کارشون اینه هزینه میکنن بعد میرن زوم میکنن مشکلاتو پیدا بکنن بعد عین کاشفها با ذوق بگن کشف کردم نگفتم فیفا به درد نمیخوره واین حرفا. ندیده میگم این مدل نقدا پشیزی ارزش نداره.
برای نقد درست بازی به نظرم باید حد اقل یه فصل کریر بازی کرد چون هوش مصنوعی وساختار گیم پلی بازیو رو میشه اونجا تست کرد که چه مشکلاتی داره با دو تا کیک اف وچند بازی انلاین نمیشه نظر قطعی داد.

من قبلا گفتم الانم میگم خود فوتبال واقعی هم پر از باگه یه عده فکر میکنن فوتبال یه بازی شسته رفتس با خط کش گونیا همه چیزش محاسبه شده. نه عزیزم اینجوری نیست
فوتبال به خاطر همین شلختگی ها واشتباهات و گاهی بی منطقی هاشه که این همه طرفدار داره بخام مثال واقعیشو بزنم بیست صفحه تاپیک روباید پر کنم
تو محاسبات یه عده فلان بازیکن نباید با پای غیر تخصصی گل بزنه . نویر نباید گل مفت بخوره رونالدو نباید تک به تک خراب بکنه فلان بازیکن نباید پشت محوطه گل بزنه و.... فیفا برای شما درست نمیشه عزیزم بشین بازی حرفه ای پرو اولیشن ساکرتو بازی کن . سانتر پاس بلند وگل. همون فوتبال علی اصغری خودمون
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,234
نام
Mohammad
سلام

اقا شما کریر رو چقدر رفتی؟ درجه سختی جدیدی که اضافه واقعا اونقدر چالش برانگیز هست که با یک تیم ضعیف دسته چهارمی انگلیس پدر ادم در بیاد تا قهرمان لیگ برتر بشه ؟

هیچوقت فتح لیگ کار سختی نیست اما خب حدفی ها سخت میشه توشون جلو رفت.
اما خب کلیت بازی نسبت به لجندری سخت تر شده
اللخصوص من خیلی مشکل با شوت زدن دارم. واقعا تعجب میکنم بعضی دوستان میگن شوت زدن ساده تر شده من قبلا خیلی راحت میتونستم شوت رو گل کنم و از سمت دیگه هم خیلی ساده رو درجه سختی بالا شوت گل میخوردم فقط کافی بود به هافبک های شوت زن حریف یه موقعیت خوب بدم و کاورشون نکنم پشت محوطه جریمه تا خوشگل توپ رو بچسبونن به تور دروازه ولی تو این نسخه نه شوت گل میزنم نه گل میخورم
ولی عوضش تا دلت بخواد رو هوا هم گل میزنم هم گل میخورم :D
 

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
بعد از ۲۵ دست التیمت و ۵دست کیک اف به این نکته های اشاره میکنم بازی از 18 خیلی بهتره دیکه اون حس غیر واقعی بودن بهت نمیده که ببینی نمیتونی کاری کنی

سرعت بازی عالی شده به فوتبال واقعی نزدیکه شوت ها از سوباسایی بودن در اومده گلر رفلکس های خوبی از خودش نشون میده اینا نکاتی هستن که تو بازی میشه دید و باید تعریف کرد

نکات منفی هیچ تفاوتی بین بازیکن با سرعت ۸۰ با سرعت ۵۰ نیست راحت دفاع میتونه توپ رو بگیره یه بار ea از این ور میفته یه بار اون ور سخت نیست بالانس کردن سرعت بازیکن اینا انجام نمیدن

گرافیک بازی انچنان تغیر نکرده فقط میتونم بگم چمن خیلی کم بهتر شد

در کل ۱۹ نه در حد فیفا ۱۲ تونست انقلاب کنه نه خیلی بده شبیه 15 بازی FIFA 19 رو من کمی بهتر از FIFA 17 و خیلی بهتر از FIFA18میدونم


سرور چه خوب شدن تمام بازی ها ۴خط میدن و بدون لگ

بیشترین موردی که تو ذوقم خورد بخش house rulesبود من خودم برا بازی تو سالن و خیابون اماده کرده بودم که دیدم همش تو چمنه

کلام اخر با این قیمت دلار که پیدا کرده اگه بین خرید pesو Fifa شک کردید بهترین انتخاب Fifa هست
 

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
سلام

اقا شما کریر رو چقدر رفتی؟ درجه سختی جدیدی که اضافه واقعا اونقدر چالش برانگیز هست که با یک تیم ضعیف دسته چهارمی انگلیس پدر ادم در بیاد تا قهرمان لیگ برتر بشه ؟

هیچوقت فتح لیگ کار سختی نیست اما خب حدفی ها سخت میشه توشون جلو رفت.
اما خب کلیت بازی نسبت به لجندری سخت تر شده
اللخصوص من خیلی مشکل با شوت زدن دارم. واقعا تعجب میکنم بعضی دوستان میگن شوت زدن ساده تر شده من قبلا خیلی راحت میتونستم شوت رو گل کنم و از سمت دیگه هم خیلی ساده رو درجه سختی بالا شوت گل میخوردم فقط کافی بود به هافبک های شوت زن حریف یه موقعیت خوب بدم و کاورشون نکنم پشت محوطه جریمه تا خوشگل توپ رو بچسبونن به تور دروازه ولی تو این نسخه نه شوت گل میزنم نه گل میخورم
ولی عوضش تا دلت بخواد رو هوا هم گل میزنم هم گل میخورم :D
اتفاقا بنظرم سطح آلتیمیت کریر اصلا چالش برانگیز نیست.مثلا به لجندری نمره 10 بدیم التیمیت با ارفاق 11 هست.اون سطح آلتیمیتی که داخل fut دیده بودمو انتظار داشتم ولی بازم خورد تو ذوقم.من سخت تر شدنی تو این سطح ندیدم حقیقتا.
.
ولی در کل بازی برای من عین همون دمو هست(انلاین نزدم هنوز.تفاوت 2مود افلاینو میگم) فقط سانترها یکم شبیه فیفا 14 شده.من فکر میکنم بعضیا دارن اغراق میکنن(در مورد بخش افلاین) که گلرا خلن و دفاع ها داغونن و این همون 18 هست و زارت و زورت شوت بزنی گل میشه و این چیزا.تو انلاینم مسلما باگ هست و اینقد بازی کردن پیدا کردن
.
ولی یه چیزی برام خیلی جالبه حتی یکی از دوستان هم تو صفحات پیش گفت.انیمیشن شوت زدن داخل دمو عالی بود اما تو نسخه اصلی بازی شبیه پاس دادن شده.اینو نمیشه قبول کرد.شوت راه دور با بیل میزنی بغل پای قدرتی میزنه :|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|
 

Knigh_homi

کاربر سایت
Sep 4, 2017
199
من هنوز بازیونخریدم ولی به نظرم
فضا رو بازم دارن بد جلوه میکنن یه سری.
سلیقه ها یکی نیست حتی توی یک بازی. من دمو رو بازی کردم زیاد خوشم نیومد ولی با این نقدای منفی مطمئنم فیفا باب میل منه
بعد کسی که با دید و پیش زمینه منفی به بازی نگاه میکنه چرا بازیو میخره اونم تو این گرونی؟ یه عده هم کارشون اینه هزینه میکنن بعد میرن زوم میکنن مشکلاتو پیدا بکنن بعد عین کاشفها با ذوق بگن کشف کردم نگفتم فیفا به درد نمیخوره واین حرفا. ندیده میگم این مدل نقدا پشیزی ارزش نداره.
برای نقد درست بازی به نظرم باید حد اقل یه فصل کریر بازی کرد چون هوش مصنوعی وساختار گیم پلی بازیو رو میشه اونجا تست کرد که چه مشکلاتی داره با دو تا کیک اف وچند بازی انلاین نمیشه نظر قطعی داد.

من قبلا گفتم الانم میگم خود فوتبال واقعی هم پر از باگه یه عده فکر میکنن فوتبال یه بازی شسته رفتس با خط کش گونیا همه چیزش محاسبه شده. نه عزیزم اینجوری نیست
فوتبال به خاطر همین شلختگی ها واشتباهات و گاهی بی منطقی هاشه که این همه طرفدار داره بخام مثال واقعیشو بزنم بیست صفحه تاپیک روباید پر کنم
تو محاسبات یه عده فلان بازیکن نباید با پای غیر تخصصی گل بزنه . نویر نباید گل مفت بخوره رونالدو نباید تک به تک خراب بکنه فلان بازیکن نباید پشت محوطه گل بزنه و.... فیفا برای شما درست نمیشه عزیزم بشین بازی حرفه ای پرو اولیشن ساکرتو بازی کن . سانتر پاس بلند وگل. همون فوتبال علی اصغری خودمون
داداش من این حرفتو قبول دارم که فوتبال زیاد از پیش تعیین شده نیست.ولی خب مثلا گلی مثل گل پارسال رونالدو به یوونتوس چندبار اتفاق می افته؟ هنین کم اتفاق افتادنشم قشنگ و جذابش میکنه طوری که منی که فن رونالدو نیستم به تحسین وامیداره. اما این اتفاقات تو این فیفازیاد شده. اره نویر گل مفتم میخوره اما اگه قرار هربازی گل مفت بخوره دیگه بهزاد غلامپور هستش.
در مورد اینکه یه فصل کریر باید بازی کرد خب نظر شماست چون به فرض کریر برات مهمه. من برام انلاین مهمه تو اون قسمت نظرمو میگم. البته احساس میکنم کلا سینگل بازی بهتر باشه چون هوش مصنوعی فوکوس نمیکنه رو این دوسه تا باگ اساسی برعکس انسان.
نکته اخرم حداقال من که از بازی راضی نبودم تا الان این که سهله fifa 2006 ام به pes الان ترجیح میدم خیالت راحت باشه اکثر اونا که اینجا مینالن همینجورین. اما من خودم بیشتر فن فوتبالم تا فن فیفا برای همین یه سری ازین مشکلاتو در تضاد با فوتبال میبینم صدام درمیاد
 

DellaFonte

کاربر سایت
Mar 20, 2018
298
کلام اخر با این قیمت دلار که پیدا کرده اگه بین خرید pesو Fifa شک کردید بهترین انتخاب Fifa هست


:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


واقعا چجوری ب این نتیجه رسیدی که فیفا 1 و یا 1 خرده ای مییارزه:))))))


یکم منطقی پست بدید اگر از بازی تعریف میکنید دلیل بیارید وعلا نمیدونم چه اصراری دارید همه چیو خوب جلوه بدید:/
 

LES BLEUS

کاربر سایت
Jan 3, 2010
2,275
نام
Amin
نظرات دوستانو میخونم متوجه نمیشم درست...کاش اونایی که میگن بازی خوبه بیشتر توضیح بدن از خوبی های بازی...
اول یه سری چیزارو مشخص کنید پیش خودتون...ادامه متنو برا اونایی مینویسم که میگن بخریم بازیو یا نخریم...!
تعریف شما از فوتبال چیه ؟
تعریف شما از فیفاباز بودن چیه ؟
انتظار شما از فیفا چیه ؟
درک شما از فوتبال واقعی و فیزیک فوتبال چقدره ؟
به چه امیدی فیفا میخرید ؟
باید به این سوالا خوب پاسخ بدید پیش خودتون !
من هر سال دارم فیفارو میخرم و بازم خواهم خرید ولی این ربطی به فیفا باز بودن من نداره...توی من یه حسی به اسم فوتبال وجود داره که اون حس باید ارضا شه...من فیفا میخرم که بتونم فوتبال بازی کنم...بتونم چیزی که تو ذهنمه رو پیاده کنم...بتونم ترکیبی از بازیکنارو که دوست‌ دارم تو التیمیت داشته باشم...با ترکیب ها و اینستراکشن ها و تاکتیک های مختلف ور برم تا به‌ اون چیزی که میخوام برسم...من وقتی میرم تو بازی انتظار دارم دغدغه ی من ترکیب اشتباه من یا تاکتیک اشتباه من باشه نه فاینس پای چپ موراتا !!
هممون فوتبال دیدیم و میدونیم که کسی مثل اسمالینگ اگه با پای چپ میزنه تو گل یه اتفاق بوده که چندین سال یه بار پیش میاد نه اینکه شما هر دست این موضوعو ببینی تو بازی...من انتظار دارم که اگه امتیتی با پای راست از پشت محوطه گل میزنه ، مهاجم نوک من بتونه تک به تک ساده رو گل کنه ولی این اتفاق نمیافته !
منطق فوتبال کجاست تو این بازی ؟
فیزیک کجاست ؟
چرا بازی بر پایه ی شانس طراحی شده ؟
خودمونو که مسخره نکردیم...مهارت پلیر کجاست واقعا ؟
اونی که با پای چپ موراتا از پشت محوطه فاینس میزنه قطعا نوبه و هیچ درکی از فوتبال نداره چرا که اگه درکی از فوتبال میداشت موراتا نمیخرید اصن بذاره تو ترکیبش چه برسه با پا چپش شوتم بکنه !
بازی ای که توش همچین شوتی گل میشه بخدا اسمش فوتبال نیست چون اگه فوتبال بود گل نمیشد به هیچ عنوان...!
میپرسید بازی نکته ی خوب ینی نداره ؟؟؟؟!!!
من بهتون میگم داره خیلی زیاد هم داره...اگه اسکوبرد ورزشگاه و واکنش طبیعی تماشاگرا و جو ورزشگاه و اینجور چیزا مد نظرتونه که هر سال داره بهتر و بهتر میشه ولی واقعا مهمه اینا ؟!
وقتی هسته ی اصلی بازی که گیم پلی بازیه مشکل داره واقعا مهمه که هزار تا فیس جدید به بازی اضافه بشه یا نشه ؟!
بخدا کسی که فوتبالو بفهمه اصن به ذهنش نمیرسه شوت مسخره بزنه ، دست خودش نیست !
واقعا فکر نمیکردم بدتر از فیفا18 هم بشه ساخت...!
در نهایت اونایی که میخوان بازیو بخرن ببینن جواب سوالای بالا چیه بعد بخرن...اگه براتون فیزیک و منطق فوتبال و پای چپ موراتا(!) مهم نیست بخرید لذتشو ببرید !
ولی جوابای من اینه :
فوتبال بازی اتفاقات نیست بازیه تاکتیکه...فیفاباز کسی نیست که هر سال فیفارو میخره...انتظار من از فیفا اینه که بازی انقدری منطقی باشه که فکر من فقط درگیر ترکیبم و یافتن اشتباه تو خودم باشه نه بازی...درکم از فوتبال انقدری هست که بفهمم موراتا و امثال موراتا نمیتونن با پای چپ گل بزنن...به این امید هر سال فیفارو میخرم که بتونم یه فوتبال منطقی بازی کنم...

با حرفات موافقم. من اصلا نمیگم فیفا بده یا واسه نوباست ، اصلا نمیگم التیمیت تیم مود بیخودیه نه اتفاقا برعکس همیشه گفتم دم اونی که ساختتش گرم خیلی سرگرم کنندست.الان مشکل اینجاست که فیفای الان شده مثل بازیه فورتنایت و نید فور اسپید . شما فرض کن توی بازیهای رسینگ بازی ایی بغیر از نید فور اسپید نبود چی میشد ؟؟؟ اصلا شما همون آندرگراند که ترکوند رو در نظر بگیر ... هیچوقت یه طرفدار شبیه سازی رو ارضا نمیکنه .. الان رسینگ بازا از نعمت وجود فورزا و گرنتریسمو برخوردارن هر کسی هم دوست داشت بازیه مورد علاقشو انتخاب میکنه.
الان میان میگن شما از یه بازیه فوتبال چه انتظاری داری مگه !؟ خب این چه حرفیه ؟ الان ما تو فیفا شاهده فیزیک واقعی هستیم ؟ اسکیل مووها بر طبق واقعیت ساخته شدن ؟ پای راست و چپ تو بازی تعریف شده ؟ آگوئرو رو سر کیلینی سر میزنه ؟ عملکرد شوت ها طبق واقعیت انجام میشه ؟ پاس توی عمق های اریکسن با اریک دایر فرق میکنه ؟ اون کسی که شبیه ساز دوست داره اینچیزا واسش مهمه واقعا !
اتفاقا فیفا هم بازیه خوبیه من دمو رو دانلود کردم و متای بین 80 تا 90 واسه بازی منطقیه . ولی مشکل اینه که کسی که طرفدار شبیه سازیه اصلا نباید طرف این بازی بره چه برسه به اینکه بهش امتیاز هم بده ! همه مشکل ما همینجاست ! منی که اینجوری فوتبال رو دوست دارم میام تو بازار و میرسم به فیفا 19 بازی رو میخرم و نتیجه اینکه بازی رو میبرم زیر سوال در صورتی که فیفا سبکش همینه و داره موفق عمل میکنه.الان هر کی میاد فروم و بازی نقد میکنه اول باید بپرسی کلا چه سبکی دوست داری ؟ بعد بازی رو نقد کنه:D
 

Siamak61

کاربر سایت
Feb 8, 2017
544
خب بازیروانجام دادم نسبت به دموفیزیک توپ بهترشده وکلا حرکت‌ها طببعیترشده و چیزی که هست احساس میکنم بازیفقط18است وفقط باگهاش تاحدودزیادی گرفته شده وچندساله eaاینکارومیکنه دموزمین تا آسمان بانسخه اصلی فرق داره. دروازه بانها رفلکسهاشون درحدمطلوبیه ولی توپهازیادبه دیرک میخوره همش هرچی میزنی به دیرکه کلا افلاین بازی کردم بخش افلاینش قابل قبول بودولی ظاهرادوستان آنلاین بازبخاطر گلهای تخیلی زیادراضی نیستن ولی برا من که بیشترتنها بازی میکنم بنظرم گزینه خوبی ویکی دیگه ازخوبیهاش آینه فینال یو سی ال رومیشه دونفرن هم بازی کردبایدببینیم این ایده چقدرجواب میده وادمودل زده نکنه گرافیک بازیکنها بجزتیم بارسا که فاجعست قابل قبوله وکلا به عنوان کسی که سالها پس بازی کرده ازاین نسخه راضیم وازدموخیلی بهترشده
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر