FIFA 19

FIFA 19
Developer: EA Vancouver
Publisher: EA Sports
Engine Frostbite
Platform:
Microsoft Windows
Nintendo Switch
PlayStation 3
PlayStation 4
Xbox 360
Xbox One
Release: 30 September 2018
Genre: Sports , simulation
Mode: Single-player, multiplayer



FIFA-19-screen.jpg



FIFA یا FIFA Football از سری بازی های فوتبالی ( شبیه ساز فوتبال ) می باشد که بطور سالانه توسط کمپانی Electronic arts و تحت عنوان Ea Sports منتشر می شود . هنگامی که کمپانی EA وارد ساخت بازی های ورزشی مانند سری Madden NFL و NHL شد استودیوهای بسیاری برای رقابت با این عناوین وجود نداشتند ، اما هنگامی که شروع به ساخت سری FIFA کرد بازی های مانند Sensible Soccer , Kick Off و Match Day از اوایل دهه 80 در حال ساخت بوده اند ، به همین دلیل بازار رقابت برای بازی فوتبالی بعدی کمپانی EA بسیار داغ بود . هنگامی که این سری کار خود را در سال 1993 آغاز کرد نکته قابل توجه اش این بود که اولین بازی فوتبالی بود که بطور رسمی تیم های فوتبال و بازیکنان آنها را لایسنس کرده بود اما با انتشار سالانه این سری این عنوان به قدری پیشرفت کرده است که در آخرین عنوان منتشر شده در این سری ما شاهد لیگ های زیادی از سرتاسر دنیا بوده ایم که به طور انحصاری برای این بازی لایسنس شده اند . سری اصلی این بازی متمرکز بر روی لیگ های جهان می باشد که با بسته های الحاقی مانند FIFA World Cup , UEFA European Football Championship و UEFA Champions League کامل شده اند . تا سال 2011 سری فیفا به هجده زبان زنده دنیا ترجمه شده است و در پنجاه و یک کشور دنیا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است . این سری در زمینه فروش موفق به کسب عدد 100 میلیون کپی شده است که این بازی را در جایگاه پرفروش ترین بازی ورزشی تاریخ و همچنین یکی از پرفروش ترین بازی ها در تاریخ بازی های رایانه ای قرار داده است .
در فوریه 2019 رونالدو از کاور و والپیپر ابتدای بازی FIFA 19 حذف شد ، نیمار و دیبالا و کوین دی بروینه جایگزین رونالدو شدند.

FIFA_19_new_cover.jpg


fifa_2.jpg

نقل از keyvan1370 :



انتظارها برای انتشار جدیدترین نسخه‌ی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی رو به پایان است. 28 سپتامبر طرفداران فوتبال و بازی‌های ویدیویی فصل جدیدی را در دنیای فوتبال مجازی آغاز خواهند کرد. با توجه به اخبار منتشر شده امسال باید شاهد ویژگی‌های جدید و تغییرات مثبتی در گیم‌پلی، جزئیات بازی و مودهای مختلف آن باشیم؛ پس با هم نگاهی به این ویژگی‌ها و تغییرات می‌اندازیم.



Champions League



تمرکز اصلی فیفا 19 روی لیگ قهرمانان بوده و اضافه شدن لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپر کاپ از جلمه ویژگی‌های مثبت این بازی می‌باشد. شما می‌توانید این مسابقات را در قالب مودهای مختلف و با گزارشگری تیمی جدید شامل Derek Rae و Lee Dixon تجربه کنید. مود اختصاصی جدیدی برای لیگ قهرمانان طراحی شده که شما می‌توانید با تیم دلخواهتان پا به این رقابت‌ها بگذارید و برای رسیدن به بازی فینال در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در مادرید با سایر رقبا به رقابت بپردازید. علاوه بر این در مودهای Career و Kick-Off هم امکان تجربه‌ی این رقابت‌ها فراهم شده و در مود Ultimate Team هم شما این امکان را دارید تا تیم رویایی مورد علاقه‌ی خودتان را بر اساس آپدیت‌های به روز این رقابت‌ها بسازید و تجربه‌ای بی‌نظیر از بالاترین سطح فوتبال باشگاهی را داشته باشید.




عصری جدید در مود Kick-Off



شاید بتوان گفت این مود بیشترین تغییرات را به خودش دیده است؛ تغییرات مثبتی که باعث جذاب‌تر شدن آن شده و مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. علاوه بر حالت کلاسیک این مود که شامل یک بازی معمولی با قوانین همیشگی است؛ این بار شما می‌توانید به شکل‌های خاص‌تری نیز فوتبال مجازی را تجربه کنید. با هم نگاهی به بخش‌های جدید این مود می‌اندازیم:


Champions League
همان طور که بالاتر اشاره شد شما در این مود می‌توانید یک بازی (از مرحله گروهی گرفته تا فینال) با جو و حال و هوای لیگ قهرمانان را تجربه کنید.

Home & Away
در این بخش شما دو بازی به صورت رفت و برگشت برای تعیین برنده‌، بازی خواهید کرد و مثل فوتبال واقعی باید مراقب قانون گل‌های زده در خانه‌ی حریف برای تعیین نتیجه‌ی نهایی باشید.

Best of Series
در این بخش می‌توانید 3 یا 5 بازی با رقیب برگزار کنید و تیمی که در مجموع تعداد بازی بیشتری را ببرد، برنده‌ی رقابت خواهد بود. در این بخش تنها تعداد برد اهمیت داشته و تعداد گل‌ها در بازی‌های مختلف نقشی در نتیجه‌ی کلی نخواهند داشت.

Cup Finals
شما می‌توانید فینال یکی از رقابت‌های حذفی معتبر شامل لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، FA Cup و... را تجربه کنید. برای این بخش کیت‌ها، توپ‌ها و حتی نمای دوربین اختصاصی (برای بعضی تورنومنت‌ها) در نظر گرفته شده تا نزدیک‌ترین تجربه به واقعیت را حس کنید.


House Rules

اگر به دنبال تجربه کردن فوتبال بدون هیچ حد و مرزی هستید این بخش برای شما طراحی شده ست. با هم نگاهی به بخش‌های مختلف House Rules می‌اندازیم:

Survival Mode
هر بار که یک تیم گل بزند یک بازیکن به صورت رندوم از همان تیم اخراج می‌شود تا در مقابل حریفشان به چالش کشیده شوند.

No Rules
هیچ خبری از خطا، کارت، آفساید و ... نیست! هرج و مرج را تجربه کنید!

Long Range
گل‌های به ثمر رسیده از داخل محوطه یک گل اما گل‌های به ثمر رسیده از خارج از محوطه‌ی جریمه دو گل حساب خواهند شد.

First To
در این بخش شما انتخاب می‌کنید که تیمی که برای اولین بار به تعداد گلی خاص برسد برنده‌ی مسابقه شود. اگر قانون را روی 3 گل بگذارید و در همان نیمه‌ی اول با 3 گل از حریف پیش بیافتید بازی تمام خواهد شد.

Headers & Volleys
در این بخش تنها گل‌هایی که از روی ضربه‌ی سر، شوت سر ضرب، ضربه‌ی آزاد و پنالتی به ثمر برسند حساب خواهند شد.



علاوه بر این‌ها شما امسال می‌توانید آمار مجموع تمام بازی‌های خود در مود Kick-Off را به تفکیک رقبایتان مشاهده کنید و لیستی از تعداد برد و باخت یا گل‌های زده و درصد مالکیت و ... را در مقابل هر حریف خود داشته باشید.



با این تفاصیل مطمئنا مود Kick-Off امسال از پرطرفدارترین بخش‌های بازی خواهد بود. خودتان را برای رقابت‌های جذاب و خاص با دوستانتان آماده کنید!




The Journey: Champions
سه قهرمان؛ سه داستان



امسال در این مود شما می‌توانید به صورت همزمان Alex Hunter، Danny Williams و Kim Hunter را در مسیرشان همراهی کنید. شما می‌توانید با الکس فوتبالیست‌های مطرح را ملاقات کنید و برای بردن لیگ قهرمانان بجنگید یا با کیم نقش مهمی در جام جهانی زنان داشته باشید.

علاوه بر این تجربه‌ی فوتبال کلاسیک با حال و هوای خاص خودش در قالب پدربزرگ الکس هم توجه بسیاری از طرفداران را به این بخش جلب کرده است.




Ultimate Team



محبوب‌ترین مود بازی فیفا امسال علاوه بر کارت‌ها و ترکیب‌های مخصوص لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بخشی به نام Division Rivals را به بازی اضافه کرده که طی آن بر حسب عملکردتان در چند بازی ابتدایی Skill Rating مخصوص به خود را دریافت خواهید کرد و بر اساس آن در یک دیویژن خاص قرار خواهید گرفت. در طول هفته با عملکرد بهتر می‌توانید این ریتینگ را بالا برده و به دیویژن بالاتر صعود کنید. در پایان هر هفته بر اساس امتیازاتی که جمع کرده‌اید هدایایی برای شما در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و برای بهتر کردن تیمتان از آن استفاده کنید.

علاوه بر این شما می‌توانید از امتیازاتی که در طول هفته در این بخش به دست آورده‌اید برای صعود به Weekend League استفاده کنید یا آن امتیازات را حفظ کرده و برای هفته‌های بعد از آن‌ها استفاده نمایید. در خود مسابقات Weekend League نیز امتیازاتی برای صعود مجدد به این مسابقات در هفته‌های بعد در نظر گرفته شده است تا راه صعود به این رقابت‌های جذاب هموارتر از قبل شود.


محیط کاربری این بخش هم کاربردی‌تر شده و شما هنگام جست و جوی بازیکنان مورد علاقه‌تان و همین‌طور هنگام مرتب‌سازی باشگاهتان گزینه‌های متنوع بیشتری از جمله قیمت آن‌ها برای دست‌یابی سریع به بازیکن مد نظرتان خواهید داشت.


روند رو به صعود این مود امسال هم ادامه پیدا کرده و قطعا طرفداران این مود را راضی نگه خواهد داشت.




Icons



امسال هم مانند سال گذشته شاهد حضور بازیکنان مطرح سال‌های دور در مود التیمیت تیم خواهیم بود و علاوه بر ستارگان سال گذشته ستارگانی چون یوهان کرایوف، ریوالدو، اوزه‌بیو، فیگو، جرج بست و ... نیز به جذابیت این بخش افزوده‌اند.
لیست کامل آیکان‌ها را از این لینک می‌توانید مشاهده کنید.




Gameplay



اما مهم‌ترین بخش بازی یعنی گیم‌پلی نیز امسال جزئیات جدیدی را شامل خواهد شد که با هم به مهمترین آن‌ها نگاهی خواهیم انداخت:


Active Touch System
این ویژگی به طور کامل نحوه‌ی دریافت و کنترل توپ را تغییر داده است. شما می‌توانید به شیوه‌های مختلف و به سبک فوتبالیست‌هایی همچون نیمار، کروس و ... توپ را کنترل و فضاسازی کنید. انیمیشن‌های متعددی برای این بخش در نظر گرفته شده که به بازی تنوع بیشتری خواهد داد. این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد تا با سر، پا، سینه و زانوی بازیکن تحت کنترلتان توپ را دریافت، حرکت کنید و تغییر مسیر دهید. هر چه مهارتتان در استفاده از این ویژگی جدید بیشتر شود کنترلتان روی توپ و بازی بیشتر شده و روان‌تر از گذشته بازی خواهید کرد.


Dynamic Tactics
این ویژگی جدید باعث کنترل شما روی جریان بازی بیشتر از هر زمان دیگری می‌شود. قبل از شروع بازی شما این امکان را دارید تا چندین پلن مختلف برای تیمتان در فاز دفاعی و حمله طراحی کنید و در طول بازی بدون نیاز به متوقف کردن بازی آن‌ها را اجرا و بینشان سوییچ کنید. اینکه تیمتان بازی مالکانه‌ای داشته باشد یا در پی ضد حمله‌های برق آسا باشد همه به شما بستگی دارد. حتی به کمک اسلایدرهای تعبیه شده می‌توانید فضای بین بازیکنانتان در لحظات مختلف بازی را کنترل کنید.

خبر خوب برای دشمنان Park The Bus و حریفانی که با بازی تاخیری و پاسکاری در انتهای زمین قصد وقت‌کشی دارند هم این است که با سیستم Pressure On Heavy Touch می‌توانید شدیدا بازیکنان حریف را تحت فشار بگذارید و وادار به اشتباهشان کنید.

به نظر می‌رسد امسال هر بازی فیفا یک نبرد تاکتیکی تمام عیار باشد درست مثل شطرنج.


50/50
iiBattles
نبردهای دو نفره بر سر تصاحب توپ امسال شکل جدیدی به خود گرفته و این هوش، جای‌گیری، قدرت بدنی و عکس‌العمل خاص بازیکنان است که مشخص می‌کند کدام‌یک پیروز این نبرد خواهند بود. امسال برای تصاحب توپ‌های سرگردان میانه‌ی میدان رقابت جذاب‌تری را شاهد خواهیم بود.


Timed Finishing
مهمترین ویژگی جدید فیفا 19 قطعا همین شوت‌های زمان‌بندی‌شده خواهد بود. سیستم شوت‌زنی سابق همچنان پا بر جا است اما اگر بعد از زدن دکمه‌ی شوت برای بار دوم روی این دکمه بزنید شاهد شوت‌های دقیق‌تر و قوی‌تری خواهید بود؛ اما این شیوه همچون شمشیر دولبه‌ای است که هم می‌تواند کیفیت شوت شما را بالا ببرد و هم می‌تواند باعث شود به جای دروازه، نقطه‌ی کرنر را هدف بگیرید! برای آشنایی بیشتر با این شیوه باید از Trainer فیفا استفاده کرد و وقتی نشانگر به محدوده‌ی سبز رسید برای بار دوم دکمه‌ی شوت را فشرد و طبیعتا هر چه بازیکن شما موقعیت بدتری برای شوت‌زنی داشته باشد امکان خطا بالاتر رفته و محدوده‌ی سبز هم کوچکتر خواهد شد. به محض اینکه کاملا متوجه کارکرد این روش شدید می‌توانید بدون Trainer هم از آن استفاده کنید و هر زمان که به درستی از این روش استفاده کنید نشانگر مثلثی بالای بازیکنتان سبز خواهد شد تا متوجه دقت ضربه‌تان بشوید.

اینکه این شیوه‌ی جدید تا چه حد موفق خواهد بود سوالی است که چند هفته‌ بعد از انتشار بازی و بعد از بالا رفتن مهارت پلیرها می‌توان به آن پاسخ داد.




Career Mode و Pro Club

در این دو بخش متاسفانه شاهد تغییرات زیادی نبودیم. تنها در بخش کریر جزئیات حواشی بازی مثل تصاویر قبل از بازی لیگ قهرمانان یا معرفی بازیکن جدید و سرچ بر اساس بند آزاد سازی و ... و تغییرات جزئی در خصوص مربیان و بازیکنان جوان اضافه شده است.




License

امسال EA سنگ تمام گذاشته و با لایسنس کردن لیگ‌های معتبر از جمله لالیگا که برای امسال خیلی مورد توجه قرار گرفته بیش از پیش در راستای کامل شدن این بازی قدم برداشته است. لایسنس شدن لیگ‌های معتبر(انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و...) و بالا رفتن شمار استادیوم‌های لایسنس شده همه و همه به بالا رفتن جذابیت بازی به خصوص برای طرفداران بخش آفلاین کمک کرده است.
لیست استادیوم‌های لایسنس شده را می‌توانید از این لینک ببینید.




در مجموع به نظر می‌رسد امسال هم در بخش آنلاین و هم در بخش آفلاین با بازی کامل‌تری نسبت به سال‌های پیش رو به رو هستیم و باید صبر کرد و دید با انتشار بازی انتظاراتی که با این اخبار و حواشی بالا رفته تا چه حد برآورده خواهند شد.



متاسفانه اخبار غیر رسمی تایید شد و باز هم رونالدو کاور بازی هستش:

fifa-19-cover.jpg


تاریخ عرضه دمو:

2018 ,Demo will arrive on Thursday, September 13

نقل از
rahyarpaul

یه چند تا تغییر خیلی کوچک،در کریر فیفا وجود داره نسبت به پارسال،که اینجا میگم
قبلا تو ترانسفر که میرفتی برای صحبت و جابه جایی بازیکن،طرف میگفت فقط فلان پست رو میخوام الان به سه پست افزایش پیدا کرده.
FIFA_19_CAREER_MODE_NEW_FEATURES_I_Haven_t_Shown_Before_2_YouTube_MKV_20180912_135513_341.jpg


نمایش مراحل لیگهای حذفی یه تغییراتی کرده

ibb7_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135211.686.jpg


جدول مسابقات هم تغییر ظاهر داره

kxpp_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135451.281.jpg


28 استادیوم فیک و 76 استادیوم لایسنس شده.
در کل 104 استادیوم

نقل از
19Rodar

چند تا چیز جدید در کریر فیفا ۱۹ که جالبه:


- حرکت بازیکنان و حواشی مربوط به سوار شدنشون به اتوبوس برای بازی های لیگ قهرمانان در ویدیویی نشون داده میشه!

- مبلغ آزاد سازی بازیکن یا همون clause روی پروفایل هر بازیکن نمایش داده میشه.

- بازیکنان آکادمی و جوان تیمتون تصاویر سه بعدی مناسب تری دارند

-میتوانید شماره بازیکنانتان در تیم ملی هم ویرایش کنید

-در جدول برترین گلزنان و پاسورهای لیگ در کنار تعداد گل و پاس زده مینویسه که چند تا بازی هم انجام دادن بازیکنان!

- تماشاگران تیمتون توی استادیوم عکس بزرگ بازیکنان مشهور تیمتون رو در دست دارند.
 
آخرین ویرایش:

artour-2198

کاربر سایت
Mar 18, 2013
405
نام
علیرضا
به جرات میتونم بگم این اولین فیفایی هست که هیچ لذتی بهم نمیده دقیقا همون حسی که این دو نسل اخیر به PES داشتم هر دفعه به خودم میگم مگه بدتر از این هم میشه ولی EA Sport ثابت کرده بله همیشه جا برای بدتر شدن هست مثلا خواستن جلوی پلیر هایی که pace whor*e هستن رو بگیرن زدند بازیکنهای سرعتی رو نابود کردن بازیکنی که pace 30-40 داره چرا باید راحت بازی کن +80 رو بگیره ؟
شوت و دفاع کردن بازی فاجعه هست قربونش برم توی هر بازی 300 تا شوت قیچی برگردون میشه زد کلا نه برای آلتیمیت و نه پرو کلاب امسال برای اولین بار هیچ انگیزه ای به شخصه ندارم .
امیدوارم یا با آپدیت وضعیت بازیو بهتر کنن ( که چشمم آب نمیخوره ) یا بتونیم به این گیم پلی عادت کنیم و باهاش کنار بیایم .
 

B!G_BosS

کاربر سایت
Jan 25, 2008
3,568
هر سال این داستان هست بازی ریلیز میشه و بازخوردای منفی هم اینجا شروع میشه! نمیدونم والا داستان چیه!:D فکر میکنم انتظارات دوستان از فیفا خیلی خیلی بالاس!
بازی قطعاً ایراداتی داره ولی واقعاً نسبت به 18 خیلی بهتر شده.
FIFA 19
 

gladiator12

کاربر سایت
Mar 20, 2014
415
از تعجب شاخ دراوردم یعنی باورم نمیشه اون بازی فوق العاده و گیم پلی دمو تبدیل شد به این
بچه ها من توی بازی ها تفاوت میبینم وقتی بازی شروع شد (همون فینال پاریس و یووه تو چمپیونز) بازی فوق العاده بود گیم پلیش یعنی کرک و پرم ریخت از دمو هم بهتر بود اومدم کیک اف بارسا رو برداشتم با یه تیم دیگه رفتم تو بازی بازی دقیقا زمین تا اسمون فرق کرد سرعت توپ و فیزیکش عین 18 شد نمیفهمم من هنوز گیجم واقعا توی انلاین هم دیگه از اون گیم پلی خبری نیست....حتی نور پردازی هم توی. چمپیونز فرق میکنه اینجا باید اعتراف کنم که یکی از بچه ها که اومده بود اینجا کامنت گذاشت که ea از قصد چمپیونز و اون جو خاصشو گزاشگر جدید رو گذاشت تا کمی عوام فریبی کنه...درست میگفت
بازم میگم بازی اونقدرا بد نیست فقط این که نسبت به دمو پسرفت کرده غیر قابل درکه
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
دوستان یجوری دارین دیگه میکوبین خداییش یکی بیاد تو تاپیک حس میکنه با چه فاجعه ای طرفه بیخیال دوستان دیگه انقدرا هم که از خجالتش در میاین بد نیست
شاید نقاط ضعفی داشته باشه که برای اوایل عرضه بازی هم طبیعیه باید کمی صبر کرد تا با آپدیت ها بهتر بشه


هر سال این داستان هست بازی ریلیز میشه و بازخوردای منفی هم اینجا شروع میشه! نمیدونم والا داستان چیه!:D فکر میکنم انتظارات دوستان از فیفا خیلی خیلی بالاس!
بازی قطعاً ایراداتی داره ولی واقعاً نسبت به 18 خیلی بهتر شده.
FIFA 19

خیلی از دوستان نقد های درستی میکنن حالا شاید بعضا با بزرگ نمایی
اما نباید فراموش کرد بالاخره بعد از یک سال عادت کردن به یک نسخه وقتی میریم سراغ یه فیفای جدید یه سری چیزا عجیب و بیگانه به نظر میرسن که بعضا عصبی میکنن آدمو
کم کم باید بهشون عادت کرد تا دستمون بیاد یا منتظر موند با آپدیت های بازی درست بشن
 

Vahid94

کاربر سایت
May 16, 2017
115
چرا پاس اینجوری شده به یک طرف پاس میدی میره یک جای دیگه پاسکاری تک ضربم که تعطیل پاسکاری پینگ پونگی خوب نیست ولی دیگه در‌ این حد اشتباه فاجعست یجورایی پاسکاری بازی مثل فیفا 17 شده
 

B!G_BosS

کاربر سایت
Jan 25, 2008
3,568
دوستان یجوری دارین دیگه میکوبین خداییش یکی بیاد تو تاپیک حس میکنه با چه فاجعه ای طرفه بیخیال دوستان دیگه انقدرا هم که از خجالتش در میاین بد نیست
شاید نقاط ضعفی داشته باشه که برای اوایل عرضه بازی هم طبیعیه باید کمی صبر کرد تا با آپدیت ها بهتر بشه




خیلی از دوستان نقد های درستی میکنن حالا شاید بعضا با بزرگ نمایی
اما نباید فراموش کرد بالاخره بعد از یک سال عادت کردن به یک نسخه وقتی میریم سراغ یه فیفای جدید یه سری چیزا عجیب و بیگانه به نظر میرسن که بعضا عصبی میکنن آدمو
کم کم باید بهشون عادت کرد تا دستمون بیاد یا منتظر موند با آپدیت های بازی درست بشن
قطعاً برخی از نقدها وارده، ولی اینطوری که من میبینم به صورت دومینو وار یکی یه ایرادی میگه بقیه هم پشت سرش! یعنی تو بازی هیچ نکته ی مثبت و پیشرفتی کسی نمیبینه؟! این برای من جای تعجبه!
این قسمتی هم که در مورد عادت میگی کاملاً درسته یه سری تغییرات رخ داده تا به اونها اشنا بشیم طول میکشه.
فکر میکنم با اپدیتها رفع ایرادات هم صورت میگیره.
 

hesearoom

کاربر سایت
Nov 29, 2011
308
من بیش از 10 دست بازی کردم البته کریر و آفلاین ، من مشکلی ندیدم بازی به نظرم خوبه و از 18 خیلی بهتر شده ، مخصوصاً برخوردها و ضربات سر و خطا زدن و همچنین پاس دادن ( که من واقعاً از پاس دادن بازی خوشم اومده به نظرم باید اینجوری باشه ) ، سرعت بازی از دمو خیلی کند تر شده و من اینجوری میپسندم دمو واقعاً سرعت بالا بود ، اما متاسفانه در هر بخش اینقدر تغییرات کمه و حال به هم زن که بعد از مدت کوتاهی همچی برات تکراری میشه ، متاسفانه بازی هنوز مشکلاتی داره مثل تغییر تنظیمات دسته بعد از ورود به کیک آف و یا هر بخش دیگه جز کریر ، قبل بازی که شروع شه یه تمریناتی بهت میده که زاویه درست گرفتی ولی یه جهت دیگه میره فکر کنم با آپدیت درست بشه ، همه این موارد یه طرف ولی با این وضعیت دلار و مشکلاتی که وجود داره سخته برای همه که بخرن اگه دست من بود قیمت بازی رو 10$ میدادم چون به نظر من بیشتر از این ارزش نداره .
 

gladiator12

کاربر سایت
Mar 20, 2014
415
بچه ها من سر این قضیه متفاوت بودن گیم پلی واقعا حاضرم بشینم بحث کنم :D البته من روی وان بازی میکنم گیم پلی توی لیگ قهرمانان و جرنی کاملا کند و عالیه یعنی وقتی پاس میدی اون سنگینی توپو حس میکنی اما توی کیک اف اینطور نیست و توپ عین کاغذ سریع و پاسا شدتش بالاست و بازی سریعه چرا اینجوریه شاید این یه باگ روی وانه. .
 

Knigh_homi

کاربر سایت
Sep 4, 2017
199
بچه ها نقدا خیلی ضد و نقیضه من الان پولم امادست و دو دلم که بخرم یا نه اصافا صادقانه و با دید کلی ارزششو داره یا نه؟
داداش اگه خیلی عشق فوتبال و فیفایی و همیشه زیاد فوتبال بازی میکنی و اهل انلاین و التیمتیچاره ای نیست بگیر اگر نه برای سرگرمی میگیری به نظرم رد دد ۲ رو پری اوردر کن بیشتر از این فیفا سرگرمت میکنه.البته باز خودت باید تصمیم بگیری من صرفا تجربه خودم رو میگم
 
  • Like
Reactions: MR.mohammad8

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
بچه ها نقدا خیلی ضد و نقیضه من الان پولم امادست و دو دلم که بخرم یا نه اصافا صادقانه و با دید کلی ارزششو داره یا نه؟

کسی که واقعا عاشق فوتبال باشه نمیتونه از کنار این بازی بگذره حالا هر چقدرم میخواد بازی خوب دراومده باشه یا نه !
اگر واقعا فوتبالی هستی پس تو خریدش شک نکن
 

gladiator12

کاربر سایت
Mar 20, 2014
415
بچه ها نقدا خیلی ضد و نقیضه من الان پولم امادست و دو دلم که بخرم یا نه اصافا صادقانه و با دید کلی ارزششو داره یا نه؟
داداش من دارم از صبح بازی میکنم درسته که حالا بازی ایراداتی داره این که بچه ها میان میگن به خاطر این هست که انتظاراتمون بالاست به علت مارکتینگ قوی بازی و تریلراش و اما به هر حال اگه فیفا باز باشی از این بازی بدت نمیاد من مطمئنم. هر سال ایرادات هست و با اپدیت به نسبت ازش کم میشه مشکلات...بازم میتونی گیم پلی هارو ببینی و بعد تصمیم بگیری
 

MR.mohammad8

کاربر سایت
Mar 11, 2017
146
ببینید من بیشتر مشکلم یعنی چیزی که خیلی رو اعصابم بود شوت های مسخره که از 10 تا 8 تاش گل بود و دفاع فوق العاذه ضعیف بود همین 2 تا هم حل شده باشه میگیرمش
 

HoSIs

کاربر سایت
Nov 18, 2012
929
نام
Hossein
نظرات دوستانو میخونم متوجه نمیشم درست...کاش اونایی که میگن بازی خوبه بیشتر توضیح بدن از خوبی های بازی...
اول یه سری چیزارو مشخص کنید پیش خودتون...ادامه متنو برا اونایی مینویسم که میگن بخریم بازیو یا نخریم...!
تعریف شما از فوتبال چیه ؟
تعریف شما از فیفاباز بودن چیه ؟
انتظار شما از فیفا چیه ؟
درک شما از فوتبال واقعی و فیزیک فوتبال چقدره ؟
به چه امیدی فیفا میخرید ؟
باید به این سوالا خوب پاسخ بدید پیش خودتون !
من هر سال دارم فیفارو میخرم و بازم خواهم خرید ولی این ربطی به فیفا باز بودن من نداره...توی من یه حسی به اسم فوتبال وجود داره که اون حس باید ارضا شه...من فیفا میخرم که بتونم فوتبال بازی کنم...بتونم چیزی که تو ذهنمه رو پیاده کنم...بتونم ترکیبی از بازیکنارو که دوست‌ دارم تو التیمیت داشته باشم...با ترکیب ها و اینستراکشن ها و تاکتیک های مختلف ور برم تا به‌ اون چیزی که میخوام برسم...من وقتی میرم تو بازی انتظار دارم دغدغه ی من ترکیب اشتباه من یا تاکتیک اشتباه من باشه نه فاینس پای چپ موراتا !!
هممون فوتبال دیدیم و میدونیم که کسی مثل اسمالینگ اگه با پای چپ میزنه تو گل یه اتفاق بوده که چندین سال یه بار پیش میاد نه اینکه شما هر دست این موضوعو ببینی تو بازی...من انتظار دارم که اگه امتیتی با پای راست از پشت محوطه گل میزنه ، مهاجم نوک من بتونه تک به تک ساده رو گل کنه ولی این اتفاق نمیافته !
منطق فوتبال کجاست تو این بازی ؟
فیزیک کجاست ؟
چرا بازی بر پایه ی شانس طراحی شده ؟
خودمونو که مسخره نکردیم...مهارت پلیر کجاست واقعا ؟
اونی که با پای چپ موراتا از پشت محوطه فاینس میزنه قطعا نوبه و هیچ درکی از فوتبال نداره چرا که اگه درکی از فوتبال میداشت موراتا نمیخرید اصن بذاره تو ترکیبش چه برسه با پا چپش شوتم بکنه !
بازی ای که توش همچین شوتی گل میشه بخدا اسمش فوتبال نیست چون اگه فوتبال بود گل نمیشد به هیچ عنوان...!
میپرسید بازی نکته ی خوب ینی نداره ؟؟؟؟!!!
من بهتون میگم داره خیلی زیاد هم داره...اگه اسکوبرد ورزشگاه و واکنش طبیعی تماشاگرا و جو ورزشگاه و اینجور چیزا مد نظرتونه که هر سال داره بهتر و بهتر میشه ولی واقعا مهمه اینا ؟!
وقتی هسته ی اصلی بازی که گیم پلی بازیه مشکل داره واقعا مهمه که هزار تا فیس جدید به بازی اضافه بشه یا نشه ؟!
بخدا کسی که فوتبالو بفهمه اصن به ذهنش نمیرسه شوت مسخره بزنه ، دست خودش نیست !
واقعا فکر نمیکردم بدتر از فیفا18 هم بشه ساخت...!
در نهایت اونایی که میخوان بازیو بخرن ببینن جواب سوالای بالا چیه بعد بخرن...اگه براتون فیزیک و منطق فوتبال و پای چپ موراتا(!) مهم نیست بخرید لذتشو ببرید !
ولی جوابای من اینه :
فوتبال بازی اتفاقات نیست بازیه تاکتیکه...فیفاباز کسی نیست که هر سال فیفارو میخره...انتظار من از فیفا اینه که بازی انقدری منطقی باشه که فکر من فقط درگیر ترکیبم و یافتن اشتباه تو خودم باشه نه بازی...درکم از فوتبال انقدری هست که بفهمم موراتا و امثال موراتا نمیتونن با پای چپ گل بزنن...به این امید هر سال فیفارو میخرم که بتونم یه فوتبال منطقی بازی کنم...
 

keyvan1370

کاربر سایت
Oct 16, 2014
149
من اومدم بگم تنها ایراد بازی همچنان زیادی کمک کردن AI به دفاعه که باعث شده نزدیک محوطه پرس خیلی بالا باشه و وقتی شوت می‌کنی چند تا بازیکن بلاکت کنن و اصلا نشه شوت زد و بر عکس دمو شوت فینس خیلی کم می‌ره تو گل که پست‌ها رو خوندم شاخ در آوردم. مگه می‌شه یه بازی انقدر برای همه فرق بکنه؟ من تو دمو چپ و راست شوت پشت محوطه گل می‌زدم امروز دقیق‌ترین شوت‌های زمان‌بندی شده‌م حتی یا بلاک می‌شد توسط دفاع یا دروازه‌بان می‌گرفت و واقعا باید فضا و زاویه‌ی خیلی خوبی می‌داشتم که توپ بره تو گل.

بازی نسبت به دمو فرق کرده ولی تفاوت خیلی کمه از نظر من و اصلا این حسی که بعضی از دوستان داشتن و میگن فرقش زمین تا آسمونه رو من نداشتم. من تا همین دیشب داشتم روزی چند دست دمو بازی می‌کردم و امروز واقعا غیر از همین شوت‌های فینس که کمتر می‌رن تو گل فرقی ندیدم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر