FIFA 19

FIFA 19
Developer: EA Vancouver
Publisher: EA Sports
Engine Frostbite
Platform:
Microsoft Windows
Nintendo Switch
PlayStation 3
PlayStation 4
Xbox 360
Xbox One
Release: 30 September 2018
Genre: Sports , simulation
Mode: Single-player, multiplayer



FIFA-19-screen.jpg



FIFA یا FIFA Football از سری بازی های فوتبالی ( شبیه ساز فوتبال ) می باشد که بطور سالانه توسط کمپانی Electronic arts و تحت عنوان Ea Sports منتشر می شود . هنگامی که کمپانی EA وارد ساخت بازی های ورزشی مانند سری Madden NFL و NHL شد استودیوهای بسیاری برای رقابت با این عناوین وجود نداشتند ، اما هنگامی که شروع به ساخت سری FIFA کرد بازی های مانند Sensible Soccer , Kick Off و Match Day از اوایل دهه 80 در حال ساخت بوده اند ، به همین دلیل بازار رقابت برای بازی فوتبالی بعدی کمپانی EA بسیار داغ بود . هنگامی که این سری کار خود را در سال 1993 آغاز کرد نکته قابل توجه اش این بود که اولین بازی فوتبالی بود که بطور رسمی تیم های فوتبال و بازیکنان آنها را لایسنس کرده بود اما با انتشار سالانه این سری این عنوان به قدری پیشرفت کرده است که در آخرین عنوان منتشر شده در این سری ما شاهد لیگ های زیادی از سرتاسر دنیا بوده ایم که به طور انحصاری برای این بازی لایسنس شده اند . سری اصلی این بازی متمرکز بر روی لیگ های جهان می باشد که با بسته های الحاقی مانند FIFA World Cup , UEFA European Football Championship و UEFA Champions League کامل شده اند . تا سال 2011 سری فیفا به هجده زبان زنده دنیا ترجمه شده است و در پنجاه و یک کشور دنیا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است . این سری در زمینه فروش موفق به کسب عدد 100 میلیون کپی شده است که این بازی را در جایگاه پرفروش ترین بازی ورزشی تاریخ و همچنین یکی از پرفروش ترین بازی ها در تاریخ بازی های رایانه ای قرار داده است .
در فوریه 2019 رونالدو از کاور و والپیپر ابتدای بازی FIFA 19 حذف شد ، نیمار و دیبالا و کوین دی بروینه جایگزین رونالدو شدند.

FIFA_19_new_cover.jpg


fifa_2.jpg

نقل از keyvan1370 :



انتظارها برای انتشار جدیدترین نسخه‌ی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی رو به پایان است. 28 سپتامبر طرفداران فوتبال و بازی‌های ویدیویی فصل جدیدی را در دنیای فوتبال مجازی آغاز خواهند کرد. با توجه به اخبار منتشر شده امسال باید شاهد ویژگی‌های جدید و تغییرات مثبتی در گیم‌پلی، جزئیات بازی و مودهای مختلف آن باشیم؛ پس با هم نگاهی به این ویژگی‌ها و تغییرات می‌اندازیم.



Champions League



تمرکز اصلی فیفا 19 روی لیگ قهرمانان بوده و اضافه شدن لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپر کاپ از جلمه ویژگی‌های مثبت این بازی می‌باشد. شما می‌توانید این مسابقات را در قالب مودهای مختلف و با گزارشگری تیمی جدید شامل Derek Rae و Lee Dixon تجربه کنید. مود اختصاصی جدیدی برای لیگ قهرمانان طراحی شده که شما می‌توانید با تیم دلخواهتان پا به این رقابت‌ها بگذارید و برای رسیدن به بازی فینال در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در مادرید با سایر رقبا به رقابت بپردازید. علاوه بر این در مودهای Career و Kick-Off هم امکان تجربه‌ی این رقابت‌ها فراهم شده و در مود Ultimate Team هم شما این امکان را دارید تا تیم رویایی مورد علاقه‌ی خودتان را بر اساس آپدیت‌های به روز این رقابت‌ها بسازید و تجربه‌ای بی‌نظیر از بالاترین سطح فوتبال باشگاهی را داشته باشید.




عصری جدید در مود Kick-Off



شاید بتوان گفت این مود بیشترین تغییرات را به خودش دیده است؛ تغییرات مثبتی که باعث جذاب‌تر شدن آن شده و مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. علاوه بر حالت کلاسیک این مود که شامل یک بازی معمولی با قوانین همیشگی است؛ این بار شما می‌توانید به شکل‌های خاص‌تری نیز فوتبال مجازی را تجربه کنید. با هم نگاهی به بخش‌های جدید این مود می‌اندازیم:


Champions League
همان طور که بالاتر اشاره شد شما در این مود می‌توانید یک بازی (از مرحله گروهی گرفته تا فینال) با جو و حال و هوای لیگ قهرمانان را تجربه کنید.

Home & Away
در این بخش شما دو بازی به صورت رفت و برگشت برای تعیین برنده‌، بازی خواهید کرد و مثل فوتبال واقعی باید مراقب قانون گل‌های زده در خانه‌ی حریف برای تعیین نتیجه‌ی نهایی باشید.

Best of Series
در این بخش می‌توانید 3 یا 5 بازی با رقیب برگزار کنید و تیمی که در مجموع تعداد بازی بیشتری را ببرد، برنده‌ی رقابت خواهد بود. در این بخش تنها تعداد برد اهمیت داشته و تعداد گل‌ها در بازی‌های مختلف نقشی در نتیجه‌ی کلی نخواهند داشت.

Cup Finals
شما می‌توانید فینال یکی از رقابت‌های حذفی معتبر شامل لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، FA Cup و... را تجربه کنید. برای این بخش کیت‌ها، توپ‌ها و حتی نمای دوربین اختصاصی (برای بعضی تورنومنت‌ها) در نظر گرفته شده تا نزدیک‌ترین تجربه به واقعیت را حس کنید.


House Rules

اگر به دنبال تجربه کردن فوتبال بدون هیچ حد و مرزی هستید این بخش برای شما طراحی شده ست. با هم نگاهی به بخش‌های مختلف House Rules می‌اندازیم:

Survival Mode
هر بار که یک تیم گل بزند یک بازیکن به صورت رندوم از همان تیم اخراج می‌شود تا در مقابل حریفشان به چالش کشیده شوند.

No Rules
هیچ خبری از خطا، کارت، آفساید و ... نیست! هرج و مرج را تجربه کنید!

Long Range
گل‌های به ثمر رسیده از داخل محوطه یک گل اما گل‌های به ثمر رسیده از خارج از محوطه‌ی جریمه دو گل حساب خواهند شد.

First To
در این بخش شما انتخاب می‌کنید که تیمی که برای اولین بار به تعداد گلی خاص برسد برنده‌ی مسابقه شود. اگر قانون را روی 3 گل بگذارید و در همان نیمه‌ی اول با 3 گل از حریف پیش بیافتید بازی تمام خواهد شد.

Headers & Volleys
در این بخش تنها گل‌هایی که از روی ضربه‌ی سر، شوت سر ضرب، ضربه‌ی آزاد و پنالتی به ثمر برسند حساب خواهند شد.



علاوه بر این‌ها شما امسال می‌توانید آمار مجموع تمام بازی‌های خود در مود Kick-Off را به تفکیک رقبایتان مشاهده کنید و لیستی از تعداد برد و باخت یا گل‌های زده و درصد مالکیت و ... را در مقابل هر حریف خود داشته باشید.



با این تفاصیل مطمئنا مود Kick-Off امسال از پرطرفدارترین بخش‌های بازی خواهد بود. خودتان را برای رقابت‌های جذاب و خاص با دوستانتان آماده کنید!




The Journey: Champions
سه قهرمان؛ سه داستان



امسال در این مود شما می‌توانید به صورت همزمان Alex Hunter، Danny Williams و Kim Hunter را در مسیرشان همراهی کنید. شما می‌توانید با الکس فوتبالیست‌های مطرح را ملاقات کنید و برای بردن لیگ قهرمانان بجنگید یا با کیم نقش مهمی در جام جهانی زنان داشته باشید.

علاوه بر این تجربه‌ی فوتبال کلاسیک با حال و هوای خاص خودش در قالب پدربزرگ الکس هم توجه بسیاری از طرفداران را به این بخش جلب کرده است.




Ultimate Team



محبوب‌ترین مود بازی فیفا امسال علاوه بر کارت‌ها و ترکیب‌های مخصوص لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بخشی به نام Division Rivals را به بازی اضافه کرده که طی آن بر حسب عملکردتان در چند بازی ابتدایی Skill Rating مخصوص به خود را دریافت خواهید کرد و بر اساس آن در یک دیویژن خاص قرار خواهید گرفت. در طول هفته با عملکرد بهتر می‌توانید این ریتینگ را بالا برده و به دیویژن بالاتر صعود کنید. در پایان هر هفته بر اساس امتیازاتی که جمع کرده‌اید هدایایی برای شما در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و برای بهتر کردن تیمتان از آن استفاده کنید.

علاوه بر این شما می‌توانید از امتیازاتی که در طول هفته در این بخش به دست آورده‌اید برای صعود به Weekend League استفاده کنید یا آن امتیازات را حفظ کرده و برای هفته‌های بعد از آن‌ها استفاده نمایید. در خود مسابقات Weekend League نیز امتیازاتی برای صعود مجدد به این مسابقات در هفته‌های بعد در نظر گرفته شده است تا راه صعود به این رقابت‌های جذاب هموارتر از قبل شود.


محیط کاربری این بخش هم کاربردی‌تر شده و شما هنگام جست و جوی بازیکنان مورد علاقه‌تان و همین‌طور هنگام مرتب‌سازی باشگاهتان گزینه‌های متنوع بیشتری از جمله قیمت آن‌ها برای دست‌یابی سریع به بازیکن مد نظرتان خواهید داشت.


روند رو به صعود این مود امسال هم ادامه پیدا کرده و قطعا طرفداران این مود را راضی نگه خواهد داشت.




Icons



امسال هم مانند سال گذشته شاهد حضور بازیکنان مطرح سال‌های دور در مود التیمیت تیم خواهیم بود و علاوه بر ستارگان سال گذشته ستارگانی چون یوهان کرایوف، ریوالدو، اوزه‌بیو، فیگو، جرج بست و ... نیز به جذابیت این بخش افزوده‌اند.
لیست کامل آیکان‌ها را از این لینک می‌توانید مشاهده کنید.




Gameplay



اما مهم‌ترین بخش بازی یعنی گیم‌پلی نیز امسال جزئیات جدیدی را شامل خواهد شد که با هم به مهمترین آن‌ها نگاهی خواهیم انداخت:


Active Touch System
این ویژگی به طور کامل نحوه‌ی دریافت و کنترل توپ را تغییر داده است. شما می‌توانید به شیوه‌های مختلف و به سبک فوتبالیست‌هایی همچون نیمار، کروس و ... توپ را کنترل و فضاسازی کنید. انیمیشن‌های متعددی برای این بخش در نظر گرفته شده که به بازی تنوع بیشتری خواهد داد. این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد تا با سر، پا، سینه و زانوی بازیکن تحت کنترلتان توپ را دریافت، حرکت کنید و تغییر مسیر دهید. هر چه مهارتتان در استفاده از این ویژگی جدید بیشتر شود کنترلتان روی توپ و بازی بیشتر شده و روان‌تر از گذشته بازی خواهید کرد.


Dynamic Tactics
این ویژگی جدید باعث کنترل شما روی جریان بازی بیشتر از هر زمان دیگری می‌شود. قبل از شروع بازی شما این امکان را دارید تا چندین پلن مختلف برای تیمتان در فاز دفاعی و حمله طراحی کنید و در طول بازی بدون نیاز به متوقف کردن بازی آن‌ها را اجرا و بینشان سوییچ کنید. اینکه تیمتان بازی مالکانه‌ای داشته باشد یا در پی ضد حمله‌های برق آسا باشد همه به شما بستگی دارد. حتی به کمک اسلایدرهای تعبیه شده می‌توانید فضای بین بازیکنانتان در لحظات مختلف بازی را کنترل کنید.

خبر خوب برای دشمنان Park The Bus و حریفانی که با بازی تاخیری و پاسکاری در انتهای زمین قصد وقت‌کشی دارند هم این است که با سیستم Pressure On Heavy Touch می‌توانید شدیدا بازیکنان حریف را تحت فشار بگذارید و وادار به اشتباهشان کنید.

به نظر می‌رسد امسال هر بازی فیفا یک نبرد تاکتیکی تمام عیار باشد درست مثل شطرنج.


50/50
iiBattles
نبردهای دو نفره بر سر تصاحب توپ امسال شکل جدیدی به خود گرفته و این هوش، جای‌گیری، قدرت بدنی و عکس‌العمل خاص بازیکنان است که مشخص می‌کند کدام‌یک پیروز این نبرد خواهند بود. امسال برای تصاحب توپ‌های سرگردان میانه‌ی میدان رقابت جذاب‌تری را شاهد خواهیم بود.


Timed Finishing
مهمترین ویژگی جدید فیفا 19 قطعا همین شوت‌های زمان‌بندی‌شده خواهد بود. سیستم شوت‌زنی سابق همچنان پا بر جا است اما اگر بعد از زدن دکمه‌ی شوت برای بار دوم روی این دکمه بزنید شاهد شوت‌های دقیق‌تر و قوی‌تری خواهید بود؛ اما این شیوه همچون شمشیر دولبه‌ای است که هم می‌تواند کیفیت شوت شما را بالا ببرد و هم می‌تواند باعث شود به جای دروازه، نقطه‌ی کرنر را هدف بگیرید! برای آشنایی بیشتر با این شیوه باید از Trainer فیفا استفاده کرد و وقتی نشانگر به محدوده‌ی سبز رسید برای بار دوم دکمه‌ی شوت را فشرد و طبیعتا هر چه بازیکن شما موقعیت بدتری برای شوت‌زنی داشته باشد امکان خطا بالاتر رفته و محدوده‌ی سبز هم کوچکتر خواهد شد. به محض اینکه کاملا متوجه کارکرد این روش شدید می‌توانید بدون Trainer هم از آن استفاده کنید و هر زمان که به درستی از این روش استفاده کنید نشانگر مثلثی بالای بازیکنتان سبز خواهد شد تا متوجه دقت ضربه‌تان بشوید.

اینکه این شیوه‌ی جدید تا چه حد موفق خواهد بود سوالی است که چند هفته‌ بعد از انتشار بازی و بعد از بالا رفتن مهارت پلیرها می‌توان به آن پاسخ داد.




Career Mode و Pro Club

در این دو بخش متاسفانه شاهد تغییرات زیادی نبودیم. تنها در بخش کریر جزئیات حواشی بازی مثل تصاویر قبل از بازی لیگ قهرمانان یا معرفی بازیکن جدید و سرچ بر اساس بند آزاد سازی و ... و تغییرات جزئی در خصوص مربیان و بازیکنان جوان اضافه شده است.




License

امسال EA سنگ تمام گذاشته و با لایسنس کردن لیگ‌های معتبر از جمله لالیگا که برای امسال خیلی مورد توجه قرار گرفته بیش از پیش در راستای کامل شدن این بازی قدم برداشته است. لایسنس شدن لیگ‌های معتبر(انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و...) و بالا رفتن شمار استادیوم‌های لایسنس شده همه و همه به بالا رفتن جذابیت بازی به خصوص برای طرفداران بخش آفلاین کمک کرده است.
لیست استادیوم‌های لایسنس شده را می‌توانید از این لینک ببینید.




در مجموع به نظر می‌رسد امسال هم در بخش آنلاین و هم در بخش آفلاین با بازی کامل‌تری نسبت به سال‌های پیش رو به رو هستیم و باید صبر کرد و دید با انتشار بازی انتظاراتی که با این اخبار و حواشی بالا رفته تا چه حد برآورده خواهند شد.



متاسفانه اخبار غیر رسمی تایید شد و باز هم رونالدو کاور بازی هستش:

fifa-19-cover.jpg


تاریخ عرضه دمو:

2018 ,Demo will arrive on Thursday, September 13

نقل از
rahyarpaul

یه چند تا تغییر خیلی کوچک،در کریر فیفا وجود داره نسبت به پارسال،که اینجا میگم
قبلا تو ترانسفر که میرفتی برای صحبت و جابه جایی بازیکن،طرف میگفت فقط فلان پست رو میخوام الان به سه پست افزایش پیدا کرده.
FIFA_19_CAREER_MODE_NEW_FEATURES_I_Haven_t_Shown_Before_2_YouTube_MKV_20180912_135513_341.jpg


نمایش مراحل لیگهای حذفی یه تغییراتی کرده

ibb7_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135211.686.jpg


جدول مسابقات هم تغییر ظاهر داره

kxpp_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135451.281.jpg


28 استادیوم فیک و 76 استادیوم لایسنس شده.
در کل 104 استادیوم

نقل از
19Rodar

چند تا چیز جدید در کریر فیفا ۱۹ که جالبه:


- حرکت بازیکنان و حواشی مربوط به سوار شدنشون به اتوبوس برای بازی های لیگ قهرمانان در ویدیویی نشون داده میشه!

- مبلغ آزاد سازی بازیکن یا همون clause روی پروفایل هر بازیکن نمایش داده میشه.

- بازیکنان آکادمی و جوان تیمتون تصاویر سه بعدی مناسب تری دارند

-میتوانید شماره بازیکنانتان در تیم ملی هم ویرایش کنید

-در جدول برترین گلزنان و پاسورهای لیگ در کنار تعداد گل و پاس زده مینویسه که چند تا بازی هم انجام دادن بازیکنان!

- تماشاگران تیمتون توی استادیوم عکس بزرگ بازیکنان مشهور تیمتون رو در دست دارند.
 
آخرین ویرایش:

zerio

کاربر سایت
Jul 6, 2017
612
من یه سئوال دارم چرا آلتیمت بازی میکنید وقتی اینقدر باهاش مشکل دارید؟! :D اقا التیمت تیم یه بخش سرکاریه برای درامد EA دیگه تشت رسوایی این بخش از بوم افتاده تو همه دنیا یا باید به سرعت رویه رو تغییر بدن یا جمعش کنن بره
اخه اون کریرشم از بس تکراری نخ نما شده اصلا نمی چسبه . همین مسخره بازی های هوش مصنوعی اونجا هم هست ، بدترش . هیچ جایگزینه دیگری هم نیست این خلا عشق فوتبال بازی کردن رو باهاش پر کنیم .
 
  • Like
Reactions: Siamak61

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
رفیق ممنون که وقت گذاشتی واقعا انتظارشا نداشتم درباره ترکیب میدونی ۴۳۳ همه مدلشا امتحان کردم به بازی من نخورد (ترکیبی از سرعتی و استفاده از عمق و بازی هوایی) در مورد کانته هم خدمتت عرض کنم از خدامه بزارمش هافبک دفاعی تو قسمت سیزن یک سیستمی داره بنام 343 diamond که دو نفر وسط یکی cdm اون یکی cam ولی متاسفانه این سیستما تو التیمیت فیفا قرار نداده !!!! فقط داره ۳۴۳ معمولی وجود داره ترکیب شماتیکی که شما قرار دادی از نظر price تیم ارزونتریه نسبت به تیم من (باتوجه به اینکه جز پیتر چک و لوکاکو) همه treable هستن در خصوص بودجه لیست ترنسفیت من پره (سالهاست اینجوری کوین بدست میارم(دلالی) ) در حال حاضر تقریبا 40 50 تا 90 تا 110k و 20 30 تا 50تا80k و بقیشم 20 تا 50k که معمولا از‌سودش کوین بدست میارم تا ۳ ماه اخر که لیستا کامل بفروشم من هرکاری کردم نتونستم قلق دفاع این فیفا رو پیدا کنم مخصوصا با نت داغون ایران هروقت تمرکز رو دفاع گذاشتم نه تونستم دفاع کنم با اختلاف بالاهم باختم شما بین سیستمای‌ سه دفاع کدوما پیشنهاد میکنی؟ همچنین از ۴۵۱ (۴۱۲۲۱)خوشم میاد نظرت درباره این‌ سیستم چیه؟
ببینید خود 433 ها اصولا زیاد با هم فرقی ندارند ، اون custom tactic و دستوراتی که به بازیکن ها میدید تعیین کنندس در این سیستم بیشتر .و اما در مورد سیستم 3 دفاعه: من حقیقتش سیستم 3 دفاعه خیلی کم بازی کردم برای همین حرف یا پیشنهادی در موردش ندارم که بگم حتما فلان کارو بکنید ولی اگر میخواید 3 دفاعه بازی کنید ، RM و LM شما باید قابلیت های دفاعی و فیزیک خوبی داشته باشند .مثلا میتونید RM کانسلو 89 که RM هم بذارید وبهش بگید در تمامی موارد stay back باشه(نگران اینکه همیشه عقب باشه نباشید ، گاهی اوقات حتی ممکنه تو محوطه جریمه هم ببیندش ، این دستور فقط تمایل بازیکن رو در دفاع بودن کمی بیشتر میکنه) ولی LM شما هم در حمله باشه هم در دفاع ( این بازیکن به راحتی هم با فیگو لینک میشه).
تمام سیستم ها خوبن و بستگی به این داره که چه بازیکن هایی دارید ، مثلا سیستم هایی که وینگر دارند ، حتما باید بازیکن های سرعتی در چپ و راست داشته باشید و مهاجم هدف هم ترجیحا قابلیت سر زنی خوبی داشته باشه (مثل رونالدو ، این بازیکن جزو معدود بازیکن هایی هست که به معنای واقعی game changer هست ، کلا سر زدن روی سر رونالدو تا حدودی غیر ممکن هست و به راحتی هم در تیم شما لینک میشه) مثلا همین سیستمی که بازی میکنید ، 4 تا وینگر دارید ، در نتیجه داشتن رائول که بیشتر قدرتش روی زمین و پا به توپ بودنش هست بدرد شما نمیخوره ، البته نه اینکه بد باشه ، ولی اگر شما رونالدو بخرید و کمی سانتر کردن رو تمرین و در بازی تکرار کنید ، میفهمید که بعضی بازی هارو قشنگ براتون در میاره. من با هر دوی اینها بازی کردم ولی حقیقتش رونالدو گلد تا قبل R9 94 بهترین مهاجم بازی هست.
 

Lord Stark

کاربر سایت
Aug 17, 2007
16,047
نام
معراج
اخه اون کریرشم از بس تکراری نخ نما شده اصلا نمی چسبه . همین مسخره بازی های هوش مصنوعی اونجا هم هست ، بدترش . هیچ جایگزینه دیگری هم نیست این خلا عشق فوتبال بازی کردن رو باهاش پر کنیم .
علتش اینه که رو کریر نه وقتی میزارن نه سرمایه گذاری میکنن! من البته با بخش آنلاین مشکلی ندارما...مشکل همون التیمیت هست و اینکه همه تمرکز رفته رو اون که جیب ملتو خالی کنن باهاش! مطلقا برای کریر وقت نمیزارن که مبادا التیمیت رو کسی نره سراغش به هرحال شما تو کریر فیفا پوینت نمیخری
 
  • Like
Reactions: Siamak61

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
علتش اینه که رو کریر نه وقتی میزارن نه سرمایه گذاری میکنن! من البته با بخش آنلاین مشکلی ندارما...مشکل همون التیمیت هست و اینکه همه تمرکز رفته رو اون که جیب ملتو خالی کنن باهاش! مطلقا برای کریر وقت نمیزارن که مبادا التیمیت رو کسی نره سراغش به هرحال شما تو کریر فیفا پوینت نمیخری
شما بخش جایگزین بما نشون بده تا التیمیت نریم
بنظرمن که از 11 دارم التیمیت میزنم تنها بخش جذاب غیر التیمیت پرو کلاب هست که اونم با ایرانیا نمیشه زد زیاد چون اولا میزنن تو کار تکروی یا باید نازش نو بکشی تا بیان منو علیرضا یه زمان خواستیم بزنیم کسی نیومد بیخیال شدیم دونفره هم جواب نمیداد
 
  • Like
Reactions: aslirezahddd

Vahid94

کاربر سایت
May 16, 2017
115
ببینید خود 433 ها اصولا زیاد با هم فرقی ندارند ، اون custom tactic و دستوراتی که به بازیکن ها میدید تعیین کنندس در این سیستم بیشتر .و اما در مورد سیستم 3 دفاعه: من حقیقتش سیستم 3 دفاعه خیلی کم بازی کردم برای همین حرف یا پیشنهادی در موردش ندارم که بگم حتما فلان کارو بکنید ولی اگر میخواید 3 دفاعه بازی کنید ، RM و LM شما باید قابلیت های دفاعی و فیزیک خوبی داشته باشند .مثلا میتونید RM کانسلو 89 که RM هم بذارید وبهش بگید در تمامی موارد stay back باشه(نگران اینکه همیشه عقب باشه نباشید ، گاهی اوقات حتی ممکنه تو محوطه جریمه هم ببیندش ، این دستور فقط تمایل بازیکن رو در دفاع بودن کمی بیشتر میکنه) ولی LM شما هم در حمله باشه هم در دفاع ( این بازیکن به راحتی هم با فیگو لینک میشه).
تمام سیستم ها خوبن و بستگی به این داره که چه بازیکن هایی دارید ، مثلا سیستم هایی که وینگر دارند ، حتما باید بازیکن های سرعتی در چپ و راست داشته باشید و مهاجم هدف هم ترجیحا قابلیت سر زنی خوبی داشته باشه (مثل رونالدو ، این بازیکن جزو معدود بازیکن هایی هست که به معنای واقعی game changer هست ، کلا سر زدن روی سر رونالدو تا حدودی غیر ممکن هست و به راحتی هم در تیم شما لینک میشه) مثلا همین سیستمی که بازی میکنید ، 4 تا وینگر دارید ، در نتیجه داشتن رائول که بیشتر قدرتش روی زمین و پا به توپ بودنش هست بدرد شما نمیخوره ، البته نه اینکه بد باشه ، ولی اگر شما رونالدو بخرید و کمی سانتر کردن رو تمرین و در بازی تکرار کنید ، میفهمید که بعضی بازی هارو قشنگ براتون در میاره. من با هر دوی اینها بازی کردم ولی حقیقتش رونالدو گلد تا قبل R9 94 بهترین مهاجم بازی هست.
عرض کنم خدمتتون دلیل اینکه از ۴۳۳ استفاده نمیکنم بخاطر اینه که تا حدودی سرعت بازیا میگیره وگرنه در کل سیستم خوبیه اکثر رقباهم از همین سیستم استفاده میکنن هرچند در کل ساختار فیفا۱۹ مخالف سرعته درباره custom کاملا درست میفرمایید خیلی مهمه ولی چون سال اوله که بسیاری از ویژگیهاش اضافه شده باگ‌و ایراد زیاد داره مثلا به LB دستور میدم هنگام حمله جلو نیا دائم میبینم تو محوطه طرفه یا مثلا به کانته دستور دفاعی میدم هرکاری دلش میخواد میکنه یا حتی به پوگبا موقع سانتر دستور اضافه شدن میدم باز میبینم سرجاش وایساده در مورد رائول باید با شما مخالفت کنم یکی از بهترین st هایی هست که تاحالا باهاش بازی کردم هم‌پا به توپ هم قدرت بدنی عالی شوت زنی و فینیشینگ فوق العاده در مورد سرزنیشم که پرس ۹۱ هدینگ ۹۶ پیشنهاد میکنم حداقل چندبازی ازش استفاده کنید نظرتون دربارش عوض میشه مثلا من با هانری توی درفت بازی کردم بخاطر بالانس ۶۱ کمی کند بود به دلم ننشست ولی همانطور‌که گفتید رونالدو هم‌ فوق العادست من سیستم دومم ۴۲۲۲ هستش در نظر دارم از‌رونالدو در کنار رائول استفاده کنم جالبیش اینه از این‌سیستمم استفاده میکنم دفاع بازم جا میمونه هیچ جوره بالانس نمیشه
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
در این یک سال اخیر تلاش های بسیار زیادی داره میشه که بخش لوت باکس ها رو به طور کلی در صنعت گیم ممنوع کنن ! در یک سری کشور ها داره آهسته آهسته قوانینش تصویب میشه و در بسیاری از کشور ها هم داره دربارش صحبت میشه و کار به مجلس بسیاری از کشور ها رسیده ! صنعت نو پای گیم در مبحث قوانین دادگستری مربوط به گیمینگ واقعا مشکلات بسیار زیادی درش هست که باید رسیدگی بشه ! قانون درست و مدون و سیستم نظارت ، بالای سر هر چیزی نباشه اون بخش به فساد کشیده میشه و یا ازش سواستفاده میشه .

جاش هاولی سناتور آمریکایی به تازگی از تنظیم لایحه ای به نام " قانون حفاظت کودکان از بازی های اعتیاد آور " برای معرفی به مجلس سنای ایالات متحده خبر داد که طبق آن انجام بازیهایی که دارای لوت باکس و پرداخت های درون برنامه ای و یا "پرداخت پول برای برنده شدن" هستند رو ممنوع کنند . بعد از ممنوعیت لوت باکس در بلژیک خبر هایی رسیده که در ایرلند و سوئد و آلمان و فرانسه و چندین کشور دیگه داره این قوانین در موردa بحث میشه و همین طور داره دامنه این موضوع بیشتر و بیشتر میشه و نکته دیگه اینه درجه سنی و این چیزا هم میخوان براش در نظر بگیرن و ....

Capture515151.PNG

تو این چند سال اخیر من و امثال من که در کل جهان کم هم نیستن هر جایی شده پست گذاشتیم و امضا و ... هر کاری خلاصه از دستمون بر میومده انجام دادیم و گفتیم شاید تیری در تاریکی باشه و با شنیدن این خبر های جدید واقعا خوشحال شدیم که آهسته آهسته داره اتفاق هایی میفته ! البته راه بسیار زیادی مونده و امیدوارم قوانین ممنوعیت لوت باکس روزی همه گیر بشه و در صنعت گیم اصلا به صورت قوانین مدون تنظیم بشه ! البته خبر هایی هم رسیده که لابیست های این کمپانی های طماع و حریص هم بیکار ننشستن و دارن مبارزه میکنن برای جلوگیری از ممنوعیت لوت باکس !!! یعنی تا این حد داره این سیستم قمار و .... به این کمپانی ها سود میرسونه ! حتی بیشتر از اون چیزی که شما دوستان فکرش رو میکنید !!

اون وقت میخوام ببینیم امثال EA و کونامی و اکتی و از این قبیل کمپانی ها انقدر خودشون رو برای بخش مد های آنلاین ( مد های پولی که فقط برای دزدی و خالی کردن جیب مبارک گیمر ساخته شده وگرنه هزار تا مد آنلاین خلاقانه تر و بهتر بسازن ! و همین طور بخش آفلاین هم قربانی حرص و طمع کمپانی ها نشه ) میکشن یا نه ؟! یا از دوباره به مد های آفلاین هم رسیدگی میکنن ؟! بار ها گفتم با بخش آنلاین هیچ مشکلی ندارم و هر کسی دوست داره از صبح تا شب آنلاین بازی کنه و به خودش مربوطه ! ولی با لوت باکس و مد هایی مثل التیمیت فقط برای پول به جیب زدن برای کمپانی ها طراحی شده مشکل اساسی دارم ! نه من بلکه اکثریت گیمر ها مشکل اساسی دارن . به خاطر این که یک سری از سازنده ها مد های آفلاین رو بهش رسیدگی نمیکنن تا گیمر بره طرف مد های آنلاین پولی و با این کار جلوی خلاقیت و پیشرفت در اون بازی مورد نظر گرفته میشه !

سازنده های همین بازی فوتبالی همون مد التیمیت هم میتونستن خیلی کارای بهتر و خفن تری بکنن ولی به خاطر بخش التیمیت و پول به جیب زدن به نوعی میشه گفت خلاقیت و پیشرفت های خیره کننده در بازی های فوتبالی کشته شده !

خلاصه امیدوارم این بلای لوت باکس و این چیزا روزی از صنعت گیم ریشه کن بشه و اون وقت شما میبینین که همین بازی های فوتبالی دوباره چقدر پیشرفت های بزرگ تر و بهتری میکنن .

 
آخرین ویرایش:

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,125
نام
حسین
در این یک سال اخیر تلاش های بسیار زیادی داره میشه که بخش لوت باکس ها رو به طور کلی در صنعت گیم ممنوع کنن ! در یک سری کشور ها داره آهسته آهسته قوانینش تصویب میشه و در بسیاری از کشور ها هم داره دربارش صحبت میشه و کار به مجلس بسیاری از کشور ها رسیده ! صنعت تو پای گیم در مبحث قوانین دادگستری مربوط به گیمینگ واقعا مشکلات بسیار زیادی درش هست که باید رسیدگی بشه ! قانون درست و مدون و سیستم نظارت ، بالای سر هر چیزی نباشه اون بخش به فساد کشیده میشه و یا ازش سواستفاده میشه .

جاش هاولی سناتور آمریکایی به تازگی از تنظیم لایحه ای به نام " قانون حفاظت کودکان از بازی های اعتیاد آورد " برای معرفی به مجلس سنای ایالات متحده خبر داد که طبق آن انجام بازیهایی که دارای لوت باکس و پرداخت های درون برنامه ای و یا "پرداخت پول برای برنده شدن" هستند رو ممنوع کنند . بعد از ممنوعیت لوت باکس در بلژیک خبر هایی رسیده که در ایرلند و سوئد و آلمان و فرانسه و چندین کشور دیگه داره این قوانین در موردa بحث میشه و همین طور داره دامنه این موضوع بیشتر و بیشتر میشه و نکته دیگه اینه درجه سنی و این چیزا هم میخوان براش در نظر بگیرن و ....


تو این چند سال اخیر من و امثال من که در کل جهان کم هم نیستن هر جایی شده پست گذاشتیم و امضا و ... هر کاری خلاصه از دستمون بر میومده انجام دادیم و گفتیم شاید تیری در تاریکی باشه و با شنیدن این خبر های جدید واقعا خوشحال شدیم که آهسته آهسته داره اتفاق هایی میفته ! البته راه بسیار زیادی مونده و امیدوارم قوانین ممنوعیت لوت باکس روزی همه گیر بشه و در صنعت گیم اصلا به صورت قوانین مدون تنظیم بشه ! البته خبر هایی هم رسیده که لابیست های این کمپانی های طماع و حریص هم بیکار ننشستن و دارن مبارزه میکنن برای جلوگیری از ممنوعیت لوت باکس !!! یعنی تا این حد داره این سیستم قمار و .... به این کمپانی ها سود میرسونه ! حتی بیشتر از اون چیزی که شما دوستان فکرش رو میکنید !!

اون وقت میخوام ببینیم امثال EA و کونامی و اکتی و از این قبیل کمپانی ها انقدر خودشون رو برای بخش مد های آنلاین ( مد های پولی که فقط برای دزدی و خالی کردن جیب مبارک گیمر ساخته شده وگرنه هزار تا مد آنلاین خلاقانه تر و بهتر بسازن ! و همین طور بخش آفلاین هم قربانی حرص و طمع کمپانی ها نشه ) میکشن یا نه ؟! یا از دوباره به مد های آفلاین هم رسیدگی میکنن ؟! بار ها گفتم با بخش آنلاین هیچ مشکلی ندارم و هر کسی دوست داره از صبح تا شب آنلاین بازی کنه و به خودش مربوطه ! ولی با لوت باکس و مد هایی مثل التیمیت فقط برای پول به جیب زدن برای کمپانی ها طراحی شده مشکل اساسی دارم ! نه من بلکه اکثریت گیمر ها مشکل اساسی دارن . به خاطر این که یک سری از سازنده ها مد های آفلاین رو بهش رسیدگی نمیکنن تا گیمر بره طرف مد های آنلاین پولی و با این کار جلوی خلاقیت و پیشرفت در اون بازی مورد نظر گرفته میشه !

سازنده های همین بازی فوتبالی همون مد التیمیت هم میتونستن خیلی کارای بهتر و خفن تری بکنن ولی به خاطر بخش التیمیت و پول به جیب زدن به نوعی میشه گفت خلاقیت و پیشرفت های خیره کننده در بازی های فوتبالی کشته شده !

خلاصه امیدوارم این بلای لوت باکس و این چیزا روزی از صنعت گیم ریشه کن بشه و اون وقت شما میبینین که همین بازی های فوتبالی دوباره چقدر پیشرفت های بزرگ تر و بهتری میکنن .

اتفاقی که باید هرچه سریعتر بیوفته, منع لایسنس انحصاری هست. قشنگ به گُه کشیده صنعت گیم رو. واقعا اگه این لایسنس انحصاری نبود الان قشنگ با 4-5 تا بازی فوتبالی طرف بودیم که بالاترین کیفیت ممکن رو داشتن.
در این مورد خبری چیزی در دست نیست امین جان؟
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
اتفاقی که باید هرچه سریعتر بیوفته, منع لایسنس انحصاری هست. قشنگ به گُه کشیده صنعت گیم رو. واقعا اگه این لایسنس انحصاری نبود الان قشنگ با 4-5 تا بازی فوتبالی طرف بودیم که بالاترین کیفیت ممکن رو داشتن.
در این مورد خبری چیزی در دست نیست امین جان؟
فعلا این موضوع حتی مابین گیمر های فیفا باز هم دیگه سر و صدا کرده و اونا هم راضی نیستن از انحصار لایسنس ها چون اونا هم میگن این باعث شده بازی های فوتبالی درجا بزنن در نسل هشتم به خصوص ( کونامی عوضی هم امپراطوری کوچیک خودش و انحصار رو داره در این مورد ) ولی صنعت گیم خیلی واکنشی نشون نداده اما کم و بیش داره صحبت هایی میشه ولی فعلا خیلی زوده اتفاق مثبتی بیفته راستش .

به نوعی کونامی و EA با هم ائتلاف کردن که یه بخشی از بازار رو داشته باشن تا رقیب جدیدی وارد این بازی های فوتبالی نشه . اینا گندش رو در نمیارن ولی این دو بازی حتی همون PES سودی که میکنن انقدر زیاده که اصلا گفتنی نیست ! شما حساب کن کونامی تو اوج کشیدن از بازی های AAA این بازی فوتبالی رو بیخیالش نشد ؟!؟! واقعا چرا نشد ؟! به خاطر من و شما ؟؟! عمرا
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
منم از خدامه لوت باکس هارو بردارن کل التیمیت شده لوت باکس و هندیکپ ولی بعید میدونم کامل بتونن ریشه کنش کنن ea دوباره میتونه کلکی سرهم کنه
منم از خدامه لوت باکس نباشه تمرکز روی گیم پلی بره ولی اینجوریم بشه بازم بعید میدونم که استقبال از بخش افلاینش زیاد باشه این جورنی هم که تکراری شده
کاش کونامی IP رو میفروخت حداقل وگرنه eaکه روز به روز گنده تر میشه
 
  • Like
Reactions: HoSIs and samadi741

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
فعلا این موضوع حتی مابین گیمر های فیفا باز هم دیگه سر و صدا کرده و اونا هم راضی نیستن از انحصار لایسنس ها چون اونا هم میگن این باعث شده بازی های فوتبالی درجا بزنن در نسل هشتم به خصوص ( کونامی عوضی هم امپراطوری کوچیک خودش و انحصار رو داره در این مورد ) ولی صنعت گیم خیلی واکنشی نشون نداده اما کم و بیش داره صحبت هایی میشه ولی فعلا خیلی زوده اتفاق مثبتی بیفته راستش .

به نوعی کونامی و EA با هم ائتلاف کردن که یه بخشی از بازار رو داشته باشن تا رقیب جدیدی وارد این بازی های فوتبالی نشه . اینا گندش رو در نمیارن ولی این دو بازی حتی همون PES سودی که میکنن انقدر زیاده که اصلا گفتنی نیست ! شما حساب کن کونامی تو اوج کشیدن از بازی های AAA این بازی فوتبالی رو بیخیالش نشد ؟!؟! واقعا چرا نشد ؟! به خاطر من و شما ؟؟! عمرا
اگه این لایسانسهای انحصاری برداشته بشن بغیر بچه های 2k سروکله یوبی هم پیدا میشه نسل قبل یه بازی بنام Pure فوتبال داشتن
 
  • Like
Reactions: HoSIs and Romell

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
اگه این لایسانسهای انحصاری برداشته بشن بغیر بچه های 2k سروکله یوبی هم پیدا میشه نسل قبل یه بازی بنام Pure فوتبال داشتن
من یه مقاله بلند بالا میخواستم بنویسیم درباره تاریخ بازی های فوتبالی و درباره کمپانی هایی که بازی فوتبالی میساختن و زمانی که صحبت از لایسنس ها نبود مثل مور و ملخ بازی فوتبالی از طریف کمپانی ها ساخته میشد میخواستم تو اون مقالم با ویدئو و عکس توضیحات رو بدم ولی نیمه کاره رهاش کردم و به خاطر وضعیت این کشور خراب شده و .. اصلا دستم به نوشتن نمیره .

خلاصه این که اگه انحصار نبود اون 2K غول که وارد میشد هیچی ! یوبی و کلی کمپانی دیگه هم وارد میشدن ! نسل ششم یه بازی فوتبالی بود به نام فوتبال کینگدام که نامکو باندی میساخت و بازیش بی نظیر بود ! و فقط یه نسخه ازش ساخته شد و بعد به خاطر لایسنس ها اونا هم بیخیالش شدن !! .... کمپانی های دیگه هم بودن در نسل های قبل که .....
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر