FIFA 19

FIFA 19
Developer: EA Vancouver
Publisher: EA Sports
Engine Frostbite
Platform:
Microsoft Windows
Nintendo Switch
PlayStation 3
PlayStation 4
Xbox 360
Xbox One
Release: 30 September 2018
Genre: Sports , simulation
Mode: Single-player, multiplayer



FIFA-19-screen.jpg



FIFA یا FIFA Football از سری بازی های فوتبالی ( شبیه ساز فوتبال ) می باشد که بطور سالانه توسط کمپانی Electronic arts و تحت عنوان Ea Sports منتشر می شود . هنگامی که کمپانی EA وارد ساخت بازی های ورزشی مانند سری Madden NFL و NHL شد استودیوهای بسیاری برای رقابت با این عناوین وجود نداشتند ، اما هنگامی که شروع به ساخت سری FIFA کرد بازی های مانند Sensible Soccer , Kick Off و Match Day از اوایل دهه 80 در حال ساخت بوده اند ، به همین دلیل بازار رقابت برای بازی فوتبالی بعدی کمپانی EA بسیار داغ بود . هنگامی که این سری کار خود را در سال 1993 آغاز کرد نکته قابل توجه اش این بود که اولین بازی فوتبالی بود که بطور رسمی تیم های فوتبال و بازیکنان آنها را لایسنس کرده بود اما با انتشار سالانه این سری این عنوان به قدری پیشرفت کرده است که در آخرین عنوان منتشر شده در این سری ما شاهد لیگ های زیادی از سرتاسر دنیا بوده ایم که به طور انحصاری برای این بازی لایسنس شده اند . سری اصلی این بازی متمرکز بر روی لیگ های جهان می باشد که با بسته های الحاقی مانند FIFA World Cup , UEFA European Football Championship و UEFA Champions League کامل شده اند . تا سال 2011 سری فیفا به هجده زبان زنده دنیا ترجمه شده است و در پنجاه و یک کشور دنیا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است . این سری در زمینه فروش موفق به کسب عدد 100 میلیون کپی شده است که این بازی را در جایگاه پرفروش ترین بازی ورزشی تاریخ و همچنین یکی از پرفروش ترین بازی ها در تاریخ بازی های رایانه ای قرار داده است .
در فوریه 2019 رونالدو از کاور و والپیپر ابتدای بازی FIFA 19 حذف شد ، نیمار و دیبالا و کوین دی بروینه جایگزین رونالدو شدند.

FIFA_19_new_cover.jpg


fifa_2.jpg

نقل از keyvan1370 :



انتظارها برای انتشار جدیدترین نسخه‌ی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی رو به پایان است. 28 سپتامبر طرفداران فوتبال و بازی‌های ویدیویی فصل جدیدی را در دنیای فوتبال مجازی آغاز خواهند کرد. با توجه به اخبار منتشر شده امسال باید شاهد ویژگی‌های جدید و تغییرات مثبتی در گیم‌پلی، جزئیات بازی و مودهای مختلف آن باشیم؛ پس با هم نگاهی به این ویژگی‌ها و تغییرات می‌اندازیم.



Champions League



تمرکز اصلی فیفا 19 روی لیگ قهرمانان بوده و اضافه شدن لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپر کاپ از جلمه ویژگی‌های مثبت این بازی می‌باشد. شما می‌توانید این مسابقات را در قالب مودهای مختلف و با گزارشگری تیمی جدید شامل Derek Rae و Lee Dixon تجربه کنید. مود اختصاصی جدیدی برای لیگ قهرمانان طراحی شده که شما می‌توانید با تیم دلخواهتان پا به این رقابت‌ها بگذارید و برای رسیدن به بازی فینال در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در مادرید با سایر رقبا به رقابت بپردازید. علاوه بر این در مودهای Career و Kick-Off هم امکان تجربه‌ی این رقابت‌ها فراهم شده و در مود Ultimate Team هم شما این امکان را دارید تا تیم رویایی مورد علاقه‌ی خودتان را بر اساس آپدیت‌های به روز این رقابت‌ها بسازید و تجربه‌ای بی‌نظیر از بالاترین سطح فوتبال باشگاهی را داشته باشید.




عصری جدید در مود Kick-Off



شاید بتوان گفت این مود بیشترین تغییرات را به خودش دیده است؛ تغییرات مثبتی که باعث جذاب‌تر شدن آن شده و مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. علاوه بر حالت کلاسیک این مود که شامل یک بازی معمولی با قوانین همیشگی است؛ این بار شما می‌توانید به شکل‌های خاص‌تری نیز فوتبال مجازی را تجربه کنید. با هم نگاهی به بخش‌های جدید این مود می‌اندازیم:


Champions League
همان طور که بالاتر اشاره شد شما در این مود می‌توانید یک بازی (از مرحله گروهی گرفته تا فینال) با جو و حال و هوای لیگ قهرمانان را تجربه کنید.

Home & Away
در این بخش شما دو بازی به صورت رفت و برگشت برای تعیین برنده‌، بازی خواهید کرد و مثل فوتبال واقعی باید مراقب قانون گل‌های زده در خانه‌ی حریف برای تعیین نتیجه‌ی نهایی باشید.

Best of Series
در این بخش می‌توانید 3 یا 5 بازی با رقیب برگزار کنید و تیمی که در مجموع تعداد بازی بیشتری را ببرد، برنده‌ی رقابت خواهد بود. در این بخش تنها تعداد برد اهمیت داشته و تعداد گل‌ها در بازی‌های مختلف نقشی در نتیجه‌ی کلی نخواهند داشت.

Cup Finals
شما می‌توانید فینال یکی از رقابت‌های حذفی معتبر شامل لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، FA Cup و... را تجربه کنید. برای این بخش کیت‌ها، توپ‌ها و حتی نمای دوربین اختصاصی (برای بعضی تورنومنت‌ها) در نظر گرفته شده تا نزدیک‌ترین تجربه به واقعیت را حس کنید.


House Rules

اگر به دنبال تجربه کردن فوتبال بدون هیچ حد و مرزی هستید این بخش برای شما طراحی شده ست. با هم نگاهی به بخش‌های مختلف House Rules می‌اندازیم:

Survival Mode
هر بار که یک تیم گل بزند یک بازیکن به صورت رندوم از همان تیم اخراج می‌شود تا در مقابل حریفشان به چالش کشیده شوند.

No Rules
هیچ خبری از خطا، کارت، آفساید و ... نیست! هرج و مرج را تجربه کنید!

Long Range
گل‌های به ثمر رسیده از داخل محوطه یک گل اما گل‌های به ثمر رسیده از خارج از محوطه‌ی جریمه دو گل حساب خواهند شد.

First To
در این بخش شما انتخاب می‌کنید که تیمی که برای اولین بار به تعداد گلی خاص برسد برنده‌ی مسابقه شود. اگر قانون را روی 3 گل بگذارید و در همان نیمه‌ی اول با 3 گل از حریف پیش بیافتید بازی تمام خواهد شد.

Headers & Volleys
در این بخش تنها گل‌هایی که از روی ضربه‌ی سر، شوت سر ضرب، ضربه‌ی آزاد و پنالتی به ثمر برسند حساب خواهند شد.



علاوه بر این‌ها شما امسال می‌توانید آمار مجموع تمام بازی‌های خود در مود Kick-Off را به تفکیک رقبایتان مشاهده کنید و لیستی از تعداد برد و باخت یا گل‌های زده و درصد مالکیت و ... را در مقابل هر حریف خود داشته باشید.



با این تفاصیل مطمئنا مود Kick-Off امسال از پرطرفدارترین بخش‌های بازی خواهد بود. خودتان را برای رقابت‌های جذاب و خاص با دوستانتان آماده کنید!




The Journey: Champions
سه قهرمان؛ سه داستان



امسال در این مود شما می‌توانید به صورت همزمان Alex Hunter، Danny Williams و Kim Hunter را در مسیرشان همراهی کنید. شما می‌توانید با الکس فوتبالیست‌های مطرح را ملاقات کنید و برای بردن لیگ قهرمانان بجنگید یا با کیم نقش مهمی در جام جهانی زنان داشته باشید.

علاوه بر این تجربه‌ی فوتبال کلاسیک با حال و هوای خاص خودش در قالب پدربزرگ الکس هم توجه بسیاری از طرفداران را به این بخش جلب کرده است.




Ultimate Team



محبوب‌ترین مود بازی فیفا امسال علاوه بر کارت‌ها و ترکیب‌های مخصوص لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بخشی به نام Division Rivals را به بازی اضافه کرده که طی آن بر حسب عملکردتان در چند بازی ابتدایی Skill Rating مخصوص به خود را دریافت خواهید کرد و بر اساس آن در یک دیویژن خاص قرار خواهید گرفت. در طول هفته با عملکرد بهتر می‌توانید این ریتینگ را بالا برده و به دیویژن بالاتر صعود کنید. در پایان هر هفته بر اساس امتیازاتی که جمع کرده‌اید هدایایی برای شما در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و برای بهتر کردن تیمتان از آن استفاده کنید.

علاوه بر این شما می‌توانید از امتیازاتی که در طول هفته در این بخش به دست آورده‌اید برای صعود به Weekend League استفاده کنید یا آن امتیازات را حفظ کرده و برای هفته‌های بعد از آن‌ها استفاده نمایید. در خود مسابقات Weekend League نیز امتیازاتی برای صعود مجدد به این مسابقات در هفته‌های بعد در نظر گرفته شده است تا راه صعود به این رقابت‌های جذاب هموارتر از قبل شود.


محیط کاربری این بخش هم کاربردی‌تر شده و شما هنگام جست و جوی بازیکنان مورد علاقه‌تان و همین‌طور هنگام مرتب‌سازی باشگاهتان گزینه‌های متنوع بیشتری از جمله قیمت آن‌ها برای دست‌یابی سریع به بازیکن مد نظرتان خواهید داشت.


روند رو به صعود این مود امسال هم ادامه پیدا کرده و قطعا طرفداران این مود را راضی نگه خواهد داشت.




Icons



امسال هم مانند سال گذشته شاهد حضور بازیکنان مطرح سال‌های دور در مود التیمیت تیم خواهیم بود و علاوه بر ستارگان سال گذشته ستارگانی چون یوهان کرایوف، ریوالدو، اوزه‌بیو، فیگو، جرج بست و ... نیز به جذابیت این بخش افزوده‌اند.
لیست کامل آیکان‌ها را از این لینک می‌توانید مشاهده کنید.




Gameplay



اما مهم‌ترین بخش بازی یعنی گیم‌پلی نیز امسال جزئیات جدیدی را شامل خواهد شد که با هم به مهمترین آن‌ها نگاهی خواهیم انداخت:


Active Touch System
این ویژگی به طور کامل نحوه‌ی دریافت و کنترل توپ را تغییر داده است. شما می‌توانید به شیوه‌های مختلف و به سبک فوتبالیست‌هایی همچون نیمار، کروس و ... توپ را کنترل و فضاسازی کنید. انیمیشن‌های متعددی برای این بخش در نظر گرفته شده که به بازی تنوع بیشتری خواهد داد. این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد تا با سر، پا، سینه و زانوی بازیکن تحت کنترلتان توپ را دریافت، حرکت کنید و تغییر مسیر دهید. هر چه مهارتتان در استفاده از این ویژگی جدید بیشتر شود کنترلتان روی توپ و بازی بیشتر شده و روان‌تر از گذشته بازی خواهید کرد.


Dynamic Tactics
این ویژگی جدید باعث کنترل شما روی جریان بازی بیشتر از هر زمان دیگری می‌شود. قبل از شروع بازی شما این امکان را دارید تا چندین پلن مختلف برای تیمتان در فاز دفاعی و حمله طراحی کنید و در طول بازی بدون نیاز به متوقف کردن بازی آن‌ها را اجرا و بینشان سوییچ کنید. اینکه تیمتان بازی مالکانه‌ای داشته باشد یا در پی ضد حمله‌های برق آسا باشد همه به شما بستگی دارد. حتی به کمک اسلایدرهای تعبیه شده می‌توانید فضای بین بازیکنانتان در لحظات مختلف بازی را کنترل کنید.

خبر خوب برای دشمنان Park The Bus و حریفانی که با بازی تاخیری و پاسکاری در انتهای زمین قصد وقت‌کشی دارند هم این است که با سیستم Pressure On Heavy Touch می‌توانید شدیدا بازیکنان حریف را تحت فشار بگذارید و وادار به اشتباهشان کنید.

به نظر می‌رسد امسال هر بازی فیفا یک نبرد تاکتیکی تمام عیار باشد درست مثل شطرنج.


50/50
iiBattles
نبردهای دو نفره بر سر تصاحب توپ امسال شکل جدیدی به خود گرفته و این هوش، جای‌گیری، قدرت بدنی و عکس‌العمل خاص بازیکنان است که مشخص می‌کند کدام‌یک پیروز این نبرد خواهند بود. امسال برای تصاحب توپ‌های سرگردان میانه‌ی میدان رقابت جذاب‌تری را شاهد خواهیم بود.


Timed Finishing
مهمترین ویژگی جدید فیفا 19 قطعا همین شوت‌های زمان‌بندی‌شده خواهد بود. سیستم شوت‌زنی سابق همچنان پا بر جا است اما اگر بعد از زدن دکمه‌ی شوت برای بار دوم روی این دکمه بزنید شاهد شوت‌های دقیق‌تر و قوی‌تری خواهید بود؛ اما این شیوه همچون شمشیر دولبه‌ای است که هم می‌تواند کیفیت شوت شما را بالا ببرد و هم می‌تواند باعث شود به جای دروازه، نقطه‌ی کرنر را هدف بگیرید! برای آشنایی بیشتر با این شیوه باید از Trainer فیفا استفاده کرد و وقتی نشانگر به محدوده‌ی سبز رسید برای بار دوم دکمه‌ی شوت را فشرد و طبیعتا هر چه بازیکن شما موقعیت بدتری برای شوت‌زنی داشته باشد امکان خطا بالاتر رفته و محدوده‌ی سبز هم کوچکتر خواهد شد. به محض اینکه کاملا متوجه کارکرد این روش شدید می‌توانید بدون Trainer هم از آن استفاده کنید و هر زمان که به درستی از این روش استفاده کنید نشانگر مثلثی بالای بازیکنتان سبز خواهد شد تا متوجه دقت ضربه‌تان بشوید.

اینکه این شیوه‌ی جدید تا چه حد موفق خواهد بود سوالی است که چند هفته‌ بعد از انتشار بازی و بعد از بالا رفتن مهارت پلیرها می‌توان به آن پاسخ داد.




Career Mode و Pro Club

در این دو بخش متاسفانه شاهد تغییرات زیادی نبودیم. تنها در بخش کریر جزئیات حواشی بازی مثل تصاویر قبل از بازی لیگ قهرمانان یا معرفی بازیکن جدید و سرچ بر اساس بند آزاد سازی و ... و تغییرات جزئی در خصوص مربیان و بازیکنان جوان اضافه شده است.




License

امسال EA سنگ تمام گذاشته و با لایسنس کردن لیگ‌های معتبر از جمله لالیگا که برای امسال خیلی مورد توجه قرار گرفته بیش از پیش در راستای کامل شدن این بازی قدم برداشته است. لایسنس شدن لیگ‌های معتبر(انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و...) و بالا رفتن شمار استادیوم‌های لایسنس شده همه و همه به بالا رفتن جذابیت بازی به خصوص برای طرفداران بخش آفلاین کمک کرده است.
لیست استادیوم‌های لایسنس شده را می‌توانید از این لینک ببینید.




در مجموع به نظر می‌رسد امسال هم در بخش آنلاین و هم در بخش آفلاین با بازی کامل‌تری نسبت به سال‌های پیش رو به رو هستیم و باید صبر کرد و دید با انتشار بازی انتظاراتی که با این اخبار و حواشی بالا رفته تا چه حد برآورده خواهند شد.



متاسفانه اخبار غیر رسمی تایید شد و باز هم رونالدو کاور بازی هستش:

fifa-19-cover.jpg


تاریخ عرضه دمو:

2018 ,Demo will arrive on Thursday, September 13

نقل از
rahyarpaul

یه چند تا تغییر خیلی کوچک،در کریر فیفا وجود داره نسبت به پارسال،که اینجا میگم
قبلا تو ترانسفر که میرفتی برای صحبت و جابه جایی بازیکن،طرف میگفت فقط فلان پست رو میخوام الان به سه پست افزایش پیدا کرده.
FIFA_19_CAREER_MODE_NEW_FEATURES_I_Haven_t_Shown_Before_2_YouTube_MKV_20180912_135513_341.jpg


نمایش مراحل لیگهای حذفی یه تغییراتی کرده

ibb7_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135211.686.jpg


جدول مسابقات هم تغییر ظاهر داره

kxpp_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135451.281.jpg


28 استادیوم فیک و 76 استادیوم لایسنس شده.
در کل 104 استادیوم

نقل از
19Rodar

چند تا چیز جدید در کریر فیفا ۱۹ که جالبه:


- حرکت بازیکنان و حواشی مربوط به سوار شدنشون به اتوبوس برای بازی های لیگ قهرمانان در ویدیویی نشون داده میشه!

- مبلغ آزاد سازی بازیکن یا همون clause روی پروفایل هر بازیکن نمایش داده میشه.

- بازیکنان آکادمی و جوان تیمتون تصاویر سه بعدی مناسب تری دارند

-میتوانید شماره بازیکنانتان در تیم ملی هم ویرایش کنید

-در جدول برترین گلزنان و پاسورهای لیگ در کنار تعداد گل و پاس زده مینویسه که چند تا بازی هم انجام دادن بازیکنان!

- تماشاگران تیمتون توی استادیوم عکس بزرگ بازیکنان مشهور تیمتون رو در دست دارند.
 
آخرین ویرایش:

dortyyy

کاربر سایت
Dec 20, 2018
58
نام
رضا
ببخشید دوستان شاید سوالات من برای شما بدیهی باشه ولی ممنون میشم جواب بدید.
در قسمت FUT اینکه تیم مربی داشته باشه یا نه و مربیش کی باشه چقدر روی تیم تاثیر میزاره؟
 

AhmadGr

کاربر سایت
Jan 17, 2014
984
نام
Ahmad
ببخشید دوستان شاید سوالات من برای شما بدیهی باشه ولی ممنون میشم جواب بدید.
در قسمت FUT اینکه تیم مربی داشته باشه یا نه و مربیش کی باشه چقدر روی تیم تاثیر میزاره؟
مربی بر اساس ملیت یا لیگی که داخلش هست
به بازیکنای تیمت +1 Chemistry میده اگه با بازیکنا یکسان باشه
 
  • Like
Reactions: dortyyy

zerio

کاربر سایت
Jul 6, 2017
612
Matthew Prior کارگردان خلاق فیفا درباره فیفا نسل بعد به طور گسترده ای در مورد نیاز به ادامه تلاش برای هدف اصلی ، یعنی واقع گرایی مطلق سخن می گوید : "بدیهی است که ما سعی می کنیم فن آوری را به به نقطه اوج برسانیم . حافظه بیشتر، قدرت پردازش بیشتر، به همین سو همواره ما می توانیم دنیای واقعی فوتبال را گسترش دهیم و وسیع تر کنیم . در نهایت، ما باید یک برنامه برای کمال گرایی داشته باشیم ، و این چیزی است که بازی فوتبال به آن احتیاج دارد و کاری کنیم که گیمر وقتی بازی می کند و بیش از پیش احساس کند در دنیای واقعی است.

تا زمانی که ما در یک نقطه ای برسیم که بین تماشای یک بازی واقعی و تماشای فیفا تفاوتی قائل نباشیم ، ما همیشه سعی می کنیم که به این هدف برسیم و آن را تجربه کنیم. " "نسل بعدی کنسول ها توانایی های گرافیکی را به این نوع از سطح میرساند بدیهی است که اگر شما به هر پیشرفت و توسعه ای از سخت افزار گذشته نگاه کنید، FIFA در این رابطه قدم بزرگی برداشته است. ما امیدواریم که در هر مرحله بعدی کنسول های نسل آینده به سطح جدیدی از کیفیت و توسعه بازی های فوتبالی حرکت کنیم .​



پی نوشت : مقاله طولانی هستش و توسعه کنندگان درباره بازی های ورزشی نسل بعد صحبت میکنن و وقت کردم به طور کامل ترجمش میکنم . پاینده باشید .

Developers Speak on What Next-Gen Consoles Could Mean for NBA 2K, FIFA, and Other Sports Games | USgamer
بلانسبت غلط کرده . این یعنی بدتر میشه از این به بعد . آخه تو بازی دو نفره هم هوش مصنوعی دخالت کنه که کی ببره یا نبره . از این فاجعه ترم داریم . دوستان میگن نته ولی من میگم نت یه بخششه . من تو این دو ماه اینقدر بازی کردم و اینقدر در چند سال گذشته فیفا بازی کردم که می تونم قسم بخورم همش سناریو نوشته هست مثلا دو ماه پیش اوایل که اولتیمت وارد شده بودم و بیشتر بازیکن برنز داشتم مقابل یه تیم با اورال 85 اگه اشتباه نکنم یک بر صفر جلو افتادم و بعد یک یک شد . نیمه دوم گل دوم رو زدم و سوم و چهارم و پنجم که طرف لفت داد . من خودم که فیفا بازی کردم می دونم با برنز و سیلور و اورال تیمی 75 80 که نمیشه همچین کاری کرد . امروز تیم من اورال 86 هست یعنی دقیقا همین بلا رو سر من اورد و با یه تیم درپیت 6 بر یک منو بازوند . اورال دروازبان اون 75 بود . یه توپایی گرفت بعدا اوبلاک 90 مثل ماست فقط به توپ نگاهدمی کرد که چطوری میره گل .
حالا چرا این کارو میکنه و چرا اینجوری برنامه نوسته شده . اونی که تازه با همچین تیمی اومده و حالا با هر قدر توانایی در بازی نباید همه بازی ها رو ببازه که اونوقت ببازه دلسرد میشه و بازی رو ول می کنه میره یه بازی دیگه . باید به همچین بازی رو ببره تا اشتباق داشته باشه به ادامه دادن و احتمالا پول خرج کردن برای خرید پک . پیش خودش میگه بابا با برنز و سیلور همچین تیمی رو بردم اونوقت پوگبا و .... تو تیمم باشه چه می کنم . انکار نکنید که مطمئن هستم حداقل یه بار همچین چیزی پیش خودتون گفتید .
سوال من اینجاست ؛
اگه همچین چیزیه پس وقتو زحمتی که ما برای ارتقاع تیم می کشیم چیه در حالی که نتیجه بازی از قبل مشخصه؟(به شخصه از این به بعد با همچین تیمایی افتادم قبل سوت از بازی خارج میشم)
 

Farshid4774

کاربر سایت
Jan 30, 2016
81
بلانسبت غلط کرده . این یعنی بدتر میشه از این به بعد . آخه تو بازی دو نفره هم هوش مصنوعی دخالت کنه که کی ببره یا نبره . از این فاجعه ترم داریم . دوستان میگن نته ولی من میگم نت یه بخششه . من تو این دو ماه اینقدر بازی کردم و اینقدر در چند سال گذشته فیفا بازی کردم که می تونم قسم بخورم همش سناریو نوشته هست مثلا دو ماه پیش اوایل که اولتیمت وارد شده بودم و بیشتر بازیکن برنز داشتم مقابل یه تیم با اورال 85 اگه اشتباه نکنم یک بر صفر جلو افتادم و بعد یک یک شد . نیمه دوم گل دوم رو زدم و سوم و چهارم و پنجم که طرف لفت داد . من خودم که فیفا بازی کردم می دونم با برنز و سیلور و اورال تیمی 75 80 که نمیشه همچین کاری کرد . امروز تیم من اورال 86 هست یعنی دقیقا همین بلا رو سر من اورد و با یه تیم درپیت 6 بر یک منو بازوند . اورال دروازبان اون 75 بود . یه توپایی گرفت بعدا اوبلاک 90 مثل ماست فقط به توپ نگاهدمی کرد که چطوری میره گل .
حالا چرا این کارو میکنه و چرا اینجوری برنامه نوسته شده . اونی که تازه با همچین تیمی اومده و حالا با هر قدر توانایی در بازی نباید همه بازی ها رو ببازه که اونوقت ببازه دلسرد میشه و بازی رو ول می کنه میره یه بازی دیگه . باید به همچین بازی رو ببره تا اشتباق داشته باشه به ادامه دادن و احتمالا پول خرج کردن برای خرید پک . پیش خودش میگه بابا با برنز و سیلور همچین تیمی رو بردم اونوقت پوگبا و .... تو تیمم باشه چه می کنم . انکار نکنید که مطمئن هستم حداقل یه بار همچین چیزی پیش خودتون گفتید .
سوال من اینجاست ؛
اگه همچین چیزیه پس وقتو زحمتی که ما برای ارتقاع تیم می کشیم چیه در حالی که نتیجه بازی از قبل مشخصه؟(به شخصه از این به بعد با همچین تیمایی افتادم قبل سوت از بازی خارج میشم)
این حرف شما رو خیلی از بازیکنای خوب و استریمرای خوب فیفا زدن مثه nick و castro و ovvy ، بعضی مواقع بازی تابلو گل میخوری مثه 2 دقیقه اول بازی ، آخرای نیمه اول و آخرای نیمه دوم ! کلا فیفا واقعا آرکید شده بازیش بعد فیفا 17 .

Sent from my SM-N910H using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: zerio

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
بلانسبت غلط کرده . این یعنی بدتر میشه از این به بعد . آخه تو بازی دو نفره هم هوش مصنوعی دخالت کنه که کی ببره یا نبره . از این فاجعه ترم داریم . دوستان میگن نته ولی من میگم نت یه بخششه . من تو این دو ماه اینقدر بازی کردم و اینقدر در چند سال گذشته فیفا بازی کردم که می تونم قسم بخورم همش سناریو نوشته هست مثلا دو ماه پیش اوایل که اولتیمت وارد شده بودم و بیشتر بازیکن برنز داشتم مقابل یه تیم با اورال 85 اگه اشتباه نکنم یک بر صفر جلو افتادم و بعد یک یک شد . نیمه دوم گل دوم رو زدم و سوم و چهارم و پنجم که طرف لفت داد . من خودم که فیفا بازی کردم می دونم با برنز و سیلور و اورال تیمی 75 80 که نمیشه همچین کاری کرد . امروز تیم من اورال 86 هست یعنی دقیقا همین بلا رو سر من اورد و با یه تیم درپیت 6 بر یک منو بازوند . اورال دروازبان اون 75 بود . یه توپایی گرفت بعدا اوبلاک 90 مثل ماست فقط به توپ نگاهدمی کرد که چطوری میره گل .
حالا چرا این کارو میکنه و چرا اینجوری برنامه نوسته شده . اونی که تازه با همچین تیمی اومده و حالا با هر قدر توانایی در بازی نباید همه بازی ها رو ببازه که اونوقت ببازه دلسرد میشه و بازی رو ول می کنه میره یه بازی دیگه . باید به همچین بازی رو ببره تا اشتباق داشته باشه به ادامه دادن و احتمالا پول خرج کردن برای خرید پک . پیش خودش میگه بابا با برنز و سیلور همچین تیمی رو بردم اونوقت پوگبا و .... تو تیمم باشه چه می کنم . انکار نکنید که مطمئن هستم حداقل یه بار همچین چیزی پیش خودتون گفتید .
سوال من اینجاست ؛
اگه همچین چیزیه پس وقتو زحمتی که ما برای ارتقاع تیم می کشیم چیه در حالی که نتیجه بازی از قبل مشخصه؟(به شخصه از این به بعد با همچین تیمایی افتادم قبل سوت از بازی خارج میشم)
حرف شما درسته ولی اگه نت خوب و بدون دیلی باشه میشه تاحدی نتایج رو برگردوند
 

aslirezahddd

PRO FIFA PLAYER
کاربر سایت
Oct 22, 2013
1,798
نام
Alireza
حرف شما درسته ولی اگه نت خوب و بدون دیلی باشه میشه تاحدی نتایج رو برگردوند
جوری نت تاثیر داره اصلا باورشم سخته ( این فیفا 19 بعد اپدیت اخری باگ انچنانی نداره .. هر مشکلی میبینید از نته :) ) .. حتی حرکت بازیکنا جایگیری .. پاسا .. احتمال رسیدن پاس .. گل شدن توپا .. سویچ دروازهبان .. پرس تیمی و ..... همه اینارو اومدن بر اساس نت الویت بندی کردن به نظرم .. اصلا جوری گذاشتن کسی از یه کشور تخم* هستش و نتش مشکل داره یعنی به هیچ عنوان نباید ببره .. چه معنی میده با نت ضعیف تر بیای ببری .. جالب تر از همش پرس تیمی هستش که اگه نت طرف ضعیف باشه حتی تیمتو رو پرس نزاشته باشی جوری پرسش میکنن تا دقیقه 90 که بالاخره توپ لو بده گل بخوره
جوری شده بفهمم طرف نتش از من بدتره خیالم جمعه بخدا حتی دو تا گل جلو باشه میبرمش :)) ..راحت میشه فهمید نت طرف ضعیف تره یا نه .. از پرس بخصوص مشخص میشه .. یا نحوه توپ گیریا میشه فهمید نت حریفت چطوره ..
در کل کارشونو نمیشه ایراد گرفت .. شاید ما هم نت قوی داشتیم دوست داشتیم وضعیت همین باشه .. ایشالله یه روز خوب میاد ما هم هی ننالیم
 

sam.fisher

کاربر سایت
May 29, 2006
876
نام
نويد
Matthew Prior کارگردان خلاق فیفا درباره فیفا نسل بعد به طور گسترده ای در مورد نیاز به ادامه تلاش برای هدف اصلی ، یعنی واقع گرایی مطلق سخن می گوید : "بدیهی است که ما سعی می کنیم فن آوری را به به نقطه اوج برسانیم . حافظه بیشتر، قدرت پردازش بیشتر، به همین سو همواره ما می توانیم دنیای واقعی فوتبال را گسترش دهیم و وسیع تر کنیم . در نهایت، ما باید یک برنامه برای کمال گرایی داشته باشیم ، و این چیزی است که بازی فوتبال به آن احتیاج دارد و کاری کنیم که گیمر وقتی بازی می کند و بیش از پیش احساس کند در دنیای واقعی است.

تا زمانی که ما در یک نقطه ای برسیم که بین تماشای یک بازی واقعی و تماشای فیفا تفاوتی قائل نباشیم ، ما همیشه سعی می کنیم که به این هدف برسیم و آن را تجربه کنیم. " "نسل بعدی کنسول ها توانایی های گرافیکی را به این نوع از سطح میرساند بدیهی است که اگر شما به هر پیشرفت و توسعه ای از سخت افزار گذشته نگاه کنید، FIFA در این رابطه قدم بزرگی برداشته است. ما امیدواریم که در هر مرحله بعدی کنسول های نسل آینده به سطح جدیدی از کیفیت و توسعه بازی های فوتبالی حرکت کنیم .​



پی نوشت : مقاله طولانی هستش و توسعه کنندگان درباره بازی های ورزشی نسل بعد صحبت میکنن و وقت کردم به طور کامل ترجمش میکنم . پاینده باشید .

Developers Speak on What Next-Gen Consoles Could Mean for NBA 2K, FIFA, and Other Sports Games | USgamer
اصلا مشکل از همون جایی شروع شد که فیفا تصمیم گرفت از یه بازی کامپیوتری و رقابتی و سرگرم کننده بشه شبیه ساز فوتبال که اونم ای کاش واقعا شبیه ساز بود. الان مثلا 3-0 که جلویی یک گل بخوری تا اخر بازی پدرت باید در بیاد تا کامبک نخوری چرا چون ایشون میخوان بین تماشای یک بازی واقعی و تماشای فیفا تفاوتی نباشه:Wallbash:
 
  • Like
Reactions: zerio

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
اصلا مشکل از همون جایی شروع شد که فیفا تصمیم گرفت از یه بازی کامپیوتری و رقابتی و سرگرم کننده بشه شبیه ساز فوتبال که اونم ای کاش واقعا شبیه ساز بود. الان مثلا 3-0 که جلویی یک گل بخوری تا اخر بازی پدرت باید در بیاد تا کامبک نخوری چرا چون ایشون میخوان بین تماشای یک بازی واقعی و تماشای فیفا تفاوتی نباشه:Wallbash:
یه نکته ای رو درباره این صحبت هایی که کارگردان بازی کرده رو بگم و صحبت های Matthew Prior بیشتر در بخش گرافیک تکنیکی و بصری بوده و تفاوت نداشتن بازی با دنیای واقعی در جنبه های فنی و بصری . بیشتر صحبت کارگردان فیفا در این رابطه بوده و اگه هم نسل بعد چنین قصدی داشته باشن بده مگه ؟! چمن و نور پردازی مخصوص هر استادیوم و شبیه به همون استادیوم در مقایسه با الگوی واقعیش و کیفیت استادیوم ها و مدلینگ بازیکن ها و این چیزا با واقعیت مو نزنه بده مگه ؟! شما البته فکر کنم بخش گیم پلی رو میگی ! که خب همین الانش هم فرسنگ ها از فوتبال شبیه ساز هر دو بازی دور هستن ( تو جنبه گیم پلی فنی که هر کدومشون تو یه مورد های لنگ میزنن و گرفتاری دارن ) و تازه تو بخش آفلاین با اسلایدر ها تو فیفا میشه یه یه سری کارا کرد و بازی رو به فوتبال شبیه ساز نزدیک تر کرد . اگه مثلا فیزیک توپ و نحوه حرکتی توپ با واقعیت نزدیک بشه این موضوع بده مگه ؟! اصلا بد نیست این چیزا و ما دنبال فیفا استریت نیستیم که همه چیز فانتزی باشه ! سازنده ها به خصوص تو بخش گرافیک بصری و فنی و همین طور فیزیک هر چقدر بیشتر به واقعیت نزدیک بشن این همه چیز رو برای گیمر جذاب تر میکنه .

اگه هوش مصنوعی و این موارد هم نسل بعد بخواد به سمت واقع گرایی و طبیعی بازی کردن روی بیاره بد نیست که . هوشی که انسانی بازی کنه و نه ماشینی ! و اگه نگران واقع گرایی و شبیه سازی تو بخش آنلاین هستین ! نسل بعد داستان همینه و گیم پلی بازی بین یه فوتبال شبیه ساز و آرکد حرکت میکنه و تغییر بنیادی صد در صد نمیکنه چون سازندگان میخوان تمامی قشر های مختلف رو جذب بازی کنن و گیم پلی بازی رو یه چیزی مابین شبیه ساز و آرکد طراحی کنن و فیفا مثلا انتقاد هایی که در گیم پلی یوزر با یوزر بوده اینه که در سال های اخیر مشکلات فنی پیش پا افتاده داشته و بازی پولیش نشده که داد همه رو در آورده مثل همین برگردان های زدن های بیش از حد بازی در انتشار ماه های اولیه بازی که مثل این که با آپدیت هایی که دادن این مشکل رو برطرف کردن . و بعدش هم مشکلات شوت های فنی بود و ....

مشکل دیگه هم هندیکپ شدید در یه سری بازی ها هستش که اونم داد خیلی ها رو در آورده .

تو این مقاله هر کارگردان و توسعه دهنده ای از جنبه های مختلف به نسل بعد بازی های ورزشی نگاه کرده و کارگردان NBA 2K مثلا گفته هوش مصنوعی در نسل بعد یکی از الویت های اصلیشون هستش و خیلی سر این موضوع صحبت کرده و مقاله رو ترجمه میکنم و میذارم !

فیفا هم اتفاقا در این سال های اخیر مشکلات گیم پلی فنی شدیدی داشته و با انواع اقسام آپدیت ها شوت ارور ، شوت ارور ضربات تکنیکی ، شوت اسپید و همین مشکل برگردان زدن بیش از حد در فیفا 19 در ماه های اولیه انتشار و سرعت بیش از حد پاس ها و بسیاری موارد دیگه که باهاش دست و پنجه نرم میکرده .

تو بخش آنلاین هم که سازنده های فیفا طوری گیم پلی بازی رو در آوردن ( گفته شده و میشه تو مد های مختلف گیم پلی بازی دچار تغییراتی تو سرعت بازی و ... میشه ) که انواع ، اقسام قشر مختلف رو بتونن به بازی جذب کنن و PES هم همین داستان ها رو داره و یه جاهایی حالا شدید تر و یه جاهای کم تر ! اصل موضوع فرقی نمیکنه هر دو فوتبال شبیه ساز تمام و کمال نیستن و سازنده ها هم اصلا این رو نمیخوان ! خدا بیامرزه و فوتبال شبیه ساز دوره های فیفا 08 و ..... اون طرفا بود و مثلا تو فیفا 12 که تاکتیکال دیفندینگ اصلا برای الگو برداری از فوتبال شبیه ساز در بخش دفاع کردن طراحی شده و دفاع آرکد لگسی رو منسوخ کرد و انقلابی ایجاد کرده بود در اون نسخه و صحبت کلا زیاده .... ( فیفا 08 و 11 و 12 و هوش مصنوعی PES 2013 تو زمان خودشون با توجه به سخت افزار های اون زمان واقعا شبیه ساز بودن و من مقاله رو براتون بذارم ترجمش رو متوجه میشین چی میگم و حتی گفته شده هوش مصنوعی در همین سخت افزار های نسل هشتم تا 10 پلیر رو بتونه به صورت متغیر ساپورت کنه و سازنده NBA 2K هم گفت سخت افزار های نسل هشتم هم تا جایی اجازه میدادن ما روی هوش مصنوعی کار کنیم )

حالا بخش آنلاین و مشکلات نت و لگ و این چیزا هم که خب کاربرای ایرانی دارن و شده گرفتاری روی گرفتاری و تجربه بازی آنلاین کردن در ایران برای خیلی ها زجر آور شده و داستان همچنان ادامه هم دارد ...
 
آخرین ویرایش:

sam.fisher

کاربر سایت
May 29, 2006
876
نام
نويد
یه نکته ای رو درباره این صحبت هایی که کارگردان بازی کرده رو بگم و صحبت های Matthew Prior بیشتر در بخش گرافیک تکنیکی و بصری بوده و تفاوت نداشتن بازی با دنیای واقعی در جنبه های فنی و بصری . بیشتر صحبت کارگردان فیفا در این رابطه بوده و اگه هم نسل بعد چنین قصدی داشته باشن بده مگه ؟! چمن و نور پردازی مخصوص هر استادیوم و شبیه به همون استادیوم در مقایسه با الگوی واقعیش و کیفیت استادیوم ها و مدلینگ بازیکن ها و این چیزا با واقعیت مو نزنه بده مگه ؟! شما البته فکر کنم بخش گیم پلی رو میگی ! که خب همین الانش هم فرسنگ ها از فوتبال شبیه ساز هر دو بازی دور هستن ( تو جنبه گیم پلی فنی که هر کدومشون تو یه مورد های لنگ میزنن و گرفتاری دارن ) و تازه تو بخش آفلاین با اسلایدر ها تو فیفا میشه یه یه سری کارا کرد و بازی رو به فوتبال شبیه ساز نزدیک تر کرد . اگه مثلا فیزیک توپ و نحوه حرکتی توپ با واقعیت نزدیک بشه این موضوع بده مگه ؟! اصلا بد نیست این چیزا و ما دنبال فیفا استریت نیستیم که همه چیز فانتزی باشه ! سازنده ها به خصوص تو بخش گرافیک بصری و فنی و همین طور فیزیک هر چقدر بیشتر به واقعیت نزدیک بشن این همه چیز رو برای گیمر جذاب تر میکنه .

اگه هوش مصنوعی و این موارد هم نسل بعد بخواد به سمت واقع گرایی و طبیعی بازی کردن روی بیاره بد نیست که . هوشی که انسانی بازی کنه و نه ماشینی ! و اگه نگران واقع گرایی و شبیه سازی تو بخش آنلاین هستین ! نسل بعد داستان همینه و گیم پلی بازی بین یه فوتبال شبیه ساز و آرکد حرکت میکنه و تغییر بنیادی صد در صد نمیکنه چون سازندگان میخوان تمامی قشر های مختلف رو جذب بازی کنن و گیم پلی بازی رو یه چیزی مابین شبیه ساز و آرکد طراحی کنن و فیفا مثلا انتقاد هایی که در گیم پلی یوزر با یوزر بوده اینه که در سال های اخیر مشکلات فنی پیش پا افتاده داشته و بازی پولیش نشده که داد همه رو در آورده مثل همین برگردان های زدن های بیش از حد بازی در انتشار ماه های اولیه بازی که مثل این که با آپدیت هایی که دادن این مشکل رو برطرف کردن . و بعدش هم مشکلات شوت های فنی بود و ....

مشکل دیگه هم هندیکپ شدید در یه سری بازی ها هستش که اونم داد خیلی ها رو در آورده .

تو این مقاله هر کارگردان و توسعه دهنده ای از جنبه های مختلف به نسل بعد بازی های ورزشی نگاه کرده و کارگردان NBA 2K مثلا گفته هوش مصنوعی در نسل بعد یکی از الویت های اصلیشون هستش و خیلی سر این موضوع صحبت کرده و مقاله رو ترجمه میکنم و میذارم !

فیفا هم اتفاقا در این سال های اخیر مشکلات گیم پلی فنی شدیدی داشته و با انواع اقسام آپدیت ها شوت ارور ، شوت ارور ضربات تکنیکی ، شوت اسپید و همین مشکل برگردان زدن بیش از حد در فیفا 19 در ماه های اولیه انتشار و سرعت بیش از حد پاس ها و بسیاری موارد دیگه که باهاش دست و پنجه نرم میکرده .

تو بخش آنلاین هم که سازنده های فیفا طوری گیم پلی بازی رو در آوردن ( گفته شده و میشه تو مد های مختلف گیم پلی بازی دچار تغییراتی تو سرعت بازی و ... میشه ) که انواع ، اقسام قشر مختلف رو بتونن به بازی جذب کنن و PES هم همین داستان ها رو داره و یه جاهایی حالا شدید تر و یه جاهای کم تر ! اصل موضوع فرقی نمیکنه هر دو فوتبال شبیه ساز تمام و کمال نیستن و سازنده ها هم اصلا این رو نمیخوان ! خدا بیامرزه و فوتبال شبیه ساز دوره های فیفا 08 و ..... اون طرفا بود و مثلا تو فیفا 12 که تاکتیکال دیفندینگ اصلا برای الگو برداری از فوتبال شبیه ساز در بخش دفاع کردن طراحی شده و دفاع آرکد لگسی رو منسوخ کرد و انقلابی ایجاد کرده بود در اون نسخه و صحبت کلا زیاده .... ( فیفا 08 و 11 و 12 و هوش مصنوعی PES 2013 تو زمان خودشون با توجه به سخت افزار های اون زمان واقعا شبیه ساز بودن و من مقاله رو براتون بذارم ترجمش رو متوجه میشین چی میگم و حتی گفته شده هوش مصنوعی در همین سخت افزار های نسل هشتم تا 10 پلیر رو بتونه به صورت متغیر ساپورت کنه و سازنده NBA 2K هم گفت سخت افزار های نسل هشتم هم تا جایی اجازه میدادن ما روی هوش مصنوعی کار کنیم )

حالا بخش آنلاین و مشکلات نت و لگ و این چیزا هم که خب کاربرای ایرانی دارن و شده گرفتاری روی گرفتاری و تجربه بازی آنلاین کردن در ایران برای خیلی ها زجر آور شده و داستان همچنان ادامه هم دارد ...
نه در مورد جنبه بصری و گرافیکی بازی که مشکلی نیست و هیچ کسی نیست دوست نداشته باشه بازی واقع گرایانه تر بشه . ولی مشکل من که ممکنه خیلی ها هم موافق حرف من نباشن این که بازی مثل فیفا که جنبه رقابتی داره و حتی تلاش میکنه جزو بزرگترین بازی های Esports هم باشه تا یه حدی باید تلاش کنه واقعی باشه یا این که کلا جنبه رقابتیش رو بزاره کنار. مثل این میمونه توی Dota هماهنگ کرده باشین چند نفری بریزین سر ۲ تا هیرو های حریف بعد مثلا ببینی ۲ تا از هم تیمی هات لیز خوردن و خوردن زمین بعد سازندها بگن خب تو واقییت هر کسی ممکنه لیز بخوره ما هم میخایم بازیمون با این که فانتزی هست ولی خیلی چیزاش واقعی باشه. خوب اینطوری اون بازی دیگه نمیتونه جنبه رقابتی داشته باشه چون چیزهای رندوم و پیشبینی نشده رو وارد بازی کرده
به نظر من بازی مثل FIFA و PES حق ندارن از یه حدی بیشتر کنترل بازی رو از دست بازی کننده خارج کنن. مثلا فرض کن من و شما داریم بازی میکنیم و من دقیقه ۹۰ یه بازیکنم رو تک به تک میکنم ولی بازیکن بدون این که من کاری کنم با یه استپ اشتباه توپ رو تقدیم دفاع میکنه دقیقا چیزی که تو همین فیفا خیلی ها تجربش کردن. اینها تعریفشون از شبیه سازی این چیزاس که منم باهاش مشکل دارم. یا مثل یه حالتی تو فیفا های چند سال پیش بود که بازیکن در حال دویدن یهو پاش میگرفت و مصدوم میشد و میفتاد زمین من خودم بعد از چند سال هنوز از یادم نرفته ی بازی حساس دقیقه آخر بازی توی تک به تک بازیکنم پاش گرفت و ایستاد و بازی رو باختم. اونقدر بد بود که خودشون سال های بعد حذفش کردن. بحث من یه همچین چیزاییه که به عنوان شبیه سازی توی بازی ها میاد و فقط بازیکن رو از بازی زده میکنه چون مهمتر از هر چیزی این یه بازیه و ۲ طرف بازی کننده باید بیشترین تاثیر رو توی بازی داشته باشن.
بعد هم همون شبیه ساز بودن هم یه چارچوبی داره مثلا شما NBA 2K که بازی کنی واقعا فقط از همه جزیات و شبیه سازی بازی لذت میبری چون اکثر چیز ها پشتش منطق هست و هر اتفاقی میوفته خودت میفهمی دلیلش چیه. یعنی بازی از اول بهت میگه آقا با بازیکنی که ۳ امتیازی خوب نمیزنه اگه دفاع جلوش بود و شوت زدی قطعا توپت گل نمیشه چون تو واقعیت همینطوره و تو هم هیچوقت توی بازی اعصابت خورد نمیشه چون میدونی دلیل هر اتفاق چیه. یا همون Dota میگه اگه به دشمنی که تو ارتفاع بالاتر از تو ایستاده حمله کردی ی تعداد از ضربه هات بهش نمیخوه و تو اگه زدی و نخورد میدونی به چه دلیله و خودت رو سرزنش میکنی نه بازی رو . یعنی حتی تو همچین بازی فانتزی هم یه شبیه سازی هایی رو رعایت میکنن ولی با منطق. ولی این ها شبیه سازی رو فقط توی چیز های رندوم دیدن. یعنی یبار به رونالدو پاس میدی چنان تو هوا استپ میکنه کیف میکنی یبار دیگه ۲ دیقه بعد تو همون شرایط میدی توپو سایشو میزنه انگار اصلا تا حالا فوتبال بازی نکرده.
شبیه ساز اگه چیزی مثل NBA 2K که همه چیز با قائده و منطق باشه خیلی هم لذت بخشه من هم از خدامه ولی اینها کلا تعریفشون از شبیه ساز مشکل داره.
 

arman_69

کاربر سایت
Jan 5, 2019
257
وسط بازی هیچ وقت درخواست استپ نکنید. ( اینو قبلا هم گفتم بازم می گم.) چون باگی رو علیه خودتون فعال می کنید که احتمال گل خوردن شما رو بالا می بره تا 80 درصد. اینو ببینید... Bug- Stop 3
 

abbas 007

کاربر سایت
Apr 23, 2018
88
سلام من یکشنبه ها که چهارتابازی اسکواد بتل تا ساعت یازده و چهل دقیقه وقت داره که بازی کنیم نیستم میشه یه کاری کنیم که اون بازیا بمونن و تو همون روز مثلا ساعت دو بازی کنم؟؟؟؟؟؟؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر