نمایشگاه/رویداد Ubisoft E3 2018 Press Conference

نمایش کدام بازی را بیشتر دوست داشتید؟

  • Anthem

  • The Division 2


Results are only viewable after voting.

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
2pzh_beyond-good-and-evil-2-artworks-12-pc-games_b2article_artwork.jpg


8lm6_ubi_e3_armin_2.jpg


Wf-YB65pl1cQmA

با سلامی مجدد و خیلی گرم خدمت بازی سنتری های عزیز، دوستان یوبی فن و عزیزان عزیزتر از جان یوبی هیتر :x:D

باز هم قراره در خدمت شما عزیزان باشیم با کنفرانس E3ـی دیگه و مجددا هم مسئولان ارشد یوبی که در بازی سنتر حضور دارند به بنده اطلاع دادند که تاپیک مانند سال گذشته ایجاد و پیش برده شود.

البته امسال از سایر دوستان عقب افتادیم، هنوز هم که هنوزه (هنوز یعنی آخرای 19 اسفند) تاریخ و ساعت کنفرانس تایید نشده، اما وجودش حتمی هست!

سال گذشته کنفرانس می رفت که کاملا جدید و غیر قابل پیش بینی باشه، اما با درایت فراوان مسئولان یوبی، هرچی عنوان بزرگ بود توی ماه March معرفی شد، حالا یا فقط اسم یا لوگو یا اصلا نمایش کامل، به همون روال (گویا حال کردن با این روش) امسال گفتن یکم خفن تر عمل کنیم، توی یک Livestream ساده اومدن و The Division 2 رو معرفی کردن (اینجاست که می گن مااااا..شا.....ه)، اینجوری بود که همه، حتی خود استودیو سازنده هم شوکه شد!

اما امسال در کل برنامه مشخص تری در پیش هست، قاعدتا نماش از عنوان های The Crew 2، Skull & Bones, The Division 2, Starlink, Beyond Good & Evil 2 رو خواهیم داشت به علاوه گل سر سبد مجلس Just Dance (20)18

طبق برنامه مالی این شرکت هم در سال مالی 2018-2019 شاهد عرضه 4 عنوان AAA خواهیم بود که تا به حال 3 تا از اون ها مشخص هستند (البته از من می شنوین به اون لیست اعتمادی نیست، Skull & Bones بهش می خوره به تاخیر اساسی رو در پی داشته باشه، The Division 2 هم اصولا نباس زود بیاد!)

حدس و گمان ها رو هم از پست اول حذف می کنیم، آنتی هایپ هم به شدت روندش رو حفظ می کنیم، باشد که رستگار هم شویم.

اخبار و شایعات و .... به همین پست اضافه می شن، نظر سنجی از الان خیلی زوده، اما به موقع اون ها هم راه اندازی می شن، اطلاعات دقیق کنفرانس و انشالله بعد از اون لینک دانلود هم با فونت درشت در خدمت شما عزیزان قرار می گیره!

خدارو شکر اینجا زیاد به حاشیه نمی ره، اما به هر حال از همکاری شما سپاسگذار خواهیم بود.

لیست بازی هایی که احتمال نمایش آن ها در کنفرانس بالاست

ftax_beyond_good_amp_evil_2.jpg

Beyond Good & Evil 2

این بازی رو شاید بتوان یکی از جاه طلبانه ترین پروژهای یوبیسافت دانست و نمایش گسترده از آن توسط تیم ساخت تایید شد.

wt9w_the_division_2.png

Tom Clancy's The Division 2

ساخت بازی تقریبا در ماه های اول عرضه نسخه نخست بازی استارت خورده و تایید شده که از بازی در طی کنفرانس E3 2018 رونمایی می شود.

6r1s_logo.jpg

Assassin's Creed Odyssey
خلاصه بعد از n+1 لیک و شایعه و درد و مرض این عنوان هم به صورت رسمی با یه گیف لگد زنیِ خشونت بار معرفی شد و پرونده 3 تا عنوان AAA امسال یوبی رو بست. سورپرایز بی سورپرایز!!!

pi4d_for_honor_season_6.jpg

For Honor's Season VI "Heroes March"

آپدیت بعدی بازی For Honor قرار است دارای محتویات زیادی باشد به حدی که می تواند زمانی از کنفرانس E3 را به خود اختصاص دهد.

f2u7_skull_amp_bones.jpg

Skull & Bones

بازی با محوریت دزدان دریایی که سال گذشته معرفی شد، اما اطلاعات زیادی از آن زمان منتشر نشده، می توان انتظار نمایش های بیشتری از بخش داستانی بازی را داشت.

hudn_the_crew_2.jpg

The Crew 2

این بازی با گسترش در تمام بخش های موجود در نسخه اول قرار است در انتهای ماه June عرضه گردد، اما می توان انتظار نمایشی جدید از بازی، رونمایی از محتوای Season Pass و همچنین اعلام تاریخ Beta بازی در جریان کنفرانس را از آن داشت.

llyu_starlink.jpg

Starlink - Battle for Atlas

یکی دیگر از IPهای جدید یوبیسافت این بازی بود که سال گذشته معرفی شد. این بازی که می خواهد گجت های فیزیکی را وارد گیم پلی خود کند توسط شعبه Toronto یوبیسافت برای همه کنسول های نسل حاضر در حال ساخت است، البته تا به حال نسخه PC آن تایید نشده است.

tux9_transference.jpg

Transference

بازی VR که توسط Elijah Wood و استودیوش با همکاری یوبیسافت مونترال در حال ساخت هست و سال گذشته با دمویی کوتاه معرفی شد. با توجه به حضور Elijah Wood در E3 Colossum می توان انتظار نمایش جدیدی از این بازی را نیز داشت.

pve_just_dance.jpg

Just Dance

اصلا بدون این سری کل کنفرانس ارزش دیدن نداره!!! حالا همه بیان وسط یکم کالری بسوزونیم :D


آپدیت های خبری

2fe2_dxxufjbx4aausah.jpg
  • ادامه عنوان Tom Clancy's The Division در برنامه هفتگی بازی معرفی شد. بازی حدودا بیش از 2 سال در مرحله ساخت توسط استودیو Massive Entertainment با همکاری چندین شعبه دیگه از Ubisoft هست. اطلاعات دیگه ای از بازی داده نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتر در E3 بود!

xe9i_photo_2018-03-13_15-55-37.jpg
  • لیست شدن نسخه جدید از سری Splinter Cell در وبسایت Amazon کانادا! (رسمی بود تاپیک PC هم شیرینی برای من :D)
  • گزارش سال مالی 2017-2018 هم در تاریخ 17 ماه May منتشر می شه، احتمالا از برنامه برای امسال هم مواردی گفته بشه. البته امیدوارم که همه چیز رو لو ندن!
 
آخرین ویرایش:

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
من با گرفتاری درس و امتحان نشستم پای کنفرانس یوبی و به نظرم افتضاح بود! با اینکه که فقط انتظار SC رو داشتم اصلا دوست ندارم حال اونایی که منتظر پرنس بودن رو بدونم :D

سنت شکنی کرد خاک بر سر یه سورپرایز نداشت :|


ولی به نظرم نمایش AC یک کلام حیرت آور بود! بازی رو شدیدا دارن تغییر میدن و این نسخه نقطه عطف تغییراته! خیلی خوب شده به نظرم عالی بود خصوصا تنوعی که تو گیم پلی نشون داده و البته محیط ها که میشد خوردشون :D
 
  • Like
Reactions: The Listener

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
دویژن ۲ بنظر میومد ممکنه بلای دستینی ۲ سرش بیاد!نسخه جدید ولی تغییرات نه چندان زیاد با این حال Y1 رایگان خودش نکته مثبت بزرگیه که بازم باید دید کیفیت محتوای بازی چقدره
Anthem تنها نگرانیش خود EA هست وگرنه تیم اصلی بایوور پشتشه نمایشاشم خوب بوده.تنها برتری دویژن ۲تا اینجا بنظرم بخش PVP هست که Anthem زمان عرضه نداره.تو این سبک ویژگی جدید و کیفیت PVE مهمه که شخصا Anthemو ترجیح میدم فعلا دویژن ۲ تعریفی نداشت
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
چه غیبت طولانی داشتم :D

نظر سنجی که گفته بودم رو مجدد برگزار می کنیم، حالا که نمایش Anthem و The Division 2 رو دیدید، از کدوم بیشتر خوشتون اومده و منتظر کدوم بازی هستید؟!
کاش یک گذینه اضافه میکردی هیچ کدام . به نظر من هیچ کدام در حد و اندازه های هایپی که دارن نیستن anthem از نبود بخش مولتی پلیر و مشخص نبودن خیلی از موارد حول محور بازی رنج میبره که بازی قراره چی باشه ؟ دستنی فقط بخش داستانی باشه یا چیز دیگه ای بازی the division 2 هم که قربانش برم همون نسخه اول هم از وجود دشمن های که حتی با اعتماد بنفس در ویدیو ها نشون دادن که 20000 تا تیر میخوره تا بیفته رنج میبره در حالی که قراره یک بازی با داستان تخیلی با المان های واقعی باشه که بازی کلا به نظرم افتضاح از این نظر .
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
یوبی سافت قرار هست که توی کنفرانس سال دیگه، از IP جدید خودش رو نمایی کنه. تاکید میکنم که این IP کاملا جدید هست و قطعا 2019 ریلیز نمیشه. مثلا Skull & bones هم یه IP جدید هست ولی این جدید بودن زیاد به چشم نمیاد چون توی سری بازی های Assassin این نوع سبک رو بازی کردیم. تاریخ ریلیز هم فکر کنم 2020 باشه یا اولایل 2021 باشه. راست یا دروغ این خبر پای کسی که بهم خبر داده. من بی تقصیرم. :D
 
  • Like
Reactions: jhoobin

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
یوبی سافت قرار هست که توی کنفرانس سال دیگه، از IP جدید خودش رو نمایی کنه. تاکید میکنم که این IP کاملا جدید هست و قطعا 2019 ریلیز نمیشه. مثلا Skull & bones هم یه IP جدید هست ولی این جدید بودن زیاد به چشم نمیاد چون توی سری بازی های Assassin این نوع سبک رو بازی کردیم. تاریخ ریلیز هم فکر کنم 2020 باشه یا اولایل 2021 باشه. راست یا دروغ این خبر پای کسی که بهم خبر داده. من بی تقصیرم. :D
یعنی کاملا تو یه سبک جدیده؟:-" من که بعید میدونم همین چندوقت پیش بود که بخاطر ریسک پذیری یکی از بازیاشون کنسل کردن:D
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
یعنی کاملا تو یه سبک جدیده؟:-" من که بعید میدونم همین چندوقت پیش بود که بخاطر ریسک پذیری یکی از بازیاشون کنسل کردن:D
اطلاعی در مورد سبکش ندارم ولی مطمعنم که جدید هست. امسال و سال دیگه بیشتر بازی هاشون دنباله ی فرنچایز های قدیمی اش هست ولی این جدید هست. نمیگم قرار یه بازی داستان محور مثل Last of us باشه. دارم میگم یه IP کاملا جدید.
 
  • Like
Reactions: jhoobin

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر