نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
بانجی که واسه بازی بعدیش ناشرم پیدا کرده، جدا از بحث ناشری NetEase سرمایه گذاری هم کرده توش و الان مقدار کمی از سهام بانجی رو داره
سر Destiny که خیلی قربون صدفه سونی می رفتن!!!
بعد بانجی رو بخره بده چی بسازه؟ چون 343 رو که توپ تکونش نمی ده، باید IP جدید بسازه، در کل عقلانی به نظر نمیاد که مایکروسافت بانجی رو بخره، 343 هیلو بسازه :D
از اون طرف مایکروسافت هم استادیو هایی که خریده همه کوچیک ان، بزرگشون PG اه، بعید بدونم بیاد یهو استادیو ای به بزرگی و گرونی بانجی رو بخره
Obsidian به هیچ درد مایکروسافت نمی خوره، باید Bethesda بخره اینارو :D
بانجی خیلی شرایطش ایده‌آل نیست و به اون چیزی که انتظار داشتن نرسیدن
میونشون با اکتیویژن هم مثل اینکه شکرآب شده بخاطر فروش دستنی. چندتا از اعضای اصلیشون هم که رفتن.
کمپانی خوب زیاد هست که می تونن بخرن و اگر با من باشه، باید یک دونه بزرگش رو بخرن که احتیاج به سرمایه گذاری هم نداشته باشه و خودش بتونه AAA بسازه.این طوری به نفع دو طرف میشه
Larian، کرایتک، Moon Studio، Dontnod اینا کمپانی هایی هستند که همین الان هم قابلیت ساخت بازی های ۹۰+ رو دارن و به نظر میاد که خیلی هم کار سختی نیست برای مایکرو خریدنشون:D
4A Games هم هست:D
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
بانجی خیلی شرایطش ایده‌آل نیست و به اون چیزی که انتظار داشتن نرسیدن
میونشون با اکتیویژن هم مثل اینکه شکرآب شده بخاطر فروش دستنی. چندتا از اعضای اصلیشون هم که رفتن.
کمپانی خوب زیاد هست که می تونن بخرن و اگر با من باشه، باید یک دونه بزرگش رو بخرن که احتیاج به سرمایه گذاری هم نداشته باشه و خودش بتونه AAA بسازه.این طوری به نفع دو طرف میشه
Larian، کرایتک، Moon Studio، Dontnod اینا کمپانی هایی هستند که همین الان هم قابلیت ساخت بازی های ۹۰+ رو دارن و به نظر میاد که خیلی هم کار سختی نیست برای مایکرو خریدنشون:D
4A Games هم هست:D
تـو ResetEra که توماس ماهلـر همـ عضوه ، کاربرا میگفتن که خودایشون همونجا اشاره کرده که موون استودیو میخواد استقلالش رو حفظ کنه !
باز اینجا گزینـه ها خوب و منطقیه اونجا ملت انتظار دارن CD Projekt بخره :D
گزینه رویائیه خرید واسه من Remedy هست ... یه بازیساز بزرگ همـ پیدا کنن بفرستن اونجا یه تیمـ دومـ خفن تشکیل بدن ! حق و حقوق مکس پین همـ از راکستار بخرن !
یه تیمـ آلن ویک 2 بسازه یه تیمـ مکس پین ... روکارهمدیگه همـ نظارت کنن :D
 

Rattle.Snake

100% Pure RattleSnake
کاربر سایت
Feb 14, 2018
1,054
نام
Giliath Osborne
نمیدونم کسی اشاره کرده یا نه به نقل از IGN:
MIcrosoft’s E3 presentation showcased many games, but none were quite as strange to watch as Crackdown 3 and Devil May Cry 5. As their respective trailers played over the course of the show on Sunday, there’s one thing that was evident with these two titles that had nothing else in common otherwise, and that’s they seem to suffer from an identity crisis.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
مت بوتی در مصاحبه ایی با مترو گیم سنترال:
Matt Booty:
Let’s acknowledge it: those games are doing great, and people love playing those games. For us, and I want to be very careful to clarify this, we see both. We see people loving single-player games, and it’s why you can sit and work your way through Forza solo if that’s what you want to do. But we also know that more and more gaming is about community. More and more it’s about people playing together, and we’re gonna chase that. If that’s what our players are doing and where they want to go. But there is no overarching sentiment or strategy that says, ‘We’re gonna go make one kind of game over another

In fact, with those studio acquisitions, with Ninja Theory, with Compulsion, if they end up deciding they want to make more games like Hellblade or We Happy Few – both primarily single-player games – if The Initiative comes back and says we want to make a game that doesn’t even have a multiplayer component, then great. We want the teams to make the games that they feel are right.
مطلب خیلی واضح هست ولی خب خلاصه اش مایکروسافت میخواد نهایت ازادی عمل رو به استدیوهایی که خریداری/ تاسیس کردند بده حتی اگر بخواهند یک بازی تمام سینگل پلیر بسازند!


امیدوارم با این ازادی عمل بچه های Turn10 هم سال اینده یک بازی جدید منتشر کنند چون فکرنمیکنم در نسل هشتم دیگه نیازی به چهارمین نسخه Motorsport باشه :think: FM8 بره کاملا برای نسل بعد و با سخت افزار خیلی قوی تر یک جهش اساسی داشته باشه.

پارسال هم اگر اشتباه نکنم کلا استدیو رو به یک ساختمون جدید منتقل کردند و از لحاظ وسعت مکانی خیلی گسترده شدند
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
بالاخره موفق شدیم به صفحه مقدس تاپیک وارد بشیم که همزمان شد با بازگشت سلطان (!) به عنوان شخصیت اصلی بازی. به به \m/

3398223-haloinfinite.jpg
Dan Greenawalt کبیر این ویدیو رو از لحظه ی که مستر چیف رو نشون میده رو، تو توییتر منتشر کردش و واکنش تماشاچی ها رو ببینین:D
به اون تک نت و خنده ی دن و صدای حضار دقت کنید:D
eqg1_dan.png
 

HITMAN 2000

کاربر سایت
Mar 22, 2018
170
این وسط نکته ای جلب توجه میکنه رفتن رمدی به سمت سونی و نینجاتئوری (که قبلا بیشتر به سونی متمایل بود) به سمت مایکروسافت بود. درحالیکه جفتشون بازیهای داستان محور میساختن. نمیدونم واقعا فرقشون چی بود که این نقل و انتقالات صورت گرفت؟! :D:|
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
این وسط نکته ای جلب توجه میکنه رفتن رمدی به سمت سونی و نینجاتئوری (که قبلا بیشتر به سونی متمایل بود) به سمت مایکروسافت بود. درحالیکه جفتشون بازیهای داستان محور میساختن. نمیدونم واقعا فرقشون چی بود که این نقل و انتقالات صورت گرفت؟! :D:|
انقدر این جوک تکرار کردین که خودتون هم باورتون شده که نینجاتئوری به سمت سونی متمایل بوده میشه بدونم کجای این لیست این قضیه نشون میده ساخت یک بازی انحصاری برای سونی انم در سال 2007؟ اولین بازی این استدیو انحصاری ماکروسافت بوده بعد اینکه بازی خوب فروش نرفت و استدیو داشت ورشکست می شد سونی سفارش یک بازی داد که نجاتشون داد همون HS بود سال 2007 به بعدش که 7 تا بازی ساخته همه مولتی بوده یا انحصاری باقی شرکت ها من متوجه این اسرار شماها برای اینکه نینجاتئوری به سونی بچسبونین متوجه نمیشم .

2003 Kung Fu Chaos Xbox
2007 Heavenly Sword PlayStation 3
2010 Enslaved: Odyssey to the West PlayStation 3, Xbox 360, Windows[35]
2013 DmC: Devil May Cry PlayStation 3, Xbox 360, Windows
2013 Fightback iOS
2014 Disney Infinity: Marvel Super Heroes iOS, PlayStation 3, PlayStation 4, PlayStation Vita, Wii U, Microsoft Windows, Xbox 360, Xbox One
2015 Disney Infinity 3.0 iOS, Android, PlayStation 3, PlayStation 4, Wii U, Microsoft Windows, Xbox 360, Xbox One
2015 DmC: Devil May Cry Definitive Edition PlayStation 4, Xbox One
2017 Hellblade: Senua's Sacrifice Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One
 

HITMAN 2000

کاربر سایت
Mar 22, 2018
170
انقدر این جوک تکرار کردین که خودتون هم باورتون شده که نینجاتئوری به سمت سونی متمایل بوده میشه بدونم کجای این لیست این قضیه نشون میده ساخت یک بازی انحصاری برای سونی انم در سال 2007؟ اولین بازی این استدیو انحصاری ماکروسافت بوده بعد اینکه بازی خوب فروش نرفت و استدیو داشت ورشکست می شد سونی سفارش یک بازی داد که نجاتشون داد همون HS بود سال 2007 به بعدش که 7 تا بازی ساخته همه مولتی بوده یا انحصاری باقی شرکت ها من متوجه این اسرار شماها برای اینکه نینجاتئوری به سونی بچسبونین متوجه نمیشم .

2003 Kung Fu Chaos Xbox
2007 Heavenly Sword PlayStation 3
2010 Enslaved: Odyssey to the West PlayStation 3, Xbox 360, Windows[35]
2013 DmC: Devil May Cry PlayStation 3, Xbox 360, Windows
2013 Fightback iOS
2014 Disney Infinity: Marvel Super Heroes iOS, PlayStation 3, PlayStation 4, PlayStation Vita, Wii U, Microsoft Windows, Xbox 360, Xbox One
2015 Disney Infinity 3.0 iOS, Android, PlayStation 3, PlayStation 4, Wii U, Microsoft Windows, Xbox 360, Xbox One
2015 DmC: Devil May Cry Definitive Edition PlayStation 4, Xbox One
2017 Hellblade: Senua's Sacrifice Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One
مطمئنم تو مدرسه از اونایی بودی که فقط همه چیزو طوطی وار از حفظ میگفتن! :D لیست کردن چهارتا اسم بازی رو بچه پنج ساله هم میتونه انجام بده. مهم تحلیل کردنه.
Heavenly Sword همینطوری یه بازی رندوم نبود که واسه یه ناشر رندوم مثل سونی بسازن! نقطه عطفی برای نینجاتئوری بود گه تمام بازیهایی هم که بعدش ساختن تحت تاثیر اون بود و مطلقا هیچ ارتباطی دیگه با Kung Fu Chaos نداشتن. خودت داری میگی سونی با سرمایه گذاری استودیو رو از ورشکستگی نجات داد اما این وسط یه اتفاقاتی افتاد که دیگه Enslaved انحصاری نبود. اما بازم ناشر ژاپنی بود و نینجاتئوری با ناشران ژاپنی به همکاری ادامه داد و نتیجه شم شد DmC.
همینطور دیمی به اینجا نرسیدن خوشتیپ! مسیر پرپیچ و خمی بود و قطع همکاری از طرف خود سونی بود نه نینجاتئوری. کوانتیک دریم هم اول با دریم کست Sega شروع کرد اما الان کاملا اسمش با سونی گره خورده! حالا چون یه بازی برای دریم کست ساخت دیگه ما نباید منکر همکاری نزدیکش با سونی بشیم!!:)
 

SepehrR

کاربر سایت
May 23, 2006
1,684
نام
Sepehr
انقدر این جوک تکرار کردین که خودتون هم باورتون شده که نینجاتئوری به سمت سونی متمایل بوده میشه بدونم کجای این لیست این قضیه نشون میده ساخت یک بازی انحصاری برای سونی انم در سال 2007؟ اولین بازی این استدیو انحصاری ماکروسافت بوده بعد اینکه بازی خوب فروش نرفت و استدیو داشت ورشکست می شد سونی سفارش یک بازی داد که نجاتشون داد همون HS بود سال 2007 به بعدش که 7 تا بازی ساخته همه مولتی بوده یا انحصاری باقی شرکت ها من متوجه این اسرار شماها برای اینکه نینجاتئوری به سونی بچسبونین متوجه نمیشم .

2003 Kung Fu Chaos Xbox
2007 Heavenly Sword PlayStation 3
2010 Enslaved: Odyssey to the West PlayStation 3, Xbox 360, Windows[35]
2013 DmC: Devil May Cry PlayStation 3, Xbox 360, Windows
2013 Fightback iOS
2014 Disney Infinity: Marvel Super Heroes iOS, PlayStation 3, PlayStation 4, PlayStation Vita, Wii U, Microsoft Windows, Xbox 360, Xbox One
2015 Disney Infinity 3.0 iOS, Android, PlayStation 3, PlayStation 4, Wii U, Microsoft Windows, Xbox 360, Xbox One
2015 DmC: Devil May Cry Definitive Edition PlayStation 4, Xbox One
2017 Hellblade: Senua's Sacrifice Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One
hellblade هم انحصاری کنسولی سونی بود که مولتی شد عشقم
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
امیدوارم با این ازادی عمل بچه های Turn10 هم سال اینده یک بازی جدید منتشر کنند چون فکرنمیکنم در نسل هشتم دیگه نیازی به چهارمین نسخه Motorsport باشه :think: FM8 بره کاملا برای نسل بعد و با سخت افزار خیلی قوی تر یک جهش اساسی داشته باشه.
بخوان نسلی 4 شماره از یه ip بدن همون بلایی سرش میاد که سره گیرز اومد. همین الان هرکسی عشق ریسینگ باشه به اندازه کافی XB1 براش عنوان داره!. (بکشن بیرون از فورزا داره **ـش درمیاد).
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
یک چیزی بگم فردا Insomniac خریدین بدونین که Insomniac پیشنهاد خریداری شدنش توسط سونی چند سال پیش زمین انداخته چون میخواسته بازی هاش افراد بیشتری بتونن بازی کنن .
مطمئنم تو مدرسه از اونایی بودی که فقط همه چیزو طوطی وار از حفظ میگفتن! :D لیست کردن چهارتا اسم بازی رو بچه پنج ساله هم میتونه انجام بده. مهم تحلیل کردنه.
Heavenly Sword همینطوری یه بازی رندوم نبود که واسه یه ناشر رندوم مثل سونی بسازن! نقطه عطفی برای نینجاتئوری بود گه تمام بازیهایی هم که بعدش ساختن تحت تاثیر اون بود و مطلقا هیچ ارتباطی دیگه با Kung Fu Chaos نداشتن. خودت داری میگی سونی با سرمایه گذاری استودیو رو از ورشکستگی نجات داد اما این وسط یه اتفاقاتی افتاد که دیگه Enslaved انحصاری نبود. اما بازم ناشر ژاپنی بود و نینجاتئوری با ناشران ژاپنی به همکاری ادامه داد و نتیجه شم شد DmC.
همینطور دیمی به اینجا نرسیدن خوشتیپ! مسیر پرپیچ و خمی بود و قطع همکاری از طرف خود سونی بود نه نینجاتئوری. کوانتیک دریم هم اول با دریم کست Sega شروع کرد اما الان کاملا اسمش با سونی گره خورده! حالا چون یه بازی برای دریم کست ساخت دیگه ما نباید منکر همکاری نزدیکش با سونی بشیم!!:)
نه مطمئنن مثل شما نبودم که با تکرار یک موضوع یک چیز باور کنم یا یاد بگیرم .
اوه پس به خاطر همین بود که ساخت شماره 2 زمین انداختن و رفتن Enslaved به صورت مولتی ساختن این حرف ها رو از کجا در میارین خدا میدونه :
https://kotaku.com/5017126/heavenly-sword-2-axed-ninja-theory-moving
اوه چه منطق قشنگی پشت DMC نشسته خودت یک بار دیگه بخونه با هیچ منطقی جور در نیماد چون ناشر بازی بعدیش هم ژاپنی بوده پس به سونی نزدیکتر بوده .^:)^^:)^^:)^
QD چه ربطی به NT داره اخه ؟ QD خودش میخواد که بازی های انحصاری برای سونی بسازه سونی هم قبول کرده پشتیبانیش کنه اما NT هیچ وقت این قبول نکرده بود.

hellblade هم انحصاری کنسولی سونی بود که مولتی شد عشقم
عزیز بازی انحصاری زمانی بود فقط به خاطر اینکه PS4 کنسول بود که بیشترین USER داشته نه به خاطر اینکه سونی بازی انحصاری داده بود بسازه بعشم از اول هم قرار نبود بازی انحصاری باشه .
Ninja Theory confirma que Hellblade será lançado em 2017 para PC e PS4
 
آخرین ویرایش:

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,229
نام
سروش
بخوان نسلی 4 شماره از یه ip بدن همون بلایی سرش میاد که سره گیرز اومد. همین الان هرکسی عشق ریسینگ باشه به اندازه کافی XB1 براش عنوان داره!. (بکشن بیرون از فورزا داره **ـش درمیاد).

اخه از این استودیو نمیشه انتظار داشت بیاد یه ip با یه سبک متفاوت بسازه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر