OnRush - PC


OnRush
Genre: Arcade Racing
Developer: Codemasters Software
Publisher: Codemasters Software
Platforms: PC - X1 - PS4
Release Date: 2018

ONRUSH-__-ANNOUNCEMENT-TRAILER-EU-1050x600.png


سازندگان بازی های racing معروف DriveClub و ,Motorsport در حال حاضر زیر پرچم شرکت Codemasters گرد آمده اند و قصد دارند بازی OnRush را بسازند.

OnRush یک racing کاملا arcade گونه است که در آن شاهد حرکات نمایشی رانندگان با موتور ها و خودروهایشان هستیم. با انجام یک سری حرکات خاص, نوار RUSH در بازی پر می شود و گیمر می تواند با کمک آن, رانندگان دیگر را از پای در آورد! پر کردن این نوار RUSH کار خیلی سختی نیست, چون جاده های بازی پر است از تپه های ریز و درشت که به شما در پرش هایتان, یاری می رسانند. البته قابلیت BOOST نیز برای افرایش سرعت؛ در بازی وجود دارد.

خودروها و موتورهای بازی مخصوص محیط بیابانی و خارج از جاده ساخته شده اند و جاده های بازی هم بسیار بزرگ و پر تپه هستند. قابلیت split-screen در ابتدای انتشار در بازی وجود ندارد ولی سازندگان ممکن است با آپدیتی, این قابلیتو به آن اضافه کنند. و صد البته هدست های VR در بازی ساپورت نمی شوند چون سازنده گفته: "بازی بسیار سریع است و نمی توان VR را در OnRush گنجاند ولی اگر خیلی اصرار دارید که VR را در این بازی تجربه کنید, در حین بازی, سوار ماشین لباسشویی تان شوید!"

,وبسایت رسمی:
Welcome to ONRUSH

تریلر:
Code:
https://www.youtube.com/watch?v=AFpSQuI3yCI
https://www.youtube.com/watch?v=l6emuXjoy_M



تصاویر:

Onrush-Ann.jpg


6c8l_6zyjwm.jpeg


Onrush.jpg


onrush-c1.jpg
 
آخرین ویرایش:

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر