Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
متن ترجمه شده از پیام مخفی CDPR :

بالاخره، پس از ماه‌ها آماده‌سازی، ما می‌توانیم دو موضوع مهم که کار زیادی صرف‌شان کردیم را با شما به اشتراک بگذاریم. تریلر داستانیِ سینماتیک «Cyeberpunk 2077» و یک نسخه دمو (آزمایشی) از گیم‌پلی این بازی. بله، بله، می‌دانیم که این نسخه دمو در حال حاضر تنها در دسترس افراد خوش‌شانسی است که موفق به تهیه بلیط رویداد E3 شده‌اند و بقیه‌تان باید تا ماه آگوست و فرارسیدن نمایشگاه Gamescome یا استریم پرسش و پاسخ توسعه‌دهندگان بازی در رویداد PAXصبر کنید. بله، ما همین حالا هم نقدهای تندی را که در فضای مجازی بر ما وارد می‌کنید احساس می‌کنیم. نقدهایی مانند «چرا با ما ناعادلانه رفتار می‌کنید؟» و «چرا این گیم‌پلی همین حالا منتشر نمی‌شه؟». دلیل این امر این است که ما می‌خواهیم از تلاش‌مان برای ساخت این نسخه آزمایشی، نمایش‌مان در E3 2019 و گیمزکام حداکثر بهره‌ی ممکن را ببریم. نمایش گیم‌پلی در برهه کنونی ارائه ما در گیمزکام را بی‌هدف کرده و به وضوح شانس ما برای ایجاد هیجان بیشتر را کاهش می‌دهد. چرا ما به ایجاد هیجان (هایپ) نیاز داریم؟ برای جذب گیمرهای بیشتر برای «Cyberpunk 2077» و امیدواریم که بتوانیم آن‌ها را برای تجربه حداقلی بازی متقاعد کنیم. ما برای ساخت «Cyberpunk 2077» از جسم و روح‌مان مایه گذاشته‌ایم و تمام تلاش‌مان را هم می‌کنیم که بیشترین حدِ ممکن از گیمرها با آن آشنا شوند و داستان فوق‌العاده این بازی را تجربه کنند. علاوه‌بر این، هایپ می‌تواند به فروش تبدیل شود (به‌هرحال،َ ما موسسه خیریه نیستیم) و فروش بالا برای ما دارای فوایدی است، فوایدی مانند امکان رشد، ریسک کردن و ارائه‌ی بازی‌های جدید و بزرگ با هدف لذت بردن شما.

در ادامه بیاید رونمایی فوق‌العاده مهم‌ ما را فراموش نکنیم، اعلام تاریخ انتشار بازی. کمتر از یک سال دیگر، در ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ (۲۷ فروردین) شما بالاخره می‌توانید Cyberpunk 2077 را به دندان بکشید.

همانطور که احتمالا متوجه شده‌اید، ما دو نسخه از بازی را آماده کرده‌ایم. چرا فقط دو نسخه؟ زیرا وقتی خودمان چیزی را پیش‌خرید می‌کنیم، دوست نداریم برای اینکار به ویکی‌پدیا سر بزنیم و محتوای نسخه‌های مختلف بازی را بررسی و مقایسه کنیم. فرمول ما در ارائه بازی ساده است: یکی نسخه استاندار بازی است، همان نسخه‌ای که فکر می‌کنیم انتخاب بیشتر بازیکنان خواهد بود. دومی نسخه محدود کالکتور ادیشن است. هرچند که به نسخه کالکتور ادیشن‌مان افتخار می‌کنیم اما دوست داریم توجه شما به اولی جلب شود. چرا؟ زیرا ما واقعا محتوای نسخه فیزیکی بازی را به حد اعلا رسانده‌ایم. ما فکر می‌کنیم این حد اعلا در ارائه محتوا باعث پیشرفت مسئله «استاندارد بودن» خواهد شد و امیدواریم شما هم این اتفاق را دوست داشته باشید. همچنین حالا که امکان پیش‌خرید بازی وجود دارد، ممکن است برای‌تان سوال پیش بیاید که پیش‌خرید کردن بازی فایده‌ای هم دارد؟ شما با پیش‌خرید بازی از ما حمایت بیشتری خواهید کرد. پیش‌خرید باعث بالا رفتن هیجان گیمر‌ها می‌شود. هرچه میزان پیش‌خرید بازی بیشتر باشد، میل ما برای توجه بیشتر به خرده‌فروشی بازی و حمایت از آن چه به صورت دیجیتالی و چه به صورت فیزیکی به همان اندازه بیشتر خواهد شد. گذشته از این‌ها، اگر از آنچه که می‌بینید خوش‌تان می‌آید، خوشحال می‌شویم که با پیش‌خرید بازی این موضوع را به ما اعلام کنید. اگر همچنان نسبت به بازی شک دارید، دوست داریم تا زمان انتشار محتوای بیشتر یا نقدهای بازی صبر کنید. هدف ما لذت بردن واقعی شما از Cyberpunk 2077 است، نه اینکه شما را مجبور به پیش خرید بازی کنیم.

از خودتان مراقبت کنید؛ منتظر دیدن شما در نایت سیتی هستیم!

تیم سی دی پراجکت رد

پیام مخفی سازندگان در نمایش 2077 Cyberpunk از پخش گیم پلی جدید در آگوست خبر می‌دهد - زومجی
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
متن ترجمه شده از پیام مخفی CDPR :

بالاخره، پس از ماه‌ها آماده‌سازی، ما می‌توانیم دو موضوع مهم که کار زیادی صرف‌شان کردیم را با شما به اشتراک بگذاریم. تریلر داستانیِ سینماتیک «Cyeberpunk 2077» و یک نسخه دمو (آزمایشی) از گیم‌پلی این بازی. بله، بله، می‌دانیم که این نسخه دمو در حال حاضر تنها در دسترس افراد خوش‌شانسی است که موفق به تهیه بلیط رویداد E3 شده‌اند و بقیه‌تان باید تا ماه آگوست و فرارسیدن نمایشگاه Gamescome یا استریم پرسش و پاسخ توسعه‌دهندگان بازی در رویداد PAXصبر کنید. بله، ما همین حالا هم نقدهای تندی را که در فضای مجازی بر ما وارد می‌کنید احساس می‌کنیم. نقدهایی مانند «چرا با ما ناعادلانه رفتار می‌کنید؟» و «چرا این گیم‌پلی همین حالا منتشر نمی‌شه؟». دلیل این امر این است که ما می‌خواهیم از تلاش‌مان برای ساخت این نسخه آزمایشی، نمایش‌مان در E3 2019 و گیمزکام حداکثر بهره‌ی ممکن را ببریم. نمایش گیم‌پلی در برهه کنونی ارائه ما در گیمزکام را بی‌هدف کرده و به وضوح شانس ما برای ایجاد هیجان بیشتر را کاهش می‌دهد. چرا ما به ایجاد هیجان (هایپ) نیاز داریم؟ برای جذب گیمرهای بیشتر برای «Cyberpunk 2077» و امیدواریم که بتوانیم آن‌ها را برای تجربه حداقلی بازی متقاعد کنیم. ما برای ساخت «Cyberpunk 2077» از جسم و روح‌مان مایه گذاشته‌ایم و تمام تلاش‌مان را هم می‌کنیم که بیشترین حدِ ممکن از گیمرها با آن آشنا شوند و داستان فوق‌العاده این بازی را تجربه کنند. علاوه‌بر این، هایپ می‌تواند به فروش تبدیل شود (به‌هرحال،َ ما موسسه خیریه نیستیم) و فروش بالا برای ما دارای فوایدی است، فوایدی مانند امکان رشد، ریسک کردن و ارائه‌ی بازی‌های جدید و بزرگ با هدف لذت بردن شما.

در ادامه بیاید رونمایی فوق‌العاده مهم‌ ما را فراموش نکنیم، اعلام تاریخ انتشار بازی. کمتر از یک سال دیگر، در ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ (۲۷ فروردین) شما بالاخره می‌توانید Cyberpunk 2077 را به دندان بکشید.

همانطور که احتمالا متوجه شده‌اید، ما دو نسخه از بازی را آماده کرده‌ایم. چرا فقط دو نسخه؟ زیرا وقتی خودمان چیزی را پیش‌خرید می‌کنیم، دوست نداریم برای اینکار به ویکی‌پدیا سر بزنیم و محتوای نسخه‌های مختلف بازی را بررسی و مقایسه کنیم. فرمول ما در ارائه بازی ساده است: یکی نسخه استاندار بازی است، همان نسخه‌ای که فکر می‌کنیم انتخاب بیشتر بازیکنان خواهد بود. دومی نسخه محدود کالکتور ادیشن است. هرچند که به نسخه کالکتور ادیشن‌مان افتخار می‌کنیم اما دوست داریم توجه شما به اولی جلب شود. چرا؟ زیرا ما واقعا محتوای نسخه فیزیکی بازی را به حد اعلا رسانده‌ایم. ما فکر می‌کنیم این حد اعلا در ارائه محتوا باعث پیشرفت مسئله «استاندارد بودن» خواهد شد و امیدواریم شما هم این اتفاق را دوست داشته باشید. همچنین حالا که امکان پیش‌خرید بازی وجود دارد، ممکن است برای‌تان سوال پیش بیاید که پیش‌خرید کردن بازی فایده‌ای هم دارد؟ شما با پیش‌خرید بازی از ما حمایت بیشتری خواهید کرد. پیش‌خرید باعث بالا رفتن هیجان گیمر‌ها می‌شود. هرچه میزان پیش‌خرید بازی بیشتر باشد، میل ما برای توجه بیشتر به خرده‌فروشی بازی و حمایت از آن چه به صورت دیجیتالی و چه به صورت فیزیکی به همان اندازه بیشتر خواهد شد. گذشته از این‌ها، اگر از آنچه که می‌بینید خوش‌تان می‌آید، خوشحال می‌شویم که با پیش‌خرید بازی این موضوع را به ما اعلام کنید. اگر همچنان نسبت به بازی شک دارید، دوست داریم تا زمان انتشار محتوای بیشتر یا نقدهای بازی صبر کنید. هدف ما لذت بردن واقعی شما از Cyberpunk 2077 است، نه اینکه شما را مجبور به پیش خرید بازی کنیم.

از خودتان مراقبت کنید؛ منتظر دیدن شما در نایت سیتی هستیم!

تیم سی دی پراجکت رد

پیام مخفی سازندگان در نمایش 2077 Cyberpunk از پخش گیم پلی جدید در آگوست خبر می‌دهد - زومجی

پ.ن :

اگر همچنان نسبت به بازی شک دارید، دوست داریم تا زمان انتشار محتوای بیشتر یا نقدهای بازی صبر کنید. هدف ما لذت بردن واقعی شما از Cyberpunk 2077 است، نه اینکه شما را مجبور به پیش خرید بازی کنیم.

من دیگه حرفی ندارم :-t
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
  • Like
Reactions: noctis-sm3

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
View attachment 109028

View attachment 109029

View attachment 109030

View attachment 109031

ملت (SJW ها)
چرا تو ویچر 3 همه سفیدن
چرا لید مرد نداریم

CP2077
شخصیت قابل انتخاب
پر از انواع اقسام نژاد و جنسیت و مذهب

ملت (SJW ها)
به چه جرعتی مرد گذاشتی رو کاورت ؟
چرا از فرهنگ ژاپنی دارید سو استفاده میکنید ؟ (طبق منطق این افراد کل سبک سایبرپانک Xenophobia محسوب میشه :| چون غربی ها دارن ازش سوء استفاده میکنن :|)
چرا تو بازی نمیشه ترنس باشی
چرا دارید ترنس هراسی میکنید ؟
چرا ترنس رو به عنوان ابجکت و ف*یش نشون دادید (پست بالاییم)
به چه جرعتی جک در مورد جنسیت ساختید ؟ (قضیه پارسال)
==========================
خدایا بخندیم یا گریه کنیم ؟ سونی دنبال حرف همین جماعت میره !!!!
نزنن بازی رو سانسور کنن صلوات ....

پ.ن : اینایی که گذاشتم پستاشون بالا چند هزار تا لایک خورده گفتم نگید رندوم وار عکس گرفتم
در اونکه این جماعت روانی شدن ، و هر چی هم ملت عقب نشینی کردن این جماعت اسکل تر و پر رو تر شدن شکی نیست ! ولی بخش آخر پستت، آنقدر عجیب غریب و خنده داره و هیچ سندیتی نداره! !

که فقط در جوابش میتونم بگم ! سونی دوست داره دنبال روی کنه ، همینی که هست ، عشقش می‌کشه ، ناراحتید ایگنور کنید ، خداییش یه ملتی (ps. Nation) رو خوشحال میکنید ! حداقل اینه که با همچین ربط دادن های عجیب غریبی مواجه نمی شیم!
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
جدا این خبر ها و طراحی بازی به این شکل هیچ جذابیتی ندارد ، بازی باید اینطوری باشه که بگه ، بدون قتل عام کردن هر جنبنده ای بازی تموم نمیشه!
چرا دادن حق انتخاب نباید جذابیت داشته باشه ؟ فقط اون جورری که شما میگی جذابیت داره ؟ بازی RPG هست توی بازی RPG هرچی این دست انتخاب ها بیشتر باشه به سبک RPG بیشتر نزدیک میشه حالا شما عشقت نمیکشه همرو قتل عام کن
در اونکه این جماعت روانی شدن ، و هر چی هم ملت عقب نشینی کردن این جماعت اسکل تر و پر رو تر شدن شکی نیست ! ولی بخش آخر پستت، آنقدر عجیب غریب و خنده داره و هیچ سندیتی نداره! !

که فقط در جوابش میتونم بگم ! سونی دوست داره دنبال روی کنه ، همینی که هست ، عشقش می‌کشه ، ناراحتید ایگنور کنید ، خداییش یه ملتی (ps. Nation) رو خوشحال میکنید ! حداقل اینه که با همچین ربط دادن های عجیب غریبی مواجه نمی شیم!
LOL شرمنده اگه به کمپانی مورد علاقتون بد بیراه گفتم (:))) به بزرگی خودتون ببخشید نمیدونستم سونی خدای کماپنی هاست شرمنده ........
پ.ن : امیدوارم موقع کشمکش بین جمله اولت با جمله دومت سونی رو انتخاب کنی و از PS Nation ـت لذت ببری
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
آخرین ویرایش:

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,091
نام
MohammadAli
Keanu Reeves حضورش خیلی بیشتر چیزیه که فکرش رو بکنید دومین کاراکتر بازی از نظر تعداد دیالوگ ـه و خلاصه اینکه کلی قراره باهاش وقت بگذرونیم .....
ملت تو Discussions استیم گیر داده بودن میشه با کیانو رومانس دا‌شت یا نه :D که اگه نمیشه امضا جمع کنن. یکی هم میگفت اگه طرف مقابل کیانو باشه دیگه G*y حساب نمیشه. :D
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,514
نام
کورش
با توجه به سلیقه من این بهترین تعریف ممکن از بازی بود. طرف هر کی که هست مطمئنا لذت Deus Ex رو برده که اینطوری داره تعریف میکنه.
از ظواهر شبیه به Deus Ex که بگذریم اگه داستانش هم شبیه Deus Ex باشه عالیه. البته میشه از همین حالا گفت تا حدودی هست چون بحث شرکتهای عظیمه که همه چیز رو کنترل میکنن ولی اگه سطح بعدی رو هم داشته باشه برای من عالی تر میشه. یه چیز مثل ایلومیناتی در Deus Ex که قضیه رو مرموز کنه و کشش داستانی ایجاد کنه. احتمال هم میدم همینطور باشه و با یه داستان نسبتا سرراست مثل ویچر طرف نباشیم و پیچیده تر باشه.
 

Play4Fun_0

کاربر سایت
May 2, 2019
397
با توجه به سلیقه من این بهترین تعریف ممکن از بازی بود. طرف هر کی که هست مطمئنا لذت Deus Ex رو برده که اینطوری داره تعریف میکنه.
از ظواهر شبیه به Deus Ex که بگذریم اگه داستانش هم شبیه Deus Ex باشه عالیه. البته میشه از همین حالا گفت تا حدودی هست چون بحث شرکتهای عظیمه که همه چیز رو کنترل میکنن ولی اگه سطح بعدی رو هم داشته باشه برای من عالی تر میشه. یه چیز مثل ایلومیناتی در Deus Ex که قضیه رو مرموز کنه و کشش داستانی ایجاد کنه. احتمال هم میدم همینطور باشه و با یه داستان نسبتا سرراست مثل ویچر طرف نباشیم و پیچیده تر باشه.
dlc های ویچر 3 از لحاظ داستانی خیلی بهتر از اصل بازی بودن، بعیده داستان سایبرپانک کمتر از dlc های ویچر بشه
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
امیدوارم تو قسمت رانندگی هندلینگ ماشینا یه چیز مشتی باشه
اون موتور سواریشم بشه سوم شخص کرد عالی میشه
این قضیه گان پلی که بالا اشاره شد مشکلش چی بوده؟

Sent from my SM-G610F using Tapatalk
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
امیدوارم تو قسمت رانندگی هندلینگ ماشینا یه چیز مشتی باشه
اون موتور سواریشم بشه سوم شخص کرد عالی میشه
این قضیه گان پلی که بالا اشاره شد مشکلش چی بوده؟

Sent from my SM-G610F using Tapatalk
موتور سواریش رو میشه سوم شخص کرد
قضیه گان پلی رو هم هیچی طرف میخواست یـ گیری بده تا برسه به همون قسمت پایانی مقالش و خلاصه به هدفش برسه شما کافیه دموی پارسال رو ببینی گان پلیش رو دیگه پرفکت تر از اون نمیشد در بیارن .....
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,514
نام
کورش
dlc های ویچر 3 از لحاظ داستانی خیلی بهتر از اصل بازی بودن، بعیده داستان سایبرپانک کمتر از dlc های ویچر بشه
خب مشکل اینجاست که بهتر یا بدتر بودن داستان یه چیز سابجکتیوه و متر و معیاری براش نداریم یعنی ممکنه یکی بیاد بگه این از ویچر بهتره ولی یکی دیگه با ویچر بیشتر حال کنه.
درکل من هم از اکسپنشن های ویچر خیلی خوشم اومد مخصوصا blood and wine که اصلا انگار یه بازی مستقل بود. سایبرپانک بخاطر محیطش بنظرم حتی پتانسیل بیشتری از ویچر و اکسپنشنهاش برای پیچیده تر کردن داستان داشته باشه.
الان 3 سطح از انتاگونیستهای سایبرپانک رو میشناسیم. اول گنگ ها دوم دکس و احتمالا بقیه کارچاق کن ها و سومی شرکتها. چیزی که دوست دارم اینه که مثل Deus ex خود شرکتها بازیچه کسان دیگه ای باشن. شرکتهای Deus ex به قدری عظیم بودن که نه فقط شهر بلکه کل دنیا رو کنترل میکردن ولی خودشون هم طور دیگه ای کنترل میشدن یا درواقع بازیچه میشدن ( البته حیف داستانش ناقص موند). اینجا هم امیدوارم قضیه به شرکتها ختم نشه و سورپرایز و حالت مرموز مانند برامون داشته باشه که به احتمال زیاد همینطور هم هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر