Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355
جوابز کاملا برتری رو نشون میده. اینکه باس فایت ها و مبارزه در بلاد بورن بهتر از ویچر بوده دلیلش اینه سازندش ساختار بازیش بر پایه همون ساخته بوده. ۱۰۰ ساعت گیم پلی داشت؟ کات سین های بینهایت عالی ویچرو داشت؟ داستان پردازی ویچرو داشت؟ حتی دارک سولز ها. مکانیزمهای گیم پلی ویچرو داشت؟ ۴ تا لول آپ میزنی میری جلو. مکانیزم های گیم پلی ویچر الان داره تو بازی های دیگه اجرا میشه.مقایسه بایوشوک وlast of us هم کاملا چرته برتری کاملا با last هست.کلا یه نگا به تعداد گیم آف یر شدن بازی های نقش آفرینی بندازید. نه فقط شما ها.نقش آفرینی ها بیشتر جوایز میبرن.البته اگه کارشون درست بوده.در اخر باید بگم نظرت خیلی مخالف نظر من نیست ولی یه چیزایی گفتم بگم بد نی
برای من از مکانیزم های گیم پلی ویچر نگو :D کدوم بازی استفاده میکنه ؟
3 سال پیش اولین وقتی کیس گرفتم پول کم اوردم نتونستم گرافیک بخرم از طرفی عاشق WITCHER 3 بودم 6 ماه طول کشید اما بازی با HD 530 گرافیک داخلی I5 6500 با پایین ترین تنظیمات ممکن 10 تا 12 فریم به تموم کردم :x
مانیتورم lg 25um65 2560*1080 بود برای همین 10 فریم مجبور شدم با رزولوشن 1360x768 بازی اجرا کنم
میدونی 400 ساعت بازی کردن بازی مثل ویچر با پایین ترین تنظیمات 10 فریم رزولوشن 1360x768 تو مانیتور ultrawide چه حسی داره :D
الان برای چهارمین بار با 1060 1080 60 فریم SUNSTONE
‬‎

اگه گیم پلی وجه برتری نیست پس داستان و روایت هم نمیتونه باشه
ساختار ویچر هم بر اساس داستان و کات سین و روایت سینمایی مقابل Bloodborne یه عنوان گیم پلی محور
ویچر 3 یه داستانی که بی نهایت تکرار شده با روایت خوب ارائه می ده
Bloodborne یه داستان خارق العاده بدون کات سین در غالب گیم پلی و آیتم ها
--------------------
چرا ؟
برتری tlou چیه ؟
نگو داستان tlou بهتر از Infinite

بله کات سین های سینمایی خبری نیست تمام داستان از طریق دیالوگ‌ها و صحنه‌هایی که با گیم‌پلی آمیخته شده‌اند روایت می‌شه
طراحی محیط بهتر از Columbia
گیم پلی بهتری داره

در طول این 6 سال اصلا شوتر داستانی یک دوم Infinite عرضه شده ؟
-------------------------،،
 
  • Like
Reactions: B_O_X_E_R

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
برای من از مکانیزم های گیم پلی ویچر نگو :D کدوم بازی استفاده میکنه ؟
اگه گیم پلی وجه برتری نیست پس داستان و روایت هم نمیتونه باشه
ساختار ویچر هم بر اساس داستان و کات سین و روایت سینمایی مقابل Bloodborne یه عنوان گیم پلی محور
ویچر 3 یه داستانی که بی نهایت تکرار شده با روایت خوب ارائه می ده
Bloodborne یه داستان خارق العاده بدون کات سین در غالب گیم پلی و آیتم ها
--------------------
چرا ؟
برتری tlou چیه ؟
نگو داستان tlou بهتر از Infinite

بله کات سین های سینمایی خبری نیست تمام داستان از طریق دیالوگ‌ها و صحنه‌هایی که با گیم‌پلی آمیخته شده‌اند روایت می‌شه
طراحی محیط بهتر از Columbia
گیم پلی بهتری داره

در طول این 6 سال اصلا شوتر داستانی یک دوم Infinite عرضه شده ؟
-------------------------،،
ببین سولز بورن یه بازی هست که بسیار لذت بخشه ولی بالا پایینش همونیه که هست.۴ تا لول آپ و کشتن. دوباره همین روند تکرار میشه. نه دیالوگی نه کات سینی. نمیگم بده اتفاقا میازاکی خوب اورده ولی مقابل ویچر هیچ حرفی واسه گفتن ندارن. به غیر از سیستم مبارزاتشون که البته خیلی ها مبارزات ویچرو بد هم نمیدونن. الان میازاکی تو این چند سال چند تا بازی داده بیرون؟ فت و فراوون. از دمونسولز بگیر تا الان. تو بازیهاشم یه عده دشمن هستن تو جای خاص قرار گرفتن تا تو رد بشی بیان سمتت میکشیشون میری جلو خوب معلومه ساخت همیچین بازی ای ساده تر از ویچر با اون پبچیدگیه.ویچر مثل یه الماس مینونه البته وقچر ۳ که حالاحالاها صحبت سرش هست.در مورد داستانش هم ویچر یه داستان بسیار عالی و فوق العاده رو به بهترین شکل ممکن روایت میکنه که تکراریم باشه در ظاهر ولی باطنش بی نظیره. در مورد last of us هم من حالم از فن بازی به هم میخوره خودتم دیدی چقدر به فن های سونی پریدم ولی انصافا last of us تو این نسل هیچ بازی داستان محور خطی توجه کن میگم خطی حریفش نیست.
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,134
نام
امیر
برای من از مکانیزم های گیم پلی ویچر نگو :D کدوم بازی استفاده میکنه ؟
اگه گیم پلی وجه برتری نیست پس داستان و روایت هم نمیتونه باشه
ساختار ویچر هم بر اساس داستان و کات سین و روایت سینمایی مقابل Bloodborne یه عنوان گیم پلی محور
ویچر 3 یه داستانی که بی نهایت تکرار شده با روایت خوب ارائه می ده
Bloodborne یه داستان خارق العاده بدون کات سین در غالب گیم پلی و آیتم ها
--------------------
چرا ؟
برتری tlou چیه ؟
نگو داستان tlou بهتر از Infinite

بله کات سین های سینمایی خبری نیست تمام داستان از طریق دیالوگ‌ها و صحنه‌هایی که با گیم‌پلی آمیخته شده‌اند روایت می‌شه
طراحی محیط بهتر از Columbia
گیم پلی بهتری داره

در طول این 6 سال اصلا شوتر داستانی یک دوم Infinite عرضه شده ؟
-------------------------،،
از نظر من نظر شما كاملا منطقي و صحيحه اما ما حرفمون اين نيست كه كدوم بازي چه مزايايي داره :D جايزه بهترين گرافيك و بهترين گيم پلي بهترين روايت و بهترين داستان و...جداس؛جايزه بهترين بازي سالم جداس كسي نميگه بايوشاك بازي بديه مثلا :D اتفاقا از بهتريناس اما تو اون سال وقتي اخر سال از يه جامعه نمونه اماري پرسيدن بهترين بازي سال كدومه درصد زياديشون معتقد بودن tlou براشون به يادموندني تر و به صورت كلي تجربه بهتري بوده:D درسته اين اثبات نميكنه لست بازيه بهتريه اما نظر يه جامعه اماريو ميشه به نظر كل بست داد
 
  • Like
Reactions: Alireza717

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
تو گیم پلی چه جوری میخوان از این دست استفاده بکنن ؟؟
امیدوارم انیمیشن های کامل و طراحی خون آلودی برای این دست داشته باشن
والا حدس من اینه تمام این قابلیت مثل اگمنت ها تو بازی DEUS EX نیاز به انرژی دارن و خوب اون اسپری های مصرف کردنی جزو همون برطرف کننده های انرژی واسه اگمنت ها هستن و واسه هر کدوم از قابلیت ها یـ جور اسپری وجود داشته باشه
 
  • Like
Reactions: beh1382

Hero Man

کاربر سایت
May 29, 2013
744
نام
MamaD!
فكر كنم يكي از Insane ترين Competition ها رو داشته باشيم سال ديگه بين اين بازي و Part 2 .
يه چيزي كه هست اينه كه هيچوقت وسعت جهان و يا به طور كلي وسعت يه بازي دليلي بر GOTY شدنش نبوده
و عين اين قضيه سال پيش بين Gow و RDR اتفاق افتاد . ولي كلا اين باعث زير سوال رفتن مفهوم كلي GOTY ميشه ،
چون واقعا بين دو تا بازي كه از زمين تا اسمون باهم فرق دارن چه تو ژانر يا گيم پلي با چه حسابي يه بازي به عنوان بهترين انتخاب ميشه.
حالا چيزي كه فعلا منطقيه اينه كه نظر بيشتر سايت ها اينه كه مثلا Gow پك كامل تري و بهتري بوده يعني اگه يه كاكتيل از گيم پلي ، موزيك ، داستان و گرافيك جمع كني "بازي " بهتريه که باز هم Doesnt make sense .
 
  • Like
Reactions: Capitan_shepard

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
حقیقتا ویچر 3 رو حالت اول شخص اگه درست حسابی رو مکانیزم هاش کار شده باشه به اندازه سوم شخصش لذت بخش میشه نمیدونم چرا همچین جوابی داده این بازیا خیلی با هم فرق دارن این یه بازی شوتره و کم عناوینی نبوده که شوتر سوم شخص بودن و گوتی هم شدن
میدونم سازنده ها کلا این عنوان رو برا اول شخص بودن ساختن ولی به نظر من این دلیلشون که ما این عنوان رو فقط برا اول شخص ساختیم تا الان که فقط یه تریلر گیم پلی ازش دیدیم مسخرس کاملا همین 40 دقیقه گیم پلی که نشون دادن پتانسیل سوم شخص بودن رو داشته حتی بنظر من لذت بخش تر
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
حقیقتا ویچر 3 رو حالت اول شخص اگه درست حسابی رو مکانیزم هاش کار شده باشه به اندازه سوم شخصش لذت بخش میشه نمیدونم چرا همچین جوابی داده این بازیا خیلی با هم فرق دارن این یه بازی شوتره و کم عناوینی نبوده که شوتر سوم شخص بودن و گوتی هم شدن
میدونم سازنده ها کلا این عنوان رو برا اول شخص بودن ساختن ولی به نظر من این دلیلشون که ما این عنوان رو فقط برا اول شخص ساختیم تا الان که فقط یه تریلر گیم پلی ازش دیدیم مسخرس کاملا همین 40 دقیقه گیم پلی که نشون دادن پتانسیل سوم شخص بودن رو داشته حتی بنظر من لذت بخش تر
در وحله اول اینکه اول شخص کردن یـ سوم شخصی خیلی راحت تره تا اول شخص به سوم شخص :D دوم اینکه اینا هدف گذاریشون از اول اول شخص بوده و تا حالا چند بارم در این مورد بحث کردیم پس نمیتونن همینجوری بیخیال بشن و دل و بزنن به دریا که یـ سریا از اول شخص خوششون نیومده بزار سوم شخص هم بسازیم , دلیلشون واسه این کار کاملا منطقیه حالا اینکه از اول میتونستن این اپشن رو هم در نظر بگیرن موردی داشت ؟ خیر ولی اینکه حالا خیلی از راه رو اومدن و هدف گذاریشون از اول همین بوده به خاطرش برگردن سوم شخص بسازن ؟ خیر غیر منطقیه این خواسته ! گیم پلی بازی و سیستم کامبت بازی به اون روونی رو به هیچ وجه نمیشد تو سوم شخصی پیاده کرد همون RDR2 تو دوتا دوربینش دنیا تفاوت تو سبک بازی کردن وجود داشت در کل میخوام بگم هر چقدر سوم شخص کردن عنوان DooM منطقیه این بازی با این سیستم کامبت شناورش هم منطقیه
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
در وحله اول اینکه اول شخص کردن یـ سوم شخصی خیلی راحت تره تا اول شخص به سوم شخص :D دوم اینکه اینا هدف گذاریشون از اول اول شخص بوده و تا حالا چند بارم در این مورد بحث کردیم پس نمیتونن همینجوری بیخیال بشن و دل و بزنن به دریا که یـ سریا از اول شخص خوششون نیومده بزار سوم شخص هم بسازیم , دلیلشون واسه این کار کاملا منطقیه حالا اینکه از اول میتونستن این اپشن رو هم در نظر بگیرن موردی داشت ؟ خیر ولی اینکه حالا خیلی از راه رو اومدن و هدف گذاریشون از اول همین بوده به خاطرش برگردن سوم شخص بسازن ؟ خیر غیر منطقیه این خواسته ! گیم پلی بازی و سیستم کامبت بازی به اون روونی رو به هیچ وجه نمیشد تو سوم شخصی پیاده کرد همون RDR2 تو دوتا دوربینش دنیا تفاوت تو سبک بازی کردن وجود داشت در کل میخوام بگم هر چقدر سوم شخص کردن عنوان DooM منطقیه این بازی با این سیستم کامبت شناورش هم منطقیه
ار ه میدونم چندین بار بحثش شده:D
ولی دارم میگم دلیلشون مسخرس:D
این که پا دووم رو اوردی وسط کاملا یه مقیاس اشتباس اون یه عنوان فوق سرعتیه سوم شخص کردنش بیشتر باعث گیجی میشه اصلا درمورد سایبرپانک منطق جواب نمیده که میگی منطقیه چی تو بازی دیدی که میگی منطقیه؟ این 40 دقیقه ای که ما دیدم کاملا پتاسیل سوم شخص شدن رو داشته
بحث سر پتانسیله سوم شخص شدنه که این سبکی که بازی داره کاملا این ویژگی رو داره
من خودم بیشتر نظرم اینه اومدن اول شخص کردن که ویژگی ها و مکانیزم های بازی بیشتر لمس بشه خواستن تک تک مکانیزم ها رو پلیر حس کنه یه جورایی بازی خفن تر بشه الان همین چنگک های مانتیسی اگه رو سوم شخص بود اونقدر هیجان انگیز بود؟ خب مسلما نه!!! ولی این که بگی نه اصلا نمیشه منطقی نیست مسخرس:D
اینا میتونستن با اضافه کردن ویژگی سوم شخص درجه خفنیت بازی رو بیشتر کنن اما مشخصه نه زمانش رو داشتن نه بودجش رو بجاش اومدن همون تمرکزشون روی اول شخص گذاشتن
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
ولی دارم میگم دلیلشون مسخرس:D
منم میگم نیست :D
این که پا دووم رو اوردی وسط کاملا یه مقیاس اشتباس اون یه عنوان فوق سرعتیه سوم شخص کردنش بیشتر باعث گیجی میشه اصلا درمورد سایبرپانک منطق جواب نمیده که میگی منطقیه چی تو بازی دیدی که میگی منطقیه؟ این 40 دقیقه ای که ما دیدم کاملا پتاسیل سوم شخص شدن رو داشته
پای دووم رو به خاطر سیستم کامبت مشابهش باهاش وسط کشیدم جفت بازی طبق چیزی که حداقل از دموی بازی دیدیم سیستم کامبت به شدت شناوری دارن یعنی انگاری طرف رو زمین داره لیز میخوره چپ میره راست میاد به نظرت میشد همون قدری که میگی برا دووم منطقی نیست برا این بازی هم سیستم کامبتش تو دوربین سوم شخص هم منطقی نباشه ؟ باز خوبه خودت پایین تر به تاثیر گذار بودنش اشاره کردی !
پست قبلیم RDR2 رو هم مثال زدم گفتم بازی کردن تو سیستم سوم شخص با اول شخصی یـ دنیا تفاوت داره از نحوه به اجرا در اومدنشون گرفته تا تغییر مکانیزم ها همه و همه متفاوت میشد اصلا نحوه کنترل روی اسب به یـ شکل دیگه در میومد ! بماند که راکستار بازی رو اول برا سوم شخص میسازه بعد اول شخص رو پیاده میکنه !

بحث سر پتانسیله سوم شخص شدنه که این سبکی که بازی داره کاملا این ویژگی رو داره
بله سری گیرز هم شوتر محسوب میشه چرا اون هیچ وقت کسی به فکرش نیوفتاد قابلت اضافه براش تعبیه کنه ؟ تا حالا به این فک کردی ؟ اصلا چرا همه بازیا نباید دو دوربینه باشن ؟ بالاخره قابلیت اضافه و انتخابی محسوب میشه دیگه ؟
من خودم بیشتر نظرم اینه اومدن اول شخص کردن که ویژگی ها و مکانیزم های بازی بیشتر لمس بشه خواستن تک تک مکانیزم ها رو پلیر حس کنه یه جورایی بازی خفن تر بشه الان همین چنگک های مانتیسی اگه رو سوم شخص بود اونقدر هیجان انگیز بود؟ خب مسلما نه!!! ولی این که بگی نه اصلا نمیشه منطقی نیست مسخرس:D
بحث اصلا شدن و نشدن نیست بحث همون هدف گذاری که خودت گفتی بازم میگم من قبلا هم گفتم بهتر بود این انتخاب رو میدادن ولی بنا به دلایل دیزاین چویس نخواستن و الان گیر که به بازی میدن همش الکی این همه بازی اول شخص وجود داره همه که قرار نیست مثل راکستار باشن بعدم گفتم بازی های راکستار اول شخص نبودن از اول سوم شخص بودن گفتمم تبدیل کردن سوم شخص به اول شخصی خیلی راحت تره اینا دیزاین چویسشون بوده که اول شخص بسازن و الان هم حق دارن پشت تصمیمشون بایستن بگن نمیشه چون باید دوباره هزار تا دوباره کاری انجام بدن ! پس باید بهشون حق بدیم که بگن نمیشه و این صحبتا !
اینا میتونستن با اضافه کردن ویژگی سوم شخص درجه خفنیت بازی رو بیشتر کنن اما مشخصه نه زمانش رو داشتن نه بودجش رو بجاش اومدن همون تمرکزشون روی اول شخص گذاشتن
بازم حرف خودم رو اینجا تکرار کنم این بازی اگه سوم شخص میبود هیشکی به اول شخص نبودن بازی گیری نمیداد خیلی راحت میشد گفت بازی قبلیشون سوم شخص بود پس نباید اصلا به خودشون زحمت میدادن سیستم اول شخص رو از اول تو بازی پیاده میکردن ولی به خاطر دیزاین چویس از اول بیخیال سوم شخص شدن اینکه میگن سوم شخص هم نمیسازیم بحث کاملا قابل درک و احترامیه و دفاعیاتشون به هیچ وجه هم مصخره نیست !
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Natural Killer

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
پای دووم رو به خاطر سیستم کامبت مشابهش باهاش وسط کشیدم جفت بازی طبق چیزی که حداقل از دموی بازی دیدیم سیستم کامبت به شدت شناوری دارن یعنی انگاری طرف رو زمین داره لیز میخوره چپ میره راست میاد به نظرت میشد همون قدری که میگی برا دووم منطقی نیست برا این بازی هم سیستم کامبتش تو دوربین سوم شخص هم منطقی نباشه ؟ باز خوبه خودت پایین تر به تاثیر گذار بودنش اشاره کردی !
اینطوری که تو داری از گیم پلی سایبرپانک حرف میزنی و داری از شباهتاش با دووم میگی فکر کنم اون 40 دقیقه ای که من دیدم با تو فرق داره:|
من هیچ ویژگی مشترکی نه در گیم پلی و نه در طراحی محیط در دووم نمیبینم که تو داری از شباهتاشون میگی در حدی اینا فرق دارن که میشه گفت اون ریسینگه اون شوتر:|
و مطمعنا من هرچقدر به تو بگم و دلایل بیارم که نه اینا هیچ شباهتی ندارن تو مطمعنا باور نمیکنی و رو حرف خودت هستی پس بیخیال این موضوع میشیم:D
بله سری گیرز هم شوتر محسوب میشه چرا اون هیچ وقت کسی به فکرش نیوفتاد قابلت اضافه براش تعبیه کنه ؟ تا حالا به این فک کردی ؟ اصلا چرا همه بازیا نباید دو دوربینه باشن ؟ بالاخره قابلیت اضافه و انتخابی محسوب میشه دیگه ؟
نگاه بازم مثالت بیجاست چه رد دد چه سریه گیرز
کسی از این بازیا انتظار اول شخص نداره چون اصلا بازی با زاویه اول شخص(حداقل دید اصلی بازی)نساختن
اینم استدیو بازیا قبلیش سوم شخص بوده قبل از معرفی بازی و اومدن اطلاعاتش هم همه فکر میکردن سوم شخصه تو خود بازی هم میشه هنگام رانندگی بین اول شخص و سوم شخص سوییچ کرد:| کات سینا سوم شخصن:| خب برا همینه بحث سره سوم شخص شدنه بازی مطرحه
همین الان راکستارم بازی اول شخص بسازه یوزرا میگن سوم شخصم داره؟
درمورد بقیه حرفات هم بگم کسی نمیگه چرا سوم شخص نیست تمامی این حرفا که داره نداره میشه نمیشه هم فقط بخاطر انتظار پلیرها بوده خودت هم میفهمی
اینو هم من هم تو میدونی که این استدیو چرا اینکار کرده چون دلشون می خواد:D وسلام!!! اقا دلشون می خواد مشکلیه؟ نه!!! من دارم میگم دلیلی که دارن میران نه ای بازی رو نمیشه سوم شخص ساخت و جور دیگه نمیشه مسخرس اقا بهونه چرا میاری هم گیم پلی هم دیزاین کاملا پتانسیل سوم شخص شدن رو داشته بگو دلم خواسته می خوایی بخواه می خوایی نخواه:D ولی جریان اینجاست مشتری دوستن اینو بگن میشن مثل EA:D
حالا این وسط تو باز بیا برا من بگو نه منطقی نیست این بازی سوم شخص باشه:D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
اینطوری که تو داری از گیم پلی سایبرپانک حرف میزنی و داری از شباهتاش با دووم میگی فکر کنم اون 40 دقیقه ای که من دیدم با تو فرق داره:|
حالا که مثال دووم برات زیاد قابل درک نیست Titanfall 2 رو برات مثال میزنم یعنی تو اون 48 دقیقه گیم پلی نزدیک ترین چیزی که میشد بهش مثال اورد همین بازی بود خدایی به من بگو دوست داری این بازی رو سوم شخص بازی کنی ؟ :D جون من دوست داری :D
اینو هم من هم تو میدونی که این استدیو چرا اینکار کرده چون دلشون می خواد:D وسلام!!! اقا دلشون می خواد مشکلیه؟ نه!!! من دارم میگم دلیلی که دارن میران نه ای بازی رو نمیشه سوم شخص ساخت و جور دیگه نمیشه مسخرس اقا بهونه چرا میاری هم گیم پلی هم دیزاین کاملا پتانسیل سوم شخص شدن رو داشته بگو دلم خواسته می خوایی بخواه می خوایی نخواه:D ولی جریان اینجاست مشتری دوستن اینو بگن میشن مثل EA:D
بابا دارم خودم رو میکشم میگم دیزاین چویس بوده خوب معموله دوست داشتن دیگه :D بعدم خوبه خودت پست قبلی از تاثیر گذاری دوربین بازی رو عناصر گیم پلی گفتی بعد میگی بازم دلیلشون مصخرست :D ! الان کل بحث ما اینه چرا اینا حق انتخاب ندادن اینکه پتانسیل داره رو باید بریزی دور چون اون وقت طبق منطق شما همه بازیا پتانسیل دو دوربینه شدن رو دارن (انتخابی) من گیرز رو واسه این مثال زدم که بگم بله اونم پتانسیل اول شخص شدن رو داره شوتر نیست که هست سرعتی نیست که هست خیلی شیک مجلسی سیستم کاور گیریش رو که تغییر بدی میتونی تبدیلش کنی به یـ شوتر حالا کسی انتظار چنین چیزی رو ازش داره ؟ خودت گفتی خیر این که میگی به خاطر سازنده رو قبول ندارم اگه روزی راکستار خواست اول شخص بسازه گیر دادن بهش مساوی با پشم محسوب کردن سازنده ای که بالای 15 ساله کیفیت توش حرف اول رو میزنه و کار خودش رو خوب بلده ! در کل بحث الان در مورد یـ NEW IP حالا اینکه همه با پیش فرض غلط اومدن سر و قت بازی تقصیر سازنده نیست اگه از اول میگفتن بازی حتما سوم شخصه میشد گفت الان دلیلی که میارن واسه دوربین به قول شما مصخره هست ولی الان دارن میگن آی ملت از اول دو دوتا چهار تا کردیم به این نتیجه رسیدیم که اول شخص به چیزی که مد نظرمون بوده نزدیک تره همون رو سرش رو گرفتیم اومدیم بالا وگرنه چه دلیل داشت اصلا نخوان سوم شخص بسازن ؟ (این جمله رو فک کنم یـ هزار باری تا الان تکرار کردیم :D) الان شما که هیچی میگی مشکلی نداری باهاش ولی بقیه هرچی میخوان اعتراض کنن دیگه فایده ای نداره همینی که هست اعتراض به سازنده کاری به جایی نمیبره (بحث الانمون این نیست ولی خوب ...)
EA من یادم میاد زیاد دروغ گفته تو این ضمینه ها گل سر سبدشون انتم بایور که قشنگ اول دروغ بود بعد دست و پا دراورد بازی شد :D با این حال همه سازنده ها از دیزاین چویسشون دفاع میکنن ربطی به EA و CDPR نداره جزوی از پروسه PR و مارکتینگ محسوب میشه :D الانم اگه احیانا ثابت بشه مثلا CDPR مشکلی چیزی داشته که به خاطرش بیخیال سوم شخص شده میشه حرف شما رو سند قرار بدیم ولی تا وقتی که چیزی ثابت نشده همون بحث دیزاین چویس بوده و بس تا بیاد و منتشر هم بشه ببینیم چی برامون پختن ....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر