Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
اینهایی که شما گفتی دقیقا همون چیزهاییه که باعث نگرانیم شده. اگه چند سال قبل بود شاید میشد با این قضیه کنار اومد ولی الان ساختن یه بازی که مدت زیادی ساختش طول کشیده ولی نقشه کوچیکی داره از یه شرکت بزرگ و درحالی که نقشه بقیه بازیهای اوپن ورلد روز به روز داره بزرگتر و پرجزئیات تر میشه تو ذوق میزنه.
انتظارات هم دست خودم نیست بعد از ویچر انتظارات از CDPR بالا رفته :D اگه Eidos الان اعلام میکرد شماره بعدی Deus ex با همون سایز نقشه منکایند دیوایدد قراره منتشر بشه یه خبر عالی بود برام ولی وقتی CDPR میخواد یه بازی رو منتشر کنه انتظار بر اساس اسم سازنده بالا میره. خیر سرشون انتظار میره بازی بیاد و GOTY بشه نه یه AAA دیگه مثل بقیه AAA هایی که هرسال منتشر میشه.
ضمنا این نگرانی من ارتباط مستقیم داره با اهمیت بازی برام. من شدیدا نگران سایبرپانک و استارفیلد و TES و Rage و بردرلندز بعدی و بازی بعدی Rocksteady هستم ولی به هیچ وجه نگران TLOU یا anthem یا COD یا GeoW نیستم همونطور که نگران بتلفیلد نبودم. دلیلش این نیست که سازنده گروه اول خوب نیستن و گروه دوم خوبن. دلیلش اینه که اصلا قرار نیست گروه دوم رو بازی کنم و خود گیمها اهمیتی برام ندارن ولی گروه اول رو حتی برای گیم پلی یا خبر جدید لحظه شماری میکنم یعنی هرچی بازی برام مهمتر من هم نگرانتر:D


اینو یادم رفت جواب بدم. 2.5 برابر اسکایریم رو من نخواستم. اندازه خود اسکایریم هم اگه باشه قابل قبوله. مشکل اینجاست که با توجه به حرفهای سازنده نقشه خیلی کوچکتر از نقشه اسکایریم و نقشه های مشابه بنظر میرسه.
درک میکنم نگرانیتون رو ولی یـ مسئله ای هست اینکه دوست دارید با اینکه سبک بازی جور دیگه ای حکم میکنه خیلی فرق داره :D ببین خود شما میدونی که سازنده وقتی میخواد بازی رو بسازه اول از همه فلسفه ای که پشت داستان و محیط بازی هست رو وارد دنیای بازی میکنه به نظرت برای CDP سخت ـه که یـ مپ عظیم از نظر مساحت درست کنه بعد همین شهر متمرکز و آسمون خراشارو رو توی کل مپ تقسیم کنه ؟ بعد به نظرت اون وقت دیگه میشه بهش گفت شهر سایبرپانکی ؟؟ خودت میدونی که سبک سایبر پانک ینی کوچه های باریک و تو در تو جمعیت متراکم با صدای بلند جمعیت که با تباهی دنیای سایبرپانک همراه ـه به نظرت یـ مپ عظیم و با خیابون هایی شبیه به GTA که بشه توش جلون داد میشه چنین اتمسفری رو دراورد ؟ جدای این حرفا مطمعن باش مپ بازی به نوبه خودش بزرگه شک نداشته باش حالا در حد اسکاریم نه ولی درحد خودش قطعا بزرگ خواهد بود به نظرم (قسمت شهری GTAV رو مثال زدم بالاتر دیگه همون حدودا باشه) ولی خوب اون چیزی هم که شما میگی دیگه واسه چنین ستینگی خیلی تخیلیه یا بهتره بگم غیر ضروری ـه نه اینکه بگم از بزرگتر بودن محیط بازی خوشم نمیاد نه ولی وقتی بدونم میخوان به قول هایی که در مورد مساحت عمودی عمل کنن خود به خود راضی هستم :D در مورد تکراری شدن محیط های بازی هم اگه واقعا به حرفا CDP ایمان داشته باشیم و قبول کنیم که وسواس زیادی روی دست ساز بودن محیط ها داشتن و همین رو بزاریم کنار تنوع محیطی بازی که هنوز هیچ چیزی ازش نیمدونم به نظرم خیلی حرفا داره این محیط های عمودی بازی , خیلی حرفا ! AAA هایی که هر سال دارن به صورت OW ساخته میشن مصاحت زیادتر برابر با گیم پلی طولانی تر رو دارن میکنن تو حلق ملت و میرن پی کارشون ولی داریم از یـ AAA حرف میزنیم که Quest Designer ویچر 3 پشتش ـه قرارـه یـ روایت و اتمسفر درگیر کننده و کات سین های سینمایی با انیمیشن های با کیفیت اراعه بده این نگرانی ها صد درصد بجاست ولی وقتی به شخصه یـ نگاه به ویچر 3 میکنم یـ نگاه هم به مصاحبه سازندگان بازی که میگه هیچ چیزی رو بیهوده صرفا واسه افزایش ساعت گیمپلی بازی اضافه نمیکنن یـ تیم بالای 10 نفر فقط واسه بخش نویسندگی و Lore بازی در نظر گرفتن خیالم راحت میشه سابقه سازنده هنوز سبزه تا بازی هم منتشر نشه هیچ چیزی معلوم نیست اگه خدایی نکرده توی برآورد کردن انتظارات فیل شدن اون وقت ـه که واسه هر عنوان CDP پیچ نگرانی رو باید کامل شل کرد :D بگیم آره اینم رفت ور بقیه استدیو ها , یـ معمولی ساز مثل بقیه یکی مثل بتزدا سیر نزولیش استارتش خیلی وقت خورده و تا خودش رو هم ثابت نکنه هیجوره نمیشه روش سرمایه گذاری کرد ولی بحث CDP خیلی فرق داره (فعلا) به قولی تا وقتی خلافش ثابت نشه نمیشه قضاوت کرد الانم میگم تمام شرایط موجود به نفع بازی و اگه جای من باشه که میگم اصلا نگران نباش :D ولی خوب حالا صبر میکنیم و ببینیم چی میشه ...
 
آخرین ویرایش:

live is life

کاربر سایت
Apr 11, 2010
1,812
نام
leon
درک میکنم نگرانیتون رو ولی یـ مسئله ای هست اینکه دوست دارید با اینکه سبک بازی جور دیگه ای حکم میکنه خیلی فرق داره :D ببین خود شما میدونی که سازنده وقتی میخواد بازی رو بسازه اول از همه فلسفه ای که پشت داستان و محیط بازی هست رو وارد دنیای بازی میکنه به نظرت برای CDP سخت ـه که یـ مپ عظیم از نظر مساحت درست کنه بعد همین شهر متمرکز و آسمون خراشارو رو توی کل مپ تقسیم کنه ؟ بعد به نظرت اون وقت دیگه میشه بهش گفت شهر سایبرپانکی ؟؟ خودت میدونی که سبک سایبر پانک ینی کوچه های باریک و تو در تو جمعیت متراکم با صدای بلند جمعیت که با تباهی دنیای سایبرپانک همراه ـه به نظرت یـ مپ عظیم و با خیابون هایی شبیه به GTA که بشه توش جلون داد میشه چنین اتمسفری رو دراورد ؟ جدای این حرفا مطمعن باش مپ بازی به نوبه خودش بزرگه شک نداشته باش حالا در حد اسکاریم نه ولی درحد خودش قطعا بزرگ خواهد بود به نظرم (قسمت شهری GTAV رو مثال زدم بالاتر دیگه همون حدودا باشه) ولی خوب اون چیزی هم که شما میگی دیگه واسه چنین ستینگی خیلی تخیلیه یا بهتره بگم غیر ضروری ـه نه اینکه بگم از بزرگتر بودن محیط بازی خوشم نمیاد نه ولی وقتی بدونم میخوان به قول هایی که در مورد مساحت عمودی عمل کنن خود به خود راضی هستم :D در مورد تکراری شدن محیط های بازی هم اگه واقعا به حرفا CDP ایمان داشته باشیم و قبول کنیم که وسواس زیادی روی دست ساز بودن محیط ها داشتن و همین رو بزاریم کنار تنوع محیطی بازی که هنوز هیچ چیزی ازش نیمدونم به نظرم خیلی حرفا داره این محیط های عمودی بازی , خیلی حرفا ! AAA هایی که هر سال دارن به صورت OW ساخته میشن مصاحت زیادتر برابر با گیم پلی طولانی تر رو دارن میکنن تو حلق ملت و میرن پی کارشون ولی داریم از یـ AAA حرف میزنیم که Quest Designer ویچر 3 پشتش ـه قرارـه یـ روایت و اتمسفر درگیر کننده و کات سین های سینمایی با انیمیشن های با کیفیت اراعه بده این نگرانی ها صد درصد بجاست ولی وقتی به شخصه یـ نگاه به ویچر 3 میکنم یـ نگاه هم به مصاحبه سازندگان بازی که میگه هیچ چیزی رو بیهوده صرفا واسه افزایش ساعت گیمپلی بازی اضافه نمیکنن یـ تیم بالای 10 نفر فقط واسه بخش نویسندگی و Lore بازی در نظر گرفتن خیالم راحت میشه سابقه سازنده هنوز سبزه تا بازی هم منتشر نشه هیچ چیزی معلوم نیست اگه خدایی نکرده توی برآورد کردن انتظارات فیل شدن اون وقت ـه که واسه هر عنوان CDP پیچ نگرانی رو باید کامل شل کرد :D بگیم آره اینم رفت ور بقیه استدیو ها , یـ معمولی ساز مثل بقیه یکی مثل بتزدا سیر نزولیش استارتش خیلی وقت خورده و تا خودش رو هم ثابت نکنه هیجوره نمیشه روش سرمایه گذاری کرد ولی بحث CDP خیلی فرق داره (فعلا) به قولی تا وقتی خلافش ثابت نشه نمیشه قضاوت کرد الانم میگم تمام شرایط موجود به نفع بازی و اگه جای من باشه که میگم اصلا نگران نباش :D ولی خوب حالا صبر میکنیم و ببینیم چی میشه ...
درسته ،کلا بزرگی و کوچيکي مپ خیلی برام مهم نیست یک چیز متوسط اما پر محتوا پر مایه با location های زیاد خیلی حال میده به خصوص عمودي سايبر :D ،بري تو اون کوچه پس کوچه ها تودرتو پرجمعیت، آسمانخراش های سربه فلک کشیده گشت بزنی ،بگردی اتاق به اتاق :x
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
این صفجه هم که تموم نمیشه
هر سری میام اینجا باید برا لود شدن تصاویر پست 740 حرص بخورم
کسی هم نیست ویرایش کنه
خوب Stop کن رو PC دکه Esc رو بزن رو موبایل هم X هست بزن روش تا بلاخره یـ جایی رد بشه از صفحه اون پست ....
آخِی من بلد نبودم :|
راه حل نخواستم که راه حل رو میکنی اون پست مشکل داره شما چرا پریدی وسط ؟
یـ لیوان اب سرد بنوش اول دوما دفعه بعد یادم باشه از شما اجازه بگیرم بعد نقل قول کنم سوما مشکل داری بجای اسپم دادن گزارش کن
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: EHSAN1379U2

NINJѦ

Kill em With Kindness
کاربر فعال
Jul 11, 2008
3,337
نام
رضـا
خوب Stop کن رو PC دکه Esc رو بزن رو موبایل هم X هست بزن روش تا بلاخره یـ جایی رد بشه از صفحه اون پست ....
آخِی من بلد نبودم :|
راه حل نخواستم که راه حل رو میکنی اون پست مشکل داره شما چرا پریدی وسط ؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر