Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,535
نام
کورش
دلیل اینکه 15 دقیقه هستش به خاطر اسپویل زیاد داستان هستش :| یعنی درک نمیکنم تمام دل و روده اون دمو توسط عالم و آدم بیرون ریخته شده چیزی نمونده که اسپویل نشده باشه بعد برا این همه آدم میتونن حضوری توی غرفه اسپویل بکنن داستان رو ولی ملت بخت برگشته براشون بده اسپویل میشه ؟؟؟
فکر نمیکنم اسپویل دلیلش باشه. اونی که نمیخواد اسپویل بشه خیلی راحت نمیبینه. الان خیلی ها هستن که هر گیمی رو فقط تریلر معرفی میبینن و دیگه چیزی نمیبینن تا اسپویل نشه.
اینها یا گند زدن و یه چیزی خراب شده یا در حد انتظار نبوده و نمیخوان ملت ببینن و وقت میخرن تا درستش کنن یا احتمال دوم و به نظر من قوی تر اینه که دارن دنباله سیاست بازاریابی احمقانه شون رو دنبال میکنن و مسئولین بازاریانیشون معتقدن ملت هرچقدر بیشتر تو کف بمونن بیشتر هایپ میشن و فروش بالاتر میره ولی خب حداقل برای من یکی این روش برعکس جواب میده و اگه از یه چیزی به هر دلیل زده بشم عالم و ادم جمع بشن نمیتونن نظرم رو نسبت به اون قضیه مثبت کنن. البته هنوز به اونجا نرسیده ولی این سیاست بازاریابی مزخرفی که اینها در پیش گرفتن بعید نیست به اون وضع هم برسونن.
وقتی دموی 50 دقیقه ای وجود داره و چند ماه پیش برای از ما بهترون نشون داده شده و قرار شده بی هیچ دلیلی چند ماه ملت منتظر بمونن تا ببینن الان هیچ توجیهی برای اینکه زیرش بزنن قابل قبول نیست.
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,535
نام
کورش
الان یهو یادشون افتاد که اسپویله؟ اگه اسپویله چرا پشت پرده 15 دقیقه ای رو پخش نمیکنن؟ اونهایی که حضوری دموی 50 دقیقه ای رو میبینن ضد اسپویل هستن؟
فقط یک شاهد برای دروغگویی ایشون اینکه قبل از e3 وقتی اعتراضات زیاد شد اومد و به دروغ گفت ما شماهایی که امکان اومدن به E3 رو نداشتین رو فراموش نکردیم. واقعیت چی بود؟ عین اب خوردن فراموش کردن و یه CG مزخرف که هیچ ارزشی نداره به خوردمون دادن و کلی ناله که ما شرکت خیریه نیستیم و پلن بازاریابیمون اینطوریه. الان هم اینکه 3 ماه بعد از E3 یهو یادش افتاده که ممکنه چیزی برای کسی اسپویل بشه برای من یکی یه توجیه بچگانه ست چون همونطور که بالاتر گفتم اون دموی 50 دقیقه ای رو خیلی ها دیدن و اینها ککشون هم نگزید.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
به نظر من CDRP با انتشار گیمپلی 50 دقیقه ای پارسال رسالت خودش رو انجام داد و قشنگ مشخص کرده گیمپلی اصلی بازی چی هست

بیشتر از این هر چی باشه برای تبلیغات و هایپ منتشر میشه!

واقعا نمیشه به سازنده ها بابت عدم نمایش بیشتر گیمپلی خرده گرفت
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
فکر نمیکنم اسپویل دلیلش باشه. اونی که نمیخواد اسپویل بشه خیلی راحت نمیبینه. الان خیلی ها هستن که هر گیمی رو فقط تریلر معرفی میبینن و دیگه چیزی نمیبینن تا اسپویل نشه.
اینها یا گند زدن و یه چیزی خراب شده یا در حد انتظار نبوده و نمیخوان ملت ببینن و وقت میخرن تا درستش کنن یا احتمال دوم و به نظر من قوی تر اینه که دارن دنباله سیاست بازاریابی احمقانه شون رو دنبال میکنن و مسئولین بازاریانیشون معتقدن ملت هرچقدر بیشتر تو کف بمونن بیشتر هایپ میشن و فروش بالاتر میره ولی خب حداقل برای من یکی این روش برعکس جواب میده و اگه از یه چیزی به هر دلیل زده بشم عالم و ادم جمع بشن نمیتونن نظرم رو نسبت به اون قضیه مثبت کنن. البته هنوز به اونجا نرسیده ولی این سیاست بازاریابی مزخرفی که اینها در پیش گرفتن بعید نیست به اون وضع هم برسونن.
وقتی دموی 50 دقیقه ای وجود داره و چند ماه پیش برای از ما بهترون نشون داده شده و قرار شده بی هیچ دلیلی چند ماه ملت منتظر بمونن تا ببینن الان هیچ توجیهی برای اینکه زیرش بزنن قابل قبول نیست.
لحظه درخشش این بازی نزدیکه
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
به نظر من دلیل اصلیش اینه که توی 15 دقیقه میتونن فقط بخش های هیجان انگیز :D و قشنگ تر رو بچپونن تا ملت بیشتری از بازی خوششون بیاد :|:D
افرادی که میرن نمایشگاه ها و چند ساعت صف وایمیسن تا بازی رو ببینن معمولا طرفدارهای این سبک بازی، استدیو و ... هستن و 40-50 دقیقه واقعا زمان زیادی هست، اون افراد میدونن که توی 40-50 دقیقه قراره دیالوگ، انتخاب های مختلف و کلا مسائلی که توی بازی های rpg نرمال هستن قراره باشه ولی برای یه گیمر عادی که بیشتر طرفدار اکشن، گرافیک و ... هست خیلی از اون موارد میتونه خسته کننده باشه.
 
  • Like
Reactions: Nameless King

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
به نظر من دلیل اصلیش اینه که توی 15 دقیقه میتونن فقط بخش های هیجان انگیز :D و قشنگ تر رو بچپونن تا ملت بیشتری از بازی خوششون بیاد :|:D
افرادی که میرن نمایشگاه ها و چند ساعت صف وایمیسن تا بازی رو ببینن معمولا طرفدارهای این سبک بازی، استدیو و ... هستن و 40-50 دقیقه واقعا زمان زیادی هست، اون افراد میدونن که توی 40-50 دقیقه قراره دیالوگ، انتخاب های مختلف و کلا مسائلی که توی بازی های rpg نرمال هستن قراره باشه ولی برای یه گیمر عادی که بیشتر طرفدار اکشن، گرافیک و ... هست خیلی از اون موارد میتونه خسته کننده باشه.
اول اینکه 16 میلیون بازدید گیم پلی پارسال خلاف حرفت رو ثابت میکنه دوم هم اینکه خیلی راحت میتونستن دو تا ورژن منتشر کنن یکی کوتاه یکی هم بلند زمان استریم که به صورت عمومی برا ملت نمایش میدادن راحت ورژن کوتاه تر رو پخش میکردن بعد خیلی شیک مجلسی میگفتن ورژن بلند ترش رو میتونید از کانالمون تو یوتیوب ببینید به نظرم دلیلش همون مارکتینگ میخوان یک سر ـه ملت رو هایپ کنن به صورت قطره چکونی .....
به نظر من CDRP با انتشار گیمپلی 50 دقیقه ای پارسال رسالت خودش رو انجام داد و قشنگ مشخص کرده گیمپلی اصلی بازی چی هست

بیشتر از این هر چی باشه برای تبلیغات و هایپ منتشر میشه!

واقعا نمیشه به سازنده ها بابت عدم نمایش بیشتر گیمپلی خرده گرفت
گیم پلی امسال به گفته ملت خیلی بیشتر رو بحث عمق گیم پلی تمرکز داشته پارسال بیشتر یـ حالت شوآف گونه داشت یـ حالت خطی ولی دموی امسال خیلی پیسینگ آروم تری داشته و خیلی بیشتر شبیه به نشون دادن یـ گیم پلی خام و بدونه شیله پیله از بازی بوده واسه یکی من که منتظر منتشر شدن این دمو بودم به کلی نا امید کنندست نمیدونم چجوری میخوان تو 15 دقیقه اون همه جزئیات که ازش حرف میزدن رو نشون بدن قشنگ خیلی چیزا رو اسکیپ میکنن و این نا امید کنندست برام
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
دلیلش میتونه انتظارات فضایی و هایپ بیش از حد پیرامون بازی باشه...
میترسن بازی رو بیش از حد نشون بدن تا مبادا هایپ بازی فروکش کنه. اونم هایپی که با کیانو ریوز رسیده به سقف. مشخصه که میخوان تا زمان عرضه همین سطح هایپ رو حفظ کنن.
آخرشم بازی منتشر میشه، بشدت میفروشه ولی انتظارای فضایی رو نمیتونه برآورده کنه.
این دیگه W3 نیست که یه قدم بزرگ نسبت به W2 محسوب میشد و همه رو صرفا با محتویایی که داشت عاشق CD Project کرد.
W3 با ارائه‌ی یه نقش‌آفرینی خفن محبوب شد ولی سایبرپانک داره تلاش میکنه با تکیه به اسم ژانر سایبرپانک، محیط‌های پرجزئیات و خفن و مهم‌تر از همه، کیانو ریوز محبوب بشه...آخرشم احتمالا بازی میاد کلی سر و صدا میکنه ولی اون مخاطبان دو آتیشه‌ای که دنبال یه نقش‌آفرینی ساختارشکن مثل W3 هستن ناامید میشن.
میدونم خیلیا مخالف حرفم هستش ولی اینا رو بر اساس نمایشای بازی و وضعیت فعلی بازی گفتم...چون شخصا از نظر شخصیت‌‌پردازی، کوئست‌های خفن و مقیاس نقش‌آفرینی که همه از CD Project انتظار دارن، چیزی توی بازی ندیدم که باعث بشه بشدت براش هیجان‌زده بشم.
امیدوارم این 15 دیقه‌ای که میخوان نشون بدن چیزایی که میخوام رو داشته باشه و صرفا یه تریلر پر زرق و برق دیگه نباشه. شرمنده کامنتم ضدحال بود... :D
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
میدونم خیلیا مخالف حرفم هستش ولی اینا رو بر اساس نمایشای بازی و وضعیت فعلی بازی گفتم...چون شخصا از نظر شخصیت‌‌پردازی، کوئست‌های خفن و مقیاس نقش‌آفرینی که همه از CD Project انتظار دارن، چیزی توی بازی ندیدم که باعث بشه بشدت براش هیجان‌زده بشم.
برای اینکه هنوز چیزی نشون ندادن از موارد نقش افرینی (تریلر) ولی با توجه به پیش نمایش ها و اطلاعاتی که در مورد بازی میدونیم، هنوز المان های rpg خیلی براشون مهم هست و از این نظر خیلی روی بازی کار شده :D
در کل از نظر طراحی مراحل و شخصیت پردازی اصلا نگران نیستم من...
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
دلیلش میتونه انتظارات فضایی و هایپ بیش از حد پیرامون بازی باشه...
میترسن بازی رو بیش از حد نشون بدن تا مبادا هایپ بازی فروکش کنه. اونم هایپی که با کیانو ریوز رسیده به سقف. مشخصه که میخوان تا زمان عرضه همین سطح هایپ رو حفظ کنن.
آخرشم بازی منتشر میشه، بشدت میفروشه ولی انتظارای فضایی رو نمیتونه برآورده کنه.
این دیگه W3 نیست که یه قدم بزرگ نسبت به W2 محسوب میشد و همه رو صرفا با محتویایی که داشت عاشق CD Project کرد.
W3 با ارائه‌ی یه نقش‌آفرینی خفن محبوب شد ولی سایبرپانک داره تلاش میکنه با تکیه به اسم ژانر سایبرپانک، محیط‌های پرجزئیات و خفن و مهم‌تر از همه، کیانو ریوز محبوب بشه...آخرشم احتمالا بازی میاد کلی سر و صدا میکنه ولی اون مخاطبان دو آتیشه‌ای که دنبال یه نقش‌آفرینی ساختارشکن مثل W3 هستن ناامید میشن.
میدونم خیلیا مخالف حرفم هستش ولی اینا رو بر اساس نمایشای بازی و وضعیت فعلی بازی گفتم...چون شخصا از نظر شخصیت‌‌پردازی، کوئست‌های خفن و مقیاس نقش‌آفرینی که همه از CD Project انتظار دارن، چیزی توی بازی ندیدم که باعث بشه بشدت براش هیجان‌زده بشم.
امیدوارم این 15 دیقه‌ای که میخوان نشون بدن چیزایی که میخوام رو داشته باشه و صرفا یه تریلر پر زرق و برق دیگه نباشه. شرمنده کامنتم ضدحال بود... :D
الان من تو کامنت یـ چیزی رو فهمیدن !! ناقلا چند ساعت بازی رو پلی دادی ؟ :D جدای شوخی و این صحبتا اینکه ملت برا بازی هایپ هستن خود CDPR هستش و این یـ امر طبیعیه شما میدونی سازنده توانایی خلق یـ دنیا مثل ویچر رو داره واسش هایپی نمایش پارسال مثل هر نمایش دیگه از ویچر 3 بود به خودی خود چیز خاصی نداشت صرفا یـ دنیای Open World رو نشون میدادن با چند تا مکانیزم جدید نه چیزی از اون همه کوئست خفن نشون دادن نه چیزی از داستان حالا بماند که اینجا IP جدید هست و ما اکثرا هیچکدوم از شخصیت ها رو نیمشناسیم پس نمیتونیم اون حس هایپ شدن تو نمایش ها بر اساس شناخت قبلیمون نسبت به کرکتر های اشنا رو هم داشته باشیم (گرالت خودش با اون صداپیشگی کلی وزنه بود تو نمایشا) که خوب CDPR با یـ حرکت هوشمندانه کیانو رو واسه بحث PR تبلیغات بازی میاره W3 به هیچ وجه از نظر ساختار RPG ساختار شکن نبود (نسبت به نسخه قبلش) مثل قبل یـ سیستم دیالوگ خاکستری و تاثیرات نسبتا مبهم داشت چیزی که ویچر رو کشوند بالا همون دنیای پویا و اینکه چجوری تو اون دنیا داستان سرایی کردن و چقدر اون همه کوئست متنوع توش قرار دادن که خوب شما انتظار داری بیان این چیزیا رو تو نمایشا یـ جوری نشون بدن که تماما بازی اسپویل کنه و اونجوری که شما مثل ویچر 3 احساس کنی یـ کوسئت خفن رو دارن بهت نشون انتظار بیجاییه با این حال تو نمایش پارسال کلی رو این موارد مانور دادن به صورت نمونه شما پیش نمایش های امسال رو خونده باشی قاعدتا باید بدون همون بحث تنوع گیم پلی و المان های RPG و غیر همه در حد یـ چیزی مثل Deus Ex ملت ازش تعریف کردن فعلا رو کاغذ شما میتونی یـ لول دیزان در حد اون بازی انتظار داشته اینکه تو بازی چجوری پیاده کردنش یـ بحث دیگست مشکل شما (مشکل که نه نگرانی) اینکه باید CDPR یـ بار دیگه خودش رو ثابت کنه به هر حال هرکی یـ نوع دیدگاه داره و منم نمیتونم ازش خرده بگیرم
 
  • Like
Reactions: Hamid Payne

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
برای اینکه هنوز چیزی نشون ندادن از موارد نقش افرینی (تریلر) ولی با توجه به پیش نمایش ها و اطلاعاتی که در مورد بازی میدونیم، هنوز المان های rpg خیلی براشون مهم هست و از این نظر خیلی روی بازی کار شده :D
در کل از نظر طراحی مراحل و شخصیت پردازی اصلا نگران نیستم من...
امیدوارم اشتباه کنم :D
همون ترس همیشگی که دایره‌ی مخاطبانت بیش از حد بزرگ بشه دیگه نمیتونی مثل همیشه به طرفدارای قدیمیت خدمت کنی، افتاده به جونم :D مخصوصا با توجه به اینکه الان چهره‌ی بازی به کیانو تبدیل شده و خیلی روش مانور دادن. مصاحبه‌ها رو ببینی بیشتر از اینکه در مورد بازی سوال بشه، در مورد نحوه حضور کیانو و شخصیتش سوال میشه!
ولی تا الان باید نشون میدادن انصافا! یه مقداری نشون دادن البته ولی اون جادوی CD Project رو نداشت...همون کوئست مربوط به گیم‌پلی طولانی پارسال رو میگم که الان 90 درصدش یادم رفته چون به یاد موندنی نبود :D

الان من تو کامنت یـ چیزی رو فهمیدن !! ناقلا چند ساعت بازی رو پلی دادی ؟ :D جدای شوخی و این صحبتا اینکه ملت برا بازی هایپ هستن خود CDPR هستش و این یـ امر طبیعیه شما میدونی سازنده توانایی خلق یـ دنیا مثل ویچر رو داره واسش هایپی نمایش پارسال مثل هر نمایش دیگه از ویچر 3 بود به خودی خود چیز خاصی نداشت صرفا یـ دنیای Open World رو نشون میدادن با چند تا مکانیزم جدید نه چیزی از اون همه کوئست خفن نشون دادن نه چیزی از داستان حالا بماند که اینجا IP جدید هست و ما اکثرا هیچکدوم از شخصیت ها رو نیمشناسیم پس نمیتونیم اون حس هایپ شدن تو نمایش ها بر اساس شناخت قبلیمون نسبت به کرکتر های اشنا رو هم داشته باشیم (گرالت خودش با اون صداپیشگی کلی وزنه بود تو نمایشا) که خوب CDPR با یـ حرکت هوشمندانه کیانو رو واسه بحث PR تبلیغات بازی میاره W3 به هیچ وجه از نظر ساختار RPG ساختار شکن نبود (نسبت به نسخه قبلش) مثل قبل یـ سیستم دیالوگ خاکستری و تاثیرات نسبتا مبهم داشت چیزی که ویچر رو کشوند بالا همون دنیای پویا و اینکه چجوری تو اون دنیا داستان سرایی کردن و چقدر اون همه کوئست متنوع توش قرار دادن که خوب شما انتظار داری بیان این چیزیا رو تو نمایشا یـ جوری نشون بدن که تماما بازی اسپویل کنه و اونجوری که شما مثل ویچر 3 احساس کنی یـ کوسئت خفن رو دارن بهت نشون انتظار بیجاییه با این حال تو نمایش پارسال کلی رو این موارد مانور دادن به صورت نمونه شما پیش نمایش های امسال رو خونده باشی قاعدتا باید بدون همون بحث تنوع گیم پلی و المان های RPG و غیر همه در حد یـ چیزی مثل Deus Ex ملت ازش تعریف کردن فعلا رو کاغذ شما میتونی یـ لول دیزان در حد اون بازی انتظار داشته اینکه تو بازی چجوری پیاده کردنش یـ بحث دیگست مشکل شما (مشکل که نه نگرانی) اینکه باید CDPR یـ بار دیگه خودش رو ثابت کنه به هر حال هرکی یـ نوع دیدگاه داره و منم نمیتونم ازش خرده بگیرم
خب پس دیدمون به ویچر 3 با هم فرق میکنه...به نظرم از نظر دنیا و پویایی اپن ورلد بازیهای خیلی بهتری داریم. ویچر 3 از نظر کوئست‌ها، انتخاب‌ها و شخصیت‌پردازی که از عناصر اصلی نقش‌آفرینی محسوب میشن، ساختارشکن بود. الان اکثر گیمرها کیفیت کوئست‌های فرعی و شخصیت‌های به یاد موندنی رو در عناوین نقش‌آفرینی با ویچر 3 مقایسه می‌کنن...البته در مقیاس AAA. بزرگترین نقطه‌ی عطفش هم همین بود. منطقی هستش که طرفدارِ W3 انتظار داشته باشه توی بازی بعدی این استدیو همین موارد با یه پیشرفت قابل ملاحظه حضور داشته باشه.
اینکه هنوز این موارد رو نشون ندادن هم چندان درست نیست...کوئستی که توی همون گیم پلی طولانی پارسال دیدیم خیلی معمولی بود و بیشتر دنیای بازی و مبارزات اول شخصش بود که توجه رو جلب می‌کرد. مشکل این نیست که CDPR خودشو دوباره باید نشون بده. من فقط میخوام مطمئن بشم که تمرکز اصلی گرافیک و کیانو و صرفا دنیای پویا نیست...در مورد رد دد یا GTA صحبت نمی‌کنیم...در مورد یه بازی نقش‌آفرینی صحبت می‌کنیم که روند نمایش دادن و بازاریابیش شده مثل بازیای اکشن ادونچر اپن ورلد.
 
  • Like
Reactions: mikammi

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
آقا یه دموی 1 ساعته بدون وقفه از بازی نشون دادن، کدوم سازنده اینجوری بازیش رو نمایش میده؟ :D من هم دلم میخواد از بازی بیشتر ببینم ولی هنوز زمان زیادی تا انتشارش مونده و وقت برای نمایش های بیشتر زیاده، این 15 دقیقه هم غنیمته. فقط امیدوارم ادیت از جاهای جذابش باشه نه اینکه ده دقیقه اش به حرف زدن شخصیت ها بگذره! :D
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
سطح انتظارات طرفدارهای سایبرپانک و tlou2 جالبه! اینجا بعد از یه گیم پلی یه ۴۵ دقیقه ای دوتا تریلر ، کلی اطلاعات منتشر شده از بازی، کیانو ریوز ، کلی اسکرین شات و غیره بازم راضی به گیم پلی "پانزده دقیقه" ای از بازی نیستن و میگن کمه! ولی اونطرف ارزوشون یه قطره از بازی اما دریغ :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
خب پس دیدمون به ویچر 3 با هم فرق میکنه...به نظرم از نظر دنیا و پویایی اپن ورلد بازیهای خیلی بهتری داریم. ویچر 3 از نظر کوئست‌ها، انتخاب‌ها و شخصیت‌پردازی که از عناصر اصلی نقش‌آفرینی محسوب میشن، ساختارشکن بود. الان اکثر گیمرها کیفیت کوئست‌های فرعی و شخصیت‌های به یاد موندنی رو در عناوین نقش‌آفرینی با ویچر 3 مقایسه می‌کنن...البته در مقیاس AAA. بزرگترین نقطه‌ی عطفش هم همین بود. منطقی هستش که طرفدارِ W3 انتظار داشته باشه توی بازی بعدی این استدیو همین موارد با یه پیشرفت قابل ملاحظه حضور داشته باشه.
خوب شما همه این موارد رو از یـ New IP چجوری میتونی تو یـ دموی 50 دقیقه ای انتظار داشته باشی ؟ میگم بحث نمایش دادن یا ندادن نیست شما هنوز به CDPR تو این مورد که اولویت بندی هاشون با قبل فرقی نکرده اطمینان نداری به عنوان مثال تا الان بالای هزار بار مصاحبه کردن که بازی رو با یک FPS اشتباه نگیرید این بازی در وحله اول RPG هستش بعد FPS شما کیفیت FPS رو میتونی تو ده ثانیه تشخیص بدی ولی المان های RPG رو باید کلی زمان طی کنی تا بتونی کفیتش رو حس کنی غیر اینه ؟
اینکه هنوز این موارد رو نشون ندادن هم چندان درست نیست...کوئستی که توی همون گیم پلی طولانی پارسال دیدیم خیلی معمولی بود و بیشتر دنیای بازی و مبارزات اول شخصش بود که توجه رو جلب می‌کرد.
کوئستی که توی دموی پارسال نشون دادن صرفا یـ نمونه از حق انتخاب های گسترده ای بود که به پلیر میدادن شما نیمدونم چرا فقط بخش مبارزاتش رو دیدی ؟ اون همه توضیح در مورد هک کردن و مسیر های مختلف و اینکه چجوری میشه کاملا بازی رو به روش های دیگه انجام رو ندیدی ؟ توی دموی امسال دقیقا همونا رو به نمایش در اوردن تو بحث هک کردن میتونی به کلی وسیله ور بری میتونی انواع اقسام روش واسه پرت کردن حواس دشمنا با همین هک کردن فقط استفاده کنی دو نوع بیلد مختلف که از زمین تا اسمون روش بازی کردن رو عوض میکنه نشون دادن و قرار همینا رو تو همین دموی 15 دقیقه نشون بدن

مشکل این نیست که CDPR خودشو دوباره باید نشون بده. من فقط میخوام مطمئن بشم که تمرکز اصلی گرافیک و کیانو و صرفا دنیای پویا نیست...در مورد رد دد یا GTA صحبت نمی‌کنیم...در مورد یه بازی نقش‌آفرینی صحبت می‌کنیم که روند نمایش دادن و بازاریابیش شده مثل بازیای اکشن ادونچر اپن ورلد.
خوب یـ باره بگو بخش PR رو ببوسن بزارن کنار دیگه :D گرافیک که با انویدا همکاری دارن و خوب RTX ON رو دارن میکنن تو حلق ملت چیزی که صرفا خودشون تمرکز کرده باشن روش نبوده کیانو هم که صرفا بخشی از تبلیغات بازی هستش و خوب یـ جورایی برگ برندشونه دنیای پویا هم که خوب مشکلی نداره و خوب جزوی از شناسه های دنیای بازی محسوب میشه بقیه چیزا رو هم که هزار بار روش تاکید کردن بازی داره مراحل هایپ و تبلیغات قبل از انتشار خودش رو میگذرونه که این مورد واسه هر شرکتی یـ امر طبیعیه هر ناشری روش های مختلف خودش رو داره اینکه صرفا بگیم چرا سلبریتی اوردن و انویدیا براشون تبلغ RTX میکنه دلیل نمیشه بقیه قسمت های بازی رو ول کردن بازم میگم شما یا حرفای CDPR و ملت که از بازی کلی تعریف کردن رو میشنوی و باور میکنی یا ترجیح میدی خودت گیم پلی رو ببینی و تا روز عرضه تجربش نکنی ازش مطمعن نشی
 
  • Like
Reactions: Kurt117 and FUTURE

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر