Multi Platform PlayerUnknown's Battlegrounds

سازنده
KRAFTON
تاریخ انتشار
December 2017
ناشر
KRAFTON
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
بازی PlayerUnknown's Battlegrounds که در سبک بتل رویال میباشد ابتدای سال جاری توسط Bluehole به صورت دسترسی زودهنگام برای استیم منتشر شد. پابجی از همان ابتدا توانست مخاطبین بسیاری را جذب خود نماید و در حال حاضر با فروش 50 میلیون نسخه ایی پنچمین بازی پرفروش تاریخ است. نسخه X1 با همکاری مایکروسافت در تاریخ 21 آذر سال 96 منتشر شد.

همچنین نسخه PS4 بازی بعد از یکسال برای PS4 تایید و در 16 آذر منتشر خواهد شد.


a02ba96e-3c45-40a8-97b5-b24e87a59eb5.jpg


Developer: PUBG Corporation
Platforms: Xbox One، PS4
Genre: Battle royale
Mode: Multiplayer
Price: 30 USD

دارندگان کنسول Xbox One باید بدانید این اثر بر روی سرویس ارزان قیمت Xbox Game Pass دردسترس میباشد

سبک بازی بدین گونه است که شما به همراه 99 بازیکن دیگر سوار بر هواپیما بر روی نقشه با مساحت 8*8 کیلومتر حرکت میکنید و در زمان مناسب باید از هواپیما خارج شده و در محل مناسب فرود بیایید و تلاش کنید تا اخرین نفر مقابل دیگر بازیکنان زنده بمانید، پابجی به دو صورت اول و سوم شخص قابل بازی میباشد. گفتنی است دسترسی بازیکنان به محیط نقشه به صورت زمانی با دایره ایی ابی رنگ که مشخص است محدود و محدود تر میشود. همچنین بازی حالت گروهی هم دارد و شما میتوانید تا 4 نفر به صورت تیمی وارد نقشه بشوید و برای بقا به مبارزه بپردازید تا انتها برنده بشوید.

لوت کردند یکی از ویزگی های مهم بازی میباشد زیرا شما در ابتدای ورود به نقشه هیچ مهماتی ندارید و باید با گشتن ساختمان ها در محیط بازی لباس، سلاح، ماشین و ... برای خود تهیه کنید. همچنین بازیکنهای کشته شده قابل لوت شدن میباشند.

در انتهای هر مسابقه با توجه به مدت زمانی که زنده مانده اید، تعداد بازیکن های که به انها اسیب زده و یا کشته اید مقدار پولی به شما داده میشود که برای خرید کیس ها قابل استفاده میباشد.

پابجی از قدرت بیشتر Xbox One X بهره میبرد و داری بافت های بهتر، رزولیشن بالاتر، HDR و موارد دیگر است. ولیکن بازی بر روی One معمولی و X به صورت 30 فریم اجرا خواهد شد که به گفته سازندگان ممکن است در اینده شاید دست خوش تغییر بشود.

وظیفه پورت نسخه Xbox One بازی ابتدا اعلام شد توسط یک استدیو اسپانیایی به نام Anticto انجام خواهد پذیرفت، اما سپس با اعلام خبر انتشار بازی توسط مایکروسافت سخن از همکاری بیشتر استدیو های فرست پارتی این کمپانی امد، از جمله همکاری Rare برای بهبود تکنیک های رندر آب، استدیو کوالیشن برای پورت بازی و ...
همچنین وظیفه پورت بازی برای PS4 بر عهده استدیو داخلی پابجی کورپ است

نقشه های قابل دردسترس بازی:
Untitled.png

ویدیو تست فریم بازی: (یوتیوب)


تاپیک اپدیت خواهد
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
سلام من دوستم pubg با pc بازی میکنه میخواستم بدونم اگه من برا ps4 بخرم میتونیم باهم بازی کنیم یا این که سروراشون از هم جداست

سرور هر پلتفرم جداست

یعنی اکس باکس دارها فقط با خودشون، پی سی بازها و PS4 دارها هم همینطور

اگر برای PS4 بخری فقط با کسایی میتونی بازی کنی که PS4 دارند
 

pcgamer

کاربر سایت
Aug 28, 2006
1,748
نام
سیاوش
برای گزارش افرادی که friendly fire میکنن حتما از طریق وبسایت pubg اقدام کنید . اون‌ گزینه ریپورت بعد شهادت رسیدگی نمیشه.
اموزش به این صورته که در xbox یک دقیقه اخر رو سریع کپچر کنید و ویدیو کپچر شده رو از طریق لاگین در one drive روی پیسی دانلود و اونو تو یوتیوب اپلود کنید .وارد وبسایت pubg شوید و در قسمت ریپوت گزینه teamkilling بزارید و لینک‌ویدیو یوتیوب قرار دهید به همراه توضیحات.
اگه طرف بار اولش باشه که اینجوری ریپورت میشه ۳روز بن‌میشه.
سری دوم ۱هفته
سری سوم‌۱ماه !
موضوع دوم روی one xبعد اپدیت مپ وکندی تو قسمت کاستوم مچ خیلی وقتها فریز میشه .‌ قبلا اینطور نبود
 

xbox-hp

کاربر سایت
Aug 20, 2010
2
سلام دوستان
من میخوام بخاطر بازی pubg کنسول بخرم
اما سوالی که برام پیش اومده اینه که این بازی نسخه موبایلش فیلتره
دوستانی که دارن این بازیو ممنون میشم راهنمایی کنن که برای پلی استیشن ۴ هم فیلتره یا راحت میشه بازی کرد؟
 

S0lid Snake

کاربر سایت
Sep 26, 2012
2,105
نام
آرمان
دوستان گرافیک نسخه کنسولی چرا اینقدر بد و زشته ؟! از زمین تا اسمون با عکس هایی که از پابجی دیده بودم فرق داره ! درست میشه این یا همینجوری قراره بمونه ؟
 

pcgamer

کاربر سایت
Aug 28, 2006
1,748
نام
سیاوش
دوستان گرافیک نسخه کنسولی چرا اینقدر بد و زشته ؟! از زمین تا اسمون با عکس هایی که از پابجی دیده بودم فرق داره ! درست میشه این یا همینجوری قراره بمونه ؟
رو xbox 1x و تی وی hdr 4k گرافیک خیلی خوبه . نمایشگرتون حتما باید 4k hdr باشه که رزولویشن بالا و رنگ و نور پردازی خوبی داشته باشی
 

pcgamer

کاربر سایت
Aug 28, 2006
1,748
نام
سیاوش
سلام دوستان
من میخوام بخاطر بازی pubg کنسول بخرم
اما سوالی که برام پیش اومده اینه که این بازی نسخه موبایلش فیلتره
دوستانی که دارن این بازیو ممنون میشم راهنمایی کنن که برای پلی استیشن ۴ هم فیلتره یا راحت میشه بازی کرد؟
روی اکس باکس مشکلی نداره . من خیلیا رو تو اکس باکس میبینم یک یا دوبازی بیشتر نخریدن . و یکیش pubg هست .حتی تو بورد بهتر بازی کنهای اکس باکس یکیشون ک دوست منم هست فقط pubg داره . یعنی اچیومنت کلش ۹۳۰ هست و اچیومنت پابجیش ۹۳۰ .
من خودم ویتچر و تایتن فال ۲ و چندتا بازی همزمان با پابجی خریدم ولی اونارو اصلا بازی نکردم . خیلی بازی اعتیاد اور و قوی هست .ارزش خرید داره
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
سلام

من پابجی رو به صورت دیجیتالی خریداری کردم (ps4), اما مشکلی که هست اینه که هیچ بازی پیدا نمیکنه!

آیا راهی برای درست شدنش هست؟
 

AKMvMILAD

کاربر سایت
Dec 6, 2019
56
منظور از کراس پلی اینه که پابجی بازا رو دیوایس های مختلف با هم بازی میکنن؟ یعنی من که ایکس باکس دارم فقط پلیر های پی اس فور به بازیم اضافه میشه یا پی سی هم با کنسول ميفته؟ اینجوری باشه نامردیه، موس و کیبورد راحت تره تا گیم پد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر