واگذاری موتور آنریل انجین به همراه پکیج ارزشمند مارکت پلیس

Takavach

کاربر سایت
May 6, 2008
318
نام
تکاوچ
سلام به همه .
اول از همه از مدیران حواهشمندم این گفتگو را به جنبه تجاری نبینن و حذفش نکنن بحاطر اینکه حدف من از واگذاری این پک کسب در آمد نیست غلت را در پایین می نویسم با تشکر .
اینجانب تا همین چند روز پیش بر روی ساحت بازی با موتور آنریل انجین کار می کردم و از چند روز قبل تا الان که دارم این متن را مینویسم شرایط کاریم عوض شده و در کارم همه امکانات توسط شرکت کاریم گنجانده شده و به همین خاطر این موتور دیگر برام کارایی ندارد بغیر از سرگرمی و تمرین و از این بابت تصمیم گرفتم بدون سود و حتی مالیات پرداحتی به شخص دیگری انتقالش بدم تا مفید واقع بشه .
آنریل انجین در حال حاضر موتور برتر بازی سازی دنیاست و با توجه به سیستم فوق العاده بلوپرینت به جرات میشه گفت ساده ترین و کارآمدترین هم هست و این پکیج شامل تعدادی از بهترین و کارامد ترین پکیج های مارکت پلیس میباشد که هم برای یاد گیری مفید است و هم برای کار بازی سازی به صورت تجاری و بسیار ارزشمندتر از کلاسهایی هست که بعضا با مبالغ خیلی بیشتری علاقه مندان به بازی سازی برای آموزش پرداخت می کنن و مطمعنن بسیار مفید تر و کار آمد تر از آنها نیز هست و حتی استادان این کلاسها می تونن از این پک ها استفاده کنن به دلیل اینکه این پک ها دارای تاییدیه خود اپیک می باشن و توسط برنامه نویسان و مدلسازان مجرب تهیه شده است .
موارد موجود به شرح زیر می باشند :
Action Trailer Music Pack 5$
Advanced Vehicle Kit 10$
Ancient Cemetery Props 20$
Bumping Pub 5$
Character interaction 120$
Classic Survival Horror Camera System 5$
Fight Game Select Character 45$
Footsteps SFX with Example Project 15$
Look Alive: Customizable Character Eye System 10$
Mixamo Animation Retargeting 35$
Moto-Pro 20$
RPG FX Starter Pack 25$
Side Scroller Shooter Kit 70$
Simple Weapon System 10$
SuperGenius Weather FX 25$
Tropical Jungle 50$
VFX Weather Pack 20$
Wooden Floor Pack 4 7$
Worm Holes FX 10$
در مجموغ 507 دلار .
همه موارد درون یک اکانت هستن و قابل جدا سازی نیست و از آنجایی که در ابتدای متن هم گفتم حدفم کسب درآمد یا سود نیست فقط و فقط همین یک اکانت واگذار میشه و ادامه ایی برای اکانت دومی نخواهد بود .
متقاضی میتونه پیغام خصوصی بده و اکانت را تحویل بگیره ضمنا اکانت به ایمیل خودتون وصل میشه و قابل تغییر اسم کاربری را نیز دارد .

باتشکر از همه مسولین بازیسنتر بخاطر ایجاد این محیط مفید .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر