Star Citizen | PC

jwdt_untitled.jpg

Star Citizen
Developer: Cloud Imperium Games
Gener: Massive Multiplayer Online - FPS
Release Date: TBA 2017
Platforms: PC

lud1_system-requirement.png

OS
Windows10 64Bit Anniversary
Windows7 64Bit ServicePack1
Windows8 64Bit

GPU
Directx11 Graphic Cards With 1GB Video Ram
CPU

Couad Core
Memory
8GB

lu3h_system-requirement1.png

pqam_trailer.jpg


qcw5_producer-biography.png

b3eg_star_citizen.jpg

" من نمی خواهم یک بازی بسازم من ، میخواهم جهان هستی را بسازم "

از ذهن کریس رابرتز ، سازنده مستقل و تحسین برانگیزِ سری Wing Commander . ساپورت کننده و حامی 100% . " استارسیتیزن می آید " . استار سیتیزن به دنبال ایجاد یک زندگی و حیات است ، تنوع جهان علمی تخیلی با غوطه وریِ بی نظیر ... و شما دعوت شده اید تا هر مرحله از توسعه بازی را گام به گام دنیال کنید . فراتر از شبیه ساز نبرد فضایی ، فراتر از یک شوتر اول شخص ، و فراتر از یک بازی چند نفره مولتی پلیر آنلاین ، استارسیتیزن اولین جهان اول شخصی است که به شما گیم پلی ای بی نهایت را ارائه خواهد داد .

tlik_chris-roberts.jpg

Who's Chris Roberts - Game Developer :
کریس رابرتز متولد ( May 27, 1968) ، طراح و برنامه نویس بازیهای ویدئویی ، تهیه کننده و کارگردان فیلم است . کریس رابرتز خالقِ مجموعه سری Wing Commander هنگامی که او در Origin Systems ( کمپانی توسعه دهنده بازیهای ویدئویی ذر آستین تگزاس که بین سالهای 1983 تا 2004 فعالیت داشت ) مشغول به کار بود نیز هست . او هم اکنون در بخش گروه حامیان شبیه ساز فضایی استارسیتیزن مشغول به کار است.

uja8_voice-acting.png

a5k0_starcitizen---voiceactors-1.png

qblu_starcitizen---voiceactors-4.png

The cast
Gary Oldman - Dark Knight trilogy - Gillian Anderson - X-Files - Mark Hamill - Star Wars: The Force - Mark - Harry Treadaway - Penny Dreadful - Ben Mendelsohn - Bloodline- Jack Huston - Boardwalk Empire- John Rhys-Davies - Indiana Jones- Andy Serkis - Dawn of the Planet of the ApesStrong - Kingsman: The Secret ServiceAwakens
Liam Cunningham - Game of Thrones
Rhona Mitra
Ian Duncan
Sophie Wu
Gemma Whelan
Craig Fairbrass


bgca_introduction.png
Star Citizen یک بازی چند نفره مولتی پلیر آنلاین وسیع یا MMO ، تجارت فضایی ، و مبارزه ای کامپیوتری برای سیستم عامل های ویندوز و لینوکس بوده و دارای بخش کمپین تک نفره با نام Squadron 42 می باشد .Star Citizen و Squadron 42 به تهیه کنندگی کمپانی آقای Chris Roberts یعنی کمپانیِ Cloud Imperium Games و همتای اروپایی اش Foundry 42 و تحت لایسنس کمپانیِ تابعه Roberts Space Industries ، عرضه می شود . بازی در اصل برای انتشار در سال 2014 و دوباره برای انتشار در سال 2016 درنظر گرفته شده بود اما همچنان از آغاز سال 2017 میلادی هیچ تاریخ انتشار رسمی وجود نداشته و بازی هنوز در دست ساخت و گسترش قرار دارد . Squadron 42 یا همان بخش تک نفره بازی در اصل برای انتشار اواخر سال 2015 در نظر گرفته شده بود اما تاخیر خورد و در ماه ژوئن 2017 وبسایت رسمی بازی امسال را برای انتشار رسمی آن در نظر گرفته است .
نسخه Alpha ی بازی به همراه بخش کمپین تک نفره Squadron 42 هم اکنون برای علاقمندان در دسترس قرار دارد . شما برای شروع علاوه بر ثبت نام در وبسایت Roberts Space Industries باید از بین پکیچ های موجود یکی را انتخاب و خریداری نمایید .
rcn0_packages.jpg


Chris Roberts با راه اندازی کمپین از زمان شروع پروژه تا 2017 MAY 19 توانسته با کمک 1,811,057 نفر از دوستاران و علاقمندان بازی ، مبلغ $149,523,654 جمع آوری و آن را صرف توسعه بازی کند .
Star citizen چیست ؟

مسافرت در پهنه وسیع کهکشان در یک سفینه حمل محموله با یکی دونفر از دوستان خود در برجک کنترل سفینه و فرود بر سرزمینی بیگانه و انجام کمی کار قاچاقی برای کمین کردن در مسیر قانون شکنانِ بی پروا و مبارزه در راه خود از زمین به داخل فضا ، همه در یک تجریه یکپارچه ، فراتر از یک شبیه ساز فضایی ، فراتر از یک شوتر اکشن ، فراتر از یک بازی چند نفره آنلاین وسیع ، بله این Star citizen است .

صدها سیستم شهری متراکم در سرزمین های بیگانه وسیع ،که هر یک هنرمندانه با تکنولوژی های ترکیبی پردازش سیاره ای ما طراحی شده اند . تنوع گسترده ای از کشتی های فضایی ، اجزاء ، سلاح ها و تجهیزات و ارایه گزینه های شخصی سازی بی نهایت برای هماهنگ شدن با سلیقه شما.

آنطور که میخواهید زندگی کنید : تغییر از یک محموله بر به یک فرد چموش هر وقت که اراده کنید . تعاملی متنوع با جمعیتی پویا ، چه وقتی که در حال انجام کار هستند یا در یک فروشگاه بارگذاری می شوند ، به لطف فن آوری اختصاصی "هوش مصنوعی اشتراکی" ما ، مردم در Star citizen دارای چرخه کامل روز و شب هستند .

یک جامعه پویا . ما نه تنها ما به طور مرتب به روز رسانی ها را به اشتراک می گذاریم ، در پشت پرده ویدئوها و گزارشات ماهیانه توسعه دهندگان بازی ، ما بیلد های اولیه و در دسترس بازی را ساخته ایم ( اشاره به نسخه الفای بازی ) ، بنابراین حامیان و تستر ها می توانند آن را تست و به ارایه بازخوردهای خود در مراحل توسعه Star citizen بپردازند .
در حال حاضر چه چیزی را می توانم تجربه کنم ؟

Star citizen در حال حاضر در مرحله آلفا به سر میبرد . این بدان معناست که تکنولوژی و طراحی ای که به بازی جان می بخشد هنوز در مراحل توسعه به سر می برد . به عنوان کمک به ما برای تصحیح و بهبود برای ادامه توسعه بازی ، ما بازی را به چند بخش تقسیم کرده ایم که در حال حاضر برای تست نسخه اولیه در دسترس هستند . با پکیج استارسیتیزن خود هم اکنون می توانید تمام این بخش ها را بازی کنید و به ما در فراهم نمودن بینش و بازخورد مورد نیازمان هر چه بیشتر یاری رسانید.
بخش های در دسترس عبارتند از :

- فرمانده ارتش : سبک آرکیدی ، داگ فایت و مود ریسینگ که به شما اجازه تست مدل پرواز مبتنی بر فیزیک سفینه های ما را به عنوان بازیکنان حاضر در نبرد در کنار یکدیگر و علیه دشمنان در عرصه های متعدد بازی در اختیار شما قرار میدهد .

- ستاره دریایی : میدان نبرد سریع . جایی که بازیکنان اکشن اول شخص شوتر منحصر به فرد ما را قدم به قدم آزمایش می کنند ، تست یکپارچه انیمیشن های متحرک اول شخص و سوم شخص ، مبارزه در جاذبه صفر و تنوع سلاح های پیشرفته .

- منطقه 18 : در اصل به عنوان یک تست برای فعل و انفعالات سیاره ای طراحی شده است . منطقه 18 یک فضای شهری با جزئیات بسیار دقیق برای گشت و گذار ، خرید یا فقط تماشای مناظر برای شما و دوستانتان در نظر گرفته شده است .

- آشیانه : فضای شخصی شما برای بازدید از سفینه های خود از نمایی نزدیک تر ، ویرایش ترتیب و نوع سلاح های سفینه و بازدید از جوایز شخصی و تغییرات احتمالی در دکوراسیون .

- آفرینش پایدار : که عموما با " پی - یو " شناخته شده . این مود ترکیب تمام مودهای دیگر است و به بازیکن اجازه گشت و گذار در قسمت کوچک یکی از سیستم های خورشیدی ما را میدهد .اینجا شما به همراه دوستتان می توانید به انجام ماموریت بپردازید ، در سفینه بمانید یا به مبارزه بپردازید ، و یا به کشف کمربندهای سیاره ای که برای مدت های مدید به دست فراموشی سپرده شده بپردازید . فراهم کردن سفری یکپارچه از داخل ایستگاه فضایی به یک سفینه خیلی بزرگ که شما و دوستتان می توانید هنگام پرواز در صدها کیلومتر فضای بیکران درون آن قدم بزنید ، همه چیز در زمان واقعی ، تماما بدون لودینگ همه و همه به توسط موتور 64 بیتی بازی ما فراهم و ساخته شده است . در اینجاست که شما شروع به دیدن آن چیزی خواهید کرد که در استارسیتیزن به آن بشارت داده شده است .
چگونه بازی کنم ؟

- شما می توانید با خرید " استارتر پکیچ " به بازی ملحق شوید . هر استارترپکیج شامل یک سفینه فضایی آماده به پرواز برای شما و دسترسی به تمام مودهای حال حاضر خواهد بود .

- بسته استارتر سفینه با انتخاب یک سفینه قابل اعتماد مانند آئورا یا موستانگ ، و امروز به ماجراجویی میان ستاره ای راه پیدا کنید .

- توجه ، ما بسته های ویژه و سفینه های اضافی و ایتم های درون بازی را ارائه می کنیم که توسط وب سایت Roberts Space Industries قابل خرید می باشند و خرید این بسته و آیتم ها به حامیان ما این اجازه را میدهد تا ما را هرچه بیشتر در راه تو سعه بازی یاری رسانند . همه این سفینه ها در صورت تمایل در بازی در دسترس خواهند بود و هرگز برای شروع بازی به آنها نیاز نخواهد بود .

xud_game-content.png
راههای زیادی برای شروع بازی در Star citizen وجود دارد . در زیر فقط تعداد کمی از گزینه های موجود در دسترس است .
fq3f_starter_packs.jpg

- فیزیک واقعی
سفینه های
Star Citizen فقط خوب به نظر نمیرسند ، بلکه مطابق با موتور فیزیک نیوتونیِ دقیقی پرواز می کنند. بازی شبیه سازی کامل و بی عیب و نقص بدنه تمام فضاپیماها را ارائه می کند . اگر این فضاپیماها در Star Citizen پرواز می کنند ما دقیقا می دانیم چگونه و چرا . بازی دارای چندین ویژگی در مدلهای پروازیِ ساخته شده هست که به شما اجازه میدهد سفینه خود را مانند یک بازی کامبت فضایی سنتی پیکره بندی و یا به وسیله شکستن الگوهای پروازی و مانورهایی که فقط در نیروی گرانش صفر امکان پذیر است آن را پیکره بندی نمایید .

- شبیه سازی نیوتونی
ما سخت کار کردیم تا مطمئن شویم مدل های پروازی Star Citizen جدای تمام آن چیزیست که تا پیش از آن آمده . ( اشاره به بازیهای مشابه ) . عملکرد سفینه ها به صورتِ پویا بر پایه دهها متغیر فیزیکی محاسبه شده و توانایی مانور جت شما برای هدایت به سمت مسیر درخواست شده به صورت دینامیکی محاسبه می شود . هر عدد سفینه آنطور که شما آن را به پرواز در خواهید اورد شخصی سازی می شود .

- سیستم کنترل پرواز هوشمند
هر یک از فضاپیماهای Star Citizen دارای یک سیستم جامع پرواز با سیم است که حتی خلبانان تازه کار نیز توانایی کار با آن را دارند. در حالی که IFCS فعال است، فضاپیمای شما به شیوه ای طبیعی برای بسیاری از خلبانان شبیه ساز پرواز پاسخ خواهد داد.

- محور اتصال و بُردار
شما در حال راندن یک هواپیما نیستید . سوییچ به هر تعداد از حالت های پرواز برای مانور مانند یک فضاپیمای واقعی: رانندگی معکوس برای جلوگیری از مرگ در فضا ، رانندگی در هر جهت ... حتی IFCS را کاملا برای کنترل کامل بر روی کشتی خود غیر فعال کنید .

- شبیه ساز نیروی گرانش G
Star Citizen فقط شبیه ساز سفیه نیست . بلکه شبیه ساز فرد داخل آن نیز هست . به سادگی می توانید ماشین را محدود کنید اما مطمئن شوید که توانایی مانور برای خلبان را محدود نکرده اید . نبرد سریع با JOYSTICK می تواند مزیت شما در مبارزه باشد .


25 آگست در نمایشگاه Gamescom 2017 و در فستیوال CitizenCone 2017 گیم پلی ای از بازی به همراه مصاحبه های اختصاصی با سازنده ها به نمایش در خواهد اومد و در تاریخ 5 سپتامبر آپدیت جدید با قابلیت گشت و گذار در solar system و landing بر روی سیارات به بازی اضافه خواهد شد .این اتفاق یک قدم بزرگ برای نزدیک شدن به تاریخ ریلیز رسمی بازی خواهد بود !
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این تاپیک با اطلاعات بیشتر به روز می شود .
تمام محتوای تاپیک برگرفته از وبسایت
Roberts Space Industries و ویکیپدیا بوده و هیچ دخل و تصرفی در ترجمه متون صورت نگرفته است .

vsy_resources.png

Getting Started in Star Citizen - Roberts Space Industries
Star Citizen - Wikipedia






 
آخرین ویرایش:

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
درود ،

خبر خوب اینکه آپدیت 3.7 بازی لانچ شده و در دسترس همه قرار گرفته
به همراه اضافه شدن یک مپ جدید برای بخش PVP یا STAR MARINE و تغییرات زیاد دیگه در سایر بخشها .
تنها 3 آپدیت دیگه تا پایان Road Map تهیه شده فاصله هست که آخرین آپدیت مصادف میشه با Q2 2020 ! و میشه انتظار داشت بازی در این تاریخ ریلیز ، یا حداقل از فاز آلفا خارج بشه .
هنوز بخش تک نفره یا اسکادران 42 در دست تهیه بوده و فعلا هنوز راه درازی تا عرضه پیش رو داره !

خبر بد اینکه بازی با قندشکن اجرا میشه و بدون اون فقط میشه لانچر رو باز و بازی رو آپدیت کرد !
که این خودش باعث ایجاد لگ شدید میشه به خصوص اگر شما به سروری متصل بشید که تعداد پلیرها بالاست اونوقت لگ هم بیشتر میشه .
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-

Kasra_Kf

کاربر سایت
Oct 14, 2019
37
نام
کسری
درود ،

خبر خوب اینکه آپدیت 3.7 بازی لانچ شده و در دسترس همه قرار گرفته
به همراه اضافه شدن یک مپ جدید برای بخش PVP یا STAR MARINE و تغییرات زیاد دیگه در سایر بخشها .
تنها 3 آپدیت دیگه تا پایان Road Map تهیه شده فاصله هست که آخرین آپدیت مصادف میشه با Q2 2020 ! و میشه انتظار داشت بازی در این تاریخ ریلیز ، یا حداقل از فاز آلفا خارج بشه .
هنوز بخش تک نفره یا اسکادران 42 در دست تهیه بوده و فعلا هنوز راه درازی تا عرضه پیش رو داره !

خبر بد اینکه بازی با قندشکن اجرا میشه و بدون اون فقط میشه لانچر رو باز و بازی رو آپدیت کرد !
که این خودش باعث ایجاد لگ شدید میشه به خصوص اگر شما به سروری متصل بشید که تعداد پلیرها بالاست اونوقت لگ هم بیشتر میشه .

با td lte تست کردم بدون مشکل کانکت میشه و بهتره سرور Aus انتخاب بشه به جای eu جدیدا روی eu بعضی وقتا اذیت میکنه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Annunaki ™

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
قیمت بازی چنده و کجا میشه خریدش؟

برای بخش تک نفره که فعلا در دسترس نیست و در حال تکمیل هست 45$ و برای بخش مولتی پلیر به همراه بخش تک نفره 65$ !
با وبمانی میتونید خرید کنید . برای خرید میتونید با ایشون صحبت کنید .


 
  • Like
Reactions: -Poormaz-

Kasra_Kf

کاربر سایت
Oct 14, 2019
37
نام
کسری
برای بخش تک نفره که فعلا در دسترس نیست و در حال تکمیل هست 45$ و برای بخش مولتی پلیر به همراه بخش تک نفره 65$ !
با وبمانی میتونید خرید کنید . برای خرید میتونید با ایشون صحبت کنید .



متد وب مانی نداره دوست من, واحد پولی سایت فقط دلار و یورو و پوند قبول میکنه که یا باید با پیپال خریداری بشه یا ویزا/مستر
قبلا تست کرده بودم وب مانی رو با ادرس روسیه ولی جواب نمیده و باز به دلار نشون میده مبلغو و درخواست ویزا و پیپال میکنه واسه پرداخت.
 

Kasra_Kf

کاربر سایت
Oct 14, 2019
37
نام
کسری
دوستانی که تمایل به اشتراک گرفتن دارن میتونن تا 21 اکتبر از مزایای اشتراک این ماه بهره مند بشن, همچنین به آیتم های انحصاری برای خرید دسترسی پیدا میکنن.

119829

119830
 

Kasra_Kf

کاربر سایت
Oct 14, 2019
37
نام
کسری
پچ 3.7.1 تا 26 اکتبر به صورت تست برای همه ی کسانی که بازی رو دارن در دسترس قرار گرفت.
پ.ن : خیلی از باگ های این پچ فیکس شده, مشکل کانکت شدن به سرورای اروپا هم حل شده ( چشم نزنم:D )

120042

120044
انصافا افکت کوانتوم سفینه هایی که واسه انسان ها نیست خیلی زیباتره...
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Annunaki ™

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
باید هم اینطور باشه ! به هر حال تکتولوژیِ سفینه ی بیگانه ها با نسل بشر متفاوته و برای همین خمش فضا - زمان با ( شتاب متفاوت ) و در ( چند بعد ) انجام میشه و برای همین شاید از ( لحاظ بصری ) باید متفاوت باشه ( نظریه ) .
حالا چطور استودیو به این نتیجه رسیده یا چی پشت این کارشون بوده معلوم نیست اما براشون راحت تر بود که همون افکت سفینه های معمولی انسانی رو برای این هم یوز کنن . از طرفی اگه به شکل سفینه دقت کنی متوجه میشی که خمش فضا زمان ( تنها راه برای بالابردن سرعت تا رسیدن به سرعت نور که ناسا امروز این تکنولوژی رو به صورت خیلی ابتدایی و محدود در اختیار داره ) ، نسبت به شکل این سفینه انجام شده یعنی هر قسمت از شکل هندسی سفینه بر روی فضای اطرافش تاثیر گذاشته ( شکل اول )
شتاب خیلی از این سفینه ها با استفاده از موتورهای نوترونی انجام میشه که دقیقا مثل ی ستاره نوترونی در ابعاد کوچکتر کار میکنه . ستاره های نوترونی یا ابرنو اختر ها از مرگ هسته یک ستاره سنگین بر جای مانده تشکیل میشن که چگال تر و کوچکتر هستن و با سرعتی معادل 716 بار در ثانیه به دور خودشون در حال گردش هستن . اونها بعد از تشکیل دیگه مولد گرما نیستن و خنک هستن . حالا انرژی حاصل از اون رو اگه محاسبه کنی متوجه میشی که میشه باهاش چه کارهای خارق العاده ای انجام داد . مثل یک توربین بخار که نیروش رو از چرخش پروانه عظیم الجثه ای میگیره که توسط عبور دادن بخار حرکت میکنه . هرچی پروانه سریع تر بچرخه توربین نیروی پیشران بیشتری تولید میکنه ! همچین انجینی میتونه به شتاب خارق العاده ای دست پیدا کنه که شاید به چندین برابر سرعت نور هم برسه .

البته اینها فقط حدسیات هستن و دانشمندان هنوز نتونستن حتی نزدیک ساخت یک ستاره نوترونی در ابعاد میکروسکوپی بشن !
جالبه بدونید که یک انفجار supernova ای ( مرگ یک ستاره عظیم الجثه که بین 10 تا 29 برابر خورشید ماست ) در فاصله 30 سال نوری از زمین میتونه حیات رو برای همیشه بر روی کره زمین منقرض کنه !
برای مثال ستاره proxima centauri که فقط 4 الی 5 سال نوری با زمین فاصله داره و ستاره ی سیاره ی پروکسیما بی ( همون سیاره معروف به زمین دوم ) هست اگر دچار یک انفجار سوپرنوایی بشه تمام سولار سیستم منظومه شمسی با تمام سیاراتش و زمین همه به کام مرگ خواهند رفت . این در حالیِ که تازه proxima centauri از خورشید ما بسیار کوچکتره .
 
آخرین ویرایش:

N!ma

کاربر سایت
Sep 13, 2011
2,463
نام
نیما
سلام دوستان وضعیت بازی به چه شکله؟ کسی بازی میکنه؟ بازی pay to win هست؟ یعنی حتما باید آیتم های داخل بازی خریداری بشه؟ و اینکه بازی الان در چه مرحله ایه
ممنون
 

sentra

کاربر سایت
Jun 3, 2009
5
سلام و صد سلام. من بازی رو روی 3.11.1 دارم.


خب من از اول تولید بازی تا به حال خیلی صبر کردم. حتی یک بلیط طلایی یا Golden ticket رسمی از خود کریس رابرتس دارم.

یادمه یک بار برای عدم دسترسی به بازی به پشتیبانی بازی پیام زدم و اونها مشکل شبکه ی اینترنت رو فقط توضیح دادند که در اون زمان ایران قندیل بود و نمیشد بهشون مستقیم بدون قند شکن وصل شد.

در ازای این مشکل بسته ی استارتر بهم دادن که وقتی بازی وصل بشه. منم اگر تونستم بازی کنم , نیازی به پرداخت نداشته باشم.

اوایل Crowd funding یا استارت آپ بودیم که مبنا بر این بود که یک میلیون دلار جمع بشه... بعد شد ۲ و ۳ و همینجور تا ۱۰ - 20 -50 -100 تا الانا که بالای ۳۰۰ میلیون دلار نقد دارند.

من اون موقع سیستم Core i5 نسل ۳ داشتم با لپتاپی که اگر خیلی میتونست کار کنه فقط بازی رو دانلود کنه. همونم به یه مکافات.

خلاصه ورق برگشت و قبل از انفجار هسته ای قیمت ها یه سیستم اقساط برداشتم. فقط و فقط برای همین بازی

یه تی وی ۴کی هم کنارش و Sound Bar + Bass خلاصه کلی منتظر شدم تا بازی بارها و بارها دانلود شد و هزاران فایل روی هم سوار شد تا

بالاخره حساب رو وارد کردم و بعد از ۷ سال (پارسال) این تایتل رو پلی کردم.

دقیقا عین دوستمون که از فریم های نا طور بازی نا امید شده بود.. منم همین شکل شدم و گفتم بعد از این همه سال هنوز مراحل اولیه بازی هستیم. خلاصه

چون سیستم یکم به روز بود رفتم سراغ بازی های دیگه از Battlefield V تا ویچر ۳ و مس افکت اندرومدا و هیتمن ۲ و الی آخر.

همه رو پلی دادم و آخر سر. هیچ چیز جای SC رو نگرفت.

دیروز بازی رو مجدد به روز آوری کردم . حجم نهایی 78 گیگ و چهارصد مگابایته.

خیلی از ماموریت ها که وسط کار کرش میکردیم و خراب میشد الان تعمیر شده و به خوبی کار میکنه.
۳۰۰۰۰۰تا واحد از پول بازی رو تا حالا با کشتن دزد ها و ماموریت های دلیوری به دست آوردم.

یه چیز خیلی کم ولی خب. روزی ۳۰۰۰۰۰ در طول یک ماه میشه یک میلیون که نهایت در دو ماه میشه یک میلیون تقریبا و این چیز خوبیه.

حالا از اینها گذشته هر سفینه ای رو که با این پول بخرید مال خودتونه و موجود.

این بازی خیلی وسیعه و اشتباه اینه که به تنهایی بخوایم بازی کنیم. باید حتما عضوی از دسته های گیم و انجمن بازی شد تا به راحتی کسب سود کرد.

به نظرم اگر بازی باشه که ارزش پول دادن داشته باشه قبل از EVE یا Starwars یا هر عنوانی که اسمش رو به خاطر بیارید.

همین Starcitizen خودمونه. داستان قوی و پلیر بیس قوی... همین الانش موقع ورود به بازی ۲۴ تا سرور داشت که اکثر پر شده بودن.

خوبی دیگر اینکه این بازی تازه با حضور کارت گرافیک ها و پردازنده های جدید دقیقا به موقع وارد میدون شده.

هرچند دیر اما خوش شانس.

برای اطلاع تجربه ی واقعی بازی قطعاتی که من دارم به جز کارت گرافیک و پاور و اس اس دی در حد مبتدیانه هست.

MotherBoard : gigabyte h310m s2p
RAM : 2x 8gb(16gb total) single channel geil pristine ddr4
( SSD : Adata su850 (250gb
CPU : Intel corei3 9400+stock fan
PSU(POWER): CoolerMaster MWE750watt
GPU : Gigabyte RTX 2060Super windforce3x OC 8GB ver.1

(این کانفیگ حدود ۱۸ تومن شد اون موقع ۹ تومن نقد دادم باقی قسطی. الان فقط کارت گرافیکش ۱۵ الی ۱۸ هست.)

با این کانفیگ شما میتونید در جاهای بسیار شلوغ تا ۲۰ فریم حد اقل و در مکان هایی مثل ورود به سیارات یا جامپ های بین کرات یا در حالت اول شخص جهت استفاده از اسلحه های گرم توسط خود انسان دايم حدود ۶۰ الی ۱۲۷ فریم دریافت کنید.

من برنامه دارم تا مادربورد رو به
gigabyte z390 gaming x
ارتقا بدم و بعدش یک پردازنده
core i7 9600k
یا
i5 9400f
بردارم
بعدش هم رم ها رو به حالت ۴ تایی
dual channel
با کلاک ۳۰۰۰ به بالا ارتقا بدم.

حدود 15 تایی دست کم میشه.
ولی خب دیگه مشکلی توی اجرا نمیمونه به اون صورت.

نکته ای که هست رم ۱۶ گیگ هم برای این بازی کمه و من در جاهای شلوغ حدود ۱۴.۹ از رم رو در حالت اشغال شده میبینم که این یعنی باید ۳۲ گیگ رم داشته باشیم تا افت فریم رم رو از بین ببریم. همچنین پردازنده ها!

من شنیدم که این بازی بر اساس موتور گرافیکی بازی کرایسیس ساخته شده ولی الان کلا یه چیز دیگست اما همچنان با پردازنده های شرکت
AMD
و کارت گرافیک هاش سازگاری بیشتری داره.

اگر کسی خواست سیستمی ببنده و برای این بازی خواست کاری بکنه نهایتش باید روی تیم قرمز سرمایه گذاری کنه. واقعا ارزشمنده.

@ravanguard اگر هم کسی حوصله اش شد تا بیاد بازی . به تل گرام من به آدرس

کسرا رو هم اد کردم
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
سلام و صد سلام. من بازی رو روی 3.11.1 دارم.


خب من از اول تولید بازی تا به حال خیلی صبر کردم. حتی یک بلیط طلایی یا Golden ticket رسمی از خود کریس رابرتس دارم.

یادمه یک بار برای عدم دسترسی به بازی به پشتیبانی بازی پیام زدم و اونها مشکل شبکه ی اینترنت رو فقط توضیح دادند که در اون زمان ایران قندیل بود و نمیشد بهشون مستقیم بدون قند شکن وصل شد.

در ازای این مشکل بسته ی استارتر بهم دادن که وقتی بازی وصل بشه. منم اگر تونستم بازی کنم , نیازی به پرداخت نداشته باشم.

اوایل Crowd funding یا استارت آپ بودیم که مبنا بر این بود که یک میلیون دلار جمع بشه... بعد شد ۲ و ۳ و همینجور تا ۱۰ - 20 -50 -100 تا الانا که بالای ۳۰۰ میلیون دلار نقد دارند.

من اون موقع سیستم Core i5 نسل ۳ داشتم با لپتاپی که اگر خیلی میتونست کار کنه فقط بازی رو دانلود کنه. همونم به یه مکافات.

خلاصه ورق برگشت و قبل از انفجار هسته ای قیمت ها یه سیستم اقساط برداشتم. فقط و فقط برای همین بازی

یه تی وی ۴کی هم کنارش و Sound Bar + Bass خلاصه کلی منتظر شدم تا بازی بارها و بارها دانلود شد و هزاران فایل روی هم سوار شد تا

بالاخره حساب رو وارد کردم و بعد از ۷ سال (پارسال) این تایتل رو پلی کردم.

دقیقا عین دوستمون که از فریم های نا طور بازی نا امید شده بود.. منم همین شکل شدم و گفتم بعد از این همه سال هنوز مراحل اولیه بازی هستیم. خلاصه

چون سیستم یکم به روز بود رفتم سراغ بازی های دیگه از Battlefield V تا ویچر ۳ و مس افکت اندرومدا و هیتمن ۲ و الی آخر.

همه رو پلی دادم و آخر سر. هیچ چیز جای SC رو نگرفت.

دیروز بازی رو مجدد به روز آوری کردم . حجم نهایی 78 گیگ و چهارصد مگابایته.

خیلی از ماموریت ها که وسط کار کرش میکردیم و خراب میشد الان تعمیر شده و به خوبی کار میکنه.
۳۰۰۰۰۰تا واحد از پول بازی رو تا حالا با کشتن دزد ها و ماموریت های دلیوری به دست آوردم.

یه چیز خیلی کم ولی خب. روزی ۳۰۰۰۰۰ در طول یک ماه میشه یک میلیون که نهایت در دو ماه میشه یک میلیون تقریبا و این چیز خوبیه.

حالا از اینها گذشته هر سفینه ای رو که با این پول بخرید مال خودتونه و موجود.

این بازی خیلی وسیعه و اشتباه اینه که به تنهایی بخوایم بازی کنیم. باید حتما عضوی از دسته های گیم و انجمن بازی شد تا به راحتی کسب سود کرد.

به نظرم اگر بازی باشه که ارزش پول دادن داشته باشه قبل از EVE یا Starwars یا هر عنوانی که اسمش رو به خاطر بیارید.

همین Starcitizen خودمونه. داستان قوی و پلیر بیس قوی... همین الانش موقع ورود به بازی ۲۴ تا سرور داشت که اکثر پر شده بودن.

خوبی دیگر اینکه این بازی تازه با حضور کارت گرافیک ها و پردازنده های جدید دقیقا به موقع وارد میدون شده.

هرچند دیر اما خوش شانس.

برای اطلاع تجربه ی واقعی بازی قطعاتی که من دارم به جز کارت گرافیک و پاور و اس اس دی در حد مبتدیانه هست.

MotherBoard : gigabyte h310m s2p
RAM : 2x 8gb(16gb total) single channel geil pristine ddr4
( SSD : Adata su850 (250gb
CPU : Intel corei3 9400+stock fan
PSU(POWER): CoolerMaster MWE750watt
GPU : Gigabyte RTX 2060Super windforce3x OC 8GB ver.1

(این کانفیگ حدود ۱۸ تومن شد اون موقع ۹ تومن نقد دادم باقی قسطی. الان فقط کارت گرافیکش ۱۵ الی ۱۸ هست.)

با این کانفیگ شما میتونید در جاهای بسیار شلوغ تا ۲۰ فریم حد اقل و در مکان هایی مثل ورود به سیارات یا جامپ های بین کرات یا در حالت اول شخص جهت استفاده از اسلحه های گرم توسط خود انسان دايم حدود ۶۰ الی ۱۲۷ فریم دریافت کنید.

من برنامه دارم تا مادربورد رو به
gigabyte z390 gaming x
ارتقا بدم و بعدش یک پردازنده
core i7 9600k
یا
i5 9400f
بردارم
بعدش هم رم ها رو به حالت ۴ تایی
dual channel
با کلاک ۳۰۰۰ به بالا ارتقا بدم.

حدود 15 تایی دست کم میشه.
ولی خب دیگه مشکلی توی اجرا نمیمونه به اون صورت.

نکته ای که هست رم ۱۶ گیگ هم برای این بازی کمه و من در جاهای شلوغ حدود ۱۴.۹ از رم رو در حالت اشغال شده میبینم که این یعنی باید ۳۲ گیگ رم داشته باشیم تا افت فریم رم رو از بین ببریم. همچنین پردازنده ها!

من شنیدم که این بازی بر اساس موتور گرافیکی بازی کرایسیس ساخته شده ولی الان کلا یه چیز دیگست اما همچنان با پردازنده های شرکت
AMD
و کارت گرافیک هاش سازگاری بیشتری داره.

اگر کسی خواست سیستمی ببنده و برای این بازی خواست کاری بکنه نهایتش باید روی تیم قرمز سرمایه گذاری کنه. واقعا ارزشمنده.

@ravanguard اگر هم کسی حوصله اش شد تا بیاد بازی . به تل گرام من به آدرس

کسرا رو هم اد کردم

درود ،

متاسفانه بازی داخل منجلابی گیر کرده که خود کریس رابرتس میخواست اون رو بهش هدایت کنه و موفق هم شد .

برخلاف چیزی که همه ما در ابتدا فکر میکردیم این هزینه هنگفت فقط صرف بازی نشده بلکه صرف ولخرجی های این آدم شده . که اون رو با خرید چند استودیو در نقاط مختلف دنیا و اضافه کردن کارمندان بیشتر به منظور به سرانجام رسوندن کار توجیه میکنه ! اما در عمل وقتی به ROAD MAP بخش کمپین بازی نگاه میندازیم عملا هیچ کاری در این بخش انجام نشده . ( بعد از گذشت 7 سال فقط یک تریلر چند ثانیه ای ازش منتشر شده ) .

تا اینجای کار که بخش ROADMAP مولتی پلیر بازی ( 2018 تا 2020 ) ، تقریبا به انتهای خودش تو سال 2020 رسیده باز هم گشایش خاصی تو بازی و کوچ اون از فاز الفا به بتا انجام نشده و احتمالا باید منتظر یک ROADMAP عریض و طویل دیگه برای2020 تا 2022 باشیم ! با این وضعیت بازی هیچوقت به مرحله ریلیز نهایی نخواهد رسید .

با فروش سفینه های 26000 دلاری عملا پلیر چیزی جز چند سیاره خشک و چهارتا ماموریت نخ نما شده پر از باگ و کرش کردن نصیبش نشده !

به قول معروف راهی که کریس رابرتس و دار و دسته ش دارن میرن به ترکستانِ !


هنوز بعد از این همه سال از شروع ساخت و بعد از پشت سر گذاشتن نزدیک به 13 بیلد وضعیت فریم ریت و پرفورمنس بازی گریه داره . اگه نگاهی به سیستم مورد نیاز بازی در اوایل شروع به کار این پروژه و الان بندازی متوجه میشی که عملا نتونسته به هدف نهاییش برسه و هر بار فقط این سیستم پیشنهادیِ که بزرگ تر و بزرگ تر شده اما پرفورمنس بازی در همون مرحله اول استاپ کرده ! سیستم مورد نیاز این بازی هیچ حد و مرزی نداره به طوری که اگر شما 8 گیگ رم داششته باشید تمام 8 گیگ رو مصرف میکنه ! اگر 16 گیگ داشته باشید باز تمام اون ور پر میکنه اگر 128 گیگ رم هم داشته باشید تمام 128 گیگ رم شما رو باز استفاده میکنه !
همین یک مورد دلیلی بر این موضوعِ که این تیم عریض و طویل هیچ قدمی برای قابل بازی بودن محصولش برنداشته ! و تمام موارد ذکر شده IMPROVE PERFORMANCE هایی که در هر بیلد به اون اشاره کرده دروغی بیش نیست !

بازی از همه لحاظ ناقصِ . ی جور از سر خودم باز کردم طوری تو این بازی به چشم میخوره که پلیر رو عذاب میده . طراحی فیزیک در خلع و یا طراحی فیزیک سفینه ها در فضا و و .... وقتی که بازی عملا غیر قابل پلی دادنه و با کرش های متعدد و افت فریم های وحشتناک روبه رو هست به چه درد میخوره ؟ مشکل مموری لیک بازی یا مشکل نت کد مزخرفش ی طرف دیگه !
 
آخرین ویرایش:

rostam2142

کاربر سایت
Dec 10, 2014
325
درود ،

متاسفانه بازی داخل منجلابی گیر کرده که خود کریس رابرتس میخواست اون رو بهش هدایت کنه و موفق هم شد .

برخلاف چیزی که همه ما در ابتدا فکر میکردیم این هزینه هنگفت فقط صرف بازی نشده بلکه صرف ولخرجی های این آدم شده . که اون رو با خرید چند استودیو در نقاط مختلف دنیا و اضافه کردن کارمندان بیشتر به منظور به سرانجام رسوندن کار توجیه میکنه ! اما در عمل وقتی به ROAD MAP بخش کمپین بازی نگاه میندازیم عملا هیچ کاری در این بخش انجام نشده . ( بعد از گذشت 7 سال فقط یک تریلر چند ثانیه ای ازش منتشر شده ) .

تا اینجای کار که بخش ROADMAP مولتی پلیر بازی ( 2018 تا 2020 ) ، تقریبا به انتهای خودش تو سال 2020 رسیده باز هم گشایش خاصی تو بازی و کوچ اون از فاز الفا به بتا انجام نشده و احتمالا باید منتظر یک ROADMAP عریض و طویل دیگه برای2020 تا 2022 باشیم ! با این وضعیت بازی هیچوقت به مرحله ریلیز نهایی نخواهد رسید .

با فروش سفینه های 26000 دلاری عملا پلیر چیزی جز چند سیاره خشک و چهارتا ماموریت نخ نما شده پر از باگ و کرش کردن نصیبش نشده !

به قول معروف راهی که کریس رابرتس و دار و دسته ش دارن میرن به ترکستانِ !


هنوز بعد از این همه سال از شروع ساخت و بعد از پشت سر گذاشتن نزدیک به 13 بیلد وضعیت فریم ریت و پرفورمنس بازی گریه داره . اگه نگاهی به سیستم مورد نیاز بازی در اوایل شروع به کار این پروژه و الان بندازی متوجه میشی که عملا نتونسته به هدف نهاییش برسه و هر بار فقط این سیستم پیشنهادیِ که بزرگ تر و بزرگ تر شده اما پرفورمنس بازی در همون مرحله اول استاپ کرده ! سیستم مورد نیاز این بازی هیچ حد و مرزی نداره به طوری که اگر شما 8 گیگ رم داششته باشید تمام 8 گیگ رو مصرف میکنه ! اگر 16 گیگ داشته باشید باز تمام اون ور پر میکنه اگر 128 گیگ رم هم داشته باشید تمام 128 گیگ رم شما رو باز استفاده میکنه !
همین یک مورد دلیلی بر این موضوعِ که این تیم عریض و طویل هیچ قدمی برای قابل بازی بودن محصولش برنداشته ! و تمام موارد ذکر شده IMPROVE PERFORMANCE هایی که در هر بیلد به اون اشاره کرده دروغی بیش نیست !

بازی از همه لحاظ ناقصِ . ی جور از سر خودم باز کردم طوری تو این بازی به چشم میخوره که پلیر رو عذاب میده . طراحی فیزیک در خلع و یا طراحی فیزیک سفینه ها در فضا و و .... وقتی که بازی عملا غیر قابل پلی دادنه و با کرش های متعدد و افت فریم های وحشتناک روبه رو هست به چه درد میخوره ؟ مشکل مموری لیک بازی یا مشکل نت کد مزخرفش ی طرف دیگه !
من این گیم رو یه زمانی با 980ti اجرا میکردم یه بیلد همه چیز آروم بود ولی بیلد بعدی اصلا نمیشد بازی کرد خلاصه دیدم سرکاریم انگار که گیم رو فروختم و کلا دل کندم هرچند که براش جوی استیک هم خریده بودم که البته اون رو توی dcs world استفاده کردم به هر حال واقعا گیم داره می چاپه مردم رو
 
  • Like
Reactions: Annunaki ™

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر