اطلاعاتی جدید از "Project Ragtag" آیا Visceral Games میتواند به استانداردهای Naughty Dog برسد؟

Reza Modanloo

کاربر سایت
Mar 25, 2007
1,231
نام
Reza
با توجه به اینکه اطلاعات زیادی درمورد این عنوان تا به حال نشنیدیم و بعد از The Force Unleashed روی عناوینی با محوریت محتوایی Star Wars هیچ گونه تمرکزی نشده، و این درست از زمانی شروع شد که جورج لوکاس تصمیم به فروش نام تجاریش به Disney گرفت که در پی اون پروژه Star Wars 1313 هم قربانی متوقف کردن تمام پروژهای LucasArts توسط غول Mickey Mouse شد.

kc0f_star-wars-visceral-games.png


اما حالا EA با در دست داشتن حق ساخت بازی های کامپیوتری STAR WARS این بار تیمشون با پیوستن Amy Henning مارو شاهد داستانی عمیق مشابه آنچه Naughty Dog میسازه و میتونه دیدن چیزی مشابه اون که در !Galaxy far, far away بنیان گذاری شده بسیار هیجان انگیز باشه. با اتکا به صحبت های آقای Jason Ward سردبیر Visceral Games بازی که با اسم رمز "Ragtag" در حال حاضر نام برده میشود و اسم عنوان مشخص نیست داستانی "پیچیده" و "با کیفیت سینمایی" خواهد داشت، ارتباط قهرمان ها در داستان اصلی بسیار قوی خواهد بود و به لحاظ ساختاری نزدیک به هم هستند، داستان کمی پس از ماجراهای فیلم A New Hope و کمی قبل از Empire Strikes Back رخ میدهد.

همچنین به نظر میرسه Todd Stashwick یکی از نویسندگان "Ragtag Project" و تویسنده سریال هایی چون The Originals و Supernatural و Gotham صداپیشگی شخصیت اصلی بازی که نامش "Dodger" است را خواهد داشت. نام اصلی او Dodger نیست و این نام زمانی روی او گذاشته شد که با در رفتن از ملحق شدن به نیروهای امپراطوری مجبور شد وارد تشکیلات جرم و جنایت زیرزمینی بشه، مجبور شد خانه اش را در شرایط بسیار بدی ترک کنه، وقتی تصمیم به فرار گرفت امپراطوری برای سرش جایزه تایین کرد که اساسا برای مخفی شدن به قسمت های ناجور و عقب مونده ی کهکشان میره، یاد میگیره چجوری دلبری کنه و حاضر جواب باشه، به هر حال وضع زندگیش بعد از اینکه سرزمین مادریش "Alderaan" به وسیله نیروهای امپراطوری نابود میشه و خودش رو توی لیست سیاه افرادی که از اون سرزمین جون سالم به در بردن میبینه بدتر میشه (ایده این داستان از سری کامیک پرنسس Leia کمپانی Marvel گرفته شده)

وقتی شورشی ها ستاره ی مرگ [Death Star] رو نابود میکنن، نیروهای امپراطوری برای تلافی کردن به سمت لبه ی بیرونی [Outer Rim] متمرکز میشن جایی که نابودی پایگاه نبردها از اونجا نشات گرفته بود، این برای Dodger گرون تموم میشه اما بهش فرصت پول درآوردن رو میده، درگیری های جدید نیروهای امپراطوری با لبه ی بیرونی موجب تحریک سازمان های خلافکاری زیرزمینی و روش های جالب و تهدیدآمیز اونها برای Doger و هم میهنانش میشه و در نهایت دوستان زنجیروار یکی از پس از دیگری رو برمیگردونن و مجرم ها برای اولین بار تبدیل به خواسته ی قهرمانان برای کمک به نیروهای شورشی میشن، و اما ورود Dodger به داستان با فرصتی که برای همکاری با Jabba the Hut به دست میاره رخ میده، این کار بهش پولی که برای خط زدن نام خودش از لیست بازمانده های آلدرانیه امپراطوری فاسد نیاز داره رو میده، در همین حین هست که Dodger متوجه یه چیز وحشناک میشه که امپراطوری قصد داره با سلاحش به نزدیکی محل سکونتش حمله کنه و مجبورش کنه تا با گذشتش و نابودی سرزمین مادریش و اتفاقات پشت سرش روبرو بشه

به نظر میرسه داستان کاراکتر ما و ماجراجویی هاش خیلی مشابه دست پخت Amy Henning در Naughty Dog یعنی Nathan Drake است، همچنین Dodger از یک شلاق نوری [Whip-saber] که با یه قلاب برای حرکت دادن به دستش وصله به عنوان اسلحه اش استفاده میکنه که میتونه به این معنی باشه در Project Ragtag ما شمشیر نوری معروف [Lightsaber] رو نخواهیم داشت. حرکت اصلی اون در مبارزات به این صورت است که با دست چپش قلاب شلاق نوریش فعال میکنه و دشمن رو گیر میندازه و با کُلتی که توی دست راستش هست اونارو به چنگال فراموشی مسیپاره، انواع مختلفی از این شکل اسلحه ها هست که ممکنه به این معنی باشه که دارن چیزای زیادی رو به صورت مفهومی در میارن و یا ممکنه که به صورت DLC یا قابل به دست آوردن در خود بازی قرارشون بدن، به هر حال اون از "طناب جادویی" و کُلتش برای متوقف کردن بی رحمی دشمنانش استفاده میکنه.
به نظر میرسه Dodger و همدستاش در کل خاص به نظر میرسن و من خوشحالم وضعیتی مثل Star Wars: Shadow of the Empire و Dash Rendar نداریم فقط با این فرق که Dodger بخواد جای Han Solo باشه، سرگذشتش و حرکتش برای جلوگیری از یک فاجعه و انتقام گیری از قاتلین اُستادش ازش یه قهرمان خوب Star Wars میسازه.

پی نوشت: البته Jason اشاره کرده تمام این اطلاعات که روی بلاگش پست کرده کاملا دقیق هستند ولی ممکنه به دلیل طبیعت بازی ها تا زمان عرضه بازی تغییرات کوچکی نیز به وجود بیاد.

منبع: کانال تلگرامی PlayStationCenter@​
 
آخرین ویرایش:

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
حالا نوتی داگ رو بیخیال من بشخصه خیییییییییییییلی هایپم اصلا هر چی اسم نوتی بقلش بیاد ( حالا به هر دلیلی) برای من هایپ انگیزه. منتها میترسم بزنن اینم آنلاین کنن. اگر بازی سینگل پلیر باشه داستان محور باشه مطمئنا خوب در میاد. EA که از نظر فنی و تکنیکی و مکانیزم گیم پلی که واقعا بی نقصه و خیالمون راحته. میمونه داستان پردازی و شخصیت پردازی که اونم با وجود ایمی تضمینه. فقط اگر این مدیران EA یه دسته بیل وسط پروژه فرو نکنن باقیش حله
 

Reza Modanloo

کاربر سایت
Mar 25, 2007
1,231
نام
Reza
قطعا وجود یه سرپرست خوب نتیجه غیر قابل انکاری به همراه داره، درست مانند یک کارگردان کاربلد که از یک بازیگر معمولی بازی خوبی میگیره، یه سرپرست خوب راه و چاه رو بلده، میدونه از چه کسی کجا استفاده کنه، چجوری نیروی مورد نیازش رو تامین کنه تا به استانداردی که میخواد برسونه، و چجوری از هر استعدادی چجوری ماکسیموم بهره وری رو بگیره، فکر کنم مصداق بارزش Kojima باشه ! یکی از دوستان Technical Artist که تا به حال در چند پروژه هالیوودی همکاری کرده، مدتی در ژاپن بود و گرچه خودش کوجیما رو ندیده بود اما چند تن از همکارانش با کوجیما همکاری کرده بودن و داستان های عجیبی تعریف میکرد که همش تخریب و کینه ای بود که افرادی که زیردست Kojima کار کردند ازش داشتند، خلاصه گفته ها به این صورت بود که کوچکترین کوتاهی در پروسه ساخت رو با بی آبرو کردن و اخراج افراد تمیش پاسخ میداد و این روش کارش بود، چه واقعیت داشته باشه یا نه و چه این خانوم در این کلاس هست یا نه اما نقش یه فرد کاربلد روی پروژه کلیدی است و میتونه نتیجه رو دگرگون کنه تردید نکنید.

مگه ناتي داگ رو يك يا چندنفر ناتي داگ كردن كه الان با وجود امي هنگينگ يه شركت با يه بازي به اون استاندارد برسه :D

رقابت همیشه به سود مصرف کننده تموم میشه.. این یه Fact ـه و اینکه باید دوست دار سری جنگ های ستاره ای باشی دیگه .. اصلش همینه، برای کسی که با این شخصیت های زندگی نکرده پذیرشش دشواره ;)

visceral هم تیم با استعدادیه، ما که از خدامونه از این لحاظ بقیه ی استدیوهای بازی سازی هم سعی کنن به گرد پای ناتی داگ برسن :D

بله دیگه در نهایت همه چیز به EA ختم میشه ! اما به نظر که همینطور هست و بازی کمپین محور خواهد بود خصوصا اینکه BF II رو هم داره EA..

حالا نوتی داگ رو بیخیال من بشخصه خیییییییییییییلی هایپم اصلا هر چی اسم نوتی بقلش بیاد ( حالا به هر دلیلی) برای من هایپ انگیزه. منتها میترسم بزنن اینم آنلاین کنن. اگر بازی سینگل پلیر باشه داستان محور باشه مطمئنا خوب در میاد. EA که از نظر فنی و تکنیکی و مکانیزم گیم پلی که واقعا بی نقصه و خیالمون راحته. میمونه داستان پردازی و شخصیت پردازی که اونم با وجود ایمی تضمینه. فقط اگر این مدیران EA یه دسته بیل وسط پروژه فرو نکنن باقیش حله

Incredulous، واقعا من که فکر نمیکنم بتونم از U3 به عنوان یه افتضاح نام ببرم.

amy hennig همچین بازی ساز شاخی هم نیست که اینا رو به nd برسونه اگه بود که بعد از افتضاح انچارتد3 از nd نمیرفت
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: saphire

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
قطعا وجود یه سرپرست خوب نتیجه غیر قابل انکاری به همراه داره، درست مانند یک کارگردان کاربلد که از یک بازیگر معمولی بازی خوبی میگیره، یه سرپرست خوب راه و چاه رو بلده، میدونه از چه کسی کجا استفاده کنه، چجوری نیروی مورد نیازش رو تامین کنه تا به استانداردی که میخواد برسونه، و چجوری از هر استعدادی چجوری ماکسیموم بهره وری رو بگیره، فکر کنم مصداق بارزش Kojima باشه ! یکی از دوستان Technical Artist که تا به حال در چند پروژه هالیوودی همکاری کرده، مدتی در ژاپن بود و گرچه خودش کوجیما رو ندیده بود اما چند تن از همکارانش با کوجیما همکاری کرده بودن و داستان های عجیبی تعریف میکرد که همش تخریب و کینه ای بود که افرادی که زیردست Kojima کار کردند ازش داشتند، خلاصه گفته ها به این صورت بود که کوچکترین کوتاهی در پروسه ساخت رو با بی آبرو کردن و اخراج افراد تمیش پاسخ میداد و این روش کارش بود، چه واقعیت داشته باشه یا نه و چه این خانوم در این کلاس هست یا نه اما نقش یه فرد کاربلد روی پروژه کلیدی است و میتونه نتیجه رو دگرگون کنه تردید نکنید.



رقابت همیشه به سود مصرف کننده تموم میشه.. این یه Fact ـه و اینکه باید دوست دار سری جنگ های ستاره ای باشی دیگه .. اصلش همینه، برای کسی که با این شخصیت های زندگی نکرده پذیرشش دشواره ;)



بله دیگه در نهایت همه چیز به EA ختم میشه ! اما به نظر که همینطور هست و بازی کمپین محور خواهد بود خصوصا اینکه BF II رو هم داره EA..



Incredulous، واقعا من که فکر نمیکنم بتونم از U3 به عنوان یه افتضاح نام ببرم.
آقا پیام هات رو باید زیر نقل قول بنویسی:D نیم ساعت داشتم فکر می کردم این چیزایی که نوشتی چه ربطی به متن نقل قول بالاشون داشتن:D
 

underal

کاربر سایت
Feb 4, 2011
490
نام
صادق
حالا نوتی داگ رو بیخیال من بشخصه خیییییییییییییلی هایپم اصلا هر چی اسم نوتی بقلش بیاد ( حالا به هر دلیلی) برای من هایپ انگیزه. منتها میترسم بزنن اینم آنلاین کنن. اگر بازی سینگل پلیر باشه داستان محور باشه مطمئنا خوب در میاد. EA که از نظر فنی و تکنیکی و مکانیزم گیم پلی که واقعا بی نقصه و خیالمون راحته. میمونه داستان پردازی و شخصیت پردازی که اونم با وجود ایمی تضمینه. فقط اگر این مدیران EA یه دسته بیل وسط پروژه فرو نکنن باقیش حله

مگه گیمپلی یا دمویی چیزی داده که ازش مطمعنی
 
  • Like
Reactions: Reza Modanloo

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
مگه گیمپلی یا دمویی چیزی داده که ازش مطمعنی
کلا EA تو این زمینه مشکلی نداره اگرم مشکلی دارن ( البته نظر شخصی من اینه) بر میگرده به سیاستهایی که در رابطه با Gaas دارن همیشه ایده های خیلی خوبشون رو تبدل میکنن به Gaas. البته من مشکلی با این نوع بازیا بصورت کلی ندارم. همین Anthem رو در نظر بگیر ایدش گرافیکش مکانیک گیم پلیش فوق العادست ولی وقتی قراره مثل دستینی بشه هایپ من میخوابه چون من انتظارم یه سینگل پلیر قویه. بازم تکرار میکنم این سلیقه شخصی منه و لزوما قرار نیست همه مثل من فکر کنن.وقتی صحبت از این میشه که تجربه ای مشابه کارای نوتی ارائه بدن من انتظارم یه داستان فوق العاده منسجم با شخصیت پردازی عالیه و لول دیزاین فوق العاده اینجاست که نگرانم. منتها در کل فعلا که نظرم خیلی مثبته
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
اصلا میشناسی امی هنینگو؟
چرا نشناسم :| خوبم میدونم از افراد تاثیر گذار روی انچارتد بود قبلا هم تو کریستال داینامیک روی سول ریور (درست گفتم) کار میکرد که خیلی هم موفق بود قبلشم تو ea یه بازی از مایکل جردن برای snes ساخته بود درسته بازی ساز خوبیه ولی با زحمت تمام همچین گند قشنگی به انچارتد زد:*
 
  • Like
Reactions: Reza Modanloo

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,091
نام
مــاکــان
چرا نشناسم :| خوبم میدونم از افراد تاثیر گذار روی انچارتد بود قبلا هم تو کریستال داینامیک روی سول ریور (درست گفتم) کار میکرد که خیلی هم موفق بود قبلشم تو ea یه بازی از مایکل جردن برای snes ساخته بود درسته بازی ساز خوبیه ولی با زحمت تمام همچین گند قشنگی به انچارتد زد:*
حالا بریم سر سوال بعدی:
احیانا Uncharted 3 بازی کردی؟
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
حالا بریم سر سوال بعدی:
احیانا Uncharted 3 بازی کردی؟
:| ببین هر کی یه نظری داره بنظر من uncharted 3 نسبت به 2 فقط پیشرفت گرافیکی داشت گیم پلیش پیشرفتی که نداشت بدترم شد داستانشم که تو دیوار بود
سوال بعدی داستان بازی؟ چی بود خواهشا کم تر ترول کن=))
 
  • Like
Reactions: Reza Modanloo

Deus EXX

کاربر سایت
May 22, 2015
132
:| ببین هر کی یه نظری داره بنظر من uncharted 3 نسبت به 2 فقط پیشرفت گرافیکی داشت گیم پلیش پیشرفتی که نداشت بدترم شد داستانشم که تو دیوار بود
سوال بعدی داستان بازی؟ چی بود خواهشا کم تر ترول کن=))
:|
خوبه که بدونی هنینگ نویسنده ارشد و سر تیم سازنده U2 بوده ایشون کارگردان ارشد U هم بودن
 

Mr. Children

کاربر سایت
Sep 24, 2013
1,287
من اصلا دوست ندارم مقایسه کنم. ولی امیدوارم یه بازی استاروارز خیلی خوب ساخته بشه. آخرین بازی که ازین سری ازش لذت بردم همون Force Unleashed بود(اگه مد دنس Kinect Star Wars رو در نظر نگیریم). دلم میخوادTellTale هم یه چیزی بسازه بر اساس این دنیا.کاش آبروی استاروارز رو لااقل این بازیا حفظ کنن.
 
  • Like
Reactions: Reza Modanloo

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر