Wolfenstein 2: The New Colossus | PC

149725960632.jpg

دنباله ی عنوان Wolfenstein: The New Order با نام Wolfenstein 2: The New Colossus بطور رسمی در جریان کنفرانس E3 شرکت Bethesda تایید شد.
این عنوان همانند نسخه ی قبل، توسط استودیو Machine Games در حال توسعه است. بار دیگر با قهرمان این سری یعنی Wiliam B.J Blazkowicz و ماجراهای جدید همراه خواهیم بود. داستان بازی در سال 1961 جریان دارد، جایی که نیروهای آلمان نازی به خاک ایالات متحده نفوذ کرده و آن را به تصرف خود درآوردند و حالا این B.J و دوستانش هستند که باید با نازی ها و تجهیزات پیشرفته ی آنها، مبارزه کنند.

Wolfenstein 2: The New Colossus در تاریخ ۲۷ اکتبر سال جاری برای پلتفرم های PS4، PC و Xbox One عرضه خواهد شد.

تصاویر بازی:
ROW_Wolfenstein_II_Panzerhund_1496826975.jpg

ROW_Wolfenstein_II_Horton_1_1496826972.jpg

ROW_Wolfenstein_II_Handle_With_Care_1496826971.jpg

ROW_Wolfenstein_II_Stealth_1496826977.jpg

ROW_Wolfenstein_II_Roswell_1496826976.png
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
عرض کردم من قبلا نسخه های قبلی این بازی رو انجام ندادم.. برام عجیب بود تلفیق خیال و گذشته !!!
ولی کلا سبک بازی رو دوس نداشتم...
اصلا سبک بازی هم ربطی به BF نداره...من فقط گفتم و میگم تو بازی های اول شخص خیلی درگیر BF1 شدم بازی دیگه بهم حال نمیده...
این خیال گذشته ای که شما میگی بهش میگن دنیای موازی دنیایی که المانا اول از امریکا زمان جنگ جهانی به بمب اتم دست پیدا میکنن و این میشه که جنگ رو میبرن و دنیا رو تو دستشون میگیرن در کل همیشه یکم تحقیق کردن در مورد چیزی که میخوای بازگو کنی بد نیست ....
 
  • Like
Reactions: IMANOKA

msf

کاربر سایت
Sep 4, 2007
497
بچه ها من دو شماره قبلی بازی نکردم قبل اینکه این بازی بگیرم کدوم بازی قبلی دان کنم و بازی کنم به ترتیب از نظر داستانی؟؟
و آیا ارزش داره دو شماره قبلی رو بازی کنم؟
ممنون
 

SaeedKING

کاربر سایت
May 2, 2015
758
نام
Saeed
بچه ها من دو شماره قبلی بازی نکردم قبل اینکه این بازی بگیرم کدوم بازی قبلی دان کنم و بازی کنم به ترتیب از نظر داستانی؟؟
و آیا ارزش داره دو شماره قبلی رو بازی کنم؟
ممنون
این نسخه ادامه نسخه new order است. پیشنهاد میکنم قبلش نسخه new order رو بازی کنید. اینجوری با پیشینه شخصیتها آشنا میشید و از داستان خیلی بیشتر لذت میبرید.
100 درصد. هر دو نسخه جزو شاهکارهای سبک خودشونن و ارزش تجربه کردن دارن.
 
  • Like
Reactions: msf and ROONEY190

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
یادش بخیر قدیم نسخه یک رو دوبار رفتم . کلاسیک و سنتی با المان های جنگ جهانی . و داستان ماوراالطبیعه ( اسکلت و روح و...) و نازی ها . عالی بود ولی این سری هر چی جلوتر رفت زد به جاده خاکی و المان های تخیلی (ربات و غول های آهنی ) اضافه کرد و الان هم هیتلر آمریکا رو گرفته :))
گرافیک بازی هم ضعیف هست حتی بازی های قدیمی مثل بایوشاک قوی تر هستند و طراحی محیط و رنگ بندی زنده و طبیعی هستند و می شه باهاشون ارتباط برقرار کرد .
:D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ROONEY190

habibmp3

کاربر سایت
Dec 5, 2011
1,236
نام
ابوالفضل
نمیدونم چرا شاید به خاطر بالا رفتن سن باشه و یا شاید چیز دیگه ولی مثل گذشته حوصله بازی کردن بازیای داستانی رو ندارم! مثلا آخرین زمانی که بازی ها رو با حوصله و هیجان تمام میکردم مال زمان بایوشاک اینفینیت و آخرین ما و ... بود. در حال حاظر بیشتر وقتای گیمیم سر بازیای آنلاین میگذره که واقعا اعصاب آدم رو بهم میریزه بس که تکرارشون میکنی و واقعا اعتیادآوره!
هر چند وقت یه بار شاید یه بازی بتونه من و بلند کنه .. نمونش DOOM 2016 ..
اما این بازی کاری باهام کرد که باور بکنید حیفم میاد برم که زود تموم نشه! هنوز بازی رو تموم نکردم ولی تو همین چند ساعتی که بازی کردم از لحاظ هیجان و داستان و مخصوصا کارگردانی به قدری فوق العاده بوده که مثل سابق هیجانی شدم و واقعا نیازه هیجان و آدرنالین بازی رو یه جایی تخلیه کنی.
هرچی از یه بازی عالی انتظار داشتم برآورده کرده و با اینکه با بازیای سوم شخص بیشتر ارتباط برقرار میکنم ولی اگه یه بازی اول شخص تا این حد عالی باشه میره توی بهترین تجربه های گیمینگم.
سیستم شوتینگ و گان پلی به معنای واقعی روان و خوش دسته و وقتی تو بازی هستی حس خفن تیراندازی و قدرت بهت دست میده ..مکانیزم های سرعت و پرش و ضربه های چکشی (از دو نوع هم تبرهای تو بازی هم چکشی پریدن رو دشمنا) و ترکیبشون با گان پلی یه جشن آدم کشی بزن بکش برو جلو برات را میندازه.
داستان و نحوه روایت کاملا سینمایی بازی هم با اون کارگردانی محشر سینماتیک های بازی بخش گیمپلی که خصوصا هسته اصلی این بازیه رو کامل میکنه. جوری صحنه ها کار شده که شخصیت ها رو قبول میکنی و میتونی خودت رو اونجا حس کنی. توجه به جزیات هم عالی بوده تا جایی که حتی از نکته ریزی مثل تموم شدن سیگار اون خانومی که بچش و شیر میداد در جهت پیشبرد هرچه بهتر داستان استفاده شده..
خلاصه تجربه فوق العاده ای بوده ...
 

B.O

کاربر سایت
Feb 27, 2017
83
منم تمومش کرد. تو دو نسخه قبلی باس فایتای جوندار داشت ولی این یکی نه. (شخصیت بد داستان مثه آب خوردن کشته میشه)
کلا نحوه داستان و کات سینا هم با قبلی فرق داشت. هم بیشتر شده، هم هیجانی تر شده و هم عناصر راک استاری >:) (مثل بوق بوق) بهش اضافه شده و خیلی هم جنبه فان قضیه رفته بالا. تعداد شخصیتا هم خیلی زیاد شده.
بعد از اتمامش هم مثه اینکه یه مرحله مخفی داره که با کامل کردن مرحله فرعی و ... باز میشه. ولی من حوصله نکردم بازش کنم. بهینه سازیش هم عالیه ولی تکسچرا در حد DOOM نیست.
 
  • Like
Reactions: raya2 and ROONEY190

Focus Hazy

کاربر سایت
May 30, 2012
385
نام
Adib
چرا ولفنشتاین همیشه 2ه؟ :D
فکر کنم اولین نسخه شم ولفنشتاین 2 بود... ولی چه بازی ای بودا بابام هنوز بازی می کنه فکر کنم
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
نکته جالبی که در مورد این بازی وجود داره اینه که هنوز بعد 4 ماه از انتشار بازی تو صفحه ی استیم بازی نقد منفی نوشته میشه اونم برا چی ؟ برا کرش های متعدد تقریبا نصف ملت شاکین من که خودم بدون هیچ مشکلی بازی رو زدم تو گوشش ولی این کرش کردن تو نسخه ی اورجینال ؟! هنوز بعد چند تا اپدیت نتونستن رفعش کنن ؟! عجب !
 
  • Like
Reactions: kamyy

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر