کاش ماکان اگه میشد، یک توضیح از قابلیت های تیونینگ این بازی میگفتی، اینقدر تنظمیات گسترده و زیادن ادم نمیدونه چی به چیه، چند تاشون رو دست کاری کردم ماشین رو به فنا دادم
ویرایش
این دو گزینه رو که گفتی خاموش کردم، ولی انچنان کنترل بازی سخت شد که با یک مو حرکت غیر صحیح ماشین همش به دور خودش میچرخه، ولی اره الان سرعتم برابر شد با بقیه.
پیشنهاد من اینه کلا بزار خاموش بمونن، خیلی زود بهش عادت میکنی و پیشرفت میکنی.
آها منظورتون از تیونینگ ستاپ بود.
فکر کردم تیونینگ مثل nfs و هورایزن داره که مثلا قدرت موتور ماشین ببری بالا و...
ستاپ شاید خیلی مهم نباشه، بازی اگه باگ نداشته باشه که با اون تنظیمات خیلی کارعجیبی نمیشه کرد که مثلا ماشین سریعتر بره.
بیشتر وقتی مهم میشه که شما بتونی حداقل 10 دور تو محدوده یکی دو ثانیه ای از بهترین تایم اون پیست تایم بزنی.
اون موقع و تو اون سطح برای موندن تو رقابت نیاز میشه که بری سمت ستاپ.
خیلی کار میشه انجام داد،مثلا برای پیستهایی که مسیر مستقیمی زیاد دارن ضریب دنده عوض کرد برای تاپ اسپید یا شتاب برای پیستهای پرپیچ.
یا اگه موقع ترمزگیری چرخها قفل میشه و باعث میشه ماشین سر بخوره و تو پیچها ورود و خروج خوبی نداشته باشیم، بالانس ترمز تنطیم کنیم که قفل نکنن و از این دست موارد که نیاز هست تمرین کنی، ریپلی خودت ببینی و آنالیز کنی.
نمیخوام سوء تفاهم بشه ولی در مورد خودم اگه اونقدر بخوام وقت بزارم خب عناوین دیگه هستن که خیلی جزییات بیشتری پوشش بدن.
برای همین فکر میکنم مهمترین المان در فورتزا لذت بردن از ریسینگ بدون توجه به این مسایل هست، کل بازی هم بر این اساس نوشته شده، من خودم اگه بازی کنم تو این بازی سمت این موارد نمیرم.