The Evil Within 2

198167

ناشر: Bethesda Softworks
استدیو: Tango Gameworks
تهیه کننده: Shinji Mikami
کارگردان: John Johanas
پلتفرم: PS4 ,XBOX ONE,PC
تاریخ انتشار: 13 اکتبر 2017 (21 مهر 1396)


بعد از سه سال انتظار نسخه دوم The Evil Within در کنفرانس E3 2017 شرکت bethesda معرفی شد. داستان نسخه اول سه سال بعد از اتفاقات نسخه اول اتفاق میفتد شخصیت اصلی بازی باز هم مانند نسخه اول سباستین کستلانوس هست. سباستین که همه چیز خود به علاوه دخترش "لیلی" را از دست داده بعد فهمیدن اینکه ممکن او زنده باشد باز هم به امید اینکه دخترش را نجات دهد وارد دستگاه stem میشود نجات دادن دخترش شاید اخرین امید سباستین برای این باشد که دوباره به زندگی قبلی خود برگردد.​
 
آخرین ویرایش:

gaminggaming

عضو جدید
Mar 29, 2019
1
سلام دوستان عزیز
مدتیه که نظرات دوستان رو در مورد بازی ها میخوندم که ترغیب شدم به جمع گرم شما بپیوندم.
من هر دو نسخه رو از چند روز پیش شروع کردم و تا اخر رفتم. این بازی واقعا فلسفه ی عمیقی داره به طوری که تحت تاثیر فلسفه این بازی قرار گرفتم. هرچند به نظرم این بازی بسیار الهام گرفته از فیلم ماتریکس بود که مطمئنم نویسنده های این بازی تاثیر گرفته از فیلم ماتریکس این بازی رو نوشتن. به خصوص در مورد اتصال مغز به کامپیوتر و واکنش مامورهای آخر بازی به کیدمن من احساس میکردم دارم فیلم رو نگاه میکنم. حتی چهره کاراکتر خیلی شبیه کیانو ریوز هست که فیلم ماتریکس رو بازی کرده.ولی ایده های خیلی بزرگ و عمیقی در لایه های بازی نهفته بود که به نظرم بازی های دیگه به شدت ضعیف هستن در این مورد و حتی حرفی برای گفتن اصلا ندارن.

103789

103790

103792
 

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,806

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
خدا کنه قسمت سوم رو میکامی کارگردانی کنه

ezgif-2-a6070289819b.gif

:D:D:D:D

هر کی بسازه زیر نظر خودشه!پوستش را میکنه!:D کلا هر چی از استدیو بیاد بیرون بوی کینگ میکامی را میده:hearteyes:
 

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
یک مقاله سایت گیم شات از میکامی ترجمه کرده است!جالب و خواندنی!:clap:

هیجان‌انگیزترین لحظه‌هایی که شینجی میکامی خلق کرده است | گیم شات

103996


بازی Evil Within قرار بود بازگشت استاد میکامی به ژانر ترس بقا باشد و بازی قابل احترامی بود. این بازی پر از دشمنان ترسناک و جان سخت بود و این خانم مو بلند که همانند یک عنکبوت راه می‌رود از همه وحشتناک‌تر بود و تنها راه آسیب زدن به او استفاده از آتش بود البته پس از دیدن این دشمن و شنیدن صدای او، تنها چیزی که به فکر شما می‌رسد، فرار خواهد بود.

:Scare::Scare::Scare:
 

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
چند وقت پیش ها با یکی از دوستان @uriel راجع به کارگردانی قسمت اول و دوم حرف میزدیم!انصافا یک سری از سکانس های بازی کارگردانیش حتی از مدیوم فیلم هم بالاتره!

خود میکامی که تو کارگردانی جزء سه تا هست ، ولی جان یوهانس با وجود بی تجربه بودن فوق العاده کار کرده بود.نشون به ان نشون یاداوری ترس های گذشته سب که واقعا ادم را میخکوب میکرد!

مثلا اینجا!فقط ان پرش تصویر که یک حالت توهم میده!

ezgif-1-1f0af106ab8d.gif

یا اینجا! یکی از خفن ترین سکانس های دو نسخه!

ezgif-3-172209210a54.gif
 

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
15 Scary Stalkers In Video Games


لیست داریم!این زن مو بلند اسمش anima هست!:sweatsmile: بد کوفتی بود! راست میگفت پیت هاینز که این دار و دسته تنگو مشکل دارن!بهشون گفته بود این ها چی هست طراحی میکنید! :)):)):))


Anima – The Evil Within 2

104252


توضیحاتش جالب هست.میگه هدفی جز شکنجه نداره :D البته گفته تصادفی طعمه ها را انتخاب میکنه و از قبل تعیین شده نیست. ولی بازم سب طبق تمام بدشانسی هایی که داره باید گیر این هم بیفته و انتخاب شه!:))کلا میکامی تو دو تا نسخه هفت جد و اباد این سب را اورد جلو چشماش!:)):)):)):)):))

Clearly inspired by Guillermo del Toro’s Mama, Anima’s presence is signaled by fog and a drop in temperature. She sings, stalks the realm of Union in a twisted manner and seemingly has no other purpose except torturing a randomly selected target (in this case, Sebastian). Much like Laura, Anima can manifest anywhere and can’t be defeated by traditional means. But hey, at least she eventually goes away.

گفته الهام گرفته از یکی از کارهای دل تورو هست! هر چند شبیه به دشمن های فیلم های ترسناک سینمای ژاپن هست


و بانو لارا:-t:-t:-t


Reborn Laura – The Evil Within


1554598624080.png


A product of rage, Reborn Laura possesses four limbs with claws and horribly burned flesh. She can teleport, possesses incredible speed, can only be damaged with special bullets or fire and is very good at immediately crushing Sebastian’s head to a pulp. She can also emerge from any corpse so watch your back and run like hell accordingly.
 

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
داریم به لحظات ملکوتی بازگشت پدرخوانده ی صنعت بازی نزدیک میشویم!ایا اماده نیستید؟!:Scare::Scare:

ezgif-1-a207cb2868f6.gif


امیدوارم تو این دو سه هفته حداقل یک چیزی لو بره!من بیشترین چیزی که خیلی مشتقام بدونم این هست که اویل ویتین سه هست یا ای پی جدید \m/\m/\m/


لیست داریم

36 Best Horror Games Of All-Time | Scary Horror Games


16. THE EVIL WITHIN 2

اشکال نداره.چون رتبه اول لیست هم مال خودشه:D
 

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
یک مقاله جالب

25 Awesome Things You Didn't Know About The Evil Within 2

این خیلی خفن بود

A Manifestation Of Stefano’s True Insanity


Like Silent Hill, EW developers and storytellers do a great job of connecting monsters with the real emotional hang-ups and personal pain of heroes and villains. The Guardian is a monster Sebastian meets in the early part of EW2, and it is a horrific mash-up of body parts, saws, and hair. This beast is said to symbolize Stefano’s insanity and his obsession with the intersection of art and murder. Many women were killed to create this monster, so it is a breathing reminder of the horror they experienced, and are now ready to unleash on someone else. It is interesting that many of the major creatures in this game are based on women. In addition to The Guardian, Anima and Obscura also find time to terrorize Sebastian.



The 10 Scariest Horror Games Of This Generation

7

The Evil Within
 

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
دو تا مقاله از سایت گیمز رادار

7 characters you're totally not interested in saving

Leslie (The Evil Within)
Somewhere between lighting nasty not-zombies on fire and trudging through gallons of misplaced viscera in The Evil Within, I was vaguely aware that I should be trying to rescue this kid named Leslie. He's the only patient to make it out of Beacon Mental Hospital, so he's plot-critical, and he's a defenseless kid running around a carnival of madness and so, so much blood. You honestly feel bad for him at first and want to make sure he's okay, because seriously a man in an iron mask with a bloody tank top and a cleaver just ran by dear God.
Your sympathy is pretty quickly tested though when you realize two things: Leslie does perfectly fine on his own, and you always get screwed over when you try to protect him. You can only watch this kid squeal away into the darkness, leaving you trapped behind a wall of monsters so many times before he starts to get on your nerves. Since his innocence and vulnerability is the only reason you're given to care about him, any attachment you might have quickly disintegrates when he leaves you locked in a room with Boxman HOLY FREAKING SLDKJFKLDS.

Every horrible monster youll meet in The Evil Within

106378

Turns out this guy does have a name besides secretive hooded antagonist or the much snappier mystery hood guy, and that name is Ruvik. Developers have kept mum about this keen-eyed fellow other than to say "you never know when Ruvik will make an appearance," and that's pretty much on the mark. He shows up in the first five minutes to give Sebastian a zoom-enhanced stink-eye, and after that you never know where you're going to turn a corner and find him staring holes in you. And then putting holes in you.


Ruvik's methods really are mysterious, given that he can kill you by tapping you on the shoulder but doesn't make it a priority. When he does appear he follows you at an intimidating distance, giving you plenty of space to run your terrified behind off before he vanishes into the ether. That is, as long as he doesn't actually catch you, because this isn't abomination amateur hour and he will obliterate you if you let him. I'd say don't mess with him, but he's the bad guy. You're not gonna have much choice
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
پوستر نمایش خون به پا میشود "رونمایی" شد;))
۲۲ اردیبهشت «خون به پا می‌شود»/ پوستر نمایش منتشر شد
واقعا خصلت کپی کاری ، دزدی اثر چه میدونم عدم ایده یا عدم تلاش برای ارجینال بودن چیزیه که جوری در بعضی ها نهادینه شده که نمیتونن طوری دیگه فکر کن یا عمل کنن! اخه پوستر چیه که ادم بره از تو گوگل برداره!
 

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
مقاله داریم.

توصیفی از عجیب‌ترین دشمنان سری بازی The Evil Within | گیم شات

اولین رویارویی سباستین با the Guardian خیلی سر راست و واضح است، این موجود غول‌پیکر و ترسناک که به جای دست اره برقی دارد و قصد تیکه پاره کردن سباستین را دارد. اما اگر با دقت بیشتر به این موجود نگاه کنیم پی می‌بریم که این باقی‌مانده بدن یکی از زنانی است که استفانو با بی رحمی به قتل رسانده و به هنرش تبدیل کرده است. شاید برای ما این موجود فقط چند سر مختلف با بدنی زخمی و غول‌پیکر و اره‌ برقی به دست باشد، اما در حقیقت این موجود یک اثر هنری خون‌خوار و خطرناک است که تا وقتی که سباستین را تکه تکه نکند دست از دویدن به دنبالش نمی‌کشد.

جالب ترینش این بود!
 

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
تولد مرد افسانه ای دنیای بازی مبارک (البته دیروز بود).کسی که خیلی ها را تو این صنعت بزرگ کرد.ادم به فروتنی این ندیدم.هیچ وقت از خودش تعریف نکرد!

من قلبم برای تو میتپد استاد ارجمند :((:hearteyes:^:)^^:)^^:)^^:)^^:)^^:)^

ezgif-1-a207cb2868f6.gif


It's a Survival Horror Birthday - IGN

Happy Birthday, Mikami-san, from all of us here at IGN.

یکی از صحبت های جالب راجع به میکامی

کوجیما نیز به همان اندازه به تعریف میکامی پرداخت:

ما هر دو پیرمرد های زود رنجی هستیم. (با خنده)
آقای میکامی شخصی است که برای ساخت بازی که مد نظرش است با تمام وجود مبارزه می کند، من اعتقاد دارم او یکی از معدود بازیسازان ‘واقعی’ ژاپن است.

کامیا

"شینجی میکامی درس های زیادی به من اموخت. او توسعه و طراحی بازی را به من یاد داد.او اولین فرصت را با کارگردانی عنوان رزیدنت اویل 2 به من داد.مدتی (بیشتر از یک سال) زمان برد تا (بازی) به حدی برسه که بتونیم بگیم "اوه، این به اندازه کافی خوب نیست" و دوباره کار رو از اول شروع کنیم.


استرلی حقیقتا درست بهت گفت خدا! اخه کی مث تو تونسته این همه بازی تو سبک های مختلف بسازه!این بیوگرافی هم به مناسبت تولدش.


10.PNG
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر