The Evil Within 2

198167

ناشر: Bethesda Softworks
استدیو: Tango Gameworks
تهیه کننده: Shinji Mikami
کارگردان: John Johanas
پلتفرم: PS4 ,XBOX ONE,PC
تاریخ انتشار: 13 اکتبر 2017 (21 مهر 1396)


بعد از سه سال انتظار نسخه دوم The Evil Within در کنفرانس E3 2017 شرکت bethesda معرفی شد. داستان نسخه اول سه سال بعد از اتفاقات نسخه اول اتفاق میفتد شخصیت اصلی بازی باز هم مانند نسخه اول سباستین کستلانوس هست. سباستین که همه چیز خود به علاوه دخترش "لیلی" را از دست داده بعد فهمیدن اینکه ممکن او زنده باشد باز هم به امید اینکه دخترش را نجات دهد وارد دستگاه stem میشود نجات دادن دخترش شاید اخرین امید سباستین برای این باشد که دوباره به زندگی قبلی خود برگردد.​
 
آخرین ویرایش:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
کلا تو این بازی ها با این تم همیشه یک دختر بچه باید نقش داشته باشه Evil .Fear اینجا حالا چرا مثلا یک پسر بچه نمیشه یا هر شی دیگه نمیدونم
دختر بچه جدا از معصومیتش حسِ همزادپنداریو با شخصیتی که چه مراقبشه چه دنبالشه رو تقویت میکنه ، موجودیه که از دید مخاطب نباید به این شدت مورد تهاجم قرار بگیره برا همین سریع وقف میگیره و ارتباط بهتری میشه گرفت .‌
 

mostafaamiri

کاربر سایت
Feb 3, 2012
793
نام
مصطفی
من تو يه تريلر ديدم انگار نشونه گيري بازي با شماره قبل فرق داره درسته؟ يكم دوربين اومده عقب تر ... اگه اينجوري شده باشه عاليه..
نسخه قبل فقط با نشونه گيريش مشكل داشتم..
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
من تو يه تريلر ديدم انگار نشونه گيري بازي با شماره قبل فرق داره درسته؟ يكم دوربين اومده عقب تر ... اگه اينجوري شده باشه عاليه..
نسخه قبل فقط با نشونه گيريش مشكل داشتم..
نسخه قبل نشونه گیریش نسل ششمی بود(حالا من همش اینو میگم اخرش میریزن سرم:D)
ولی این نسخه بنظر میاد داره عالی کار میشه خیلی خوبه:-bd
 

THE BEST BOY

کاربر سایت
Aug 14, 2011
802
نام
امير
دوستان چون زياد به انتشار بازي نمونده، من براي اين كه چيزي از بازي برام لو نره فقط همون تريلر معرفي CG ديدم.

سوالم اينه كه انيميشن راه رفتن شخصيت تو دموش درست شده؟ چون تو نسخه قبلي كه اصلا آدم حس ميكرد موقع دويدن كلا موشن كپچري وجود نداره
 

arsenalmom

کاربر سایت
Nov 14, 2009
1,347
نام
محمدرضا
دوستان چون زياد به انتشار بازي نمونده، من براي اين كه چيزي از بازي برام لو نره فقط همون تريلر معرفي CG ديدم.

سوالم اينه كه انيميشن راه رفتن شخصيت تو دموش درست شده؟ چون تو نسخه قبلي كه اصلا آدم حس ميكرد موقع دويدن كلا موشن كپچري وجود نداره
تو انیمیشن ها هم پیشرفت داشته کلا از لحاظ گرافیک فنی خیلی با نسخه اول تفاوت داره
از طبیعی شدن صورت کاراکترها بگیر تا تکسچر های با کیفیت
 
آخرین ویرایش:

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,711
نام
مراد حلیمی
اینکه John Johanas کارگردان شده اتفاقا به نظرم خبر خوبیه......dlc های بازی به مراتب تو زمینه طراحی و داستان از بازی اصلی بهتر بودن
بازی اصلی سوای گرافیک و مشکلات فنیش برخی مراحل و طراحیشون هم مشکل داشت و حضور یه نفر دیگه با ایده های جدیدتر میتونه امیدوار کننده باشه

.
 

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
دوستان چون زياد به انتشار بازي نمونده، من براي اين كه چيزي از بازي برام لو نره فقط همون تريلر معرفي CG ديدم.

سوالم اينه كه انيميشن راه رفتن شخصيت تو دموش درست شده؟ چون تو نسخه قبلي كه اصلا آدم حس ميكرد موقع دويدن كلا موشن كپچري وجود نداره

سه تا تریلر از بازی اومده.یک تریلر که نزدیک به دو دقیقه هست مربوط به گیم پلی بازی هست.برید ببینید.تا زمانی که خودت نبینی فایده نداره.تو صفحه اول یکی از دوستان گذاشته.حتما ببینید.چیز خاصی نداره که اسپویل شهاما گرافیک بازی یک گرافیک نسل هشتمی در سطح مطلوب هست.

ان دوستانی که میگن گرافیک خفن نیست احتمالا با عناوین ناتی داگ یا سانتا مقایسه میکنند.خب ناتی داگ از نظر گرافیک یک سر گردن بالاتر از بقیه هست و کلا فازشون از نظر گرافیکی با بقیه جداست.

بله میکامی همون کسی بود که سلطان گرافیک و انیمیشن در زمان حضورش تو کپکام بود.اما باید قبول کرد ما با یک استدیو جوان سرکار داریم و زمان میبره تا میکامی از برخی جهات ناتی داگ بشه.

من بیشتر از همه نگران گرافیک بودم.به همین خاطر با یکی از دوستان که تخصص تو زمینه گرافیک دارن صحبت کردم.ایشون گرافیک بازی را مطلوب دانستند و به من هم گفتند همین که گرافیک مشکل خاصی نداره کافیه و ایشون هم چیزی بیشر از این نمیخوان.

اما یک نکته بسیار مهم تر هست که من باید بگم.فلسفه داستان سرایی میکامی همیشه روایت داستان از طریق کات سین های سینمایی عظیم + فایل های داخل بازی بوده است.

من یک مقاله ترجمه ای راجع به پیش از وقایع رزیدنت اویل داشتم.تو هیچ کدام از نسخه های رزیدنت ما پیش از وقایع را به صورت کات سین نمیبینیم و این پیش زمینه عظیم را تو فایل ها میخونیم.

مشکل استوری تلینگ(روایت داستان) بازی دقیقا همین جا بود.میکامی بیشتر نکات مهم داستان بازی را در دل فایل ها قرار داده بود و این برای کسانی که عادت دارند(من جمله منتقدان) جلو برند و میان پرده ببینند و داستان را بفهمند ازاردهنده بود.

در واقع میکامی ان تعادلی که تو روایت داستان از طریق کات سین + فایل داشت را نادیده گرفته بود و کفه ی ترازو به سمت فایل و دفترچه سنگینی میکرد.این بود که بازی نمرات ضد و نقیضی گرفت.البته داستان بازی و کلیتش به قول یکی از دوستان کولاک و پر مغز بود ، اما این روایت داستان کار دست داستان داد.

صحب من این هست که مشکل استوری تلینگ به مراتب بزرگتر از ضعف بازی در زمینه گرافیک تکنیکی بود.حالا این مشکل برطرف شده است.گرافیک بازی هم در سطح خوبی هست.

ولی جدای از این ها عناصر ترس روانشناختی بازی با روح و روان بازی میکنه.امیدوارم بازی یک شاهکار بی بدیل تو ترس روانشناختی باشه.
 

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
اینکه John Johanas کارگردان شده اتفاقا به نظرم خبر خوبیه......dlc های بازی به مراتب تو زمینه طراحی و داستان از بازی اصلی بهتر بودن
بازی اصلی سوای گرافیک و مشکلات فنیش برخی مراحل و طراحیشون هم مشکل داشت و حضور یه نفر دیگه با ایده های جدیدتر میتونه امیدوار کننده باشه

.

بازی زیر نظر میکامی هست و از فیلتر میکامی رد میشه.هر ایده ای هم باشه نظر نهایی را ایشون میدن
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,711
نام
مراد حلیمی
بازی زیر نظر میکامی هست و از فیلتر میکامی رد میشه.هر ایده ای هم باشه نظر نهایی را ایشون میدن
میدونم خودم....
ولی بهرحال یه کارگردان جدید مطمینا تاثیر مطلوب خودشو داره و همفکری های بهتری حاصل میشه...مخصوصا برا برخی قسمتای طراحی مراحل که به نظرم لازم بود

.
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
من بیشتر از همه نگران گرافیک بودم.به همین خاطر با یکی از دوستان که تخصص تو زمینه گرافیک دارن صحبت کردم.ایشون گرافیک بازی را مطلوب دانستند و به من هم گفتند همین که گرافیک مشکل خاصی نداره کافیه و ایشون هم چیزی بیشر از این نمیخوان.
ماشالله همه دوستان یه کارشناسی تو دست و بالاشون دارن این بزرگواری که میفرماید تو ناتی داگ فعالیت دارن یا گریلا گیمز:|:D:D
 

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
ماشالله همه دوستان یه کارشناسی تو دست و بالاشون دارن این بزرگواری که میفرماید تو ناتی داگ فعالیت دارن یا گریلا گیمز:|:D:D

نه بحث تخصص نیست.بحث این بود که نباید توقعات را بیجا بالا برد.انتظار گرافیک در سطح فضایی به نظرم با توجه به تیم میکامی معقول نیست.ایشون تدریس هم داشتند.:D
میدونم خودم....
ولی بهرحال یه کارگردان جدید مطمینا تاثیر مطلوب خودشو داره و همفکری های بهتری حاصل میشه...مخصوصا برا برخی قسمتای طراحی مراحل که به نظرم لازم بود

.

موافقم.اتفاقا هدف میکامی هم از تاسیس استدیو میدان دادن به افراد جدید هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر