Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.

 
آخرین ویرایش:

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,298
نام
مهدی
وقتی 10 نفر میریزن سرم سیستم کامبت فقط اجازه میده روی یه نفر قفل کنید برای مبارزه و هر لحظه میتونه اون 9 نفر دیگه از بغل و پشت سر بزننتون و اگر قفل نکنید همش الکی باید شمشیر رو دور سرتون بچرخونید ببنید به کی میخوره.لاقل میخواستی از ویچر اسکی بری درست میرفتی:|
 

sharoshor

کاربر سایت
Mar 6, 2007
1,165
نام
شهاب
وقتی 10 نفر میریزن سرم سیستم کامبت فقط اجازه میده روی یه نفر قفل کنید برای مبارزه و هر لحظه میتونه اون 9 نفر دیگه از بغل و پشت سر بزننتون و اگر قفل نکنید همش الکی باید شمشیر رو دور سرتون بچرخونید ببنید به کی میخوره.لاقل میخواستی از ویچر اسکی بری درست میرفتی:|
بازی اومده مگه؟
 

Morgoth Bauglir

The Fallen Vala
کاربر سایت
Aug 12, 2017
1,137
نام
Melkor
وقتی 10 نفر میریزن سرم سیستم کامبت فقط اجازه میده روی یه نفر قفل کنید برای مبارزه و هر لحظه میتونه اون 9 نفر دیگه از بغل و پشت سر بزننتون و اگر قفل نکنید همش الکی باید شمشیر رو دور سرتون بچرخونید ببنید به کی میخوره.لاقل میخواستی از ویچر اسکی بری درست میرفتی:|
چه بد:| در کل مبارزات چطورن؟
این بهتره یا Shadow of war؟
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,298
نام
مهدی
چه بد:| در کل مبارزات چطورن؟
این بهتره یا Shadow of war؟
من از مبارزات زیاد راضی نیستم چون خداییش خوده سری اساسینز سیستم کمبت انحصاری خودش رو داشت و عالی بود و هیچ دلیلی نداشت بخواد از ویچیر یا دارک سولز تقلید کنه وقتی خودش صاحب سبکه !
هم shadow of war هم ویچر هم دارک سولز همشون بسیار کمبت هاشون از اساسینز اورجینز بهترن چون میدونی کجا داری شمشیر میزنی ولی توی اورجینز اصلا توی نبرد با چند نفر معلوم نیست و هی باید اینور اونور بچرخی مگر اینکه تکی بیوفتی با یک دشمن که روش قفل کنی اونوقت تازه بفهمی جریان مبارزاتش چطوره
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,919
نام
نـــــــویـــــــــد
وقتی 10 نفر میریزن سرم سیستم کامبت فقط اجازه میده روی یه نفر قفل کنید برای مبارزه و هر لحظه میتونه اون 9 نفر دیگه از بغل و پشت سر بزننتون و اگر قفل نکنید همش الکی باید شمشیر رو دور سرتون بچرخونید ببنید به کی میخوره.لاقل میخواستی از ویچر اسکی بری درست میرفتی:|

جسارتا من متوجه این حرفتون نمیشم
تمام بازی‌ها فقط به شما اجازه میدن رو یه نفر لاک کنید و بقیه رو با حرکت دادن آنالوگ بزنید یه چیز کاملا طبیعی هستش یا اصن رو همون ۱ نفر هم لاک نکنید
حالا دقیقا مشکلش توی این بازی چیه ؟
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
من از مبارزات زیاد راضی نیستم چون خداییش خوده سری اساسینز سیستم کمبت انحصاری خودش رو داشت و عالی بود و هیچ دلیلی نداشت بخواد از ویچیر یا دارک سولز تقلید کنه وقتی خودش صاحب سبکه !
هم shadow of war هم ویچر هم دارک سولز همشون بسیار کمبت هاشون از اساسینز اورجینز بهترن چون میدونی کجا داری شمشیر میزنی ولی توی اورجینز اصلا توی نبرد با چند نفر معلوم نیست و هی باید اینور اونور بچرخی مگر اینکه تکی بیوفتی با یک دشمن که روش قفل کنی اونوقت تازه بفهمی جریان مبارزاتش چطوره
مهدی نسخه های قبلیم خودش سیستم کمبتش بی مشکل نبودا!اینکه رو یه نفر قفل کنی و یهو همرو پشت سر هم با فینیشینگ بکشه مبارزات شلوغ نسخه قبلیارو راحت کرده بود!
بعد اینکه رو یه نفر قفل کنی و احتمال حمله از بقیه سمتا باشه فک کنم یه چیز رایجه!چون برفرض اگه رو یکی قفل میکردی همون بهت حمله میکرد و بقیه هیچکاری نمیکردن خودش ایراد از هوش مصنوعی میشد!ویدیوهارو میدیدم الان مبارزات چالشی شدن همش باید مواظب اطرافت باشی و سریع واکنش بدی!
 
  • Like
Reactions: END_BOY and ps34

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
بی صبرانه منتظر بازیم
یه ویدئو از حالت horde mode بازی دیدم واقعا عالی بود یه حالت گلادیاتوریه خاص داشت امیدوارم این نوع مبارزات مختص به این حالت نباشن و تو مراحل اصلی هم همچین چیزی ببینیم\m/
تو این حالت دقیقا اون حس چالشی که این سری بهش نیاز داشت رو من حس کردم گیم پلی هم که عالی میزد:)
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,298
نام
مهدی
جسارتا من متوجه این حرفتون نمیشم
تمام بازی‌ها فقط به شما اجازه میدن رو یه نفر لاک کنید و بقیه رو با حرکت دادن آنالوگ بزنید یه چیز کاملا طبیعی هستش یا اصن رو همون ۱ نفر هم لاک نکنید
حالا دقیقا مشکلش توی این بازی چیه ؟
مهدی نسخه های قبلیم خودش سیستم کمبتش بی مشکل نبودا!اینکه رو یه نفر قفل کنی و یهو همرو پشت سر هم با فینیشینگ بکشه مبارزات شلوغ نسخه قبلیارو راحت کرده بود!
بعد اینکه رو یه نفر قفل کنی و احتمال حمله از بقیه سمتا باشه فک کنم یه چیز رایجه!چون برفرض اگه رو یکی قفل میکردی همون بهت حمله میکرد و بقیه هیچکاری نمیکردن خودش ایراد از هوش مصنوعی میشد!ویدیوهارو میدیدم الان مبارزات چالشی شدن همش باید مواظب اطرافت باشی و سریع واکنش بدی!
سلام.تمام بازی هایی که میگید اینجورن بله اینجورن مشکل اینجاست اون بازی ها هر لحظه که میخوای میتونی روی بقیه سویچ کنی و شخصیت به صورت اتوماتیک و منظم به دشمن حمله ور میشه چه لاک باشه چه نباشه ولی اینجا به هیچ عنوان حالت اتوماتیک نداره که وقتی روتون میکنید سمت دیگه ای رو بزنید بخواد اونورو بزنه و همش ضربه ها هوایی و بی دقت میشن.سیستم لاک یه نفرم زاویه دوربینو کاملا میبنده و ژست رو هم سنگین میکنه و هیچ انعطافی وجود نداره.
کلا من هرچقدرم توضیح بدم تا خودتون بازی نکنید متوجه نمیشید چی میگم
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
انصافا منم هر چی تو بازی پیش میرم بیشتر با سیستم مبارزاتش دچار مشکل میشم
واسه همین اکثر مواقع سعی میکنم رو اسب درگیر شم باهاشون
سر سیستم لول بندیشم که ماشالله یجورایی مخفی کاری تعطیل کردن چون اکثر دشمنا لول بالاتری ازتون دارن و نمیتونید با هیدن بلید ترتیبشونو بدید :| (کل فلسفه بازی رفت رو هوا!)
کاش حداقل یه حالت دفاعی مثل s.o.w میذاشتن تو بازی که بشه با چهار پنج نفر درگیر شد !
 
  • Like
Reactions: ps34

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
بعضا یه سری چیزا از NPCها میبینین یکم درکش سخته
تصور کنید وارد یه مکان عمومی میشین و یه هدفی رو برای قتل دارید منتظر میشید بره تو یه اطاق تنها و همون موقع ترتیبشو میدید
هیچکس شما رو ندیده
اما به لحظه که طرف کشتید از اطاق فرار میکنید باز هم کسی شما رو ندیده
حالا بعدش در هر نقطه ای هر چقدر دور یا نزدیک از صحنه قتل اگر شما رو ببینن سریعا متوجه میشن شما قاتل هستید
با اینکه مثل همه لباس پوشیدید و کاملا هم رنگ جماعت اون مکان عمومی شدید
همین چند دقیقه پیش هم داشتید راست راست بین مامورا راه میرفتید کسی هم مشکلی با شما نداشت
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر