داستان NIER: AUTOMATA

mamadha

کاربر سایت
Sep 14, 2013
374
debunked%20(38).jpg





سلام
دارم داستان بازی رو ترجمه میکنم، ادامشو به مرور زمان اضافه میکنم.
با توجه به سطح زبان من حتما مشکلاتی تو ترجمه هست خوشحال میشم اگه بهم گوشزد کنید.








Nier-Automata-Goliath-Boss-Battle-Guide.jpg



داستان NIER: AUTOMATA از نبرد اندرویدها با ماشین ها در آسمان شروع می شود. اندروید ها از Bunker به زمین فرستاده شدند، تا یک ماشین غول پیکری که Goliath نام دارد را نابود کنند. قبل از رسیدن به کارخانه که هدف در آنجا قرار داشت، به غیر از 2B کل یگان اندرویدها در جنگ هوایی با ماشین ها نابود شدند. بانکر 9S را که یک اسکنر در زمین بود فرا خواندند تا به 2B در جنگ با Goliath ملحق شود. در این نبرد 9S صدمه ی جدی ای دید و در هنگامی که 2B بالای سر با او صحبت می کرد اوضاع مبارزه با Goliath وخیم شد. ‌
در آنجا بود که 9S و 2B تصمیم به استفاده از black box گرفتند و با قابلیت self-destruction خود و ماشین را منفجر کردند!
قبل از انفجار 9S دیتای خود و 2B را آپلود کرد و و در بانکر آنها در یک بدن اندروید دیگر بازیابی شدند.




NieR-Automata_09-15-16_012.jpg



به 9S و 2B دستور داده شد تا به نیروی مقاومت زمین در برابر ماشین ها کمک کنند و همچنین بفهمند که چه اتفاقی برای اندرویدی به نام A2 که در زمین گم شده بود افتاده است. 9S و 2B نیروی مقاومت را که توسط Anenome رهبری می شد ملاقات کردند آن دو فهمیدند که نیروی مقاومت برای بقاء در مقابل ماشین ها سختیهای زیادی کشیده اند.



2.jpg




در طول مأموریت کمک به نیروی مقاومت آن ها با ماشینهای خیلی زیادی رو به رو شدند و قبل از آنکه همه آنها را نابود کند ماشین ها با هم جمع شدند و از طریق network machine هوشیاری خود را اقدام کردند و دو انساندروید به نام های Adam و Eve به وجود آوردند. در طول مبارزه شرایط به گونه‌ای پیش رفت که 9S و 2B مجبور به فرار از آنجا شدند.



p7c9kzgufmerntuxtv7c.jpg



در طول بازی ماشینی سد راه آنها شد و به آنها پیشنهاد رفتن به دهکده خود را داد و آن دو را به مناطق جنگلی برد. در آنجا با ماشینی به نام پاسکال آشنا شدند. پاسکال رهبر دهکده ای از ماشین ها بود. آن ماشین ها برخلاف دیگر هم نوعانشان صلح طلب بودند حتی آنها با نیروی مقاومت داد و ستد نیز داشتند.


Nier-Screens_11-29-16.jpg



در ادامه 9S و 2B در طول داستان فهمیدند که ماشین ها در طول قرن ها به دنبال یادگیری صفات انسانی و عمل کردن به صورت انسانها بوده اند. مثلا در قلمروی جنگل آنها به مدت ۲۵۰ سال به دور است بقیه network machine ‍‌ زندگی می کردند چون آنها احساس می‌کردند که مجبور نیستند در یک مکان گرم و غیر بهداشتی زندگی کنند. رهبر آنها احساس کرد که خانواده بسیار مهم است و اینگونه بود قلمروی جنگل را تشکیل داد. یک قرن بعد زندگی پادشاه قلمروی جنگل به پایان رسید و ماشینها آخرین حافظه موجود اورا در یک ماشین کودک قرار دادند و او را به عنوان جانشین پادشاه قلمروی جنگل انتخاب کردند. پادشاه کودک توسط اندروید فراری یورها (A2) کشته شد.
 

mamadha

کاربر سایت
Sep 14, 2013
374
بعدها 2B و 9S یکی از سفینه های فضایی ها را که به زمین حمله کردن پیدا کردن و در آنجا اونها از Adam و Eva فهمیدند که ماشینها داده در مورد فضایی ها را جمع آوری کردند. بعد بجایی رسیدن که قابلیت از بین بردن خالقشون که فضایی ها باشن را پیدا کردن. این ماشینها کار بروی شبکه ی اشتراکی را ادامه دادند و هردوی Adam و Eve تصمیم گرفتند تا به Bunker در ایستگاه فضایی ماه، برای تشریح و آنالیز انسان ها بروند.

17817716_1890249524521974_6055873547711021056_n.jpg



در طول مأموریت محافظت از ملزوماتی که قرار بود به پایگاه ماه فرستاده شود حادثه ای رخ داد و به کشتی تدارکات حمله شد. جنگجویان یورها با ماشین غول پیکری به مبارزه پرداختند و 9S در حالی که شخصا یک موشک را به دهان آن ماشین هدایت می‌کرد ناپدید شد.9S در زیرزمینی که Copied City نام داشت توسط Adam اسیر شد. 2B بدون هیچ واهمه ای پا به شهر Copied City گذاشت تا بتواند 9S را نجات دهد. Adam و 2B بار دیگر با هم روبرو شدند و این دفعه 2B موفق به کشتن Adam شد. Adam با وجود مردن هنوز هم نشان می داد که در حال جمع آوری صفات انسانی از پایگاه ماه است و آنها را تشریح میداد. بعد از مرگ آدام بسیاری از ماشین ها از machine network جدا شدند و نسبت به ماشین های دیگر استقلال یافتند. 9S نیز توسط Adam جراحات سنگینی دید و به Bunker انتقال یافت.


anpp_maxresdefault.jpg




در طول خرابی 9S او برای تعمیر خود به سرور اصلی رفت تا اطلاعات و حافظه خود را بازیابی کند وقتی که مسیر سرور را می پیمود او فهمید که نژاد بشر منقرض شده است در حقیقت فرمانده یورها به 9S نشان داد که انسانها قبل از حمله بیگانگان به زمین منقرض شده اند. پروژه Gestalt قرار بود برای حفظ بشریت طراحی شود. اما شکست سنگینی خورد هزاران سال بعد از شکست پروژه بشر منقرض شد. اندرویدها تصمیم گرفتند تا از اطلاعات ژنوم پروژه Gestalt بشر را دوباره به وجود آورند که آنها نیز شکست خوردند. آنها شروع به ذخیره سازی اطلاعات باقی مانده در بانکر کردند. اندرویدها وانمود به ارسال تجهیزات به پایگاه ماه می‌کردند که در حقیقت محموله ی آنها خالی بود.
 
آخرین ویرایش:

mamadha

کاربر سایت
Sep 14, 2013
374
nier-automata-choke-the-robot.jpg




در حقیقت پروژه ی یورها برای یک هدف ساختگی ایجاد شده بود. آنها به دروغ محافظت از انسان هایی که در پایگاه ماه هستند را بهانه جنگ قرار دادند، در حالیکه انسان ها دیگر وجود خارجی نداشتند. فرمانده یورها تظاهر می کرد که انسانها هنوز وجود دارند تا دلیل محکمی به اندروید ها برای جنگ دهد و هم روحیه ی آنها را در مبارزه با ماشین ها تقویت سازد. به دنبال نجات 9S توسط 2B ایو -برادر آدام - بسیار ناراحت و اندوهگین شد و تصمیم انتقام شدیدی گرفت. Eve حمله سنگینی به پایگاه نیروی مقاومت کرد و رباط های جنگجو را برای کشتن و خوردن گروه نیروی مقاومت فرستاد. در یک نبرد حماسی 9S و 2B در مقابل Eve قرار گرفتند. در طول مبارزه 9S شروع به هک هسته ی Eve کرد تا بتواند قدرت دفاعی اورا غیر فعال کند. اما در حین این کار 9S در مواجهه با دیتاهای Eve نقص فنی پیدا کرد. بعد از اینکه 2B ، ایو را کشت 9S از 2B خواست تا اورا نیز بکشد. 2B در یک صحنه ی احساسی 9S را خفه کرد. در ادامه 9S توسط قسمتی از هوشیاری که به network machine دسترسی داشت دیتای خود را در یک ماشین نزدیک به خود قرارداد.
پایان قسمت اول


jpcu_maxresdefault.jpg




بعد از به پایان رساندن کمپین 9S ( که همان کمپین 2B است که از دید 9S روایت می‌شود ) ماجرای A2 ‍ آغاز می شود که وقایع بعد از پایان اتفاقات 9S و 2B است. نیروی جنگ یورها برای آخرین مأموریت علیه ماشین ها به زمین فرستاده شدند. در طول این مأموریت همه اندرویدها توسط ویروسی گرفتار شدند و عقل خود را از دست دادند. به لطف 9S هم خود و هم 2B از دست این ویروس در امان ماندند‌. آنها برای گزارش این موضوع به بانکر رفتند( چون ارتباط از زمین ممکن نبود ) ویروس به بانکر نیز نفوز کرده بود و فرمانده نیز نتوانست جان سالم به درد ببرد. فقط 9S و 2B توانستند قبل از نابود شدن بانکر از آنجا فرار کنند. در راه برگشت شرایط به گونه ای پیش رفت که راه 9S و 2B از هم جدا شد و بعد از رسیدن به زمین مشخص شد که هنوز هم ویروس در 2B نفوذ کرده است. قبل از اینکه او توسط ویروس تبدیل شود A2 برای نجاتش به پیش او رفت ولی خیلی دیر شده بود و کاملاً ویروس بر 2B غلبه کرده بود و از A2 خواست تا او را بکشد. در همین هنگام 9S درحال رسیدن به آنها بود و شاهد کشته شدن عشقش به دست A2 بود. 9S نتوانست کاری کند و به علت زمین لرزه از پلی که روی آن بود سقوط کرد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر