نمایشگاه/رویداد Microsoft's E3 2017 Press Conference

منتظر رونمایی از عنوان چه استودیویی در کنفرانس مایکروسافت هستید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    120
  • نظرسنجی بسته شده است .

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
c81g_img_11699.gif

زمان برگزاری کنفرانس: 22 خرداد سال 1396، ساعت 1:30 بامداد
  • آنچه در پیشِ روست

درست سال پیش بود که فیل اسپنسر در پایان کنفرانس E3 2016، از پروژه‌ای رونمایی کرد که مزایایی بیشتر از توان کنسول‌های کنونی در اختیار بازیکنان و سازندگان قرار می‌دهد؛ مزایایی همچون پشتیبانی از کیفیت 4K واقعی که سخت‌افزاری قدرتمند را طلب می‌کند. رفته رفته مشخص شد که این پروژه، یعنی اسکورپیو، قرار است از خانواده‌ی Xbox One باشد و نه نسلی جدید از کنسول‌های خانگی مایکروسافت و اسپنسر چندین بار در مصاحبه‌های مختلف تأکید کرد که هر چه برای اسکورپیو عرضه شود، برای One هم عرضه خواهد شد اما سوال اینجاست؟ چگونه؟ اختلاف گرافیکی بین این دو کنسول، همین الان بر روی کاغذ بسیار فاحش است و این چالشی خواهد بود که مایکروسافت باید آن را پاسخ دهد. به‌علاوه، این کنسول چه قیمتی خواهد داشت؟ طراحی آن به چه شکل است؟ چه بازی‌هایی در هنگام عرضه قرار است از مزایای اسکورپیو استفاده کنند؟ عنوان جدیدی در راه خواهد بود؟ اصلا نام کنسول چیست؟ از آنجا که در این E3، پروژه اسکورپیو رونمایی کامل دارد، به جواب تمامشان خواهیم رسید؛ آن هم در 90 دقیقه و با متفاوت‌ترین کنفرانس مایکروسافت در این سال‌های اخیر، روبه‌رو خواهیم بود.
  • اخبار
9zr8_untitled-10.jpg

- استودیوی 343i تایید کرده که در E3 امسال حضور خواهد داشت ولی زیاد مشتاق نباشید چون نه خبری از Halo 6 است و نه از نسخه‌ی سالگرد Halo 3! آن‌ها گفته‌اند که «یک چیز کوچک» برای E3 کنار گذاشته‌اند. تیمِ آنلاکد از IGN در این ویدیو گزارش داده که احتمالاً شاهد Halo 5.5 یا به عبارتی Halo 5: ODST خواهیم بود.

wj2j_ssd.jpg

- سکوت خبری Crackdown 3 هم نگران کننده بود و انتظار می‌رفت که این بازی هم به سرنوشت Fable Legend و Scalebound دچار شود ولی با انتشار خبری در چند مدت پیش، متوجه شدیم که Crackdown 3 به عرضه شدن نزدیک است و با این اوصاف، قطعاً در E3 2017 حضور خواهد داشت.

bhj4_refund.jpg

- طبق این عکس که چند وقت پیش لیک شده بود، مایکروسافت قرار است قابلیت بازپس‌گیری پول را به ایکس‌باکس لایو اضافه کند و اگر شما عنوانی را خریداری و فقط دو ساعت از آن را تجربه کردید، می‌توانید طی 14 روز بازی را به صورت دیجیتالی برگردانید و پول خود را تحویل بگیرید. انتظار می‌رود که این قابلیت در E3 امسال، رسما تایید شود.

0ih4_صض.jpg

- مایکروسافت استفاده از نشان تجاری عنوان Scalebound را دوباره تمدید کرده‌است! البته این می‌تواند به این معنا هم باشد که شاید این کمپانی در آینده به ساخت این عنوان برگردد ولی بعضی از کاربران توییتر پا را فراتر گذاشته‌اند و ادعا کرده‌اند که بازی در دست ساخت است توسط یک شرکت نزدیک به مایکروسافت و البته خود این کمپانی هنوز واکنشی نشان نداده که شاید E3 محل خوبی برای اینکار باشد.

تاپیک در حال آپدیت ...
 
آخرین ویرایش:

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
تفاوت چکربورد با 4k واقعی به گفته دیحیتال فاندری بسیار ناچیزه. جوری نیست که شما داری بزرگ نشون میدی.

رم بیشتر باعث می شه asset های استفاده شده هم کیفیتشون بالاتر باشه که تاثیرش از تفاوت checkerboard vs native بیشتر خب.
 
  • Like
Reactions: WCW

R3D_R4N9ER

کاربر سایت
Aug 11, 2014
791
نام
امیرحسین
تفاوت چکربورد با 4k واقعی به گفته دیحیتال فاندری بسیار ناچیزه. جوری نیست که شما داری بزرگ نشون میدی.
در اين شكي نيست كه اختلاف قدرت ٢ ترافلاپسي زياد نيست ولي اختلاف قدرت ٠.٥ ترافلاپسي بين PS4 و X1 اول نسل بسيار بسيار فاحش و زياد بود.
 

Attachments

  • IMG_1011.JPG
    IMG_1011.JPG
    31.2 KB · مشاهده: 44

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,780
نام
نریمان
این Lucky's Tale را نمیدونم چرا کسی تحویل نمیگیره اینجا؟بازی بهش میاد به شدت یک پلتفرمر خوب باشه.حتما باید اسمش بانجو باشه تا بهش توجه بشه.؟
منم خیلی خوشم اومد از بازی. جالبه اولش که شروع شد فکر کردم Conkerـه . :D
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
این Lucky's Tale را نمیدونم چرا کسی تحویل نمیگیره اینجا؟بازی بهش میاد به شدت یک پلتفرمر خوب باشه.حتما باید اسمش بانجو باشه تا بهش توجه بشه.؟
من اولش فکر کردم Conker هست :)) بعدش دیدم گویا ترول شدم دیگه باهاش حال نکردم lol جالبه از اون Console Launch Exclusive (!) ها هم نبود و گویا کامل انحصاری هست.
 

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
اینجور که Phil گفته مایکرو از قیمت Xbox One X سودی بدست نمیاره !

.No," Xbox leader Phil Spencer told me in an interview this week, after I asked him if Microsoft makes any money selling the Xbox One X at $500''

So, you're taking a loss?" I said. "I didn't answer it that way," he responded, intentionally not offering more detail''

"I don't want to get into all the numbers, but in aggregate you should think about the hardware part of the console business is not the money-making part of the business. The money-making part is in selling games."​

Despite the high price, Microsoft isn't turning a profit on the new Xbox
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
در اين شكي نيست كه اختلاف قدرت ٢ ترافلاپسي زياد نيست ولي اختلاف قدرت ٠.٥ ترافلاپسي بين PS4 و X1 اول نسل بسيار بسيار فاحش و زياد بود.
کی حرف از قدرت زد ؟ تفاوت چکربورد با 4K Native به گفته دیجیتال فاندری ناچیزه. وان ایکس هم درست اختلاف قدرتش اندازه‌ی کنسول‌های پایه، 40-50 درصد هست با پرو و این اختلاف قدرت هم صرف رندر توی 4K native یا رزولوشن بالاتر میشه. در ضمن 1.8tf اختلاف دارن نه ۲. اختلاف قدرت رو با شرایط خودش میسنجن، فشار رزولوشن 1080 با 4K هم با سخت افزار مورد نظر میسنجن.
 

ninja_gaiden

کاربر سایت
Aug 10, 2006
484
نام
None
آخ چقدر لذت می برم وقتی طرف میگه اختلاف 1.8tf نه 2tf... حالا چهار گیگ رم بیشتر و cpu بهینه تر....
ولی در کل دوست دارم همه بازیها همون 1080p باشه، بقیه قدرت کنسول صرف جِر دادن تکنیک و فریم و گرافیک بشه
 
آخرین ویرایش:

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,010
نام
محمد
خوبه ،تا دو روز پیش ملت میخاستن کوچ کنن سمت سونی بخاطر فاجعه e3 ماکروسافت، سونی nتا انحصاری نشون داده و رکورد نمایشهای انحصاری رو زده اونوقت با گذشت چند روز همه چی برعکس شده و نظرات این ملت غیور همیشه در صحنه به سمت ماکروسافت برگشته:D
غیر از مشخصات سخت افزاری و چهارتا ایندی 4k که چیزی ازشون ندیدیم، حالا صبر کنید این ابرکنسول مینیاتوری! با اون قیمت خیلی معقول بیاد تو بازار و خودشو ثابت کنه، بعد بشینید بهبه چهچه کنید براش:D
اگر روی صحبت با منه که مشخصا گفتم تا اطلاع ثانوی راه من و برند xbox جداست(در بحث one x) ولی جایی نگفتم که می رم به سمت سونی
اطلاع ثانوی هم معرفی یک یا دو AAA جدید و بیخیال شدن سیکل معیوب فورتزا گیرز هیلوئه
در مورد بخش مشخص شده کسی هست که بیاد بگه فاجعه نبود؟انتظارات از مایکروسافت قبل از کنفرانس مشخص بود و همه انتظار داشتن یک AAA جدید انحصاری معرفی بشه که بتونه قدرت one x رو نشون بده اما اون چیزی که در واقع اتفاق افتاد شیره مالیدن ملت با ماینکرفت 4K و تعداد زیادی ایندی و هدر رفتن قدرت فوق العاده ی one x بود.خود ایندی و ماینکرفت 4K بد نیستن که هیچ خیلی خوب هم هستن اما نه زمانی که فقر AAA تازه احساس بشه.
 
  • Like
Reactions: mmk2008

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
دیجیتال فاندری غلط کرده گفته چکربورد با نیتیو تفاوتش ناچیزه. همون یه AAـی که ته قضیه اضافه می کنه اینقدر تصویرو تار می کنه که گند می زنه به همه چی. اگه می شد On/Offـش کرد قشنگ تقاوت مشخص می شد.
 

Jack cooper

کاربر سایت
Feb 10, 2017
708
مسلما xbox one x از پرو قدرتمندتر چون پرو فقط اپگرید شده اما xbox x از پایه با xbox one فرق داره اونوقت یه سری تکنلوژی ها برایه اولین بار تو یه کنسول داره استفاده میشه . بنظرم این کنسول بتونه بازیارو تا 3 سال 4k رو 30 فریم قفل با تمام جزئیات اجرا کنه عالی میشه .
 

Jack cooper

کاربر سایت
Feb 10, 2017
708
کلا بازیسنتر برعکس جاهای دیگس و نظرات خودشون دارن
کل تایپک های خارجی بری ملت واکنش خوبی به کنفرانس ماکرو داشتن و همچنین Xbox X اونوقت اینجا هنوز چیزی نشده اساتید مثل پیش بینی هایی که واسه سوییچ میکردن و کله پا شدن که شکست خوردس دارن همون حرفهای صد من یک غاز رو میزنن این کنسول با این قدرت بالا و عالی واقعا قیمتش خوبه تازه پرو که یکخورده چیپ گرافیکیش از معمولیش قوی تره اون قیمت بالا رو داره اونوقت اومدن به قیمت X گیر میدن مطمن باشین با تفاوت زیاد بازی های پرو X ملت جذب میشن فقط انحصاری تعیین کننده نیست یکجاهایی کیفیت گرافیکی بالاتر ملت واقعا مجاب میکنه چون این نسل مردم خیلی اون گرافیک متفاوت نسبت به نسل قبل ندیدن البته یکسری بازی ها Horizon حجت تمام کزدن تو این زمینه
دقیقا حرف شما درسته دوست عزیز . به قول شما xbox x با این قدرتش همش 100 دلار گرونتره از پرو . اگر بخواییم اینطوری حساب کنیم سونی داره گرونفروشی میکنه .
اونوقت همین الانشم ps4 و one معمولی واقعا قوی هستن این استدیوها هستن که تن به کار نمیدن وگرنه هوریزون با اون عظمتش رو 4 معمولی چه گرافیک وفریم عالی داره اما بعضی استدیوها هستن انقدر مزخرف بازیشونو میسازن که حاله ادم بهم میخوره مثل واچ داگز 2 .:-w
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر