نمایشگاه/رویداد Ubisoft E3 2017 Press Conference

کنفرانس امسال Ubisoft را چطور ارزیابی می کنید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    58

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
umyd_ubisofte32016pressconference.jpg

با سلامی گرم خدمت همه یوبی دوستان و یوبی هیترهای محترم! تا امروز که این تاپیک ایجاد شده هیچ خبری مبنی بر برگزاری کنفرانس خبری E3 توسط یوبیسافت منتشر نشده و همچنین رد هم نشده. با توجه به روال گذشته و اینکه امسال از لحاظ بازی ها روند می تونه خیلی متفاوت باشه، امکان این نمایش هم خیلی بالاست. به هر حال فعلا این تاپیک ایجاد شده تا با هم دعا کنیم چنین اتفاقی بیافته.
خوب به سلامتی کنفرانس هم تایید شد و حالا می تونیم مجدد شاهد جلف بازی های Aisha باشیم (البته حضور بلندش هنوز تایید نشده اما دور از انتظار هم نیست). تاریخ کنفرانس هم به وقت اونوری ها می شه Monday 12 June 1PM PT که به وقت اینوری هارو هم اعلام می کنیم به همراه کانال هایی که پخش مستقیم دارن.
همچنین در صورت تایید، در طی گفت و گویی که با مسئولان یوبی توی بازیسنتر داشتیم، امسال قراره درجه هایپ رو خیلی کم نگه داریم و به نوعی اصلا آنتی هایپ عمل کنیم، خلاصه Assassin's Creed کیلویی چند؟!!:D حالا بماند که تمرکز بیشتر روی IP های قدیمی اصلا فایده نداره! مثلا توی این دنیای مخفی کاری اشباه شده:-?، کی دیگه دنبال Splinter Cell میره با اون Goggle سبز خزش:D
خلاصه که فعلا وضعیت اینطوریسات، ببینیم چی پیش میاد!
اگر قرار باشه کنفرانسی برگزار بشه، احتمالا روز 16 May همراه با گزارش مالی مشخص می شه که دو روز بیشتر نمونده! همچنان دعا گو خواهیم بود![-o<[-o< (دعای شما جوانان جوابگو بود:x:D)

راستی دوستان بخش PC اگه لطف کنن تاپیک های بازی هارو برای من نگه دارن ممنون فراوان می شم:">:*

زمان شروع کنفرانس:
3 شنبه 23 خرداد ساعت 00:30 بامداد
Watch Live: Twitch - Youtube


آپدیت های خبری و شایعه ای و ... :D
اول از همه امسال قرار شد پست اول رو مثل سال های قبل کار نکنیم، چون هرچی سنگ زدیم به هدف نخورد! اما اگه فکر می کنید به روال قبلی بهتره اعلام کنید تا یه سری تغییراتی اعمال کنیم!

- خوب کنفرانس E3 شرکت زمانش مشخص شد. Monday 12 June 1PM PT. بریم که داشته باشیم بهترین کنفرانس سال رو:-"
- ماشالله یوبی خودش همه چی رو لو داد، امسال Assassins Creed و Far Cry 5 و The Crew و South Park عرضه می شن:D البته نمایش های دیگه ای هم قطعا هست، حالا نگم دیگه ... :D:D
7bte_daam0liwaaaijub.jpg
- تاریخ انتشار South Park هم 17 October مشخص شد.
- تیزر تریلری از عنوان Farcry 5 منتشر شد. رونمایی کامل و رسمی از بازی در تاریخ 26 May اتفاق میافتد. همچنین بازی طبق شایعات که پیش تر درز کرده بود در ایالات مونتانا در جریان است.
-خوب بالاخره تریلر معرفی بازی هم منتشر شد و زمان انتشار بازی هم 27 فوریه سال 2018 میلادی هست. لینک مستفیم تریلر هم برای دانلود قرار داده شد.
-به گفته شخص Ancel بازی Beyond Good and Evil 2 توی E3 نمایشی نداره، اما به احتمال زیاد توی همین سال رونمایی می شه!
- یوبیسافت امروز (یعنی 31 May سال 2017) لوگو خود را به شکل زیر تغییر داد
6x5h_nmpygggk.jpg

- امروز یعنی اول June ، یوبی تریلری برای Line Up نمایش امسال منتشر کرد که می تونین از لینک مقابل دانلود کنین : دانلود فایل Ubisoft-E3-2017-Lineup-Reveal
 
آخرین ویرایش:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,643
نام
سهيل
بازی هایی که از طرف یوبی سافت برای من مهمه دقیقا اونایی هست که کلا یوبی سافت ولشون کرده به امان خدا.

Reyman : بهترین بازی یوبی سافت در چند سال اخیر برای من بی شک Reyman Legend و Orgins بود.به شدت دعا گو هستم که نسخه جدید معرفی بشه.

Splinter Cell : با تمام فراز و نشیب هایی که سری داشته ولی شاید تنها سری از شرکت یوبی سافته که هیچ بازی به اون معنا بد و یا حتی معمولی توش نداشتیم و تمام عناوینش در بدترین حالت یک عنوان خوب بودن (حتی conviction).از آخرین عنوان هم که 4 سالی میگذره و اگه الان معرفی شه بازم تا عرضه یک اختلاف 5-6 ساله بین دو نسخه می افته که خوبه و اون حس خستگی از نسخه های پی در پی را از بین میبره.یک ریبوت کامل از سری چیزی هست که انتظارش را می کشم

Call Of Juarez : یک عنوان در سطح دو نسخه اول میتونه چیزی هست که انتظارش را دارم.هردوتا نسخه اول و دوم با حال و هوای کاملا متفاوت از هم بازی های خیلی خوبی بودند.

امیدوارم حداقل یکی از ای سه تا بازی معرفی بشن.
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
پارسال یکی از فان ترین بخش های E3 نمایش South Park بود...هنوزم بعضی وقتا میرم میبینمش از خنده روده بر میشم =))
امیدوارم امسال با یه نمایش دیگه بیان تاریخ عرضه واقعی بازیو مشخص کنن...خسته شدیم انقدر تاخیر زدن :|
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
امسال یه حس عجیبی در مورد کنفرانس یوبی دارم. خیلی جدیه بیخود نمیگم بهش فکر می کنم یه جورایی استرس می گیریم :D
پیشبینی من برای کنفرانس! اول از همه یه گیم پلی تقریبا مفصل از یه بازی وسترن اول شخص نشون داده میشه، پر از هیجان ترکیبی از اکشن و مخفی کاری و سندباکس و آخر تریلر مشخص میشه که قسمت جدید فارکرای هست! dan hay میاد رو سن و میگه که از زمان FC BD داشتیم رو این بازی کار می کردم و قراره امسال عرضه بشه!
اواسط کنفرانس AC Origins با یه تریلر سینمایی معرفی میشه (بازی قبل E3 معرفی شده ورلد پریمیرش اینجا صورت میگیره و تو کنفرانس مایکرو هم گیم پلی نمایش داده میشه)!
اواخر کنفرانس که همه فکر می کنند دیگه قراره تیزر پایانی نشون داده بشه و تمام، یه گیم پلی از یه اکشن ادونچر سندباکس نشون داده میشه! دمو تموم میشه و سه تا چراغ سبز نشون داده میشه (همراه با اون صدای خاص روشن کردن نایت ویژن تو سری SC) و سالن میترکه! بازگشت سم فیشر و پایان کنفرانس :D (خیلی سعی کردم یه تصوری از بازی بنویسم ولی هیچ ایده ندارم که چطور قراره باشه :D)
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
حضور Assassin's با توجه به آخرین Leak قطعی شده! طبق گزارش مالی که اول سال داده شد، 4 تا بازی AAA قراره امسال عرضه بشه (تا پایان مارچ 2018) و همین طور هم رئیس شرکت هم گفته اینبار تمرکز بیشتر روی IP های قدیمی هست تا IP جدید. با حساب اینکه South Park هم جزو AAA هاست و توی این سال قرار داره، می مونه 2 عنوان معرفی نشده برای عرضه همین سال، اما طبق عادت یوبی سافت عنوان هایی هستن که 3 دوره E3 رو هم پشت سر بزارن :D به شخصه احتمال حضور Splinter رو خیلی خیلی زیاد می دونم با توجه به پروفایل کاری شعبه تورنتو یوبی که Splinter ها اونجا ساخته می شن! یه بازی دیگه هم می مونه که من امیدوارم Prince باشه، اونم چیزی در حد سه گانه! اما فعلا همه صحبت از فارکرای جدید می کنن. به شخصه دوست دارم بازی دیگه ای فعلا معرفی بشه!
بازی هایی هم که می تونن نمایش کوچیک و حتی CG داشته باشن، یکی آواتار هست که استودیو Massive داره روش کار می کنه، و یکی هم Beyond Good and Evil، چون احتمال عرضه این بازی ها توی سال جاری کمتر از 1% هست.
طبق همون گزارش مالی یه بازی AAA دیگه هم بوده که تبدیل شده به اکسپنشن یکی از بازی های فعلی، نزدیکترین گزینه که به ذهن من برای این مورد می رسه The Crew هست، که امیدوارم نباشه، بهترین گزینه موجود برای این حرکت هم یک بخش داستانی پربار برای R6. البته Crew اگر کل بازی دچار تحول بشه شاید خوب باشه، اما فکر نمی کنم بتونه دیدگاه مردم رو نسبت به خودش برگردونه!
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
شدید منتظر AC Origins ام. هرچند که شایعه شده مایکرو مارکتینگش رو به عهده داره و احتمالا توی کنفرانس خودشونم نشونش میدن ولی در حالت کلی خیلی منتظر رونماییشم. فرنچایز ac تو این سال های اخیر بالا و پایین های زیادی رو داشتن که فعلا بنظر میرسه توی مسیر سربالایی دارن قرار میدن خودشون رو تیم سازنده اش. ( مخصوصا این که تیم ac4 داره میسازتش خیلی خوشحال کنندس برای من )

از طرفی منتظر sc جدید هم هستم... دیگه وقتشه که سم فیشر نسل هشتیو زیارت کنیم :D

کاش این pop بدبخت هم میساخت یوبی... :(

اوه FC5 هم فراموش کرده بودم.
من فکر میکنم اگه اون شایعه ای که راجبش شده ( شخصیت پلیس مخفی و لوکیشن مکزیک و اونورا )
درست باشه بازی خیلی جالب بشه! منتظرم ببینم چی میشه :D
 

FPS Eager

کاربر سایت
Jan 27, 2013
1,325
نام
امیرعلی
اگه بخوايم طبق سياستى كه آرمين ميگه پيش بريم،
امسال زياد براى اى پى جديد هايپ نيستم،اميدى به AC بعدى اونم با تيم سازنده ى BF اصلا ندارم اصلا :D
FC بعدى هم كه هيچى :D
مثل سالهاى گذشته به بازگشت BIA هيچ اميدى نبستم!!!
SC جديد هم كه زياد خوشحالمون نميكنه :-?
----
ولى جداى از اين حرفا اميدوارم كيفيت كلى كنفرانس-در صورت وجود!-خوب باشه و خستمون نكنه.
دركنارش خيلى دوست دارم آينده ى Division رو همين الان معلوم كنن، پشتيبانى طولانى مدت كه بعد از قضيه year2 ديگه تقريبا رد شده.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
دركنارش خيلى دوست دارم آينده ى Division رو همين الان معلوم كنن، پشتيبانى طولانى مدت كه بعد از قضيه year2 ديگه تقريبا رد شده.
آخ گفتی Year 2، دردهام تازه شدن، یعنی بازم باید قیافه منحوس Julian رو روی Stage با اون حالت پررویش ببینیم؟! خوشحال کننده ترین خبری که می تونه برای من امسال باشه یکی رد شدن سایه خطر ویوندی هست و دومی اخراج این آدم .... از یوبی!
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
به شدت برای AC منتظرم! :D ، به نظرم شروع کنفرانس هم همین بازی باشه! :D
حیف و صد حیف که توی کنفرانس MS حضور داره:-" ، ولی امیدوارم یکی از اون CG خفن ها (حتی الامکان بتونه با AC:R رقابت کنه که البته خیلی بعیده:-" ) و باز هم یک بخش دیگه ی گیم پلی رو اینجا داشته باشیم! :D کلا بترکونه یوبی با AC :-"

بقیه ی بازی ها... بعید میدونم POP داشته باشیم! برعکس هرسال که خیلی هایپ بودیم و منتظر رونماییش ولی واقعا بعید میدونم:-" ، فارکرای هم هیچ علاقه ای بهش ندارم پس هیچی :-" ، SC هم باز همین وضع :-" ، IP جدید هم که نداریم! ، اگر BG&E باشه خوبه! قبلی هاش رو بازی نکردم ولی فکر میکنم که با این بازی سازگار خواهم بود:D
اون Avatar هم نشون بدن ببینیم مفتش گرونه یا نه:-"
فیلم W_D2 هم احتمالا پشت صحنه ای،تریلری چیزی ازش نشون میدن:))

---
پارسال یادمه سر کنفرانس EA همش میگفتم برید از یوبی یاد بگیرید! همیشه نمایش بازی ها،همیشه IP جدید و ...! :D
بعد دیدم یوبی خودش شده بود شبیه EA و بسی ضایع شدم:| (اصلا E3 و کنفرانس یوبی بدون AC معلومه کنفرانس خوبی نمیشه:-" )
امیدوارم امسال مثل پارسال گند نزنند:-"

---
داشت یادم میرفت! UbiArt میخوام :(
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
Asaassin جدید که قطعیه. ولی به نظر من که Splinter cell جدید و far cry 5 یا یه ریمستر ازش رو هم نمایش میدن. چند وقت پیش بود که خودشون یه عکس از جزیره دادن. در مورد splinter cell هم پارسال یه شایعه شد که دارن روش کار میکنن و حتی گفتن دوبلور قدیمی اش هم برگشته. خدا رو شکر یوبی سافت توی شایعات عالی عمل کرده و تقریبا همشون تایید میشن.:) فکر میکنم در مورد Division و Rainbow هم خبرایی باشه. ولی شخصا منتظر یه Splinter Cell و Far cry 5 هستم (نه یه ریمستر ۴۰ دلاری). Prance of persia هم که به امون خدا ول شده.
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
خب اصلا نباید انتظار برگزاری کنفرانس داشته باشیم. چون اگه قرار بود کنفرانسی داشته باشن تا الان اعلام می کردن.
ولی اگه کنفرانسی هم باشه نباید زیاد بهش دل خوش کرد. چون اگه AC ـی قرار باشه معرفی بشه مثل قضیه واچ داگز 2 و پارسال قبل از کنفرانس معرفی میشه و هیچ جذابیتی نخواهد داشت. محتوایی هم برای ارائه داشته باشن، یه DLC گوست ریکان هست و شاید هم یه کم از وضعیت R6 بگن. بازی دیگه هم آواتار هست که با توجه به فیلم-بازی بودنش اصلا نباید بهش دل خوش کرد. از اون 4 تا بازی AAA هم یکیش AC هست. یکی South Park ، یکی دیگه هم همین آواتار و اون یکی هم یه DLC هست احتمال زیاد واسه Crew هست. زیاد هم امید به PoP نباید داشت. آی پی دست Jordan Mechner هست و هیچ خبری ازش نخواهد شد. جردن فعلا مشغول نقاشی کشیدنه و مدتهاست از دنیای گیم دوره. Beyond Good & Evil هم که کاملا مسکوت بوده و فک کنم باید به چشم یه پروژه کنسل شده بهش نگاه بکنیم. سازنده اش هم که مشغول بازی خودش هست و این بازی و همچنین Rayman دیگه براش اهمیتی نداره. Brother In Arms و Call of Juarez هم فکر کنم امتیاز هیچ کدومشون دست یوبی نیست و با این اوضاع یوبی که داره توسط vivendi خریداری میشه بعیده این بازی ها ساخته بشن.
نتیجه اینکه برگزار نشدن کنفرانس با این شرایط بیشتر محتمل هست و احتمالا تا چند ماه آینده شاهد خریداری بیشتر سهام یوبی سافت از طرف vivendi خواهیم بود و با توجه به سیاستی که قبلا از طرف ویوندی دیدیم احتمالا یوبی سافت سال های پایانی عمر خودش را میگذرونه.

امسال قراره درجه هایپ رو خیلی کم نگه داریم و به نوعی اصلا آنتی هایپ عمل کنیم
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
خب اصلا نباید انتظار برگزاری کنفرانس داشته باشیم. چون اگه قرار بود کنفرانسی داشته باشن تا الان اعلام می کردن.
ولی اگه کنفرانسی هم باشه نباید زیاد بهش دل خوش کرد. چون اگه AC ـی قرار باشه معرفی بشه مثل قضیه واچ داگز 2 و پارسال قبل از کنفرانس معرفی میشه و هیچ جذابیتی نخواهد داشت. محتوایی هم برای ارائه داشته باشن، یه DLC گوست ریکان هست و شاید هم یه کم از وضعیت R6 بگن. بازی دیگه هم آواتار هست که با توجه به فیلم-بازی بودنش اصلا نباید بهش دل خوش کرد. از اون 4 تا بازی AAA هم یکیش AC هست. یکی South Park ، یکی دیگه هم همین آواتار و اون یکی هم یه DLC هست احتمال زیاد واسه Crew هست. زیاد هم امید به PoP نباید داشت. آی پی دست Jordan Mechner هست و هیچ خبری ازش نخواهد شد. جردن فعلا مشغول نقاشی کشیدنه و مدتهاست از دنیای گیم دوره. Beyond Good & Evil هم که کاملا مسکوت بوده و فک کنم باید به چشم یه پروژه کنسل شده بهش نگاه بکنیم. سازنده اش هم که مشغول بازی خودش هست و این بازی و همچنین Rayman دیگه براش اهمیتی نداره. Brother In Arms و Call of Juarez هم فکر کنم امتیاز هیچ کدومشون دست یوبی نیست و با این اوضاع یوبی که داره توسط vivendi خریداری میشه بعیده این بازی ها ساخته بشن.
نتیجه اینکه برگزار نشدن کنفرانس با این شرایط بیشتر محتمل هست و احتمالا تا چند ماه آینده شاهد خریداری بیشتر سهام یوبی سافت از طرف vivendi خواهیم بود و با توجه به سیاستی که قبلا از طرف ویوندی دیدیم احتمالا یوبی سافت سال های پایانی عمر خودش را میگذرونه.

امین حالا قرار بود انتی هایپ باشه، قرار نبود دلِ منو خون کنی که=((:((:((:((
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
خب اصلا نباید انتظار برگزاری کنفرانس داشته باشیم. چون اگه قرار بود کنفرانسی داشته باشن تا الان اعلام می کردن.
ولی اگه کنفرانسی هم باشه نباید زیاد بهش دل خوش کرد. چون اگه AC ـی قرار باشه معرفی بشه مثل قضیه واچ داگز 2 و پارسال قبل از کنفرانس معرفی میشه و هیچ جذابیتی نخواهد داشت. محتوایی هم برای ارائه داشته باشن، یه DLC گوست ریکان هست و شاید هم یه کم از وضعیت R6 بگن. بازی دیگه هم آواتار هست که با توجه به فیلم-بازی بودنش اصلا نباید بهش دل خوش کرد. از اون 4 تا بازی AAA هم یکیش AC هست. یکی South Park ، یکی دیگه هم همین آواتار و اون یکی هم یه DLC هست احتمال زیاد واسه Crew هست. زیاد هم امید به PoP نباید داشت. آی پی دست Jordan Mechner هست و هیچ خبری ازش نخواهد شد. جردن فعلا مشغول نقاشی کشیدنه و مدتهاست از دنیای گیم دوره. Beyond Good & Evil هم که کاملا مسکوت بوده و فک کنم باید به چشم یه پروژه کنسل شده بهش نگاه بکنیم. سازنده اش هم که مشغول بازی خودش هست و این بازی و همچنین Rayman دیگه براش اهمیتی نداره. Brother In Arms و Call of Juarez هم فکر کنم امتیاز هیچ کدومشون دست یوبی نیست و با این اوضاع یوبی که داره توسط vivendi خریداری میشه بعیده این بازی ها ساخته بشن.
نتیجه اینکه برگزار نشدن کنفرانس با این شرایط بیشتر محتمل هست و احتمالا تا چند ماه آینده شاهد خریداری بیشتر سهام یوبی سافت از طرف vivendi خواهیم بود و با توجه به سیاستی که قبلا از طرف ویوندی دیدیم احتمالا یوبی سافت سال های پایانی عمر خودش را میگذرونه.

زدی نابود کردی هایپ رو که :|
برو ... برو که امسال نبودت بهتر از بودنته :D هایپ ما رو نابود نکن:D
ولی در مورد BG&E ! اتفاقا خیلی وقت نیست که تایید شده! و مطمئنا یکهو تو چندماه کنسل نمیشه:D ، اونی که X سال پیش معرفی کردن احتمالا کنسل شده بوده، و الان دوباره در دست ساخته:D زیاد دور از انتظار نیست که یک خبری ازش بشه! حالا یا یک تیزر ، یا هم اگر مدت بیشتری بوده، یک نمایش گیم پلی(هرچند کوتاه:-" ) کلا امکان اسم برده شدن ازش هست:D
این خبرش هم جدید تر از Wild هست، و دقیقا اون هست که معلوم نیست کجاست:D (البته اونم یک عکسی ازش اومد که بگن زنده ست:D )
 

Criminal

کاربر سایت
Nov 13, 2010
1,652
نام
Arshia
بنده فقط انتظار دارم کنفرانس امسال از بدترین کنفرانس تاریخ یوبی که پارسال بود فاصله زیادی بگیره
چقدر پارسال تا چند روز بعد کنفرانس حرص خوردم! :|
AC :x
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر