دریافت رایگان گیفت کارت با اپلیکیشن AppNana

rosoneri9

کاربر سایت
Sep 6, 2012
585
نام
دانیال
احتمالا تا به حال با شعارهای تبلیغاتی همچون "گیفت‌کارت رایگان" یا این‌گونه وعده‌ها رو به رو شده‌اید. وعده‌هایی که اکثرا توخالی و در حد ادعا هستند. اما در این بین اپلیکیشن‌هایی نیز پیدا می‌شوند که به طور کاملا حقیقی، به شما گیفت‌کارت‌های رایگان اهدا می‌کنند. با زوم‌اپ همراه باشید.
همان طور که گفته شد سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی هستند که با شعارهای تبلیغاتی سعی به فریب کاربران دارند. در این سایت‌ها کاربران با وعده‌ی دریافت امتیاز در ازای دانلود اپلیکیشن‌های پیشنهادی یا مشاهده‌ی تبلیغات داخل برنامه روبرو می شوند. برای مثال یکی از پیشنهادات چنین سرویس‌هایی رسیدن به امتیاز 10.000 در ازای یک گیفت کارت ۱۰ دلاری است. پی از گیرافتادن در چنین سرویس‌هایی همه چیز ابتدا به خوبی پیش می‌رود و کاربر یکی پس از دیگری برنامه‌ها را دانلود و پیشنهادات را انجام می‌دهد. تا اینکه پس از رسیدن به امتیاز 9500، دیگر هیچ وقت پیشنهاد جدیدی دریافت نخواهد شد.

اما در این بین اپلیکیشن‌هایی نیز وجود دارند که به طور کاملا رسمی و قانونی مشغول فعالیت‌اند و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار هستند. برای مثال Google Reward همان لحظه‌ای که پیشنهادی را انجام می‌دهید پول شما را پرداخت خواهد کرد. اما از نقاط ضعف و بزرگ این اپلیکیشن که استفاده از آن را فقط برای رقم‌های 1 یا نهایتا 2 دلار محدود می‌کند، تعداد بسیار کم پیشنهاد‌ها است به‌طوری که شاید در ماه نهایتا یک پیشنهاد دریافت کنید و با انجام آن، تنها 0.2 دلار کسب کنید؛ این رقم برای خرید گیفت‌کارت‌های 10 دلاری هرگز کارآمد نخواهد بود. اما نگران نباشید. اپلیکیشن‌های دیگری، هر چند انگشت‌شمار وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید و منتظر فریب‌های مختلف آن‌ها نباشید. AppNANA یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین این اپلیکیشن‌ها است که امتحان خود را پس داده و شما با کمی صبر و حوصله، به راحتی می‌توانید گیفت‌کارت رایگان از آن هدیه بگیرید. در ادامه نحوه‌ی این کار را به شما توضیح خواهیم داد.

appnana2.jpg


بعد از نصب این اپلیکیشن، وارد آن شده و با ثبت‌نام در آن 10.000 امتیاز کسب کنید. همانطور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید شما با سه تب رو به رو هستید. تب اول برای خرید گیفت‌کارت‌ها با امتیاز‌های کسب شده است که می‌توانید نرخ خرید هر گیفت‌کارت و مقدار امتیاز مورد نیاز برای آن را مشاهده کنید. برای مثال دریافت گیفت‌کارت 10 دلاری پلی‌استور، به 160.000 امتیاز نیاز دارد. تب دوم با عنوان Get NANAs مربوط به پیشنهاد‌ها است. در این صفحه شما چند دسته‌ی مختلف از پیشنهاد‌ها (مانند تبلیغات ویدئویی، دانلود بازی یا...) را مشاهده خواهید کرد و با انجام هر کدام، امتیاز دریافت خواهید کرد. همچنین در این صفحه می‌توانید کد دعوت دوستان خود را وارد کنید تا هم شما و هم دوستانتان، 2500 امتیاز کسب کنید. تب سوم نیز مربوط به کد مخصوص شما است. شما در این تب یک کد دریافت می‌کنید که با منتشر کردن آن، و استفاده‌ی دیگران از آن کد در تب Get Nanas، هم شما و هم طرف مقابل، 2500 امتیاز دریافت خواهید کرد.

نکته‌ی جالب این اپلیکیشن این است که شما بدون انجام هیچ یک از پیشنهاد‌ها نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. به این صورت که هر روزی که به برنامه سر بزنید 400 امتیاز دریافت خواهید کرد. با کمی صبر و سر زدن به برنامه در هر 24 ساعت، و همچنین استفاده از کد دوستان به راحتی می‌توانید امتیاز لازم برای گیفت‌کارت‌ها را جمع‌آوری کنید.

نکته مهم : با همکاری هم می‌توانید به سرعت امتیاز لازم را دریافت کنید. بعد از نصب این اپلیکیشن کد مخصوصی در تنظیمات آن به شما داده خواهد شد که با انتشار آن و استفاده‌ی آن توسط افراد دیگر، 2500 nana هم به شما، و هم به خود فرد اضافه خواهد شد. درواقع این موضوع در اپلیکیشن Nana دو طرفه بوده و مانند دیگر سایت‌ها، اینگونه نیست که فقط صاحب آن کد از ثبت‌نام دیگران سودی ببرد. در این اپلیکیشن هر دو طرف صاحب کد و استفاده کننده‌ی آن 2500 nana دریافت خواهند کرد. تنها شرط لازم برای انجام این کار، دارا بودن 15000 امتیاز توسط هر دو طرف است. پس ابتدا با ثبت نام 10000 امتیاز و سپس با انجام چند پیشنهاد (یا سر زدن به مدت 14 روز) 15000 امتیاز را جمع کنید و سپس به کسب امتیاز با استفاده از کد دعوت خود پبردازید. کدهای خود را در بخش نظرات اعلام کنید تا کاربران دیگر نیز از آن استفاده کنند. شما می‌توانید به صورت نا محدود از کد‌های کاربران دیگر استفاده کنید تا به سرعت امتیاز لازم برای دریافت گیفت‌کارت‌های رایگان پلی‌استور، آیتونز، آمازون، PSN و XboxLive را دریافت کنید.
منبع:زوم‌اَپ: دریافت رایگان گیفت‌کارت با اپلیکیشن AppNana - زومیت
لینک دانلود از مایکت:https://myket.ir/app/com.appnana.android.giftcardrewards/?lang=fa

نکته:هر یکبار که کد یه نفر رو میزد 5 نفر باید کد شمارو بزنند{امتیاز به هردو میرسه}اما داخل این تاپیک راحت می تونید کد هاتون رو بزارید و بقیه بچه ها بزنند....من خودم معمولا از اینجور اپلیکیشن ها استفاده نمی کنم اما چون زومیت این اپلیکیشن رو معرفی کرده و کساییکه که استفاده کردند راضی بودن من هم گفتم بزارم هم بقیه استفاده کنن هم من یه امتیازی بگیرم :D
کد من:d21619088
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر