Multi Platform Destiny 2

سازنده
Bungie
ناشر
Activision, Bungie
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
عکس ها آماده شدن. به مرور توضیحات بازی تکمیل خواهند شد.

Destiny Header.png


Info.png
سازنده: BUNGIE
ناشر: Activision
پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One
تاریخ انتشار: 8 سپتامبر 2017 مصادف با 17 شهریور 96
سبک: شوتر اول شخص با مایه های MMORPG
مودهای بازی: تک نفره، Co-Op و چند نفره
تاریخ شروع بتا: نامشخص

کاراکترهای بازیکنان به شماره جدید منتقل نخواهد شد. بازیکنانی که به لول 20 رسیده بودند، به دلخواه، تنها قادر خواهند بود چهره و نژاد کاراکتر خود را انتقال دهند. صداپیشگان قبلی در این شماره هم حضور دارند. بانجی در 18 ماه مه قصد دارند گیم پلی بازی را از طریق استریم زنده به نمایش بگذارد.

story.png
بعد از حرف و حدیث ها بالاخره بازی معرفی شد. این بازی ادامه مستقیمی بر شماره قبلی است (و DLC ها آن). یک سال بعد از اتفاقات بسته اضافه شونده Rise of Iron، ارتش کابال ها با نام Red Legion که یک ارتش و نژاد نظامی و صنعتی هستند، زیرنظر فرمانده قدرتمندی به نام Ghaul، به آخرین شهر کره زمین حمله عظیمی را هدایت می کنند. با قدرتی که کابال ها در اختیار دارند، گاردین ها مجبور به ترک شهر می شوند و حالا باید با بدست آوردن قدرت های جدید دوباره شهر خود را بازگیرند و دنیای جدیدی را برای بازماندگان بسازند.

Races.png
با توجه به تریلرها و اطلاعات آمده هر سه نفر فرمانده ونگاردها در این شماره حضور دارند و به نظر میرسد نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. در کنار آن ها تا کنون حضور نژاد کابال که اصلی ترین دشمن این شماره است تایید شده. در ادامه باید منتظر باشیم و ببینیم چه نژادهایی به بازی ملحق خواهند شد.

zavala.png
Awokens

از نژاد انسان های هستند اما پوست آن ها رنگ باخته و چشمانشان روشن شده است. این نژاد در زمان سقوط دنیاها توسط «تاریکی»، به دورترین نقطه شناخته شده رفتند تا از تاریکی در امان باشند اما در آنجا اتفاقی عجیب و ناشناخته برایشان افتاد که آن ها را برای همیشه تغییر داد. این نژاد در زمین و در پایگاهی فضایی به نام Reef که در کنترل ملکه است زندگی می کنند. از شخصیت های معروف این نژاد Zavala است که عکس او را در بالا مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Titan هاست.

ikora.png
Humans

انسان ها شناخته شده ترین نژاد هستند که لازم به توضیح خاصی در موردشان نیست. انسان ها از ابتدا بر روی زمین بودند. در گذشته با سفر به مریخ و پیدا کردن گوی عجیبی به نام Traveler، عصر جدیدی از انسانیت به نام «عصر طلایی»را آغاز کردند. به واسطه ترولر، پیشرفت در تکنولوژی و صنعت پزشکی به حدی پیشرفت کرد که انسان ها عمر خود را به سه برابر معمول افزایش دادند. بسیار سریعتر از گذشته نژاد خود را در سطح فضا گشترش دادند و حتی موفق به ساخت ربات های بسیار هوشمندی به نام Exo شدند.
هرچند عصر طلایی طولی نپایید و حدودا 100 سال بعد از این عصر، دشمن بزرگ Traveler با نام «تاریکی» به دنیا حمله کرد. انسان ها به اجبار برای فرار از تاریکی به زمین بازگشتند و به آخرین شهر بازمنده که در زیر Traveler قرار داشت گریختند. ترولر برای نجات انسان ها خود را قربانی کرد و در برابر تاریکی ایستاد.
از شخصیت های مشهور انسان ها Ikora است که عکس او را مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Warlock هاست.

cayde.png
Exo

این نژاد ربات های بسیار پیشرفته و هوشمندی هستند که توسط انسان ها در دوران طلایی و به کمک Traveler ساخته شدند. در اصل آن ها ماشین های جنگی ای بودند که برای دفاع از انسان ها بوجود آمدند اما بعد از واقعه سقوط، هدف و حافظه تمای آن ها Reset شد و اکنون آن ها هیچ چیزی از گذشته و هدف خود به خاطر ندارند. آن ها به قدری پیچیده و رمزشده هستند که حتی خودشان نیز توضیحی برای خودشان ندارند. تنها Ghost ها هستند که می توانند درون آن ها درک کنند. اینکه چه کسی آن ها را طراحی کرد و ساخت مشخص نیست. اکنون بعد از گذشت صدها سال، آن ها شهرهای خودشان را دارند و حتی در کنار دیگر انسان ها به زندگی و کار و مبارزه مشغولند.
مشهورترین آن ها Cayde نام دارد که رهبر و فرمانده کلاس Hunter هاست. او بسیار شوخ طبع است و از محبوبترین کاراکترهای دستنی به شمار میرود.

Pictures.png

Trailers.png
 
آخرین ویرایش:

Under$iege

کاربر سایت
Jan 18, 2011
128
نام
پویا
دوستان گفته بودن اين بازى با دى ال سى هاش تخفيف ميخوره ولى توى استيم هنوز قيمت بالاست
بازی هنوز به استیم منتقل نشده بعد از انتقال هم مدتی طول میکشه تخفیف بخوره. تا زمانی که تخفیف بخوره DLC جدید اومده و حقیقتش destiny بازی هست که بدون داشتن آخرین DLCها لذتی نداره. اگر میخواین مدام منتظر تخفیف باشید اصلا سمت بازی نیاید.
 
  • Like
Reactions: Pouria Joker

Pouria Joker

کاربر سایت
Jan 20, 2019
9
سلام به همه.
من دنبال یه کلن ایرانی درست و حسابی میگردم برای raid , nightfall و ... اگر میشناسید معرفی کنید.
چون پیدا نکردم فعلا یه کلن ساختم هر کس میخواد جدی بازی کنه میتونه جووین بشه.
آی دی بتل خودم comfypants#11884
اسم کلن ZAGROS هست.

می تونی من رو اد کنی کلن ایرانی هست روی بتل نت و می تونم اینوایتت بدم.
Pouriajoker#2269
 

sbAL1REZA

کاربر سایت
Jan 6, 2015
537
دوستان ارزش پیش خرید رو استیم رو داره ؟ من رو بتل نت بازی نکردم اصن ولی خیلی دوس داشتم بازی کنم
به نظرم بازی محشریه ولی خب چون دیگه خیلیا رو بتل نت تقریبا خوردن بازی رو به نظرتون پلیر میگیره ؟
 
  • Like
Reactions: Pouria Joker

masoud101

کاربر سایت
Sep 26, 2014
530
نام
مسعود
دوستان ارزش پیش خرید رو استیم رو داره ؟ من رو بتل نت بازی نکردم اصن ولی خیلی دوس داشتم بازی کنم
به نظرم بازی محشریه ولی خب چون دیگه خیلیا رو بتل نت تقریبا خوردن بازی رو به نظرتون پلیر میگیره ؟
من و چند تا از بچه های اینجا بازی رو پیش خرید کردیم، مطمئمنم بازی بیاد روی استیم پلیرش دو برابر میشه، اصلا استیم یک حال دیگه ای داره.
 

|FARSHAD|

کاربر سایت
Nov 19, 2010
638
نام
فرشاد
دوستان عزیز راهنمایی کنید بگید در حال حاضر بازی ارزش خرید داره ؟؟؟؟؟؟
اگر وقتش رو داری که حتما بگیر.ولی در جریان باش که کمتر از یک ماه دیگه DLC جدیدش میاد و همزمان یک نسخه رایگان از بازی هم میاد که خیلی از فعالیت های بازی رو شامل میشه و برای شروع بنظرم عالیه
 

Royal_Star

کاربر سایت
Nov 19, 2012
461
نام
Saeed Star
اگر وقتش رو داری که حتما بگیر.ولی در جریان باش که کمتر از یک ماه دیگه DLC جدیدش میاد و همزمان یک نسخه رایگان از بازی هم میاد که خیلی از فعالیت های بازی رو شامل میشه و برای شروع بنظرم عالیه
ممنون . اما یه سوال : الان بازی رو با DLC جدیدش بگیرم ایا DLC قبلی ها هم هستش ؟؟
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
Good News =D>=D>

k8jt_screenshot_20190905-005033_twitter.jpg
 
آخرین ویرایش:

|FARSHAD|

کاربر سایت
Nov 19, 2010
638
نام
فرشاد
آقا دیگه خسته شدیم 17 روز موند بیا دیگه عه :D پول جمع کنیم forsaken رو هم بخریم. شدو کیپ که دیجیتال دلوکس خریدم All in or All out :)>-
اوه اوه اوه.خدا بدادت برسه بخوای الان FORSAKEN شروع کنی ها:))
البته SHADOWKEEP بیاد، برای پلیرهای جدید خیلی شرایط بهتر میشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر