نینتندو برنامه‌ای برای حضور در Paris Games Week امسال ندارد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#93.jpg

در حالی که پیش از این مشخص شده بود که شرکت سونی در این دوره از نمایشگاه Paris Games Week حضور نخواهد داشت، حال یکی دیگر از شرکت‌های تولید کننده‌ی کنسول‌های بازی، نینتندو، در این دوره از این نمایشگاه حضور به عمل نخواهد آورد. بر اساس گزارش JeuxVideo، شرکت نینتندو تمایلی به حضور در این دوره از نمایشگاه Paris Games Week که از روز پنج شنبه 6 آبان ماه [27 اکتبر میلادی] آغاز و تا دوشنبه 10 آبان [31 اکتبر میلادی] برگزار می‌شود، ندارد.

این خبر از طریق بیانیه‌ی نینتندو منتشر شده، که در آن آمده:" هر سال، نینتندو به دنبال یافتن بهترین روش‌ها و فرصت‌ها برای طرفداران خودش است تا امکان تجربه و مشاهده‌ی بازی‌های ساخته شده توسط این شرکت را داشته باشند. اما امسال، نینتندو تصمیم به عدم حضور در نمایشگاه Paris Games Week امسال گرفته، چرا که این دوره جایی در برنامه‌های ما برای امسال ندارد."

برخی از تحلیلگران عقیده دارند که این خبر مهر تائیدی بر عدم رونمایی از کنسول معرفی نشده‌ی Nintendo NX در ماه اکتبر میلادی‌ست، اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شویم که نینتندو با نادیده گرفتن این دوره از این نمایشگاه، تصمیم گرفته تا در رویدادی مختص به خود از کنسول جدید خود پرده برداری کند. شایعات گذشته خبر از این نکته می‌دادند که نینتندو تصمیم دارد از کنسول Nintendo NX در جریان استریم‌های Nintendo Direct خود رونمایی کند، که این موضوع تحقق این امر را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

با این حال ما می‌دانیم که رونمایی از این کنسول به زودی رخ خواهد داد، چرا که طبق گزارش های گذشته‌ی نینتندو این شرکت تصمیم دارد تا این کنسول را پیش از ماه مارس 2017 میلادی روانه‌ی بازار کند. همچنین بر طبق شایعاتی که پیش از این منتشر شده، Nintendo NX ترکیبی از کنسول‌های دستی و خانگی خواهد بود که البته باید منتظر تائید یا تکذیب این مورد از سوی نینتندو بمانیم.

منبع
 
آخرین ویرایش:

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
اخه من نمیدونم این چه سیاستیه فقط گیم پلی خوب که من بشخصه نمیپسندم و گرافیک ضعیف همون قدر که گیم پلی ارزش داره گرافیکم ارزش داره این کارای نینتندو دیگه خریداری نداره nx هم خوب نباشه دیگه......
نمیدونم چرا این چند وقته همه رقتن تو کار اپن ورلد زلدا اپن ورلد بعدشم ماریو open world یعنی ممکنه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر