آیا استودیوی Arkane برنامه‌ای برای Dishonored 3 دارد؟

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#89.jpg
نخستین نسخه‌ی سری Dishonored در سال 2012 میلادی منتشر شد و با بازخورد مثبت منتقدین و بازیکنان همراه بود. با توجه به انتشار نسخه‌ی دوم این بازی در ماه نوامبر میلادی امسال، آیا استودیوی [Arkane Studios] برای ساخت Dishonored 3 برنامه‌ای دارد؟

وب‌سایت Finder.com اخیراً با هاروی اسمیت [Harvey Smith] (مدیر نوآوری بازی) گفتگویی داشته و از او پرسیده که آیا Dishonored 3 جزو برنامه‌های Arkane Studios است یا خیر؟ که او در پاسخ اظهار داشته:

" نمی‌دانم. من برای آینده برنامه‌ریزی نکرده‌ام. در این وضعیت شرایط بسیار تغییر می‌کند، این خیلی سخت است که برای آینده برنامه‌ریزی کنید و در نهایت خود را ناامید یا سورپرایز کنید. پس از پایان ساخت نسخه‌ی نخست، حقیقتاً من تمایلی به ادامه‌ی کار بر روی Dishonored نداشتم، اما پس از آن ناگهان در ذهن من جرقه‌ای راجع به امیلی [Emily] زده شد و همه چیز برایم روشن شد. بنابراین من نمی‌دانم چه چیزی ممکن است در آینده رخ دهد؛ من واقعاً نمی‌دانم که چه احساسی خواهم داشت. پس از پایان ساخت Dishonored 2، من به مدت 8 سال بر روی دو بازی کار کرده‌ام که حقیقتاً زمان زیادی‌ست."

اینطور به نظر می‌رسد که اسمیت تصمیم دارد پس از انتشار Dishonored 2 در تاریخ جمعه 21 آبان ماه [11 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 به این سری استراحت دهد. با این حال ممکن است تصمیم او با فروش بالای این بازی نیز تغییر کند. برای تائید ساخت Dishonored 3 تنها باید منتظر زمان بمانیم.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر