بازی PES 2017 از PS4 Pro پشتیبانی می‌کند

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#50.jpg
در حال حاضر می‌دانیم که شرکت EA تائید کرده که بازی FIFA 17 از کنسول میان نسلی PS4 Pro و ویژگی‌هایش پشتیبانی می‌کند؛ از سوی دیگر، کونامی نیز به عنوان رقیب این شرکت در سبک شبیه‌ساز فوتبال تائید کرده است که PES 2017 مدت کوتاهی پس از انتشارش از این کنسول پشتیبانی خواهد کرد.

تاکنون کونامی جزئیات دقیق این پشتیبانی [که توسط یک Patch به بازی اضافه می‌شود] را اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود که این بازی از ویژگی HDR پشتیبانی کند [هم‌اکنون کنسول‌ استاندارد PS4 و PS4 Slim از ویژگی HDR پشتیبانی می‌کنند]. همچنین انتظار می‌رود پشتیبانی از کیفیت 4K نیز برای این بازی در نظر گرفته شود. همانطور که پیش از این توسط سونی اعلام شده در بخش چند نفره‌ی بازی‌ها شاهد فریم ریت بالاتر نخواهیم بود پس طبیعتاً کونامی این ویژگی را برای PES 2017 در نظر نگیرد.

بازی PES 2017 در تاریخ پنج شنبه 25 شهریور ماه [15 سپتامبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox One، PS3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد. بروزرسان این بازی برای پشتیبانی از PS4 Pro مدت کوتاهی پس از انتشار بازی منتشر خواهد شد؛ خود کنسول PS4 Pro نیز در تاریخ پنج شنبه 20 آبان ماه [10 نوامبر میلادی] وارد بازار خواهد شد.
منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر