تاریخ انتشار NieR: Automata مشخص شد | TGS 2016

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#42.jpg
شرکت Square Enix ناشر بازی NieR: Automata، در جریان نمایشگاه TGS امسال تاریخ انتشار این بازی را اعلام کرد. این تاریخ مشخص شده برای عرضه در ژاپن است اما به احتمال زیاد تاریخ عرضه‌ی آن در بازار غرب نیز در همین حدود تاریخ انتشار در ژاپن باشد.

این شرکت تاریخ انتشار ا Nier: Automata را در ژاپن در روز پنج‌شنبه 5 اسفند ماه 1395 [23 فوریه 2017 میلادی] اعلام کرد. ماه فوریه میلادی یکی از شلوغ‌ترین ماه‌ها در سال 2017 از نظر انتشار بازی‌های ژاپنی است چرا که در این ماه بازی‌های Nioh و Persona 5 نیز منتشر خواهند شد.

نسخه‌ی جدید بازی Nier توسط استودیوی خلاق PlatinumGames ساخته می‌شود و همانطور که اعلام شد شرکت Square Enix ناشر آن خواهد بود. پلتفرم‌های مقصد این بازی PC، PS4 و به احتمال زیاد Xbox One خواهد بود. طرفداران این سری از سال 2010 که نسخه‌ی اول آن وارد بازار شد منتظر نسخه‌ی جدید آن هستند.

همانطور که ذکر شد این تاریخ مشخص شده برای کشور ژاپن خواهد بود اما از آنجا که هم‌‌اکنون تقریباً بیشتر بازی‌های ژاپنی به صورت جهانی عرضه می‌شوند می‌توان انتظار رخ دادن این اتفاق [حداقل با تاخیر کوتاه مدت] را برای Nier: Automata نیز داشت.
لینک منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر