شایعه – هدفون‌های بی‌سیم جایگزین ورودی 3.5 میلیمتری در آیفون 7 می‌شوند

Space Bandit

کاربر سایت
Aug 18, 2016
129
نام
امیر پارسا
از زمانی که شایعات در مورد ویژگی‌های آیفون 7 قوت گرفتند، شایعه‌ی حذف ورودی 3.5 میلیمتری همواره در صدر اخبار بوده است. با نزدیک شدن به تاریخ 7 سپتامبر و معرفی رسمی آیفون 7، اطلاعات جدیدی لیک شده‌اند که به این شایعه رنگ و بوی واقعیت می‌دهند. با بازی سنتر همراه باشید.

تا پیش از این در خبرها گفته می‌شد که اپل ممکن است از یک رابط برای متصل کردن هدفون‌های با فیش 3.5 میلیمتری به پورت لایتنینگ استفاده کند، اما یک منبع روسی اسناد رسمی منتسب به کمپانی اپل را منتشر کرده که در آنها به نام AirPods اشاره شده است. به نظر می‌رسد AirPods نام هدفون‌های بی‌سیم کمپانی اپل باشد که قرار است همراه با آیفون 7 معرفی شوند.

اگر شایعه‌ی AirPods حقیقت داشته باشد، باید دید که آیا اپل قصد دارد این هدفون‌های بی‌سیم را به صورت جداگانه به فروش برساند یا آنها را داخل جعبه آیفون 7 قرار خواهد داد.

اما چیزی که مشخص است این است که اگر شایعه‌ی اصلی (حذف ورودی 3.5 میلیمتری) واقعیت داشته باشد، کسانی که آیفون 7 را خریداری می‌کنند دیگر نمی‌توانند از هدفون‌های متفرقه استفاده کنند و ملزم به استفاده از محصولاتی خواهند بود که خود اپل عرضه و یا پیشنهاد می‌کند.
 
  • Like
Reactions: raya2

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر