مانیتور منحنی گیمینگ توسط LG معرفی شد

Space Bandit

کاربر سایت
Aug 18, 2016
129
نام
امیر پارسا
LGCurved2.png

تنها دو روز پس از اینکه کمپانی سامسونگ مانیتورهای منحنی (Curved) مخصوص گیمینگ خود را معرفی کرد، LG هم برای اینکه از رقیب همیشگی خود عقب نماند برای نمایشگاه محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی (IFA 2016) یک مدل مانیتور گیمینگ منحنی برای معرفی آماده کرده است. با بازی سنتر همراه باشید.

در حالیکه هر دو مانیتور نسبت تصویر 21:9 و بدنه‌ی منحنی دارند، کمپانی LG محصول خود که اختصارا 34UC79G نامیده می‌شود را اولین مانیتور گیمینگ با چنین مشخصاتی می‌داند.

با اینکه هنوز برتری صفحه نمایش‌های منحنی در ارائه تصاویر بهتر به بیننده اثبات نشده است، کمپانی‌هایی همچون LG و Samsung دست از تلاش نکشیده و سعی دارند مدلهای جدیدی از صفحه نمایش‌هایه منحنی را به طیف بیشتری از مخاطبان عرضه کنند.

LG پیش از این یک مدل 38 اینچی (38UC99) از مانیتورهای منحنی خود را برای مصارف مولتی‌مدیا و طراحی کامپیوتری به بازار عرضه کرده بود. این مدل علاوه بر اینکه با رزولوشن QHD 1600x3840 وضوح تصویر بسیار بالایی را ارائه می‌دهد، به لطف وجود دو اسپیکر 10 واتی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که بهترین تجربه‌ی صدا و تصویر را از یک صفحه نمایش می‌خواهند.

مانیتور گیمینگ جدید LG نیز قصد دارد با دنبال کردن همین فرمول و اضافه کردن چند ویژگی جدید از جمله Motion Blur Reduction، Black Stabilizer و Dynamic Action Sync، بهترین تجربه را برای بازیهای اکشن با ضرب‌آهنگ بالا ارائه دهد. این مانیتور همچنین از تکنولوژی FreeSync کمپانی AMD پشتیبانی خواهد کرد.

هنوز تاریخ عرضه و قیمت این مانیتورهای گیمینگ مشخص نشده است اما قطعاً در نمایشگاه IFA امسال اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر خواهد شد.

LGCurved3.png
منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر