شایعه شایعه: جزئیات سخت‌افزاری تازه‌ای از Nintendo NX منتشر شد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
nintendo-NX-Prototype.png
کنسول تازه‌ی نینتندو که با اسم رمز Nintendo NX شناخته می‌شود قرار است در ماه مارس [اسفند 95 - فروردین 96] 2017 میلادی به صورت جهانی عرضه گردد. به غیر از تاریخ عرضه و متفاوت و انقلابی بودن این کنسول، جزئیات دیگری از آن تاکنون توسط نینتندو منتشر نشده است اما هر از گاهی منابع خبری مختلف، اطلاعاتی از سخت‌افزار و نرم‌افزار‌های این کنسول منتشر می‌کنند که البته با توجه به ماهیت آن‌ها [شایعه] نمی‌توان به آن‌ها متکی بود و حقیقی بودن آن‌ها را قبول کرد.

در تازه‌ترین شایعات منتشر شده، شخصی به نام Emily Rogers با انتشار پست‌های مختلف در پروفایل توییتر خود، در کنار تائید شایعه‌ی کنترل جداشونده‌ی [شایعات گذشته خبر از وجود کنترلی برای NX می‌دادند که قابل جدا شدن و شخصی‌سازی توسط کاربر می‌باشد] این کنسول، جزئیات تازه‌ای نیز از نمونه اولیه آن منتشر کرده است.

بر طبق گزارش او، نمونه اولیه این کنسول دارای صفحه‌نمایش لمسی در ابعاد 6.2 اینچ با کیفیت 720P بوده است. در کنار این موارد نینتندو 2 پورت USB نیز برای نمونه اولیه‌ی Nintendo NX طراحی کرده است که البته با توجه به وجود این موارد در نمونه اولیه این کنسول، امکان تغییر اعداد و قابلیت‌های آن بسیار زیاد است. خود خانم Emily Rogers نیز بر روی این مورد تاکید و اعلام کرده این اطلاعات را از منابع مختلف خود در نینتندو بدست آورده که مربوط به نمونه‌ی طراحی شده‌ی اولیه‌ی این کنسول می‌باشد و مشخص نخواهد بود که نسخه‌ی نهایی نیز مشابه این طرح خواهد بود یا خیر.

همانطور که اشاره شد، کنسول Nintendo NX در ماه مارس 2017 میلادی به صورت جهانی به بازار عرضه خواهد شد و طبیعتاً مدت زمان کمی تا رونمایی رسمی از آن مانده است.

لینک منبع
 

jetalpha

کاربر سایت
Aug 15, 2009
2,133
نام
متوئیدی
یعنی رو خود کنسول صفحه نمایش 6.2 اینج هست؟ دسته هم جدا نمایشگر داره؟ مثلا کارتریج شیش لبه رو میزاری داخل و از رو صفحه نمایش لمسی یا با دسته یکدوم از بازیها مثلا قارچ خور رو انتخاب و با رزولوشن
4K شصت فریم رو تلویزیون 55 اینچی اجرا میکنی؟
 

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
همونطور که قبلاً اعلام شده بود این کنسول به صورت دستی هم هست، بنابراین صفحه نمایش مربوط به این بخش کنسوله. که به تلویزیون هم وصل میشه. که البته در منبع خبر بهش اشاره ای نشده بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر