Multi Platform Nier Automata

https___www.g4less.com_images_product_10420_11.jpg
-اسم بازی فعلا "NieR New Project" هست. اطلاعات جدید در پاییز امسال.
-کارگردان بازی، Yoko Taro، انحصاری بودن رو تایید کرد. وقتی ازش در مورد عرضه بازی روی باقی پلتفرم ها سوال شد، Taro گفت: "لطفا منتظر عرضه بازی روی PS4 باشید".
-Yosuke Saito، تهیه کننده بازی، گفته که وقتی سراغ پلاتینیوم رفتن میدونستن که به خارط مهارت پلاتینیوم تیمشون دیگه کامل شده.
-آهنگساز اصلی سری، Keiichi Okabe تو این پروژه هست.
-Akihiko Yoshida، طراح بازی هایی مثل FF12 و Bravely Default هم در تیم سازنده حضور داره..-به جز دختری که تو تریلر دیدیم، دو شخصیت قابل بازی دیگه هم تو بازی حضور دارن (یه پسر بچه که تو تریلر بود جزو این شخصیت هاست).
-اگه شماره قبلی رو بازی نکردید فهمیدن داستان براتون دشوار نخواهد بود. بازی قرار یه دنیای جدید رو خلق کنه. دنیای بازی به شماره قبل یه ربط هایی داره، اما شخصیت های قابل بازی همه جدید هستن.
-بنابر گفته های Yosuke Saito، هدف تیم خلق یک بازی Action RPG/JRPG با کیفیت هست.
-بازی هنوز هم مثل شماره قبلی نقش آفرینیه، اما با سیستم مبارزات پلاتینیوم! البته SE از پلاتینیوم درخوست کرده که سیستم مبارزات رو [نسبت به بازی های قبلیش] یکم ساده تر طراحی کنه ( نظر شخصی مترجم: هنوز پلاتینیومی هستم مبارزات! اما چون بازی قرار نیست روی اکشن تمرکز کامل داشته باشه، باید ساده تر باشه.)
-بازی مثل شماره قبل چندین پایان مختلف داره. تو شماره قبل یکی از پایان ها باعث می شد سیو هاتون پاک بشن! تو این شماره خبری از این ویژگی نیست، چون سازنده ها میخوان چیزهایی جدیدی رو امتحان کنن.
-البته به گفته Taro، بازی هنوز توی مراحل اول ساخت هست. شاید بعدا تصمیم گرفتن که سیو هاتون رو پاک کنن

Best E3 EVEeeeeeer
اسکوئر انیکس داره به روزهای اوجش بر میگرده هر چی طرفدارا میخوان رو داره میسازه . مرسیییییییی.
 
Last edited by a moderator:

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
خیلی ممنون از ماکان بخاطر این نکته ای که اشاره کرد :D

منم یه سوال از دوستداران بازی دارم، من الان حدود 3 الی 4 بار تریلر رو دیدم. نگاه کنید بازی از نظر گرافیکی و اللخصوص هنری فوق العادست، 60 فریم هم هست که دیگه واویلا.

اما در مورد همین باس بازی :D یکم بنظرتون سیستم مبارزه باهاش و اون نوع حمله کردن باس تاریخ مصرف گذشته و قدیمی نیست؟ این نوع باس ها و استفاده از این مکانیزم ها مال بازی های Beat Em Up و 2D Shooter های قدیم اللخصوص مثل Contra هست.

میدونم اکثر شما احتمالا حداقل یه نسخه از بازی های سری سولز یا بلاد رو بازی کردید، بنظرتون باس های اون بازی (اصلا منظورم سختی نیست! نوع مقابله با اون باس و پیدا کردن نقطه ضعف ) خیلی خیلی نسخه پیشرفته تر این نوع مبارزه با باس ها نیستند؟ بعدم حدس میزنم بازی H&S نباشه و یه اکشن صرف باشه درسته؟ :D این گیم پلی بنظر خودتون از جمله علی دانته و احسان چوجی (افراد زیاده باید با لقب صدا کنیم :D) تکراری نمیشه؟ :D باتن اسمشینگ بقول خودتون نیست؟ :D چون قاعدتا تو این نوع گیم پلی نباید خبری از کمبو و این حرفا باشه.

من احساس میکنم بازی از نظر گرافیکی عالیه اما از نظر سیستم گیم پلی خیلی قدیمی و تاریخ مصرف گذشته هست :D موسیقی ها شاهکاره و این واقعا عالیه، حالا اگه اشتباه میکنم لطفا تصحیح کنید :D
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

AsaraymA

IchibaN
کاربر سایت
Apr 9, 2007
1,003
نام
آریا
@Red Ѵ وحید تمام باس‌فایت‌های شماره اول هم همین استیل رو داشتن... دقیقاً مثل عناوین کلاسیک، متروید و کونترا و... یکسری حرکت زنجیر وار دارن که مثل بازیهای قدیمی ردیفی اجراشون میکنن و حالا بعضی اوقات ترتیب حرکاتشون عوض بدل میشه.
یعنی بالکل تمام بازی‌هایی که یوکو تارو تو کارنامه‌اش داره تقریباً همین تیپی هستن و داستان دپرس و اتمسفر سنگین و باس‌فایت‌های این مدلی امضای کاریشه و مطمئن باش هیچ وقت عوضشون نمیکنه... چون اگه تغییرشون بده مطمئناً خیلی از طرفدارها شاکی میشن. :D

شماره اول که اکشن-آر‌پی‌جی بود... این شماره‌ام مطمئناً همینطوره، این فاز HnS که همه رو گرفته بیشتر بخاطر اسم پلاتینیوم بعنوان سازنده است... البته از حق نگذریم کمبوهایی هم که تو ویدیو بعضاً نشون دادن خیلی خیلی پیشرفته‌تر از نسخه اول بوده.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
@Red Ѵ توضیحات کاملو که آریا داد :D در مورد گیم پلی و تکراری شدنش پرسیدی ، خیلی ساده بخوام برات مثال بزنم اینجوری میشه که مثلاً شده توی یه بازی آر پی جی مثل همین ویچر یا ... به تکراری شدن ضربات کرکترت فکر کنی و بازی رو برات خسته کننده کرده باشه ؟ :D طبیعتاً باید جوابت منفی باشه چون توی این تیپ بازیا تنوع حرکات نیست که بازی رو میسازه بلکه گریندینگ و لول آپ و غرق شدن توی داستان و جو و موسیقیه که می چسبونتت به بازی :D
حالا اینا در حالیه که تریلرهای NieR فعلی خیلی خیلی پیشرفته تر از NieR قبلیه ، توی قبلی سر جمع کرکتر اصلی حرکات و تنوع ضرباتش به تعداد انگشت های یه دست هم نمی رسید :D کلاً تمرکزی که روی استراتژیت میذاشتی بیشتر بود تا فکر کردن به تعداد ضربات :D و قطعاً می تونم بهت بگم وارد بازی که بشی به قدری جو و موسیقی بازی می گیرتت که خود به خود به باقی چیزا نمی تونی فکر کنی :D
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
@Red Ѵ وحید تمام باس‌فایت‌های شماره اول هم همین استیل رو داشتن... دقیقاً مثل عناوین کلاسیک، متروید و کونترا و... یکسری حرکت زنجیر وار دارن که مثل بازیهای قدیمی ردیفی اجراشون میکنن و حالا بعضی اوقات ترتیب حرکاتشون عوض بدل میشه.
یعنی بالکل تمام بازی‌هایی که یوکو تارو تو کارنامه‌اش داره تقریباً همین تیپی هستن و داستان دپرس و اتمسفر سنگین و باس‌فایت‌های این مدلی امضای کاریشه و مطمئن باش هیچ وقت عوضشون نمیکنه... چون اگه تغییرشون بده مطمئناً خیلی از طرفدارها شاکی میشن. :D

شماره اول که اکشن-آر‌پی‌جی بود... این شماره‌ام مطمئناً همینطوره، این فاز HnS که همه رو گرفته بیشتر بخاطر اسم پلاتینیوم بعنوان سازنده است... البته از حق نگذریم کمبوهایی هم که تو ویدیو بعضاً نشون دادن خیلی خیلی پیشرفته‌تر از نسخه اول بوده.
قبول دارم و مطمئنا هم تغییر نمیده ولی واقعا قبول داری باس های سری سولز و بلاد نسخه پیشرفته این باس ها حساب میشن؟ :D
اون داستان دپرس و اتمسفر سنگین که عالیه :D اصلا همون اولم که با بازی حال نکردم همین موردش منو گرفت الان که دیگه بیشترم با بازی حال کردم که دیگه این مورد اصلا یه چیز دیگست.

نه برعکس آریا اصلا این توقع H&S بودن رو از این بازی نداشتم، همونطور وقتی که Scalebound اولین تریلر گیم پلیش اومد بیرون و ملت شاکی بودن که چرا یه H&S خفن مثل Bayonetta نیست برعکس من لذت بردم و مطمئنم بودم کامیا H&S نمیسازه، دقیقا در مورد همین بازی هم این فکر رو میکردم :D

حالا همچین بدم نیست با این استایل باس ها یه سری و خاطره ای به بازی های رترو بزنیم ولی دوست داشتم این اتمسفر و گیم پلی رو با اون نوع پیشرفته همین باس ها میدیدیم :D
 

AsaraymA

IchibaN
کاربر سایت
Apr 9, 2007
1,003
نام
آریا
قبول دارم و مطمئنا هم تغییر نمیده ولی واقعا قبول داری باس های سری سولز و بلاد نسخه پیشرفته این باس ها حساب میشن؟ :D

حرفت 100% درسته و مشخص‌‍ه این سیستمی که تارو تو بازیهاش استفاده میکنه قدیمی و کلاسیکه و سیستم پیشرفته‌تر بهتره... ولی برای این بازی نه. :D
داستان، موسیقی، اتمسفر و باس‌فایت‌های Nier همه با هم یه ترکیبه خیلی خوبی از آب در اومدن و همین باعث شده که استایل بازی خیلی یونیک باشه... اگه اسم بازی Nier نبود منم با عوض شدن سیستم مبارزه باس فایت‌ها موافق بودم... ولی تو Nier دوست دارم همین سیستم شماره قبلی رو ادامه بدن. :D

البته حالا که بحثش شد بگم که اینی که تو این ویدیو دیدی در واقع هیچ‌‍ه و بچه‌بازیه :D... تو شماره قبلی که یکسری باس‌‌های بازی حرکاتی میزدن که با دور شدن دوربین و ترکیب موسیقی با حرکت انجام شده قشنگ پشمات میریخت! :D
این شماره‌ام مطمئناً باید پر از این حرکات باشه. >:D<
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
نمیدونم چرا منشن نمی‌شدی برای همین نقل قولت کردم :D

وحید باس فایتا رو بزاریم کنار، گیم‌پلی بازی توی مبارزه با دشمنای عادی دقیقا یادآور یه HnS خفن و سریعه. همین تریلر E3 چند روز پیش که اومد رو ببینی قشنگ یه بخشش داره دشمنای بیچاره رو به صورت بسیار زیبایی کمبو خور میکنه :D یا توی همین مبارزه با باس، طراحی باس و حملاتش رو بزار کنار، ضربات و کمبو‌های که داره میزنه و قابلیت‌هایی که رو میکنه (خصوصا Evade ـش که فوق‌العاده نرمه) دقیقا یادآور یه بازی اکشن و HnS هستن.

در مورد باس‌ها هم حرف آریا کامل تایید میشه. یکی از جذابیت‌های Nier برای من همین باس‌هاشه. شاید الان به نظر جالب نیاد (هرچند من که عاشق این حملات مختلفش شدم که مجبورت میکرد هی با فکر مبارزه کنی) ولی وقتی توی Context باهاشون روبرو بشی و داستانشون رو بدونی، وحشتناک برات عالی و خاطره‌انگیز میشن :D هنوز که هنوز من باس‌های Nier یک رو یادمه و اون تاه نصف این گیم‌پلی رو هم نداشت.
 

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
خوب منم دوست دارم یه چیزی بگم اونم اینه که دقیقا ما چون گیم پلی این بازی کلاسیک و تاریخ گذشتس:Dدوستش داریم و داریم برای بازی کردنش لحظه شماری میکنیم چون همچین گیم پلی کلاسیکی دیگه گیر نمیاد و ممکنه ما در اینه ارزوی رمیک شدن همین بازی رو بکنیم
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
دوستان گیم پلی جدید بازی رو دیدیم بی نهایت خوشم اومد البته نسخه های قبلی به صورت جزئی بازی کرده بودم اما به دلیل مشکلات وقت نشد تمومشون کنم اما واقعا از این بازی لذت بردم مخصوصا باسش واقعا عالی بود\m/
لعنتی همه بازیا تاپ انحصاری رفتن تو 2017=((
حساب کردم تو 2017 نزدیک به 10 تا انحصاری تاپ داریم همه بازییایم که قرار بود 2016 بیان رفتن تو 2017:| ما گفتیم امسال سونی میترکونه مثله این که ساله دیگه منفجر میکنه:D
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,203
نام
محمد
دوستان یک منشنی هم بکنم از امیر سمپای کسی که چندین سال پیش به من گفت محمد بشین Nier رو بازی کن و برام آهنگهاش رو آپلود کرد و منم گوش دادم و ندیده عاشق بازی شدم و شانسی نسخه اوریجینالش رو گیر آورم و بازی کردم و Nier شد جزو تاپ ترین بازی های عمرم .(از اون روز تا حالا آواتارم رو عوض نکردم :D) خودم هم انقدر هایپ کردم فکر کنم باعث شدم یه چند تا دیگه از بچه های اینجا هم بازیو بگیرن . دست امیر درد نکنه جاش اینجا خالیه بیاد یک نظری بده بد نیست :D
@Ayuna
 

Ayuna

♫ Tu ♪ Tu ♪ Ru
کاربر سایت
Jun 18, 2008
647
نام
امیر
براي من بازي يعني داستان و به نظرم بهترين بازي اونيه كه تمام عناصرش رو به شكل صحيح در خدمت روايت داستان بكار ببره و يكي از نمونه هاي موفق اين نوع از بازي ها Nier ـه كه در عين سادگي بدون هيچ ادعايي با كمترين هزينه ساخته شد تا تو ذهن خيلي از ما حك شه و به سازنده ها و ناشرين نشون بده چند ده ميليون دلار هزينه براي عنواني مثل FFXIII كه تقريبا همزمان با اين بازي منتشر شد تضمين كننده موفقيت اون عنوان نيست

حالا بعد از گذشت ٦ سال قراره عنواني جديد از Nier منتشر بشه ولي متفاوت از نسخه قبل چرا كه اين بار سازنده با توجه به بازخوردها متوجه ارزش اين آي پي هست و با حفظ افراد كليدي، سپردن پروژه به استوديو خلاق پلاتينيوم و با اختصاص بودجه بيشتر سعي در عرضه عنواني شايسته تر داره بنابراين خيلي خوشبينم كه Automata عنوان موفقي از آب دربياد

تنها موردي كه نگران كننده است همين به چشم اومدن اين فرنچايز هستش، چون قاعدتا اسكوئر با تخصيص بودجه بيشتر توجه بيشتري (دخالت بيشتر) در روند توسعه بازي خواهد داشت كه ممكنه با تفكر خالق اثر متفاوت باشه و به كليت بازي لطمه وارد كنه، ولي نكته مثبت اين قضيه نويد تيم توسعه بازي در مورد استفاده از نظرات و بازخورد گيمرهاي نسخه قبل هست كه شايد باعث شه با همه تيشه هايي كه به پيكره بازي ميخوره همچنان شاهد عنواني تاثيرگذار و حماسي باشيم

@Scαrface : محمد اين رو ميگي من چي بگم، شما كه رفاقت رو تموم كردي و تنها نسخه موجود از دراكنگارد رو برام فرستادي كه براي من خاص ترين تجربه نسل شد، ممنون پسر :x :D
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,351
نام
مــاکــان
@Ayuna
@scarface
وای چه لاوی میترکونین شما دوتا :D
Get a room :-"
=========
منم باید اعتراف کنم که با تعاریف محمد Scαrface عاشق بازی شدم و چون بازی در دسترسم نبود،از یوتیوب دنبالش کردم.
فکر میکنم نسخه قبلی جزو عناوینی بود که مظلوم واقع شد و ارزش ریمستر رو %100 داره.
 

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
خیلی خوب شد رفت 2017 قرار بود امسال بیاد باید تو بازه سپتامبر تا نوامبر میود که بازه فوق العاده شلوغی بود به نظرم گم میشد بین این همه بازی امیدوارم nioh هم 2017 بیاد
 
  • Like
Reactions: gamer1998y

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر