تغییرات در صفحه اصلی سایت

Ali

On The Day The Wall Came Down
Administrator
Sep 22, 2005
4,213
نام
علی
درود

فقط سه ماه مانده تا 11 امین سال تاسیس بازی سنتر را جشن بگیریم، بزرگترین مجموعه ی پویا و پر بازدید آنلاین بازی در ایران.ما،همگی ما! شما خوبان که کاربران و مراجعان و زنده نگاه دارندگان آن هستید و ما که این فضای مجازی را در اختیارتان قرار میدهیم، در کنار هم اولین مجموعه تخصصی تولید محتوای فارسی در زمینه بازی را به روز و تاثیرگذار نگاه داشته ایم چرا که اعتقاد داریم در کنار هم و با یاری هم بهترین خواهیم بود و بهترین ها را به دست خواهیم آورد.
لازمه ی نو بودن و در صدر بودن، حرکت رو به جلوست و حرکت رو به جلو لاجرم تغییر می طلبد.بازی سنتر همیشه به تغییر و تصحیح و ارتقای خود پایبند بوده و هست و خواهد بود.
نوشتن این سطور به نیت ارائه گزارشی ست به حضور تمامی شما خوبان و همراهان که بازی سنتر را خانه ی خود می دانید و شادی ها و تلخکامی هاتان را هم با ما می گذرانید.

به منظور هرچه بهتر شدن و در دسترس تر بودن محتوای تولید شده در سایت و همچنین برقراری ارتباطی موثرتر با مخاطبان، به روز رسانی های عمده ای در ظاهر و همچنین ساختار وب سایت اصلی بازی سنتر انجام شده است.پروسه ای طولانی، زمانبر و فرساینده که شاید اگر بعضی بدقولی ها و بی تجربگی ها نبود خیلی زودتر از این ها به نتیجه می رسیدیم و در مسیر حرکت رو به جلوی خود، چابک تر و سریع تر در جهت تامین علاقمندی های شما خوبان می بودیم.

دست تک تک دوستانی که طی این مدت با ما بودند و برای این تعییرات زحمت کشیدند را به گرمی میفشاریم و از اینکه در کنارمان بودند و هستند به خود می بالیم.
تیم مدیریت بازی سنتر تشکر ویژه ای دارد از هادی دربانی، طراح و گرافیست خلاق و دوست داشتنی مان، که با خلاقیت همیشگی خود، سختی خلق زیبایی های بصری وب سایت جدید را یک تنه به آسانی تبدیل نمود.

بعضی از تغییراتی که در نسخه ی جدید صورت گرفته است :

-لوگوی بازی سنتر با نگاه به تفییرات صفحه اصلی و همچنین شبیه شدن بیشتر به حال و هوای این روزهای بازی ها، باز طراحی و به روز شد.

-هسته ی مرکزی سایت با توجه به رشد روز افزون شبکه های اجتماعی و در جهت ایجاد پلی بین این شبکه ها و برقراری جریان پویایی از اطلاعات بین آنها باز طراحی شد و امکانات جدیدی که در قسمت توضیحات تکمیلی بدان اشاره خواهد شد، به مجموعه اضافه گردید.

-سیستم دستاوردها به عنوان سیستم پاداش و لذت از پاداش ،شبیه به اکثر بازی ها، در دل سایت طراحی گردید تا علاقمندان از وقت گذرانی در سایت بیشتر لذت ببرند.

-سیستم یکپارچه ی عضویت در مجموعه وبسایت های بازی سنتر و برخی بازی های آنلاین طرف قرارداد با مجموعه با تنها یک نام کاربری از دیگر امکانات تعبیه شده در وبسایت جدید است که به زودی راه اندازی خواهد شد.

و البته بسیاری تعییرات ریز و درشت دیگر وجود دارند که به مرور اعمال شده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهند گرفت.نسخه ای که مشاهده میفرمایید در حال تکمیل شدن و به روز رسانی نهایی می باشد بنابراین اگر مشکلاتی در بعضی بخش ها مشاهده نمودید گزارش نمایید تا در جهت رفع آن مشکل اقدام شود.

بر ای همراه شدن با خاطرات خوب شما و جلب رضایت و اعتماد شما تلاش خواهیم کرد و از پای نخواهیم نشست.چرا که اعتقاد داریم راهی را که بدان قدم گذاشته ایم به خوشی باید طی کنیم و خوشی راه، به همراهان خوب آن است و شما خوبان باعث و بانی آن خوشی هستید.



توضیحات تکمیلی

برای ورود به صفحه اصلی با نام کاربری خود در انجمن، یکبار از طریق گزینه فراموشی کلمه عبور درخواست کلمه عبور جدید کنید، سپس با کلمه عبور جدید وارد شوید. توجه داشته باشید با این درخواست کلمه عبور شما در انجمن ها تغییر نخواهد کرد. پس از ورود امکان ارسال نظر، ویکی، نقد و بررسی و همچنین ثبت امتیاز برای بازی ها فراهم میشود.



دستاورد ها( Achievements): سیستم جدیدی به منظور امتیاز دهی و نمایان کردن میزان فعالیت کاربر در سایت در نظر گرفته شده است که به واسطه انجام فعالیت های مشخص شده کاربر مدال مربوط ِ را دریافت مینماید. برای مشاهده لیست فعالیت های مشخص شده به صفحه پروفایل/دستاورد ها مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که گزینه های این قسمت به مرور زمان افزایش خواهند یافت.

دنبال کردن (Following) بازی ها و نویسندگان مورد علاقه، در صورت استفاده کردن از این گزینه این امکان برای شما به وجود می‌آید تا هنگامی که ویدئو، مطلب، تصویر و هر داده جدیدی که برای بازی موری علاقه شما و یا توسط نویسنده مورد نظر شما منتشر گردید اطلاعیه ای دریافت کنید. همچنین تمام داده های جدید در صفحه پروفایل شما قابل مشاهده هستند.

Now Playing: کلیدی نارنجی رنگ که در صفحه بازی هایی که منتشر شده اند قرار دارد، کاربر با کلیک کردن بر روی آن، بازی مورد نظر را به لیست عناوینی که در حال انجام آن ها است اضافه میکند. در صورتی که قصد حذف بازی مور نظر از پروفایل خود را دارا هستید، تنها کافی است مجددا به صفحه بازی مراجه کنید و بر روی کلید Not Playing کلیک کنید.

در صفحه پروفایل کاربر میتواند آخرین مطالب مربوط به بازی ها و نویسندگانی که follow شده اند را به صورت یکجا مشاهده نماید، همچنین لیست عناوینی که به عنوان Now Playing انتخاب شده اند در انتهای این صفحه قابل نمایش است. در صورتی که عناوینی را دنبال میکنید اما هنوز زمان انتشار آن ها فرا نرسیده است بازی ها در قسمتی با نام "در انتظار" به شما نمایش داده خواهند شد. موار دیگری مانند مطلب پیشنهادی، گزیده ای از دستاورد ها و مطالب ارسال شده به عنوان Wiki و نقد و بررسی نیز از سایر قسمت های این صفحه است.

کاربران برای زیبا کردن هر چه بیشتر پروفایل خود میتوانند تصویری را در بالای این صفحه قرار دهند، همچنین تصویری(آواتار) را جهت نمایش در کنار کامنت ها از طریق قسمت تنظیمات آپلود نمایند.


Wiki: همانطوری که از نام این قسمت پیداست کاربر میتواند به تمام بازی های موجود در سایت اطلاعاتی را در قالب ویکی اضافه نماید تا پس از تایید توسط مدیران این قسمت در سایت نمایش داده شود.

نقد و بررسی کاربران: همچنان از طریق صفحه نقد و بررسی یک عنوان میتوانید نسبت به ارسال نقد و بررسی اقدام کنید.


** :مشارکت در ارسال Wiki و نقد و بررسی منجر به دریافت Achievement خواهد شد.



با سپاس
مدیریت بازی‌سنتر
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,980
نام
Mohammad
دست همتون درد نکنه.
هم انجمن عالی شده و هم صفحه اصلی سایت.
مرسی که دارید برای قشر گیمر زحمت میکشید.
تلاش صادقانه شما تیم مدیریتی و فنی سایت،همیشه برای ما قابل ستایش و احترام بوده.
 

aslirezahddd

PRO FIFA PLAYER
کاربر سایت
Oct 22, 2013
1,798
نام
Alireza
فقط یه چیزی..این که بشه یه عکس خوب روی پروفایل گذاشت خیلی مهمه ..و شما الان اومدین اینقدر حجم رو محدود کردین برای کاربرای معمولی و خیلی سخت بشه عکس خوب گذاشت
و هر چیم میزاریم کیفیتا داغون
یه ذره به نظرم بیشتر کنین سایز دیفالت رو و بزارین حجم بیشتریم داشته باشه شه بهتره.
تشکر
 
  • Like
Reactions: Ali and FPS Eager

Joghdmohammad

کاربر سایت
Jun 26, 2016
373
نام
محمد
سلام . ببخشید یه موردی هست که خیلی دوست دارم بدونم . اگه جای اشتباهی هم پرسیدم معذرت میخوام .

تو بازی سنتر قبلی ، وقتی یه عنوان بازی رو سرچ میزدیم ، یه دکمه داشت داخل صفحه اون بازی با عنوان "گفت و گو در انجمن" .

برداشتین این گزینه ؟ نمیشه دوباره بذاریدش ؟
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
بدون شک بهترین انجمن گیمینگ در ایران بازیسنتر هستش با اختلاف خیلی زیاد.با کاربرهای خیییلی خوبش. همه ما کلی خاطره های خوب داریم توی بازیسنتر دورهمی های خوب با بحث ها،کل کل ها و...کلا باهاش بزرگ شدیم
مرسی از تیم مدیریت و تحریریه خوب بازیسنتر که زحمت میکشن. سایت و انجمن روز به روز دارن بهتر و قوی تر میشن خسته نباشید
 

Ali

On The Day The Wall Came Down
Administrator
Sep 22, 2005
4,213
نام
علی
تو بازی سنتر قبلی ، وقتی یه عنوان بازی رو سرچ میزدیم ، یه دکمه داشت داخل صفحه اون بازی با عنوان "گفت و گو در انجمن" .

برداشتین این گزینه ؟ نمیشه دوباره بذاریدش ؟
حذف شده، اما اگر درخواست زیاد باشه براش اضافه میشه مجددا.

فقط یک نکته، خود سایت، گیم سرور نداره در بازی ها مختلف؟
فعلا خیر، اما یک نظر سنجی در این مورد خواهیم داشت

فکر کنم سیستم ارسال پسورد سایت درست کار نمیکنه" چون وقتی با پسورد ارسالی توی ایمیل میخوام وارد صفحه اصلی بشم عمل نمیکنه و یه دونه پسورد جدید دیگه بصورت خودکار از طرف سایت به ایمیلم دوباره فرستاده میشه!
من الان بررسی کردم مشکلی نیست، وقتی پسورد ارسال شد به home برگردید و کلمه عبور جدید را وارد کنید. اگر همچنان مشکل داشتید اعلام کنید بررسی دقیق تری انجام بشه

چرا نمیشه وارد صفحه اصلی شد!! هنوز امکانش نیست؟
به این صورت باید عمل کنید

برای ورود به صفحه اصلی با نام کاربری خود در انجمن، یکبار از طریق گزینه فراموشی کلمه عبور درخواست کلمه عبور جدید کنید، سپس با کلمه عبور جدید وارد شوید. توجه داشته باشید با این درخواست کلمه عبور شما در انجمن ها تغییر نخواهد کرد. پس از ورود امکان ارسال نظر، ویکی، نقد و بررسی و همچنین ثبت امتیاز برای بازی ها فراهم میشود.
 

Black Prince

کاربر سایت
Apr 25, 2006
292
نام
Alireza
بهتره از فونت IranSans مسلم ابراهیمی استفاده کنید برای سایت و انجمن
در حال حاضر بهترین فونت موجود برای زبان فارسی در وب میباشد
 
  • Like
Reactions: Ali

Ali

On The Day The Wall Came Down
Administrator
Sep 22, 2005
4,213
نام
علی
دو سه مورد دیگه ای که بنظرم میرسه فعلا اینان که بد نیست اشاره ای بهشون بشه:
*وقتی وارد صفحه اصلی میشیم گزینه موندن دائمی تو صفحه رو مثل انجمن نداره و نوبت بعدی دوباره باید یوزر پس رو وارد کنیم.
*بنظرم کاربرا تو بخش نظرات صفحه اصلی نباید بتونن پست خودشونو لایک کنن!
*در آخر آواتار صفحه اصلی تو بخش نظرات خبرا نمایش داده نمیشه!
مشکل آواتار و عدم وجود گزینه remember me در دست اقدام است. توانایی لایک کردن نظرات توسط ارسال کننده خیلی موضوع مهمی نیست همانطوری که در اکثر شبکه های اجتماعی کاربر توانایی لایک کردن محتوای خودش را دارا است.

ممنون
 

bezad

کاربر سایت
Mar 11, 2007
1,150
نام
بهزاد
سلام، ممنون از تغییراتتون و خسته هم نباشید.
من بار اول رفتم توی سایت و درستش کنم نشد، اما امروز تونستم ولی چنتا مشکل دارم:
1. من ایمیلم رو از توی سایت عوض کرده بودم و هرچقدر میزدم میگفت نیست تا اینکه قبلیم رو زدم و گفت درسته و برای یاهوم فرستاد، در صورتی که من میخوام برای جی میلم بره و توی انجمن هم تغییرش دادم.
2. توی این تغییرات نام کاربری صفحه اصلی سایت برای من تغییر کرده و شده BEHZAD 2 در صورتی که توی انجمن bezad هستم و این دو تا با هم فرق میکنن. اگر بشه نام کاربریم رو در هر دو تغییر داد و یکیش کرد عالیه.
3. قبلا میخواستم روز تولدم رو تغییر بدم اما نمیشد، خودم هم نمیدونم چرا اشتباهی تاریخ تولدم رو اشتباه زدم (فکر کنم محاسباتم اشتباه بوده :D) و اگر بشه الان درستش کرد عالیه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر