PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
کاری به خوب و بد بازی ندارم کلا و بشخصه واقعا منتظرم که تجربه ش کنم... ولی آیا نظر اعضای ریست ارا مهمه واقعا؟ یه مشت sjw دور هم جمع شدن و انجمن تشکیل دادن.
در کل خیر اهمیتش اونجاست که دوستان ازونجا پست میزاشتن اینور که ملت حال نکردن که مشخصا نظر سنجی نشون میده کردن. اگر ریست ارا مهم نبود اون موقع هم نباید بهش استناد میشد
 
  • Like
Reactions: Outer Heaven

only sony

プレイステーション
کاربر فعال
Apr 9, 2011
7,371
نام
رامین
مجله کهنه‌کار Famitsu دث استرندینگ رو به عنوان بهترین بازی نمایشگاه TGS انتخاب کرده.

حالا میتونید توهم بزنید...

Famitsu هم توهم زده :-j

فکت : متای بازی بالای 88 میشه ( تازه خییییییلی دست پایین حساب کردم )

اسکرین بگیرید :D

116729
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
مجله کهنه‌کار Famitsu دث استرندینگ رو به عنوان بهترین بازی نمایشگاه TGS انتخاب کرده.

حالا میتونید توهم بزنید...

ولی حالا کلا فامیتسو هیچی حالیش نیست و از هرچی تعریف میکنه اصولا گند میزنه:D
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,782
نام
نریمان
چه جو مسمومی پیدا کرده اینجا، تا پستی گذاشته میشه که تعریف و تمجید از بازی نیست، چند نفر سریع یه لینک از مقاله فلان سایت یا مجله که با بازی حال کرده میزارن، بعد مینویسن اساتید بازی سنتر ظاهراً بیشتر میفهمن و بقیه عقلشون نیمرسه... .
خب که چی؟ حال کرده؟ دمش گرم. کسی که با نمایش بازی حال نکرده یا یه سری نگرانی راجع به بازی داره هم همونقدر حق نظر دادن داره. نویسنده ی اون مقالات هم از توانایی ذهنی بالاتری نسبت به کاربرای اینجا برخوردار نیست، صرفا نظرش رو گفته.
یاد بگیریم تحمل شنیدن نظرات متفاوت رو داشته باشیم.
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,980
نام
Mohammad
چه جو مسمومی پیدا کرده اینجا، تا پستی گذاشته میشه که تعریف و تمجید از بازی نیست، چند نفر سریع یه لینک از مقاله فلان سایت یا مجله که با بازی حال کرده میزارن، بعد مینویسن اساتید بازی سنتر ظاهراً بیشتر میفهمن و بقیه عقلشون نیمرسه... .
خب که چی؟ حال کرده؟ دمش گرم. کسی که با نمایش بازی حال نکرده یا یه سری نگرانی راجع به بازی داره هم همونقدر حق نظر دادن داره. نویسنده ی اون مقالات هم از توانایی ذهنی بالاتری نسبت به کاربرای اینجا برخوردار نیست، صرفا نظرش رو گفته.
یاد بگیریم تحمل شنیدن نظرات متفاوت رو داشته باشیم.
شما به عنوان یک آدم بی طرف میتونید 10 15 صفحه آخر تاپیک رو بررسی کنید و تعداد ترول ها و پست های دو جناح مخالف و موافق رو بشمارید،اگر مخالفای بازی حداقل دوبرابر موافقای بازی ترول و مزه نریخته بودن من دیگه کلا تو این تاپیک نمیام.
من خودم به شخصه هیچ مشکلی با کسی که مخالف بازیه و پست انتقادی میذاره ندارم،ولی بعضیا دچار یه نوع مریضین که واسشون راه رفتن روی عصاب دیگران تفریح به حساب میاد.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
resetera شاید حتی جزه 5 تا "جمع" پرمخاطب گیمرها هم حساب نشه. ردیت، استیم کامینیوتی و دیسکورد و توییتر و ... همه بالاتر از resetera هستند.

و دوم اینکه اصلا بازخورد ها تو resetera اصلا تطابقی با جامعه اماری واقعی بازار نداره. برای نمونه قشنگ خاطرم هست بازی ghost recon wildlands رو قبل عرضه تو این فروم خاک کرده بودند و به اصطلاح معتقد بودند که میترکه، ولی خب بازی منتشر شد و از لحاظ فروش ترکوند برای یوبیسافت!

و یا اینکه شما نگاه کنید چقدر بازیهایی مثل پابجی، فیفا و pes، madden، NBA2K و ... تو این فروم بی مخاطب هست و نهایتا بحثی که درباره این بازی ها میشه تو تردهای امار فروش هست که چهارتا wow تایپ میکنند و نهایتا بحث عمیق ترشون به جلوهای بصری ختم میشه.

الان یک مخاطب از همه جا بی خبر بیاد فروم بازیسنتر ده برابر اطلاعات و گفتگوی ارزشمندتری از فیفا و pes گیرش میاد تا resetera

در انتهای کلام جمع بندی کنم درسته یک فروم ارزشمند گیمینگ هست ولی اصلا و ابدا بازتاب دهنده نظر عموم گیمرها نیست
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
چه جو مسمومی پیدا کرده اینجا، تا پستی گذاشته میشه که تعریف و تمجید از بازی نیست، چند نفر سریع یه لینک از مقاله فلان سایت یا مجله که با بازی حال کرده میزارن، بعد مینویسن اساتید بازی سنتر ظاهراً بیشتر میفهمن و بقیه عقلشون نیمرسه... .
خب که چی؟ حال کرده؟ دمش گرم. کسی که با نمایش بازی حال نکرده یا یه سری نگرانی راجع به بازی داره هم همونقدر حق نظر دادن داره. نویسنده ی اون مقالات هم از توانایی ذهنی بالاتری نسبت به کاربرای اینجا برخوردار نیست، صرفا نظرش رو گفته.
یاد بگیریم تحمل شنیدن نظرات متفاوت رو داشته باشیم.

اتفاقا اینجا برعکسه. چند هفته ای هست که مخالفین بازی رسما هرکی که خوشش امده رو به سلابه کشیدن و یه اصرار عجیبی دارن که اثبات کنن بازی بده و مزخرف و حوصله سر بره و اصلا اونی که فکر میکردن نیست و ...

نظر دادن کلا حق همه است. قرار هم نیست همه یه مدل نظر بدن. به نظرم هرکسی هم حق داره که بیاد در مورد DS نظر بده و مجازه که حتی متنفر بشه از بازی. میتونه بیاد اینجا بگه DS آشغال ترین بازی تاریخه. البته شاید مخالفینش هم بیان در جوابش یه چیزی بگن که میشه ماهیت دیالوگ کردن و خیلی هم خوبه. تا اینجا هیچ مشکلی نیست. کما اینکه 30 صفحه آخر رو بخونی دو سوم پست ها هیت نسبت به بازی و کوجیماست. طوری که حتی مایی که خوشمون امده محکوم شدیم به اینکه فاقد شعوریم و واقعا خوشمون نیومده بلکه ذوب در کوجیما هستیم و ایشون گه هم بسازه بهش میگیم 10/10 و زامبی وار میپرستیمش.

جو بد اینجا دقیقا همینه. یعنی مخالفین DS سعی دارن باقی رو مجاب کنن که بازی بده و نباید خوششون بیاد و دلیل اینکه حال میکنن هم اینه که یا از چیزی سر در نمیارن یا عاشق شخص کوجیما هستن و از گیم هم خوششون نیومده و فقط کوجیما رو دوست دارن. من فکر کنم صفحه قبل این پست رو دیدم که یکی میگفت هرکی خوشش امده از بازی خوشش نیومده و نمایش ها بده بلکه از کوجیما خوشش میاد و بهش اعتماد داره! خیلی عجیبه که به جای ما هم فکر میکنن و نظر میدن.

کلا هم من یه چیزی رو نمیفهمم، اونم اینه که چرا یکی که بازی رو دوست نداره و انقدر بدش میاد اصلا دنبالش میکنه و انقدر در موردش کنجکاو و فعاله؟:D

پ.ن: حالا نکته اینجاست که متا بازی خوب بشه یه سری سریع تغییر موضع میدن و میشن فن بازی (دقیقا مثل GoW که اتفاقا یکی از هیترهای جدی DS از اون هم بدش میومد و تو تاپیک خیلی هیت میورزید و بعد که شد 95 یعو شد فن بازی:D) ولی اگه خدا اون روزو نیاره و متا بد بشه دیگه تا آخر نسل بعد فحش میخوریم:D هم از فن های اون وری که ترول میکنن و هم از فن های اینوری که میگن ما چقدر کوته نظر بودیم که متوجه نشده بودیم بازی بدیه و الکی طرفداری میکردیم:D کلا خدا رحم کنه بهمون.
 

mohsen_mzh

کاربر سایت
Jun 15, 2008
859
نام
محسن
بازی های کوجیما کلا از اون دسته بازی هاست که باید یکی بشینه بازی کنه و نظرش رو بگه. از روی تریلر و غیره زیاد نمیشه واکنش هیجانی نشون داد.
امیدوارم نقد های خوبی دریافت کنه و منم بگیرمش. ولی روی حساب نمایش هایی که تا الان داشته بازی رو روز اول نمیخرم من. برعکس متال گیر 5 که پیش خریدش کردم. هرچند برگردیم عقب دوباره میخرمش ولی خب ضد حال بدی خوردم آخرش اونطور تموم شد.
تجربه برای من ثابت کرده کوجیما هرچند علاقه زیادی به ترول کردن داره ولی بازی بد نمیسازه
در مورد شنیدن نظر مخالف هم اکثرا همین هستیم چیز عجیبی هم نیست. میخوایم کسایی که باهاشون در ارتباط هستیم نظرشون مثل ما باشه
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
کلا هم من یه چیزی رو نمیفهمم، اونم اینه که چرا یکی که بازی رو دوست نداره و انقدر بدش میاد اصلا دنبالش میکنه و انقدر در موردش کنجکاو و فعاله؟:D
در مورد این بخش از حرفات باید بگم که بالای 90 درصد به بازی و بحث در موردش علاقه دارن که روی اسم تاپیک کلیک میکنن و میان توی نظرسنجی هم شرکت می‌کنن...خیلی سادست...این ربطی به اینکه نمایش‌های اخیر چقدر خوب یا بد بوده نداره...همه منتظر بودن گیم‌پلی بازی رو ببینن چون یکی از جنجالی‌ترین بازیهای نسله. نظرات خود من رو قبل از نشون دادن گیم‌پلی ببینی 180 درجه با الان فرق داره و بشدت هایپ بودم برای بازی...البته الانم کاملا قطع امید نکردم ولی دیگه اولویتم نیست. این دلیل نمیشه نیام توی تاپیک و در موردش بحث نکنم...همونطوری که نظرم با توجه به نمایش‌های اخیر در مورد بازی منفی شد، میتونه با یه تیکه جدید از گیم‌پلی یا درک بهتر بازی، مثبت بشه.

======

در مورد بقیه مواردی که گفتی مطمئنی برعکسش درست نیست؟! :D برو ببین این بحث‌ها از کجا شروع شد...هر کسی که در مورد نمایشا نظرش منفی بود رو با لقب استاد و عقل کل مسخره کردن...من ندیدم کسی بیاد یقه یه نفر رو بگیره که تو چطور میتونی از بازی خوشت بیاد و باید حتما از بازی متنفر باشی...ولی برعکسش خیلی اتفاق افتاده. اصلا همین که میگی چرا کسی که نظرش منفیه باید توی تاپیک حضور داشته باشه، این مورد رو ثابت میکنه و با اون چیزی که گفتی همه آزادن نظر بدن تناقض داره :D
همین صفحه قبل که خبر جایزه بردن بازی رو گذاشتن سریع ریختن ترول کنن که آره باید میومدن از بازیسنتریا میپرسیدن و فلان! بعد لیست کامل جوایز رو گذاشتم و توضیح دادم قضیه رو، بازم اومدن دوباره به همین گیر دادن که چرا قضیه رو روشن کردی! :D بعد همین دوست عزیز شاکیه و میگه شما یه مریضی دارید! :D چی بگم دیگه...خودِ ترولر شاکیه که چرا تاپیک پر از ترول شده!
اتفاقا یه تعدادی از سونی فنا هستن که اصرار دارن آمار و نظرسنجی از سایت‌های دیگه بیارن اینجا بزارن تا نظر خودشون رو تحمیل کنن و نگرانی‌های ما رو الکی جلوه بدن و به این ربطش بدن که بازیسنتر و ایرانی اینطوره و توی مناطق دیگه همه پشماشون ریخته...انگار خودمون نمایش رو ندیدیم و منتظریم با نظرات بقیه تصمیم بگیریم.
اکثر افرادی که به نمایشا انتقاد میکنن از همون افرادی هستن که همیشه توی این تاپیک بودن و هستن....برای دیدن گیم پلی هم هایپ بودن...کسی که بازی اصلا براش مهم نیست و پروندش رو بسته، نمیشینه بالای یه ساعت گیم‌پلی ببینه.
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,980
نام
Mohammad
در مورد این بخش از حرفات باید بگم که بالای 90 درصد به بازی و بحث در موردش علاقه دارن که روی اسم تاپیک کلیک میکنن و میان توی نظرسنجی هم شرکت می‌کنن...خیلی سادست...این ربطی به اینکه نمایش‌های اخیر چقدر خوب یا بد بوده نداره...همه منتظر بودن گیم‌پلی بازی رو ببینن چون یکی از جنجالی‌ترین بازیهای نسله. نظرات خود من رو قبل از نشون دادن گیم‌پلی ببینی 180 درجه با الان فرق داره و بشدت هایپ بودم برای بازی...البته الانم کاملا قطع امید نکردم ولی دیگه اولویتم نیست. این دلیل نمیشه نیام توی تاپیک و در موردش بحث نکنم...همونطوری که نظرم با توجه به نمایش‌های اخیر در مورد بازی منفی شد، میتونه با یه تیکه جدید از گیم‌پلی یا درک بهتر بازی، مثبت بشه.

======

در مورد بقیه مواردی که گفتی مطمئنی برعکسش درست نیست؟! :D برو ببین این بحث‌ها از کجا شروع شد...هر کسی که در مورد نمایشا نظرش منفی بود رو با لقب استاد و عقل کل مسخره کردن...من ندیدم کسی بیاد یقه یه نفر رو بگیره که تو چطور میتونی از بازی خوشت بیاد و باید حتما از بازی متنفر باشی...ولی برعکسش خیلی اتفاق افتاده. اصلا همین که میگی چرا کسی که نظرش منفیه باید توی تاپیک حضور داشته باشه، این مورد رو ثابت میکنه و با اون چیزی که گفتی همه آزادن نظر بدن تناقض داره :D
همین صفحه قبل که خبر جایزه بردن بازی رو گذاشتن سریع ریختن ترول کنن که آره باید میومدن از بازیسنتریا میپرسیدن و فلان! بعد لیست کامل جوایز رو گذاشتم و توضیح دادم قضیه رو، بازم اومدن دوباره به همین گیر دادن که چرا قضیه رو روشن کردی! :D بعد همین دوست عزیز شاکیه و میگه شما یه مریضی دارید! :D چی بگم دیگه...خودِ ترولر شاکیه که چرا تاپیک پر از ترول شده!
اتفاقا یه تعدادی از سونی فنا هستن که اصرار دارن آمار و نظرسنجی از سایت‌های دیگه بیارن اینجا بزارن تا نظر خودشون رو تحمیل کنن و نگرانی‌های ما رو الکی جلوه بدن و به این ربطش بدن که بازیسنتر و ایرانی اینطوره و توی مناطق دیگه همه پشماشون ریخته...انگار خودمون نمایش رو ندیدیم و منتظریم با نظرات بقیه تصمیم بگیریم.
اکثر افرادی که به نمایشا انتقاد میکنن از همون افرادی هستن که همیشه توی این تاپیک بودن و هستن....برای دیدن گیم پلی هم هایپ بودن...کسی که بازی اصلا براش مهم نیست و پروندش رو بسته، نمیشینه بالای یه ساعت گیم‌پلی ببینه.
من کلا تو دو صفحه آخر کامنت گذاشتم اونم بعد از چندین صفحه ترول از جانب شما و مخالفان بازی
قبل اون با اینکه نظر مخالف زیاد بود ولی هیچ مشکلی با نظرات مخالف نداشتم.
از خود شمام با توجه به شخصیتی که در تاپیکهای دیگه ازتون دیدم انتظار بیشتری داشتم.اصلا توقع نداشتم متوهم نامیدن ما از زبان شما بیرون بیاد.
 
  • Like
Reactions: James Sunderland

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
من کلا تو دو صفحه آخر کامنت گذاشتم اونم بعد از چندین صفحه ترول و مزه ریختن شما.
قبل اون با اینکه نظر مخالف زیاد بود ولی هیچ مشکلی با نظرات مخالف نداشتم.
از خود شمام با توجه به شخصیتی که در تاپیکهای دیگه ازتون دیدم انتظار بیشتری داشتم.اصلا توقع نداشتم متوهم نامیدن ما از زبان شما بیرون بیاد.
من هر چی توی این تاپیک قرار دادم بر اساس اطلاعات منتشر شده از بازی بوده و به گیف‌ها یا توییت کوجیما و غیره مربوط می‌شده...نمیدونستم باعث میشه عصبانی بشید.
زیر سوال بردن عقل اونایی که از نمایشا خوششون نیومده اشکالی نداره ولی کلمه توهم که جواب ترول شما بود، ناراحتتون کرده؟
با این حال اگه ناراحت شدید عذر میخوام...کوجیما و بازیش ارزش این حرفا رو نداره :D
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,980
نام
Mohammad
م
من هر چی توی این تاپیک قرار دادم بر اساس اطلاعات منتشر شده از بازی بوده و به گیف‌ها یا توییت کوجیما و غیره مربوط می‌شده...نمیدونستم باعث میشه عصبانی بشید.
زیر سوال بردن عقل اونایی که از نمایشا خوششون نیومده اشکالی نداره ولی کلمه توهم که جواب ترول شما بود، ناراحتتون کرده؟
با این حال اگه ناراحت شدید عذر میخوام...کوجیما و بازیش ارزش این حرفا رو نداره :D
من هیچ کامنتی که عقل مخالفان بازی رو زیر سوال ببره نذاشتم.
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
م
من هیچ کامنتی که عقل مخالفان بازی رو زیر سوال ببره نذاشتم.
پست‌های قبلی‌ات رو نخوندی؟ :D گفتی بینش و بصیرت کافی رو باید بیان از بازیسنتر بگیرن؟! :D بالا هم که به یه عده همینطوری بدون شناخت گفتی مریض!
شاید منظورت بد نبوده...ولی به هر حال ترول بود.
کلا اگه مشکل از منه، سعی میکنم دیگه توی این تاپیک پست نزارم تا کسی ناراحت نشه و جو مثبتی شکل بگیره.
 
  • Like
Reactions: vaan 2 and voldmort

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
پست‌های قبلی‌ات رو نخوندی؟ :D گفتی بینش و بصیرت کافی رو باید بیان از بازیسنتر بگیرن؟! :D بالا هم که به یه عده همینطوری بدون شناخت گفتی مریض!
شاید منظورت بد نبوده...ولی به هر حال ترول بود.
کلا اگه مشکل از منه، سعی میکنم دیگه توی این تاپیک پست نزارم تا کسی ناراحت نشه و جو مثبتی شکل بگیره.
بیخیال بابا :D دور هم نشستیم داریم حال میکنیم دیگه ، لذت بحث کردن به همین جبهه مخالفش هست :D همه باهم همصدا بشن که پاشین جمع کنیم بره پی کارش :Dپست نزارم چیه ، اتفاقا شما بیشتر پست بزار من تو تاپیک نمرات و جایزه و ... ، شما و برخی دوستان رو کار دارم :D
درسته که بحث کردن خوبه ولی نه به هر قیمتی
اینکه هر کس که از راه میرسه بهت بی ادبی کنه و یا با الفبای ناپسندی جبهه مخالفو بکوبه جالب نیست
اگر شخصی از فلان قسمت به هر دلیلی ایراد گرفت جای اینکه اونو نفهم و نادان بخونن و یا به جملات مختلف متلک و لیچار بارش کنن بیان خلافش رو توضیح بدن
مارو که هیتر سونی کردن!
دقیقا حرف درسته . منم حرفم کلی بود و معتقدم اگه بحث دوستانه نباشه ( بخصوص اینجور جاها ) و 1% باعث اذیت کسی بشی ارزش نداره .حالا توهین و بی ادبی که دیگه هیچی
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر