نمایش شوتر جدید john romero در دوشنبه آینده

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
5633263_200x200_thumb.jpg


جان رومرو یکی از طراحان بازی های DOOM ، Quake و Daikatana دوباره به عرصه ژانر FPS بازخواهد گشت
پس از سال ها فعالیت در زمینه بازیسازی برای شبکه های اجتماعی و عناوین موبایل ، عضو قدیمی کمپانی id software دوباره به ژانر شوتر بازحواهد گشت.
در ابتدای هفته اخیر جان رومرو صریحا شایعه ی رونمایی از شوتر جدید خود راتایید نمود و اکنون اولین تیزر آن را به معرض نمایش گذاشت. در پایان تیزر اشاره شد که رونمایی از بازی در دوشنبه صورت خواهد گرفت و بازدیدکنندگان را به وب سایت این بازی یعنی Night Work Games website ارجاع می دهد.
این وب سایت همجنین تایید میکند که Night work games یک استودوی جدید بازیسازیست که در Galway ایرلند قرار گرفته و این بازی نخستین پروژه در سبک First person shooter یا اول شخص این سازنده می باشد.
بازگشت رومرو به ژانر اول شخص و تایید شروع به کار پروژه جدیدش به ماه مارس 2012 بر میگردد و حدودا یک ماه بعد از آن وی تایید کرد که طرح ها و برنامه هایی برای ساخت یک بازی FPS با عناصر MMO خواهد داشت. وی همچنین در اگوست 2014 گفته بود که کار بر روی عنوان شوتر خود را آغاز نموده است ، نیز یک ماه بعد بیان داشت که هنوز فرصت ها و کارهای زیادی است که در ژانر FPS انجام نشده ، به عبارتی این ژانر هنوز جای کار بسیار دارد.
اگر از طرفداران رومرو هستید و تمایل دارید که بدانید رومرو بعد از اتمام کار بر روی Quake به چه فعالیت هایی مشغول بوده و همینطور اگر علاقه مند به دانستن چگونگی رخداد هایی که باعث تاسیس تیم id software گردید نیز می باشد میتوانید به این لینک مراجعه کنید Where are they now? The dissipation of id Software

تیزر رو میتونید از لینک منبع تماشا کنید با بازی Adrian carmack و john romero دو تن از موسسین سابق id software :D.
منبع: John Romero’s new shooter will be revealed on Monday

آپدیت: خب بازی معرفی شد و و نام اون blackroom هستش و قراره یه شوتر سرعتی و‌خشن و کلاسیک باشه. کمپین بازی در کیک استارتر آغاز به کار کرده و استودیوی سازنده مبلغ ۷۰۰ هزار دلار رو برای ساخت بازی پیشنهاد داده تا توسط کمک های طرفداران بازی ساخته بشه.
بازی دارای بخش تک نفره و چند نفره هست و قراره بخش چند نفره اون دارای قابلیت های ماد سازی متنوع برای کاربران باشه.
بخش تک نفره هم ظاهرا دارای ۱۰ ساعت گیم پلی هست و وقایع یک دنیای هولوگرافی رو به تصویر میکشه که دچار فاجعه شده .
تصویر بازی:
7e3ae-1.jpg


منبع:Romero and Carmack reunite for Kickstarter project Blackroom

آپدیت ۲: خب ظاهرا کمپین بازی در کیک استارتر فعلا متوقف شده، رومرو بیان کرده که با توجه به فیدبکی که از طرفداران دریافت کرده آن ها خواهان این هستن که ابتدا یک دموی قابل بازی رو از این عنوان در حال ساخت تجربه کنن، رومرو همچنین بیان کرده که برای طرفداران این حق رو قائل هست، همینطور گفته که مردم از ایده ی بازی خوششون اومده و جذاب بوده براشون ولی خواهان این هستند که راجب بازی بیشتر اطلاعات کسب کنن. در نهایت تیم ساخت تصمیم گرفتن که این خواسته رو تمکین کنن، اگر طرفداران بعد از دیدن و انجام دمو خواهان بازی بودن بازی ساخته خواهد شد و اگر رضایت نداشتند ساخت بازی متوقف میشه، که البته رومرو بسیار امیدوار و مطمئنه که طرفداران از بازی بسیار راضی خواهند بود.
حدودا مبلغ ۱۳۰۰۰۰ دلار از مجموع ۷۰۰۰۰۰ دلار درخواستی جمع آوری شده بود که کمپین بازی متوقف شد.
منبع:Romero and Carmack’s Blackroom Kickstarter put on hold to make a gameplay demo
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
من امیدوارم فقط سمت شوترهای آنلاین و رقابتی نره که دیگه واقعا حوصله سر بر میشه. اینقدر توی بازار زیاد شدن این عناوین که آدم نمیدونه سمت کدوم بره، البته به احتمال زیاد همون آنلاین و رقابتی هست، ولی خب هنوز امیدواریم...
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
خبر آپدیت شد.
به شدت حس میکنم بازی چیز خیییلییی عااالی ای از آب در بیاد، بخش تکنفره که ظاهرا داستان جذابی بایدداشته باشه و همینطور قراره دارای تنوع محیطی زیادی باشه، از ویرانه های عصر ویکتوریایی تا مکان های متروک و روح زده غرب وحشی و.‌‌..
بخش مالتی هم ظاهرا خیلی متنوع هست و محیط هلی شوترهای کلاسیک این سبک رو داره مثل دوزخ و فضاهای بین ستاره ای و ... که یادآور آنریل تورنامنت و کوئک هست.
دوتا سازنده فوق االعاده و به نوعی پدران این سبک هم پشت بازی هستن، و خیلی جالبه که رومرو گفته این همون بازی ایه که طرفداران قدیمی و کلاسیک سبک شوتر مارو با اون میشناسن.
امیدوارم با این بازی pc gaming دوباره به روزهای اوجش توی ژانر اول شخص مثل دهه نود برگرده.
 
آخرین ویرایش:

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
چرا هیچکی نمی گه که جان کارمک هم داره همکاری می کنه؟ خبر خیلی خفنی بود، ایول.
گند بزنن این تیترای کلیک بیت و مسخره رو:|
 
Last edited by a moderator:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
نه جان کارمک همکاری ای با پروژه نداره ( که ای کاش داشت و دوباره به این دوتا میپیوست و یه استودیوی فوق العاده رو تاسیس میکردن با هم و دوباره FPS رو روی PC معنا میدادن )
این کارمک adrian carmack هست که هیچ نسبتی هم با جان کارمک نداره و فقط تشابه اسمی هست. ولی از بنیانگزاران id بود در کنار جان کارمک و رومرو.
به هر حال از همین حالا مورد انتظارترین بازی چند سال آینده هست برام، واقعا دوست دارم دوباره نبض FPS رو توی دستشون بگیرن. بازی هم قشنگ حال و هوای شوترهای دهه 90 id رو داره با توجه به اطلاعاتی کع ازش اومده.
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
دمو برای کیک استارتر یه کم زیاده روی نیست؟
یه تریلر گیم پلی هم می انداختن کفایت می کرد:D
آره، دقیقا :) نمیدونم چرا اینقدر کار رو برای خودشون سخت کردن؟!!!
واقعا دوست دارم ببینم بازی چجور حال و هوایی داره، نمیدونم چرا اینقدر به پروژشون خوش بینم، حس میکنم کار فوق العاده ای بشه، مخصوصا برای قدیمی ترها .
خدا کنه زودتر اطلاعات بیشتری ازش منتشر بشه.
 
  • Like
Reactions: m.a.t and Democracy

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر