یک پیشنهاد کوچک !

Metal Gear Solid

کاربر سایت
Sep 30, 2005
1,147
سلام دوستان بازي سنتری!
نمي دانم که شما هم مانند من روزنامه خوان هستيد يا نه !؟
اميدوارم حداقل با کليک - ويژه نامه ي روزنامه ي جام جم - در روزهاي يکشنبه آشنا باشيد.مي دانيم که آقاي سيد طه رسولي که يکي از حرفه ای ترین Gamer های کشورمان است در آنجا برای ما در مورد بازیهای رایانه ای و کنسول مطلب می نویسد و در ستون بازیخور ها ما را در مشکلاتمان در رد کردن مرحله ای از یک بازی که در آن گیر کرده ایم و سایر موارد راهنمایی می کند.البته موضوع صحبت من در مورد ایشان نیست.
اگر متوجه باشید در کشورمان بجز چند مجله ی بازی مانند بازی رایانه و بازی کده و چند عدد انگشت شمار نشریه ای در مورد بازی نداریم.فکر کنم باسابقه ترین مطلب در مورد بازی در همین صفحه ی Game کلیک و قبل از آن کاشف باشند.اگر توجه کرده باشید راز ماندگاری و تاثیر گذاری مطالب بازی کلیک اینست که این مطالب هر هفته چاپ می شوند در حالی که مجلات کشورمان در زمینه ی بازی معمولا بصورت ماهنامه منتشر می شوند.در ثانی اگر توجه کرده باشید کلیک ضمیمه ی یک روزنامه است و همه می دانیم روزنامه مقبولیت بیشتری از مجله ی Game درنظر مردم عادی دارد. شاید یکی از دلایلی که بنده با مطالب بازی کاشف و کلیک آشنا شده ام اینست که از ابتدای چاپ و همیشه سعی کرده ام روزنامه ی جام جم را تهیه کنم.
دیدید که اگر یک مطلب بصورت هفتگی در یک روزنامه چاپ شود چه تاثیر زیادی در مخاطب خواهد داشت.حال به سراغ موضوع اصلی صحبت می رویم.چندی است که در صفحات آخر از ۱۶ صفحه ی روزانه ی روزنامه ی جام جم مطالبی با تیتر صنعت بازی و فیلمهای سینمائی چاپ می شود.در این مطالب یک نفر که انگار از صنعت بازی خبر ندارد ابتدا موضوع فیلمی که قرار است بازی از رویش ساخته شود می نویسد و در آخر مطلبش برای اینکه نشان دهد چیزی می داند می نویسد مثلا فلان کمپانی از ساختن بازی Scareface سود زیادی می برد.اگر هم مجالی ماند می نویسد :
این بازی درست از آخر فیلم سینمائی شروع می شود.جایی که تونی مونتوایا در قلعه اش در محاصره چند جانی قرار گرفته است.در پایان فیلم می دیدیم که تونی مرده است ( با شنیدن صدای چند شلیک ) اما بازی درست از آنجا شروع می شود و شما باید در نقش تونی آن جانی ها را بکشید
البته من فکر کنم ایشان مقاله ی یک سایت بازی را ترجمه کرده باشند که داستان را درست نوشته اند.اما حقیقت اینست که بنظر من مقاله هایی مانند این جنبه ی تفریحی دارند.
به روزنامه ی جام جم شنبه ۱۲ دی ماه نگاهی می اندازیم.یک مطلب در مورد بازی ای که کاخ سفید دستور ساختن آن را به یک کمپانی داده است می بینیم.داستان از این قرار است:
حمله ی آمریکا و اسرائیل به نیروگاه نطنز آغاز شده است و شما در نقش یک سرباز آمریکایی به جنگ هم میهنان خودتان خواهید رفت
پس از آن هم نویسنده شروع کرده به نصیحت مخاطب Gamer خودش ! بعد از آن گفته چرا در کشورمان بازی نمی سازند و چرا کشورمان در این مورد سرمایه گذاری انجام نمی دهد؟
همانطور که می بینید نویسنده ی مقاله مخاطب خود را که ما هستیم خنگ و احمق فرض کرده است که از ما نمی خواهد این بازی را انجام ندهیم و نصیحت مان می کند. تازه از بقیه ی مطلبش هم مشخص می شود که ایشان هیچ خبری از ساخت بازیهای ایرانی رانندگی در تهران و Quest of Persia ندارند...
همه این حرفها را زدم و سرتان را به درد آوردم تا یک چیز را بگویم...
اگر ما سعی کنیم حق مان را بخواهیم و نخواهیم کسی ما را خنگ فرض کند چه کار کنیم؟
من یک پیشنهاد دارم و آن این است که به جام جم E-mail بزنیم و از مسئولین این روزنامه بخواهیم تا صفحه ی مخصوصی را در روزهای فرد یا زوج به ما اختصاص بدهند که اگر می شود مسئولش هم یک Gamer باشد که زبان ما را بفهمد نه مثل عزیزانی که گفتم حرف تکراری بزند و ما را احمق فرض کند... :hug: :peace:
از کسانی که با ایده ی من موافقند می خواهم که در اینجا موافقت خود را با اعلام کنند تا با یاری همدیگر در یک E-mail محترمانه به آن روزنامه موضوع را پی گیری کنیم.از دوستان عزیز می خواهم که سر خود E-mail ارسال نکنند تا خودمان با بچه ها در اینجا به کار تنظیم متن E-mail مشغول شویم.
 

solid2snake

کاربر سایت
Oct 7, 2005
365
نام
snake
نوشته شده توسط حامد:
2 نفر برای اینکار خیلی زیاد نیست؟
بعد از اینکه جمع شدیم متن ایمیل را تنظیم می کنم و همگی می فرستیم.
درسته منم باهات موافقم هر وقت زياد شديم يه جوري به همه بگو
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,787
نام
امین
گمان نکنم اصلا ای میلتون رو بخونن چه برسه که عمل کنند... در ضمن جام جم یه مجله ی سیاسی . اجتماعی . خبری ... است نه یه مجله که درباره بازی باشه تا 2 روز یه دف بخشی رو به بازی اختصاص بدن.
13.gif

ولی فکر نمکنید اگه یه ای میل واحد بفرستین شاید بهتون توجهی نکنن؟؟؟ به نظر من یه متن مشترک تهیه کنین بعدش تک تک بفرستین تا بدونن چندین نفر خواهان این کار هست.

با تشکر
امین
 

s01id_sn4ke

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 23, 2005
721
نام
فرهنگ
امین راست میگه...هر روز که کلیک چاپ نمیشه . تازه بعیده بیان خودشونو ضایع کنن. در مورد ایمیل هم طرح امین خیلی خوبه.
 

ASHKAN_FISHER

کاربر سایت
Dec 16, 2005
194
:confused:

salam

موضوع چیه؟ میشه خلاصه بنویسی منم بفهمم موضوع چیه؟

اما هر چی باشه منم هستم!

;) ;) ;) :arrowl: :arrowl: :razz: :razz: :(
system of a down
 

Attachments

  • NewThumb_3.jpgd537ddfb-b40a-412d-932d-876568538ffdLarge.jpg
    NewThumb_3.jpgd537ddfb-b40a-412d-932d-876568538ffdLarge.jpg
    19.6 KB · مشاهده: 22

White_Gandalf

کاربر سایت
Oct 1, 2005
828
نوشته شده توسط ASHKAN_FISHER:
موضوع چیه؟ میشه خلاصه بنویسی منم بفهمم موضوع چیه؟

اما هر چی باشه منم هستم!
اون بالا رو کامل بخونی متوجه میشی...
بعدشم تو همیشه با چیزی که نمیدونی موافقت میکنی؟
169.gif
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر